۳ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

شامپو بچه موستلا مناسب انواع مو 200 میلی‌لیتر Mustela Baby Shampoo 200ml

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو بچه موستلا مناسب انواع مو 200 میلی‌لیتر Mustela Baby Shampoo 200ml
مشخصات
بارکد وارداتی 3504108030503
برای دیدن مقالات مرتبط کلیک کنید راهنمای کامل خرید سیسمونی نوزاد
تعداد در بسته پلاستیکی
توصیه استفاده از لوسیون‌ها یا کرم‌های مرطوب‌کننده صورت و بدن بعد از استحمام و اسپری‌های مخصوص گره‌خوردگی موها در صورت نیاز جهت موها توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت پسر، دختر
رده سنی نوزادان، كودكان
روش مصرف مقداری از شامپو را روی موهای مرطوب شده ریخته و ماساژ دهید، سپس با آب کافی شستشو دهید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار اکسپنساینس
شرکت واردکننده شبکه تجارت جهان گستر
عصاره پروتئین جوانه گندم, روغن نارگیل, عصاره بابونه
فرم محصول شامپو
کارایی شوينده
کاربرد ها ویژگی های شامپو بچه موستلادارای فرمول اختصاصی برای به حداقل رساندن واکنش های آلرژیکتسکین دهنده و نرم کننده پوست سر و مومانع از گره خوردن مو های ظریفدارای ترکیبات بسیار ملایمدارای رایحه بسیار دلپذیرمعرفی شامپو بچه موستلاسلامت کودک در گروی نظافت اصولی اوست و این دغدغه گاه در صدر تمام دل مشغولی های مادران و پدرانی قرار می گیرد که به تازگی بچه دار شده اند. موهای سالم و درخشان وابسته به یک انتخاب خوب است. شامپو بچه موستلا می تواند شما را از انتخاب خود راضی نگه دارد. شامپو بچه موستلا حاوی عصاره های طبیعی نارگیل، پروتئین گندم، عصاره بابونه و مشتقات روغن نارگیل است که با قدرت نرم کنندگی و تغذیه کنندگی بسیار بالایش انتخابی از هر لحاظ اصولی قلمداد می شود.این محصول دارای ترکیبات اختصاصی برای به حداقل رساندن واکنش های آلرژیک بوده و از بروز هر گونه حساسیت جلوگیری می کند همچنین چشم کودک را نمی سوزاند و با رایحه دلپذیر ضمن خاصیت پاک کنندگی ملایم، مانع از گره خوردن موهای کودکان و نوزادان می شود و آن را نرم، شاداب، درخشان و لطیف می کند.نکاتی که در حین شامپو زدن سر کودکان باید به آنها توجه کرد شامل موارد زیر می شود:حتما توجه کنید که شامپو گوشه های تیز و برنده نداشته باشد. اما اگر به طور اتفاقی شامپویی خریدید که کناره های تیز داشت، حتما آن را از دسترس کودکان دور نگه دارید.شامپو نباید قطعات ریز جدا شونده داشته باشد. اگر شامپوی عروسکی می خرید، به این نکته توجه کنید که درب آن خیلی کوچک و قابل جدا شدن نباشد.داخل برخی شامپوها تیله های رنگی وجود دارد که برای بچه ها جذاب است. مراقب باشید، اگر درب این نوع شامپوها قابلیت باز شدن داشته باشد، ممکن است بچه ها این تیله ها را ببلعند که موجب خفگی در آنها شود.موقع حمام کردن کودک، درب شامپو را حتما محکم ببندید و اگر شامپو عروسکی است پس از بستن درب آن ابتدا خوب بیرون آن را بشویید و بعد به دست کودک بدهید. تا حد ممکن، از اینکه کودکان شامپو را به دهان ببرند، جلوگیری کنید.
کد مجوز بهداشتی 101011012022
کشور تولید‎کننده فرانسه
ماده شاخص کوکو گلوکوزید
مخصوص مو
مزایا آب،گلیسرین،کوکامیدو پروپیل بتائین،سدیم میرت سولفات،کوکوگلوکزاید،گلیسریل کاپریلات،PEG-150 دی استئارات،عطر، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، سیتریک اسید،گلایکول دی استئارات، پلی کوتاترنیوم10، پتاسیم سوربات، عصاره میوه آووکادو، بوتیلن گلیکول، عصاره بابونه، کارامل، پروتئین گندم، عصاره روغن نارگیل
مقدار 200 میلی لیتر
موارد منع مصرف در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
از تماس با چشم خودداری شود.
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی نرم‎كننده، پاك‎كننده، تغذيه‎كننده
نوع محفظه بطري
نوع مو انواع مو
ویتامین ها پیش‎ساز ویتامین B۵
ویژگی ها • دارای فرمول اختصاصی برای به حداقل رساندن واکنش‌های آلرژیک
• تسکین‌دهنده و نرم‌کننده پوست سر و مو
• مانع از گره‌خوردن مو‌های ظریف
• دارای ترکیبات بسیار ملایم
• دارای رایحه بسیار دلپذیر
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه