۳۹,۴۰۰۵۷,۴۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

قرص جویدنی هپاتوهیل باریج اسانس ۲۰۰ عددی Barij essenceHepatoheal Tablet

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص جویدنی هپاتوهیل باریج اسانس ۲۰۰ عددی Barij essenceHepatoheal Tablet
مشخصات
بازه سنی مصرف بزرگسالان
ترکیبات مهم مو و توت فرنگی
جنسیت مصرف کبد
روش مصرف - بزرگسالان و افراد بالای 12 سال: روزانه سه بار، هر بار یک تا دو قرص قبل از غذا به خوبی جویده شود. - سنین 6 تا 12 سال: روزانه سه بار، هر بار یک قرص قبل از غذا به خوبی جویده شود. - سنین زیر 6 سال: روزانه سه بار، هر بار نصف قرص قبل از غذا به خوبی جویده شود. - کودکان زیر 3 سال قرص‌ها را در حالت خرد شده دریافت کنند.
شرایط نگهداری - فرآورده دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود. - بلافاصله پس از مصرف، در فرآورده را محکم ببندید. - فرآورده را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. - فرآورده دور از نور، در دمای 30-15 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.
شرکت سازنده باریج اسانس
کشور سازنده ایران
موارد مصرف - کمک به درمان بیماری کبد چرب و نیز اشکال مزمن التهابی و دژنراتیو، یبوست و اگزما - درمان پایه‌ برای بیماری‌های کبد
نوع محفظه قوطی
هشدار مصرف - در صورت سابقه حساسیت به هریک از اجزاء فرآورده، از مصرف دارو بپرهیزید. - در موارد نادر، احتمال بروز واکنش‌های حساسیتی وجود دارد. در این صورت مصرف دارو را متوقف کنید و با پزشک مشورت کنید. - در صورت بروز عارضه جانبی، با پزشک یا داروساز مشورت کنید. - در صورت فراموش کردن مصرف یک نوبت، مقدار مصرف نوبت بعدی را دو برابر نکنید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه