۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

تشک تن آسای اکسیژن پلاس عرض 120

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی تشک تن آسای اکسیژن پلاس عرض 120
مشخصات
ارتفاع تشک 30 سانتی متر
اسکلت تشک فنرهای مورد استفاده در این محصول از نوع فنر بونل می باشد. در سطح تشک در هر دوطرف از مموری فوم با ضخامت شش سانتی متر استفاده شده است که به نرمی و راحتی هرچه بیشتر تشک کمک نموده است. در فضای خالی بین فنرها در سرتاسر تشک از ساپورتهای اسفنجی استفاده شده است . دیواره تشک از اسفنج 42 کیلویی با قطر 4 سانت ساخته شده است.
تحمل وزن 100 کیلوگرم
جنس رویه گرد بافت
سایر مشخصات الیاف پلی استر ضد حساسیت
سایر ویژگی ها و امکانات هوایی که از آن تنفس می کنیم دارای مولکول هایی با بار مثبت و منفی و به عبارت دیگر یون ها هستند. ذرات مضر موجود در هوا دارای بار مثبت هستند و ذرات منفی ، این ذرات مثبت را مانند آهن ربا جذب می کنند و با آنها ترکیب می شوند. ترکیب حاصل به دلیل سنگینی به قسمت پایین تری منتقل شده و از محدوده هوای مورد تنفس ما خارج می شوند. محققین با مشاهده این فعل و انفعال طبیعی دریافته اند که می توان با استفاده از یونهای منفی و یونیزه و تصفیه نمودن ، هوای مناسبی را برای تنفس در زمان خواب فراهم نمود. از این دستاورد علمی در بافت اکسیژن پلاس استفاده شده که با یونیزه نمودن هوای اتاق و حذف ذرات مضر آن، کیفیت هوای تنفسی ما را افزایش خواهد داد.
سایز 120×200
سایز تشک 120 * 200
مشخصات کلی تشک مدل اکسیژن پلاس ( فوم هوشمند + فنر بونل ) فنرهای مورد استفاده در این محصول از نوع فنر بونل می باشد . در سطح تشک در هر دوطرف از مموری فوم با ضخامت شش سانتی متر استفاده شده است که به نرمی و راحتی هرچه بیشتر تشک کمک نموده است . در فضای خالی بین فنرها در سرتاسر تشک از ساپورتهای اسفنجی استفاده شده است . دیواره تشک از اسفنج 42 کیلویی با قطر 4 سانت ساخته شده است . پارچه تشک ، از نوع پارچه های خاص می باشد . هوایی که از آن تنفس می کنیم دارای مولکول هایی با بار مثبت و منفی و به عبارت دیگر یون ها هستند . ذرات مضر موجود در هوا دارای بار مثبت هستند و ذرات منفی ، این ذرات مثبت را مانند آهن ربا جذب می کنند و با آنها ترکیب می شوند . ترکیب حاصل به دلیل سنگینی به قسمت پایین تری منتقل شده و از محدوده هوای مورد تنفس ما خارج می شوند . محققین با مشاهده این فعل و انفعال طبیعی دریافته اند که می توان با استفاده از یونهای منفی و یونیزه و تصفیه نمودن ، هوای مناسبی را برای تنفس در زمان خواب فراهم نمود . از این دستاورد علمی در بافت اکسیژن پلاس استفاده شده که با یونیزه نمودن هوای اتاق و حذف ذرات مضر آن ، کیفیت هوای تنفسی ما را افزایش خواهد داد . پارچه تشک به دلیل بافت حلقوی ( گردبافت ) بسیار نرم و لطیف می باشد .
نوع تشک فوم هوشمند - فنر بونل
ویژگی ها فنرهای مورد استفاده در این محصول از نوع فنر بونل می باشد.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه