۲.۸ از ۵
از میانگین ۶ نظر دهنده

شامپو عصاره پوست گردو نلا مناسب انواع مو 200 میلی‌لیتر Nela Walnut Shell Shampoo 200ml

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو عصاره پوست گردو نلا مناسب انواع مو 200 میلی‌لیتر Nela Walnut Shell Shampoo 200ml
مشخصات
بارکد بین المللی 2161220026490026
بارکد وارداتی 6260264901121
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از ماسک‎ها و نرم‎کننده‎های داخل حمام و سرم‎ها و کرم‎های مو بعد از حمام مناسب با مو در کنار این محصول توصیه می‎گردد.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف به مقدار لازم از شامپو را روی موهای مرطوب ماساژ داده و 2 الی 3 دقیقه بر روی پوست سر بماند و سپس موها را آبکشی نمایید. جهت حصول نتیجه بهتر این عمل را در هر استحمام دو بار تکرار نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار نلا
عصاره عصاره شاه بلوط، پوست گردو
فرم محصول شامپو
کارایی شوينده
کاربرد ها ویژگی های شامپو عصاره پوست گردو نلامشکی کننده، محافظ و تثبیت کننده تیرگی موهاآنتی اکسیدان، ضد باکتری و ضد قارچجلوگیری از سفیدی مومناسب برای انواع موبراق کننده موضد خارشمعرفی شامپو عصاره پوست گردو نلاشامپو عصاره پوست گردو نلا حاوی مواد معدنی از جمله روی و منگنز می باشد و از سفید شدن مو ها جلوگیری می کند و همچنین به مرور زمان موهای سفید را از بین می برد. این شامپو حاوی عصاره ی پوست گردو و شاه بلوط می باشد و موجب نرمی و لطافت موها می شود. این شامپو موها را به خوبی تمیز نموده و مخصوصا برای استحکام موهای ضعیف مناسب است. استفاده مداوم از این شامپو کمک می کند تا موهای چرب به حالت نرمال بازگردد و از پوست سر محافظت می کند.عوامل مختلفی برای سفیدی مو در سنین میانسالی وجود دارد گاهی تنش های عصبی، اختلال در عملکرد تیروئید، رژیم نادرست یا کمبود منگنز از جمله مهم ترین عواملی هستند که منجر به سفید شدن موها می شود. امروزه سعی بر آن است که از بروز این عوامل جلوگیری شود. شامپو حاوی عصاره پوست گردو از جمله راهکارهای مطلوب در رفع پیشگیری از سفیدی مو می باشد.عصاره پوست گردو و شاه بلوط به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی و مواد معدنی مانند روی، منگنز از سفید شدن مو و ریزش موها جلوگیری نموده و در زمان مصرف نیز به مرور موهای سفید را از بین می برد و موجب تنظیم ترشحات پوست سر شده و موها را تمیز و حالت پذیر می سازد.عصاره پوست گردو حاوی جاگلون می باشد که به طور مستقیم و بدون نیاز به عوامل تثبیت کننده به فیبرها یا پروتیین های کراتینی مانند کراتین مو می پیوندد و باعث رنگی و براق شدن مو می شود. عصاره پوست سبز گردو یک عامل ضد آفتاب بسیار موثر است و پیوند جاگلون با مو باعث محافظت آن در برابر اشعه ماورای بنفش (UV) می شود. عصاره پوست گردو حاوی تانین ها (Ellagitannin) است و برای جلوگیـــری از خارش پوست سر بسیار موثر می باشد. عصاره گردو دارای خواص آنتی اکسیدان، ضد باکتری و ضد قارچ است و از بروز مشکلات مربوط به پوست سر و ایجاد شوره سر جلوگیری می کند.
کد مجوز بهداشتی 16740/21
کشور تولید‎کننده ایران
مخصوص مو
مقدار 200 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
نوع کارایی تثبيت‎كننده رنگ مو، براق‎كننده، جلوگيري از سفيدي مو
نوع محفظه بطري
نوع مو انواع مو
ویتامین ها پيش‎ساز ويتامين B5
ویژگی ها • مشکی‎کننده، محافظ و تثبیت‌کننده تیرگی موها
• آنتی‌اکسیدان، ضد باکتری و ضد قارچ
• جلوگیری از سفیدی مو
• مناسب برای انواع مو
• براق‎کننده مو
• ضد خارش
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه