۲ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

شامپو تقویت‎کننده و ضد ریزش آناگین فیس دوکس مناسب موهای معمولی و خشک 200 میلی‌لیتر Facedoux Anagain Fortifying Shampoo 200ml

کالاهای مشابه

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو تقویت‎کننده و ضد ریزش آناگین فیس دوکس مناسب موهای معمولی و خشک 200 میلی‌لیتر Facedoux Anagain Fortifying Shampoo 200ml
مشخصات
بارکد وارداتی 6262720900099
ترکیبات آب دیونیزه، ‎دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، ‎کوکامیدوپروپیل بتائین، لائوریل گلوکزاید، ‎دی سدیم MEA سولفاسوکسینات، لوئوکونوستوک/رادیش رووت فرمنت فیلتریت، پیسوم ساتیووم(پی آ) اسپروت اکسترکت،‎ فنوکسی اتانول، ‎سدیم بنزوات، ‎گلیسرین، ‎سدیم متا بیسولفیت، لاریکس یوروپیا وود اکسترکت، زینک کلراید، ‎کاملیا سیننسیس لیف اکسترکت،‎ سدیم لاکتات، آرژینین، آسپارتیک اسید، ‎پی سی ای، ‎گلایسین، ‎آلانین سرین،‎ والین، پرولین، ترئونین، ‎ایزو لئوسین،‎ هیستیدین، ‎فنیل الانین، الکل اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی،‎ ای دی تی ای، ‎لاکتیک اسید، عصاره آلوئه ورا، ‎آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ‎پروپیلین، ‎لیستین، ‎استئارامین
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از نرم‎کننده‎ها و یا ماسک‎های تقویت‎کننده مو داخل حمام و بعد حمام و سرم‎های بعد حمام، لوسیون‎های تقویتی ضد ریزش و تونیک‎های مو ضد ریزش جهت پیشگیری از ریزش و تقویت‎کننده توصیه می‎شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف ابتدا موی خود را خیس نموده سپس مقدار کمی شامپو را بر روی کف سر ماساژدهید. 2 تا 3 دقیقه این عمل را ادامه داده و سپس اقدام به آبکشی نمایید. در صورت لزوم می‎توانید این عمل را تکرار نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده بحر آفرین
شرکت واردکننده البرز تجارت یگانه
عصاره آلوئه ورا
فرم محصول شامپو
کارایی شوينده
کاربرد ها شامپو آناگین فیس دوکس با ویژگی‎های جلوگیری‎کننده از ریزش مو، شویندگی مناسب، ‎کمک به ترمیم مو و تقویت آن ارایه شده و مواد موثر به کار رفته در آن عبارتند از:
Anagain: این ماده موثر حاوی مواد مغذی مورد نیاز برای مو و پوست سر می‎باشد و سلول‎های زایای موجود در ریشه مو را تقویت کرده، ‎می‎تواند سبب افزایش ضخامت مو شده و تا حدی از ریزش آن جلوگیری کند
Redensyl: این ماده ترکیبی است از 4 مولکول مختلف که قابلیت تقویت سلول‎های بنیادی مو را داشته و به افزایش رشد مو کمک شایانی می‎کند.
PRODEW500: ترکیبی از آمینو اسیدهای مختلف می‎باشد و بکارگیری آن سبب افزایش آبرسانی به تار مو و پوست کف سر، تقویت ساختار مو،‎ محافظت از مو در برابر آلودگی هوا، کلر موجود در آب استخر، ‎حفاظت از ساختار مو و ترمیم سطح آسیب دیده آن ناشی از بکارگیری آب سخت و شرایط نامناسب جوی می‎گردد.
Bioecolia: نوعی قند منحصر به فرد که می‎تواند تنها برای فلور میکروبی نرمال بدن قابل استفاده باشد و میکروب‎های فرصت طلب قابل استفاده نخواهد بود. این ماده سبب حفظ و ایجاد تعادل در فلور میکروبی پوست شده و با این عملکرد به اولین سد دفاعی بدن در برابر مهاجم کمک می‎کند.
Nano-lipobelles100/PA: این ماده موثر به فرم لیپوزومال وارد فرمولاسیون شده و حاوی پیش ساز ویتامین B5 می‎باشد و می‎تواند به ترمیم مو، مقاومت و بهبود میزان درخشندگی آن کمک کند.
کد مجوز بهداشتی 10362/206
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص Redensyl، Anagain، بيواكوليا، آمينو اسيد
مخصوص مو
مقدار 200 ليتر (ltr)
موارد منع مصرف این محصول برای استعمال خارجی است، از تماس مستقیم این محصول با چشم خودداری نمایید، ‎درصورت تماس با چشم‎هایتان بهتر است با آب معمولی شستشو دهید تا کاملا پاک گردد.
نوع کارایی تقويت‎كننده، ضد ريزش
نوع محفظه بطري
نوع مو موي معمولي، موي خشك
ویتامین ها پيش‎ساز ويتامين B5
ویژگی ها • کاهش شدید احتمال بروز واکنش‎های، ‎حساسیتی و التهابی زود دست ده یا دیر دست ده
• افزایش آبرسانی به تار مو و پوست کف سر و تقویت ساختار مو
• اصلاح گر فلور باکتریایی پوست با استفاده از مواد پره بیوتیک
• افزایش ضخامت مو و حجم مو و جلوگیری از ریزش مو
• ترمیم مو، مقاومت و بهبود میزان درخشندگی مو
• حاوی مواد مغذی مورد نیاز برای مو و پوست سر
• سازگاری کامل با مو و پوست سر
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه