۵۹,۸۱۰۱۸۵,۳۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

شربت لیکو مولتی ابیان فارمد 250 میلی لیتر

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شربت لیکو مولتی ابیان فارمد 250 میلی لیتر
مشخصات
توضیحات - فرمولاسیون این محصول شامل ترکیبی از ویتامین ها مواد معدنی ضروری بدن - ترکیبی کامل از ویتامین های A تا Z با طعم توت فرنگی
جنسیت مصرف مولتی ویتامینهای عمومی
روش مصرف - طبق تجویز پزشک یا بصورت زیر: محدوده سنی 8-1 سال: 5 میلی لیتر روزانه (1 قاشق مرباخوری یک بار در روز) محدوده سنی 18-9 سال: 10 میلی لیتر روزانه (1 قاشق مرباخوری دو بار در روز) - بزرگسالان: 15 میلی لیتر روزانه (1 قاشق مرباخوری سه بار در روز) - قبل از مصرف به خوبی تکان داده شود.
شرایط نگهداری - پس از مصرف درب بطری را کاملا بسته و در جای خشک و دور از نور، دور از دید و دسترس اطفال و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.
موارد مصرف - کمک به سلامت عمومی بدن و کمک به تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن - کمک به تامین ویتامین های گروه B - کمک به پیشگیری از خستگی ذهنی و جسمی
نوع محصول 250 میلی لیتر
نوع محفظه بطری پلاستیکی
هشدار مصرف - این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نیست. - موارد احتیاط: مصرف این مکمل در خانم های باردار و یا شیرده باید تحت نظر پزشک انجام شود. در صورت مشاهده هرگونه عارضه جانبی، مصرف مکمل را قطع و با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. - موارد منع مصرف: از مصرف شربت لیکو مولتی در افراد دارای حساسیت به هریک از ترکیبات این شربت و همچنین قبل یا بلافاصله بعد از عمل آنژیوپلاستی قلب خودداری کنید. - تداخل دارویی: در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت کنید. مصرف همزمان ویتامین های A و D3 در کنار شربت لیکو مولتی می تواند باعث افزایش شدید دوز ویتامین A و D3 در بدن شود.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه