۳,۲۵۰,۰۰۰۳,۷۹۰,۰۰۰

۴.۸ از ۵
از میانگین ۱۰ نظر دهنده

صندلی ماشین(خودرو) کودک دلیجان مدل هوبر HUBER

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی صندلی ماشین(خودرو) کودک دلیجان مدل هوبر HUBER
مشخصات
ایمنی ایمنی یکی از مهمترین موارد در خرید اقلام ایمنی کودکان و نوزادان می باشد. متاسفانه آمار تصادفات در این بسیار بالا می باشد و بیشترین صدمات ناشی از تصادفات را کودکان می بیند به همین دلیل اولین مسئله برای ایمنی کودکان با سنین پایین کمربند 5 نقطه ای آنتی شوک می باشد. این کمربند که در سری جدید محصولات دلیجان به کار رفته است. محافظت حداکثری را از پرتاب کودک در ترمز های شدید را دارد. در ضمن نصب ایمن ایزوفیکس برای خودروهایی که قابلیت استفاده از این سیستم رو دارند بسیار این تر خواهد بود. در ضمن پد محافظ سر این محصول نیز یک ویژگی ایمنی منحصر به فرد محسوب می شود.
برند و سازنده کالا دلیجان
توضیحات صندلی ماشین هوبر huber دلیجان یک محصول متفاوت و خاص که برای اولین بار از اول تیر 1400 وارد بازارهای ایرانی و بین الملی شد. این محصول که متفاوت و خاص ترین صندلی ماشین کودک ایرانی مناسب برای استفاده کودکان از بدو تولد تا 12 سالگی طراحی و تولید شده است. از ویژگی های مهمی که برای این محصول می توان اشاره کرد نصب توسط ایزوفیکس و یا کمربند اشاره کرد.
در مورد سیستم و نصب به صورت ایزوفیکس بیشتر بدانید این سیستم که برای اولین بار در شرکت دلیجان در صندلی ماشین دلیجان مدل هابر huber به کار گرفته شده است. استفاده از صندلی ایمنی خودرو ها در اکثر کشورهای اروپایی تا 12 سال و یا کودکان با قد کمتر از 135 سانتی متر اجباری می باشد. و عدم استفاده از آنها جرایم سنگینی والدین خواهد داشت.صندلی ایمنی خودرو کودکان در ماشین مدت زمان زیادی است که مورد استفاده خودروسازان است. در سال‌های گذشته برای حفظ ایمنی کودکان و نورادان در ماشین ها از کمربند ایمنی بزرگسالان برای آن‌‌های استفاده می‌شد. این سیستم ایمنی لازم را برای کودکان در تصادفات فراهم نمی‌کرد و جان آن‌ها را به خطر می‌انداخت.تا اینکه شرکت خودرو سازی اروپایی فولکس واگن در سال 1997 سیستم ایزوفیکس (ISOFIX) را برای امنیت بیشتر کودکان در خودرو معرفی کرد و در سال 2006 این آپشن تبدیل به یکی از استانداردهای جهانی شد. اکنون اکثر خودرو ها چه خودرو های چینی و یا خودرو های به روز ایرانی مجهز به این سیستم می باشد. ولی حتما قبل از نصب به مشخصات خودرو خود دقت کنید.
رنگبندی مشکی
طراحی بدنه بدنه صندلی ماشین دلیجان مدل هابر براساس ارگونومی بدن نوزادان و کودکان طراحی شده است. این طراحی را می توان یک کپی بسیار موفق از محصولات وارداتی اشاره کرد. جنس بدنه که بیشترین فشار وارده در تصادفات به خود می گیرد از پلاستیک بسیار فشرده مستحکم می باشد. در ضمن در این بدنه تمام جهاتی که کودک شما را برای حفاظت از آن نیاز دارد را در نظر گرفته است. از مهمترین مواردی که باعث مگ کودکان می شود ضربات ناشی از تصادفات به سر کودکان می باشد. که در این محصول منحصر به فرد محافظت خوبی با پد آن برای سر کودکان در نظر گرفته شده است. در ضمن در طراحی بدنه این محصول ابعاد آن را در نظر گرفته شده که به راحتی بتوانید آن را در هر خودرویی استفاده کنید.
مشخصات صندلی ماشین دلیجان مدل هابر در جدول مخصوص صندلی ماشین کودک برند delijan دلیجان مبدا برند بلغارستان ابعاد 61x50x48 سانتی متر قابلیت شستشو دارد کمربند ایمنی ۵ نقطه ای y شکل رنگ وطرح مطابق عکس نحوه نصب خودرو ایزوفیکس محدوده سنی 0/1/2/3 تنظیم حالت خواب 4 حالت مختلف اتصال امن به خودرو (ایزوفیکس ) دارد گارد محافظ ندارد تحمل وزنی تا 36 کیلوگرم جنس تشک پلی استر دیگر توضیحات دارای طراحی مشبک در کناره ها جهت تهویه مناسب دارای روکش راحت با قابلیت نفوذپذیری هوا قابلیت نصب رو به صندلی خودرو برای کودکان از بدو تولد تا 13 کیلوگرم (مشابع یک کریر ) قابلیت نصب محصول از 1 تا 12 سال رو به جلو دارای هد ساپورت سر و گردن با قابلیت تنظیم ارتفاع دارای تشک و تشکچه های نرم و راحت
ویژگی های صندلی ماشین هوبر huber دلیجان صندلی ماشین هوبر huber دلیجان قابل استفاده برای گروه سنی 0 و1 و2 و 3 می باشد. و دارای ظرفیت وزنی از بدو تولد تا 36 کیلوگرم است. که در اصطلاح برای کودکان از بذو تولد تا 12 سالگی مناسب می باشد. و امنیت کودکتان را در بالاترین سطح داخل خودرو فراهم می کند. حفظت از کودک خارج از منزل و مخصوصا داخل ماشین از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از والدین شاید ترجیح بدهند از صندلی های خارجی و وارداتی برای امنیت کودک داخل خودرو استفاده کنند. اما معمولا صندلی های وارداتی دارای قیمت بالایی هستند. ولی اگر کیفیت و قیمت مناسب را باهم بخواهید این صندلی ماشین برند دلیجان یک پیشنهاد عالی برای شما می باشد.در این محصول از کمربند 5 نقطه ای نوع جدید این برند بهره برده شده است. برای امنیت سر کودک نیز یک پد با قابلیت تنظیم نسبت به قد کودک تعبیه شده است . که در سنین بالا نیز از این ویژگی به راحتی استفاده کنید. جای نشستن این محصول نسبت به مدلهای قبلی بسیار بزرگتر است و از تشک و پارچه های نرم با هواپذیری با با قابلیت جدا شدن و شستشو می باشد. این محصول برای سنین نوزادی از بدو تولد تا 9 کیلوگرم رو به صندلی خودرو و از 1 سال تا 12 سال رو به جلو طراحی شده است. در ضمن این محصوا دارای تنظیم پشتی برای راحتی حداکثری کودک شما در نظر گرفته شده است.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه