۹۰,۰۰۰۱۶۸,۳۰۰

۵ از ۵
از میانگین ۴ نظر دهنده

کپسول فروفورت دئودنال عبیدی 30 عددی Abidi Ferro Fort duodenal Capsule

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کپسول فروفورت دئودنال عبیدی 30 عددی Abidi Ferro Fort duodenal Capsule
مشخصات
برند عبیدی (Abidi)
تداخل دارویی قبل از مصرف این فرآورده، چنانچه از داروهای زیر استفاده می نمایید، پزشک خود را مطلع سازید: داروهای ضد درد یا ضد روماتیسم، مصرف توام این داروها با این فرآورده می تواند باعث وخامت تحریکات مخاط گوارشی شود. تتراسیکلین ها، داروهای بیس فسفونات – جذب آهن و داروهای بیس فسفونات مهار شود. کلستیرامین، داروهای حاوی کلسیم، منیزیم و آلومینیوم جذب آهن مهار شود. پنی سیلامین، ترکیبات خوراکی طلا، ال متیل دوپا، لوودوپا و ال تیروکسین، جذب این داروها اگر همزمان با آهن مصرف شوند، مختل می شود. آنتی بیوتیک های فلوروکینولونی مانند سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین، نورفلوکساسین و افلوکساسین جذب این داروها در مصرف همزمان با آهن به طور قابل توجهی کاهش می یابد. به طور کلی فاصله زمانی مصرف این فرآورده با داروهای فوق باید حداقل ۲ ساعت باشد.
سایت سازنده www.abidipharma.com
شرایط نگهداری در درمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد دور از نور ورطوبت نگهداری شود. دور از دسترسی و دید کودکان، دور از نور و رطوبت نگهداری شود. فرآورده را تا زمان مصرف درون ظرف اصلی خود نگهداری نمایید.
شرکت سازنده لابراتوار دکتر عبیدی
کشور سازنده ایران
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
مقدار محصول 30 عدد
مناسب برای بزرگسالان | تامین آهن مورد نیاز بدن | جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن
نام فروس گلایسین سولفات
نوع محصول کپسول
نوع محفظه نگهدارنده قوطی پلاستیکی
وزن 30 عددی
ویژگی ها کمک به بهبود کم خونی‌های ناشی از سو تغذیه و مشکلات فقر اهن ۸۰ میلی گرم آهن در هر کپسول فرم کپسول با روکش انتریک کوتد تقویت سیستم ایمنی بدن کمترین عوارض گوارشی
هشدار مصرف این فرآورده را همراه با مقادیر کافی آب میل نمایید. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن یا خرد کدن آن خودداری نمایید. بعد از هر بار مصرف درپوش ظرف را محکم ببنید. موارد منع مصرف: سالمندان مبتلا به کم خونی فقر آهن یا کم خونی توجیه نشده باید با دقت برای یافتن علت فقر آهن یا منشاء خونریزی ارزیابی شوند. بیماران مبتلا به کم خونی ناشی از بیماری شدید کلیوی باید همزمان با فروفورت دئودنال، اریتروپویتین نیز دریافت کنند. بیماران مبتلا به زخم های روده بدون تجویز پزشک مصرف نکنند. این دارو نباید در کودکان کمتر از ۶ سال مصرف شود. در دوران بارداری و شیردهی تحت نظر پزشک باید اقدام به مصرف نمایید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه