۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

ست هود و گاز سِون

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی ست هود و گاز سِون
مشخصات
تعداد دور موتور سه دور
تعداد روشنایی 2 عدد
تعداد فیلتر هوا 3 عدد فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
در سایزبندی (های) 60 - 80 - 90 سانتیمتری- به طور معمول هود آشپزخانه باید حداقل هم عرض اجاق گاز و در بهترین حالت 3 اینچ بزرگتر از آن باشد تا تمام سطح اجاق شما را کاملا پوشش دهد.
ریموت کنترل
قدرت مکش هوا 450 متر مکعب بر ساعت (450M3/H)
قطر دهانه خروجی هوا داخل بسته بندی دستگاه تبدیل دهانه خروجی 10 به 12 سانتی متر و تبدیل 12 به 15 سانتیمتیری موجود می باشد.
گارانتی محصول این محصول دارای 25 ماه گارانتی شرکت بیمکث ویک عمر خدمات پس از فروش شرکت می باشد - توجه نمایید که فقط درصورت نصب توسط سرویسکار مجاز بیمکث محصول شامل گارانتی می شود.
لوله خرطومی ندارد - لوله هود در واقع یک لوله خرطومی شکل است که هوایی که توسط هود مکش شده را به فضایی خارج از فضای آشپزخانه منتقل می کند.
مجهز به سنسور دود و گاز
مجهز به سنسور دود، گاز و حرارت دارد - در صورت روشن بودن دستگاه، به محض پخش شدن بوی غذا هنگام آشپزی، مکش هود را فعال می‌کند
میزان صدای موتور میزان صدا در دورکند تقریبا 66db و در دور تند تقریبا 72db - صدای هود با مکش موتور آن ارتباط مستقیم دارد، در واقع هرچه میزان مکش هود بیشتر شود صدای آن نیز کمی بیشتر می­شود.
نوع پروانه موتور پروانه پلاستیکی ساخته شده از جنس مواد نسوز - مقاومت بالا در برابر گرما
نوع روشنایی نورپردازی شده با تکنولوژی SMD - روشنایی و نورپردازی کاملاً یکنواخت و ملایم و بدون تیرگی/ طول عمر طولانی تر/ کاهش و صرفه‌جویی در مصرف انرژی/ کاهش گرمای تولید شده
نوع صفحه کلید فشاری
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیوم ضدزنگ با طول عمر بالا - نظافت آسان و قابل شست شو، تمیز کردن فیلتر آلومینیومی هود با آب جوش و جوش شیرین پیشنهاد می شود.
نوع نصب مورب - هودهای مورب روی دیوار بصورت عمودی نصب می شوند ونمای بیرونی این هودها شیشه یا ترکیب شیشه واستیل است. این هودها از لحاظ شکل ظاهر نسبت به هودهای شومینه ای زیبا تر و مدرن تر هستند.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه