۶۸۸,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

لاک اکریلیک پایه آب مات الوان مدل ALCO-3114 حجم گالن

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی لاک اکریلیک پایه آب مات الوان مدل ALCO-3114 حجم گالن
مشخصات
آماده سازی سطح قبل از كار با لاك اكريليك پايه آب سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی و چربی پاک كرده و تا خشک بودن كامل آن اطمينان حاصل نمائيد.
حجم تقریبی 1 گالن معادل تقریبی 3.7 میلی لیتر
روش مصرف 1. قبل از استفاده محتوی ظرف را خوب بهم بزنيد. 2. لاك آكريليك پايه آب شاينی را با مقدار مناسب آب به تدريج مخلوط نموده و بر روی سطح اعمال نمائيد. ميزان اختلاط آب به رنگ بستگی به درجه حرارت محيط، سطح زير كار و نيز وسيله رنگ آميزی دارد، ولی در شرايط نرمال رنگ آميزی ميزان اختلاط آب به رنگ بر حسب درصد وزنی، با قلم مو 15 %-10 %، با غلتك 10 %-5 % و با پيستوله 25 %-20 % می باشد. پيشنهاد می شود جهت اعمال از روش پيستوله استفاده شود. 3. اعمال لاك در دمای محيط بالای 10 درجه سانتی گراد، دمای سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه می شود .
زمان اعمال لایه بعدی حداقل 3 ساعت
زمان خشک شدن سطحی حداكثر 1 ساعت
شستشوی وسایل پس از اتمام كار، دستها، ابزار آلات اجرای لاك يا مواد ريخته شده بر روی زمين را با آب گرم و صابون بشوئيد. جهت جلوگيری از زنگ زدگی، ابزار و تجهيزات اجرای لاك را با حلال وايت اسپريت شستشو داده و فورا خشك نمائيد
میزان پوشش تقریبی پوشش تقریبی برای ضخامت خشك 35 ميكرون 1 ± 10 متر مربع در ليتر
نکات ایمنی و شرایط نگهداری محتویات ظرف را در محیط خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهويه مناسب نگهداری نمائید. از یخ زدگی لاك جلوگیری نمائيد. بعد از مصرف، درب ظرف را محکم ببندید. بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداری مناسب تا 30 ماه پس از تاريخ توليد می باشد. در صورت بلعيده شدن يا تماس با چشم( پس از شستشو با مقدار زياد آب )به مراكز پزشكی مراجعه كنيد.
نوع کالا لاک اکریلیک پايه آب مات
وزن تقریبی حدود 4 کیلو گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه