۴۴,۲۹۹۱۵۵,۰۰۰

۵ از ۵
از میانگین ۳ نظر دهنده

کپسول فارماژلیتان دانا فارماتون 30 عدد Pharmagelitan Multi Vitamins For Kids&Teens

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کپسول فارماژلیتان دانا فارماتون 30 عدد Pharmagelitan Multi Vitamins For Kids&Teens
مشخصات
تداخل دارویی مشتقات ویتامین A از قبیل رتینوئیدها داروهای ضد انعقاد خون از قبیل وارفارین لودوپا داروهای کاهنده فشار خون آنتی بیوتیک های تتراسایکلین (تتراسایکلین، داکسی سایکلین، ماینوسایکلین)
تعداد 30 عدد
روش مصرف روزی یک کپسول مولتی ویتامین مینرال را هنگام صبحانه همراه با مقداری آب میل شود.
شرایط نگهداری کپسول فارماتن را در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد در جای خشک، خنک و در ظرف اصلی خود نگهداری کنید. کپسول‌های ژلاتینی نرم را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. قرص فارماژلیتان دانا را داخل بسته بندی خود نگهداری کنید.
عوارض جانبی عوارض شایع شامل حالت تهوع و استفراغ، سردرد می باشد که عوارض نادری مانند اسهال هم ممکن است دیده شود.
نوع محصول کپسول ژلاتینی
ویژگی ها کمک به پیشگیری از کمبود ویتامین‌ها در افراد بزرگسال و مسن حاوی ویتامین‌های مورد نیاز بدن و عناصر کمیاب بهبود ضعف، خستگی و کاهش تمرکز افزایش قوای ذهنی و جسمی حاوی عصاره جینسینگ
هشدار مصرف موارد عدم مصرف و نکات قابل توصیه: در موارد زیر قبل از مصرف فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت کنید: در صورت وجود سابقه هر گونه حساسیت به ژلاتین و مواد رنگی و هر یک از اجزای کپسول ژلاتینی نرم بیماران دیابتی (به دلیل کاهش سطح گلوکز خون توسط جینسنگ) نارسایی شدید کلیوی سطح بالای کلسیم در ادرار یا خون و ویتامین های A و D در بدن مصرف در دوران بارداری و شیردهی: به علت داشتن ویتامین A بهتر است در زنان باردار و شیرده طبق تجویز پزشک مصرف شود.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه