۶۶,۰۰۰۷۰,۰۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

مخلوط چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا 20 عددی Newsha Peppermint and Green Tea 20 Teabag

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی مخلوط چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا 20 عددی Newsha Peppermint and Green Tea 20 Teabag
مشخصات
بارکد وارداتی 0168300153150038
ترکیبات چای سبز, نعناع فلفلی
تعداد در بسته 20
توصیه بهترین زمان مصرف چای 2 ساعت پیش یا پس از غذا می‎باشد.
جنس محفظه مقوايي
روش مصرف متناسب با علاقه خود نسبت به رنگ و غلظت چای، 1 یا 2 کیسه چای در فنجان یا قوری مناسب که محتوی آب جوش است، قرار دهید. پس از 10 دقیقه، کیسه چای را خارج نموده و از نوشیدن لذت ببرید.
شرکت تولید‎کننده مواد غذایی نیوشا داریان
طبع گرم و خشك
طعم تند
عصاره نعناع فلفلي
فرم محصول كيسه‎اي (تي بگ)
کارایی ضد نفخ، كاهش وزن، تقويت سيستم گوارشي و عملكرد بهتر، برطرف‎كننده سردردهاي عصبي و ميگرني، سلامت دهان و دندان، ضد سرفه
کاربرد ها از خواص چای سبز و نعنا فلفلی نیوشا می‎توان به، تسریع‎کننده کاهش وزن، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش، التیام بخش سردرد و میگرن، خوشبو‎کننده دهان اشاره کرد. مطالعات علمی نشان می‎دهد که کاتچین چای سبز بخصوص EGCG با افزایش حرارت و افزایش اکسیداسیون چربی پس از صرف غذا به کاهش وزن کمک می‎کند، همچنین منتول نعناع فلفلی با تاثیر بر روی بخشی ازهیپوتالاموس، مغز را تحریک به ترشح هورمون مهار‎کننده اشتها کرده و از این راه به کاهش وزن کمک می‎کند. مطالعات نشان می‎دهد که منتول نعناع فلفلی با مسدود کردن کانال کلسیم انقباض عضلات روده را کم کرده و به کاهش علایم سوء‎هاضمه و اسپاسم‎های عضلانی ناشی از سندروم روده تحریک پذیر (IBS) مانند نفخ و درد شکم کمک می‎کند. مرور سیستماتیک و آنالیز تحقیقات نشان می‎دهد که روغن نعناع فلفلی برای درمان سندروم روده تحریک پذیر بسیار مفید است. نتایج تحقیقات نشان می‎دهد که منتول نعناع فلفلی باعث تسکین سریع سردرد و میگرن می‎شود. نتایج نشان می‎دهد که مصرف نعناع فلفلی پس از 15 دقیقه باعث کاهش درد بدون عوارض جانبی می‎شود که اثر آن مشابه مصرف 1000 میلی‎گرم داروی استامینوفن است. مصرف این گیاه باعث کاهش درد در شقیقه‎ها و پیشانی و همچنین کاهش علایمی مانند تهوع، استفراغ و حساسیت به صدا و نور می‎شود. تحقیقات نشان می‎دهد که مصرف نعناع فلفلی بر خلاف داروهای شیمیایی هیچ عوارض جانبی شناخته شده‎ای ندارد. منتول نعناع فلفلی از رشد باکتری‎های مضر و خطرناک در دهان جلوگیری کرده و با تمیز کردن دهان و زبان به خوشبو کردن آن کمک می‎کند.
کد مجوز بهداشتی 17649/34
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص منتول
مقدار 40 گرم (g)
موارد منع مصرف در جای خشک و خنک و عاری از هرگونه بوی خارجی نگهداری شود.
خانم‎های باردار و شیرده، قبل از مصرف با پزشک مشورت‎کنند.
بیشتر از 5 عدد چای کیسه‎ای در روز مصرف نشود.
نوع محفظه جعبه
ویژگی ها • ضد عفونی‎کننده و خوشبو‎کننده دهان
• بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش
• گرم‌کننده بدن و رقیق‌‎کننده خون
• ضد اسپاسم گوارشی و ضد نفخ
• التیام بخش سردرد و میگرن
• تسریع‎کننده کاهش وزن
• خلط‎‌آور و ضد سرفه
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

چای سبز نیوشا
از ۴۵,۸۷۲