۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

شربت معدل سودا 200 میلی لیتر فراطب

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شربت معدل سودا 200 میلی لیتر فراطب
مشخصات
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
ساخت ایران
شرایط منع مصرف مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی ممنوع می باشد.در صورت بروز حساسیت در زمان استفاده از این فرآورده، مصرف آن را قطع نمایید.
شرایط نگهداری دارو را دور از دسترس کودکان، در ظرف دربسته، دور از نور و در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید.
عوارض جانبی عارضه جانبی خاصی در مصرف فرآورده گزارش نشده است.
محتویات بسته بطری 200 میلی لیتر
مقدار و نحوه مصرف روزی سه قاشق غذاخوری بعد از غذا مصرف نمایید.
مکانیسم اثر لسان الثور (گاو زبان) (نام علمی: (Echium amoenum  : گل گاوزبان دارای موسیلاژ، فلاونوئید (آنتوسیانین) و مقدار ناچیز آلکالوئید می باشد. هم چنین این گیاه دارای سدیم و پتاسیم می باشد. آنتوسیانین موجود در این گیاه میزان خطر ابتلا به عوارض قلبی و چاقی مفرط را کاهش می دهد. همچنین این گیاه به دلیل دارابودن فلاونوئید می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان اثر کرده و در درمان بسیاری از ناراحتی ها مانند غم و اندوه، ترس بی مورد، کم خوابی و کابوس دیدن موثر است.گل سرخ (نام علمی: Rosa damascene ): گل سرخ دارای ترکیباتی همچون لینالول، ژرانیول، سیترونلول، نرول و فنیل اتانول می باشد. سیترونلول ماده ای خوشبوست که به عنوان خوشبوکننده در عطرسازی مورد استفاده قرار می گیرد . این ماده خوشبو بر روی سیستم عصبی تاثیر گذاشته و باعث تسریع در جریان خون شده و در نتیجه باعث آرامش روح و جسم می شود. همچنین لینالول موجود در این گیاه دارای خاصیت ضد میکروبی، ضد اسپاسمی، بی حس کنندگی، ضد التهابی و نیروبخش می باشد و در درمان وسواس و مالیخولیا بسیار موثر می باشد.بید مشک: (نام علمی: ( Salix alba L : عمده ترین ترکیبات گیاه بیدمشک  گالیک اسید، کوئرستین، کافئیک اسید، کوئرستین هایی همچون کاروون، سیترونلول می باشد . وجود این ترکیبات در این گیاه باعث شده است تا این گیاه خاصیت ضدالتهابی و ضد انعقادی داشت باشد . همچنین وجود فلاونوئید در این گیاه، باعث می شود تا این گیاه به صورت یک آنتی اکسیدان در بدن عمل نموده و در نتیجه باعث تقویت قلب، آرامش جسم و رفع خستگی شود.
مواد تشکیل دهنده لسان الثور، گلاب، بیدمشک
موارد مصرف موارد مصرف در طب مدرن: این شربت هم منضج و هم مسهل سودا (به طور همزمان) بوده و جایگزینی کامل برای انواع داروهای خارج کننده سودای فاسد از بدن می باشد. تعدیل کننده خلط سودا در بدن بوده و در درمان وسواس، کند ذهنی، مالیخولیا، افسردگی، گزگز و خواب رفتگی پاها، نقرس، اختلالات قاعدگی، کیست تخمدان، فیبروم رحم، ورم های سرطانی، سیاهی زبان، ترشی و بدمزگی دهان، چروکیدگی، تیرگی و سیاهی چهره و دور چشم، زیادی فکر، بی تابی، غم و اندوه، ترس بی مورد، کم خوابی، خشکی بینی و دهان، خشونت و زبری پوست، بوی بد تنفس، بواسیر (همورویید)، پیدا شدن لکه های سیاه در بدن، خوابهای ترسناک و کابوس دیدن، واریس عروق پاها و عوارض بعد از ترک مواد مخدر موثر می باشد. مورد مصرف در طب سنتی: دل را قوت دهد و خفقان یابس را نافع باشد و توحش سوداوی و وسواس و مالیخولیا را مفید است.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه