۳۹,۴۵۰۴۵,۰۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شربت آنتی رفلاکس بی باریج اسانس
مشخصات
برند باریج (BARIJ)
تداخل دارویی بر اساس مدارک موجود، مورد احتیاطی از نظر تداخلات دارویی وجود ندارد. اما در صورت استفاده از ضد انعقادهای خوراکی، داروهای قلبی و همچنین تنظیم کننده‌های سیستم ایمنی پزشک یا داروساز مشورت کنید.
ترکیبات موثر آلوئه ورا
حجم 120 میل
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف روزی ۱-۲ قاشق مرباخوری (۵-۱۰ میلی لیتر) قبل از صبحانه و قبل از خواب مصرف شود.
شرایط نگهداری در جای خشک و دمای ۳۰-۱۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود.
شرکت سازنده باریج اسانس
عوارض جانبی تغییر رنگ ادرار به زرد قهوه‌ای یا قرمز اهمیت بالینی ندارد. ممکن است به علت وجود متابولیت‌های آنتراکینون باشد که به هنگام استخراج ژل وارد آن شده‌اند. به طور کلی مصرف خوراکی ژل آلوئه ورا به خوبی تحمل می‌شود. با این حال، درماتیت بعد از مصرف خوراکی و موضعی ژل آلوئه گزارش شده است.
کشور سازنده ایران
نوع محصول شربت
ویژگی ها سرعت بخشیدن به ترمیم زخم معده به واسطه اثرات ضد التهابی و التیام بخشی کمک به درمان سندرم روده تحریک پذیر با غلبه بر اسهال پیشگیری از برگشت محتویات اسیدی معده به مری کاهش ترشح اسید معده حاوی عصاره آلوئه ورا
هشدار مصرف تغییر در شیوه زندگی به عنوان یکی از روش‌های درمانی موثر در کنترل رفلاکس مطرح است که به طور کلی در سه گروه قرار می گیرد. پرهیز از مصرف غذاهایی که ایجاد رفلاکس می کنند مانند غذاهای چرب، الکل، نعنا، غذاهای تهیه شده از گوجه فرنگی و احتمالا قهوه و چای سبز انجام رفتارهایی که موجب به حداقل رسیدن رفلاکس و سوزش سر دل می شود. پرهیز از مصرف غذاهای اسیدی که ذاتا موجب تحریک مخاط می شوند.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه