۱۲۵,۰۰۰۳۱۷,۰۰۰

۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

پانسمان فوم بیاتین کلوپلاست

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی پانسمان فوم بیاتین کلوپلاست
مشخصات
انواع بیاتین به دو فرم کلی چسب ‏دار و غیر چسبنده وجود دارد. بیاتین غیر چسبنده برای زخم هایی که پوست اطراف آن شکننده و آسیب پذیر است، مناسب می باشد. همچنین امکان معاینه زخم توسط پزشک و گذاشتن مجدد پانسمان نیز فراهم است. این ویژگی بویژه در زخم پای دیابتیک کاربرد دارد.
بیاتین به تدریج با جذب اگزودا اشباع می‏ گردد و سطح بیرونی آن تغییر رنگ می ‏دهد. این حالت ممکن است دو یا سه روز و حتی بیشتر طول بکشد. در هر صورت پس از اشباع شدن پانسمان و حداکثر تا یک هفته بیاتین را باید تعویض نمود. بیاتین با داشتن پد نرم و انعطاف پذیر، با کاهش و توزیع فشار روی زخم از آن محافظت می ‏کند.
بیاتین چسب ‏دار دارای چسبی از نوع هیدروکولوئید است که کمک می‏کند بیاتین به راحتی در موضع فیکس شود و در سه نوع بیاتین چسب ‏دار (به شکل مربع)، بیاتین چسب‏ دار ساکروم و بیاتین چسب ‏دار پاشنه موجود است. ویژگی های کاربردی:
بیاتین غیر چسبنده قابل برش به شکل و اندازه دلخواه است. بیاتین هیچ بقایایی روی زخم بجا نمی‏ گذارد و تعویض آن بسیار راحت است.
توضیحات پانسمان فوم بیاتین کلوپلاست | بیاتین – biatain
مکانیسم عمل بیاتین نسل جدیدی از پانسمان‏های فوم (Foam dressings) است که قادر است اگزودای زیادی را جذب و در خود نگه دارد. بیاتین دارای یک پد از جنس فوم پلی اورتان است که اگزودای اضافی زخم را بصورت عمودی جذب می ‏کند و در ساختار سه بعدی خود نگه می ‏دارد. این پد دارای حفرات بیشماری است که اگزودا را در خود محبوس می‏ کنند به نحوی که حتی با وارد شدن فشار به پانسمان نیز اگزودا از آن خارج نمی ‏گردد و به بیرون پس زده نمی ‏شود. سطح خارجی پانسمان نیز پوشیده از یک لایه نیمه تراوا است که اجازه تبخیر و تبادلات گازی را فراهم می ‏کند. با جذب و تبخیر اگزودای اضافی و حفظ شرایط رطوبتی مناسب، ترمیم بافت و سیر مراحل درمان زخم سریعتر انجام می‏ گیرد.
موارد مصرف زخم‏ های با ترشح کم تا زیاد در انواع زخم‏های فشاری، زخم پای دیابتیک و زخم ‏های عروقی پا.همچنین درمان زخم ‏های حاد نظیر سوختگی‏ ها، محل دهنده پیوند پوست، زخم محل جراحی و ساییدگی‏ ها نیز استفاده نمود.
نوع پانسمان فوم پلی اورتان
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه