۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

شربت نیک سودا (مصفای خون) 200 میلی لیتری فراطب

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شربت نیک سودا (مصفای خون) 200 میلی لیتری فراطب
مشخصات
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
ساخت ایران
شرایط منع مصرف استفاده برای خانم های باردار و کودکان زیر پنج سال ممنوع می باشد.
شرایط نگهداری دارو را دور از دسترس کودکان، در ظرف در بسته، دور از نور و در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید.
عوارض جانبی عارضه جانبی خاصی در مصرف فرآورده گزارش نشده است.
محتویات بسته شربت در بطری 200 میلی لیتر
مقدار و نحوه مصرف هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری میل شود.توجیه: استفاده از شربت نیک (مصفای خون) در افراد سنین بین 8 الی 15 سال نصف دستور استفاده و در افراد سنین بین 5 الی 8 سال یک سوم دستور استفاده می باشد. استفاده از شربت مصفای خون نیک را حداقل 14 روز ادامه دهید. بر اساس بیماری های مختلف و نظر درمانگر مقدار و زمان استفاده از این شربت قابل تغییر می باشد. (در افراد مبتلا به کثرت و شدت خلط فاسد، استفاده از شربت تا 40 روز توصیه می شود).
مکانیسم اثر آمله: باعث ایمنی، افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش وزن، جذب بهتر مواد مغذی مانند آهن، حذف سموم، بهبود هضم غذا و بهبود کارکرد روده (اجابت مزاج) می گردد.عنب الثعلب: برای اسهال خونی نافع است و هجوم خون در یک عضو را از بین می برد و پراکنده می کند.گل سرخ: (نام علمی: Rosa Damascena) گیاه گلسرخ اثرات آرام بخش، ضد تشنج و ضد درد دارد. این گیاه با توجه به داشتن آلکالوییدها، فلاونوییدها و ترکیبات آلی همواره در جهت کاهش فشارهای عصبی، درمان افسردگی، بیخوابی مزمن، آرام بخشی و ترمیم کنندگی پوست مورد استفاده قرار گرفته است. گاوزبان: (نام علمی: Echium Amoenum) گل گاوزبان مقوی روح و اعضاء رئیسه بدن بوده و حواس پنجگانه آدمی را تقویت می کند. شکم را نرم و کیسه صفرا را باز می کند. اخلاط سوخته سوداوی را از معده خارج و عوارض آن را از بین می برد. جهت سرسام (مننژیت)، برسام ( ورم حجاب حاجز)، مالیخولیا، تنگی نفس، جنون و رفع حواس پرتی مفید می باشد. نشاط آور بوده، رنگ رخسار را باز و نیکو می کند. سینه را نرم کرده، تنگی نفس و درد گلو را شفاء می دهد. دلهره و وحشت را از بین برده، غم و غصه را کم می کند. برای کسانی که با خود حرف می زنند سودمند می باشد. جهت درمان جوش های چرکی، دهان اطفال، برفک، سستی بیخ دندان و رفع حرارت دهان نافع است. جهت درمان امراض سوداوی، وسواس و خفقان مفید است. به دلیل داشتن مقدار زیادی کلسیم و آهن و مواد مغذی مثل پتاسیم، روی، ویتامین B، ویتامین C، و بتاکاروتن برای خانم هایی که دچار کمبود این مواد ضروری هستند مفید می باشد. این گیاه برای سرماخوردگی و در بعضی مواقع سرفه های خشک در فصل سرما جوشانده ای قدرتمند و مرهمی قوی است و باعث کاهش تب می شود.
مواد تشکیل دهنده آلو بخارا، ریشه و میوه کاسنی، اندام هوایی گل بنفشه، ساقه گیاه عنب الثعلب,،پرسیاوشان، شاهتره، شکوفه غافث، عناب، سپستان، آمله مقشر، گل گاوزبان، گل سرخ، ترنجبین، شیرخشت، کاسنی
موارد مصرف موارد مصرف در طب مدرن: پاکسازی بدن از اخلاط غیرطبیعی، تنظیم کننده میزان اخلاط طبیعی بدن به عنوان منضج اخلاط ثلاثه (بلغم، سودا، و صفرای غیرطبیعی و فاسد) بوده که یک هفته قبل از انجام رفتارهای درمانی حجامت، فصد و زالو استفاده از آن توصیه می شود. کمک به متعادل ساختن حرارت کبد و همچنین کمک به بازسازی عملکرد طبیعی کبد و بهبود بیماری هایی که با مشارکت کبد به وجود آمده اند. کمک به برطرف شدن علت درونی انواع مشکلات پوستی مانند اگزما، خارش، جوش و لک، تیرگی پوست بدن و تیرگی اطراف چشم، کمک به درمان بیماری هایی چون پمفیگوس، بهجت، پسوریازیس، آفت دهان، زردی، تلخی و دانه دار شدن ته زبان، ریزیش مو، واریس، گرفتگی عروق (خصوصا عروق قلب)، هموروئید، کمک به برطرف شدن ریفلاکس و ترش کردن معده، کمک به برطرف شدن غلظت خون و مشکلات ناشی از آن و متعادل ساختن هماتوکریت خون، کمک به برطرف شدن جوش و خارش پوست سر و ریزش موی ناشی از وجود اخلاط فاسد در پوست سر، سرطانها از اخلاط محترقه، سوخته و فاسد ایجاد می شود، لذا شربت مصفای خون نیک به تقویت سیستم ایمنی بدن و بالا بردن مقاومت بدن در برابر بیماریها، از جمله سرطانها کمک می نماید. همچنین پاکسازی کننده بدن از اخلاط سوخته و فاسد ناشی از اعتیاد به انواع مواد مخدر، خصوصا در زمان ترک انواع مواد مخدر بوده و سم زدایی می نماید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه