بهترین مدل چرخ خیاطی موجود در بازار

بهترین مدل چرخ خیاطی موجود در بازار

از آنجا که خیاطی هنری ارزشمند در جامعه به شمار می­رود، تهیه یک چرخ خیاطی برای افرادی که قادر به خیاطی باشند نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می­باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های گوناگون مدل­های چرخ خیاطی بسیار متنوعی به بازار وارد گردیده است که هر یک از خصوصیاتی منحصر به فرد برخوردارند. اگرچه این وسیله از دیدگاه بسیاری از جوانان از جمله وسائل لازم برای منزل نبوده و گروهی از افراد حاضر به هزینه کردن برای تهیه آن نیستند اما دلایل بسیاری موجودند که نشان می­دهند چرخ خیاطی نیز می­تواند وسیله ای ضروری در زندگی به شمار آید.

تهیه یک چرخ خیاطی مناسب به هر فردی این امکان را می­دهد که در هنگام پاره شدن لباس به آسانی آن را دوخته و ترمیم نماید و بدین وسیله در هزینه خیاط صرفه جویی می­گردد. این هزینه ها خود شامل هزینه های حمل و نقل و همچنین دستمزد خیاط است. بعلاوه شما می­توانید با تهیه یک دستگاه چرخ خیاطی برای منزل در اوقات فراغت خود لباس­هایی شیک و متنوع را برای خود و عزیزانتان دوخته و کسب و کاری کوچک را نیز راه اندازی نمایید. بعضی اوقات نیز بعد از خریداری یک لباس متوجه بلندی و یا کوتاهی قد آن می­شوید، که در این حالت نیز داشتن این وسیله به شما کمک می­نماید تا لباس را به سایز دلخواه تنظیم کنید. در صورتیکه چنانچه لباس را به خیاط بدهید علاوه بر هزینه پرداختی می بایست چند روزی را برای بازپس گیری آن صبر نمایید.

از دیگر فایده­های تهیه یک دستگاه چرخ خیاطی این است که در مواقع ضروری و لازم می توان از آن استفاده نمود. زمان هایی از قبیل مواقعی که قصد رفتن به یک میهمانی را دارید و در هنگام پوشیدن لباس ناگهان زیپ آن پاره شود در آن هنگام در اختیار داشتن یک دستگاه چرخ خیاطی مناسب کار شما را راحت می­کند. این وسیله در واقع از سری لوازم خانگی­های ضروری بوده که از قابلیتهای گوناگونی برخوردار می­باشد. چرخ خیاطی­ها مناسب جهت استفاده همه اشخاص طراحی گردیده اند چه افراد آماتور و چه آن­هایی که به طور حرفه ای با این وسیله کار می نمایند. در صورت دقت در موقع تهیه چرخ خیاطی می توانید این وسیله را بسیار مقرون به صرفه تهیه نموده تا بتواند سال­ها  به خوبی کار کرده  و نیازی به تعویض آن احساس نشود.

نخستین مدل­های چرخ خیاطی خانگی از یک دسته تشکیل شده بود که در هنگام خیاطی می­بایست آن  را چرخاند تا عملیات دوختن انجام گیرد. این نوع دستگاه­ها امکانات کمی داشتند و صرفا جهت دوخت­های ساده به کار می­رفتند، و دارای قیمتی ارزان تر نیز بودند. برای تهیه یک چرخ خیاطی ابتدا بهتر است بدانید از این وسیله چه انتظاراتی دارید؟ چنانچه این دستگاه را جهت فضاهای کاری بخواهید بهتر است یک چرخ خیاطی با کیفیت و قوی خریداری نمایید.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات تخصصی را درباره انتخاب یک دستگاه چرخ خیاطی مناسب ارائه نماییم و شما را با انواع مدل های گوناگون این وسیله آشنا کرده تا توانایی انتخابی صحیح را داشته باشید.

مدل­های مختلف چرخ خیاطی


بهترین مدل چرخ خیاطی موجود در بازار

پیش از تهیه چرخ خیاطی می­بایست با انواع مختلف این وسیله آشنا گردید. عموما سه مدل چرخ خیاطی به بازار عرضه شده است که عبارتند از: چرخ خیاطی های مکانیکی – دیجیتالی و برقی. هر یک از این سه نوع نیز خود در مدل های گوناگونی ارائه گردیده اند که از ساده تا پیچیده متفاوت هستند.

در چرخ خیاطی هایی که براساس ماشین های مکانیکی استوار هستند، این دستگاه­ها تقریبا تمام امور این دستگاه را مدیریت می نمایند. این امور عبارتند از عملیات دوختن ساده و رفو و تعمیر نمودن لباس­ها. چرخ­های مکانیکی دارای اندازه­ای نسبتا بزرگ می­باشند و بیشتر مناسب برای کارگاه­ها هستند. این وسائل با کمک یک پدال کنترل می­شوند. در این انواع چرخ خیاطی، تنوع اندکی وجود دارد و در واقع جهت دوخت های اصلی مناسبند. در این نوع تنظیمات دستگاه دستی انجام شده و کاربران می توانند با کمک کلیدها و شماره گیرهای بزرگ براساس نیاز خود آن­ها را تنظیم نمایند.

نوع دوم چرخ خیاطی­های موجود در بازار، چرخ­های کامپیوتری پیشرفته تر می­باشند که از امکانات بیشتری نیز برخوردارند ، در این دستگاه­ها تنظیمات با کمک کامپیوتر و به طور کاملا اتوماتیک انجام می شوند و کاربران برای تنظیم نمودن این چرخ­ها به فشار و قدرت نیاز چندانی ندارند.

نوع سوم چرخ خیاطی­ها مدل­های دیجیتالی هستند که با کمک ارتباط با سیستم­های کامپیوتری و دریافت نمودن نرم افزار آپدیت شده و از خصوصیات گوناگونی در مقایسه با دو مدل قبلی برخوردار می­باشند. این مدل چرخ خیاطی­ها جهت آراستن پارچه­ها و دوختن به صورت متنوع استفاده می­شوند. همه انواع  دوخت ها با توجه به جنس پارچه به بهترین نحو ممکن انجام پذیرند. همچنین در این مدل دستگاه­ها مموری کارتی تعبیه گردیده است که به کاربران این امکان را می­دهد تا مدل های دوخت نوینی را خلق و نگهداری نمایند. بعلاوه امکان نگهداری الگوهای موجود در کارت حافظه خود نیز وجود دارد. این نوع چرخ ها قادر به گلدوزی و لحاف دوزی به شکل ویژه ای نیز می­باشند.

چهارمین نوع چرخ های خیاطی­ها نیز مدل­های برقی و تلفیقی از انواع مکانیکی و کامپیوتری می­باشند. این چرخ خیاطی ها از مدارهای الکتریکی جهت انتخاب مدل دوخت برخوردارند. این نوع چرخ خیاطی از صفحه نمایش بزرگ ال سی دی برخوردارند که این صفحه نشانگر تنظیمات فعلی دستگاه است. همچنین کاربران قادرند تنظیمات را برروی این چرخ ها اعمال نمایند. خیاط های حرفه ای از این انواع جهت انجام دوخت های سخت استفاده می نمایند. افرادی که آماتور هستند و یا در حال یادگیری خیاطی می باشند بهتر است از دستگاه های مکانیکی استفاده نمایند زیرا از قیمتی پایین تر برخوردارند. چنانچه دارای قدرت خرید بیشتری باشید بهتر است دستگاه های دیجیتالی و یا کامپیوتری را که امکانات بیشتری دارند انتخاب کنید. همه انواع چرخ های نام برده شده در مدل های ساده و مدرن موجودند که کاربران می توانند با توجه به موارد استفاده و احتیاج خود آن­ها را تهیه نمایند.

هدف از تهیه چرخ خیاطی


بهترین مدل چرخ خیاطی موجود در بازار

این موضوع که چرا باید یک چرخ خیاطی را تهیه نماییم سوالی بوده که ممکن  است برای بسیاری از افراد درگیری ذهنی ایجاد نموده باشد. چنانچه تمایل به تهیه یک دستگاه چرخ خیاطی را جهت اعضای خانواده خود و همچنین مصارف خانگی داشته باشید و یا بخواهید جهت یک واحد تولیدی بزرگ این وسیله را تهیه نمایید، بهتر است پیش از اقدام به خریدن،  مصارف و کاربرد چرخ خیاطی را معین کنید.

سرعت چرخ خیاطی­ها

سرعت دوخت در چرخ خیاطی­ها از مهمترین عوامل در موقع تهیه یک چرخ خیاطی محسوب می­گردد که می­بایست مورد توجه قرار گیرد. چنانچه چرخ خیاطی را جهت امور تجاری در نظر داشته باشید بهتر است یک دستگاه دارای سرعت مناسب را خریداری نمایید. میانگین سرعت چرخ­های صنعتی مابین هزار تا پنج هزار کوک در دقیقه می­باشد. کاربران نیز می توانند با کمک کلید کنترل سرعت که برروی چرخ خیاطی تعبیه گردیده است، سرعت دوخت را تا چند برابر افزایش دهند . باید دقت شود که در برخی از جنس های پارچه نیازی به سرعت بالا نیاز نبوده و پیشنهاد می­شود دوخت ها با دقت انجام شوند. به عنوان نمونه در هنگام دوختن پارچه های از جنس چرم توصیه می­شود دقت بالاتری به کار بگیرید و مواظب باشید سوزن نشکند. چنانچه در حال دوختن پارچه هایی از قبیل پرده باشید نیازی به هزینه نمودن زیاد نبوده زیرا که یک چرخ خیاطی دارای سرعت میانگین نیز قادر به برآورده نمودن نیاز شماست.

مقدار صدای تولید شده

در بعضی از چرخ خیاطی­ها به علت استفاده از دینام در آن­ها صدایی بلند تولید می­گردد. چنانچه از این دستگاه در کارگاه­های تولیدی استفاده نمایید مقدار صدای تولیدی اهمیت چندانی ندارد ولی برای مصارف خانگی تهیه چرخ خیاطی با سطح صدای مناسب توصیه می­گردد. دستگاه هایی که فاقد دینام هستند به چرخ خیاطی­های ماکو گرد نیز معروفند و تا هنگامی که عملیات دوختن آغاز نشود انرژی برق را به کار نمی­برند ولی در دستگاه های دارای دینام بلافاصله با روشن شدن این وسیله مصرف برق نیز آغاز می گردد. برآورد اختلاف هزینه­های برق مابین این دو نوع دستگاه در حدود 600 تا 900 هزار تومان است.

انواع گوناگون دوخت ها


بهترین مدل چرخ خیاطی موجود در بازار

یکی از خصوصیاتی که چرخ خیاطی ها را از هم متفاوت می­سازد توانایی دوخت این دستگاه­ها است که می بایست در موقع تهیه این وسیله این خصوصیت را نیز در نظر گرفت. براساس نوع چرخ خیاطی برخی از این مدل­ها دوخت های بیشتری را انجام می­دهند و برخی نیز فقط چند نوع دوخت ساده را به انجام می­رسانند. دوخت­ها این امکان را فراهم می­نمایند که تزیین البسه و یا دوخت حاشیه لباس­ها را به آسانی طراحی و پیاده سازی نمایید. همانطور که قبلا گفته شد چنانچه کاربر آماتور چرخ خیاطی باشید توصیه می­شود مدلی کوچک را تهیه نمایید زیرا به چرخ های دارای تنوع دوخت بیشتر نیازی ندارید و اگر خیاطی حرفه ای باشید در این مورد بهتر است در انتخاب خود بیشتر دقت نمایید.

سایز و سنگینی چرخ خیاطی­ها و پایه آن­ها

از دیگر نکات اصلی در موقع خریدن چرخ خیاطی­ها که بهتر است مورد توجه قرار گیرد، سایز و سنگینی این وسیله می باشد. همچنین پایه چرخ خیاطی نیز از موارد قابل توجه در هنگام خرید آن است. اگر شما دارای منزلی کوچک هستید توصیه می­گردد به دنبال تهیه چرخ خیاطی­های با سایز کوچکتر باشید. چرخ خیاطی­های بزرگتر برای قرارگیری مناسب در منازل به فضایی بزرگتر نیاز داشته و در صورت کوچکی منزل انتخابی صحیح نیستند. همچنین بعضی از این چرخ ها دارای یک میز تاشو می­باشند که قابلیت جمع شدن دارند. دستگاه های با وزن کمتر به آسانی جا به جا شده ولی چرخ های سنگینتر فاقد این ویژگی می­باشند. بعلاوه چرخ خیاطی های صنعتی دارای پایه هایی چوبی مناسبی می­باشند که این خصوصیت در چرخ های خانگی موجود نیست ولی این پایه ها به آسانی قابل تهیه از بازار هستند. چنانچه در نظر داشته باشید برای یک کارگاه صنعتی چرخ خیاطی مناسبی را خریداری نمایید توصیه می­گردد پایه ی پهنتر را انتخاب کنید تا فضای بزرگتری را برای شما مهیا نماید.

هزینه خریداری چرخ خیاطی

اگر تمایل به تهیه یک چرخ خیاطی مناسب دارید ابتدا می­بایست بودجه خود را بررسی نمایید. چرخ خیاطی­های دارای خصوصیات متنوع تر طبعا از قیمتی بالاتر نیز برخوردارند. قبل از خرید توجه نمایید که آیا به همه خصوصیات این چرخ خیاطی احتیاج دارید یا خیر. چرخ خیاطی­های مکانیکی از قیمت پایینتری در مقایسه با مدل­های الکترونیکی برخوردار هستند و مدل­های الکترونیکی نیز در مقایسه با دستگاه های کامپیوتری قیمت ارزان تری دارند. چنانچه تمایل به تهیه چرخ خیاطی برای واحد تجاری خود باشید توصیه می­شود دستگاهی مدرن و پیشرفته را خریداری نمایید تا برای دوخت و دوزهای گوناگون به یک چرخ خیاطی دیگر نیازمند نشوید. توصیه می­شود درموقع خریداری چرخ خیاطی را انتخاب نمایید که کیفیتی بالا داشته باشد تا هر سال نیاز به تعویض آن احساس نشود.

دیگر خصوصیات چرخ­های خیاطی

یکی از اعمال اصلی در هنگام کار با چرخ خیاطی نخ کردن سوزن می­باشد، این کار برای افرادی که به تازگی با چرخ خیاطی کار می نمایند سخت بوده و به همین سبب در سیستم های نوین چرخ خیاطی­ها امکان سوزن نخ کردن نیز به ویژگی­های موجود افزوده شده است تا در وقت صرفه جویی مراحل شود. این مدل چرخ خیاطی­ها جهت کاربران کم بینا نیز مناسب می­باشد.

در برخی از چرخهای خیاطی امکان دوختن پارچه های ضخیم تر موجود نمی­باشد بنابراین بهتر است در موقع خریداری آن­ها به این نکته نیز توجه نمایید. توصیه می­شود چرخ هایی خریداری شوند که دارای پایه ی فشار دهنده  قدرتمندی باشد تا بتوان با کمک آن­ها انواع پارچه های کلفت را بدون فشار وارد شده به دستگاه دوخت.

از دیگر خصوصیات چرخ های خیاطی می توان سوزن­هایی را نام برد که جهت دوختن با چند رنگ استفاده می­شوند و همچنین لامپ های نورافشانی که در روشن نمودن دوخت نقش بسزایی ایفا می­کنند. بعضی از چرخ خیاطی­ها قادر به کار با هر دوی نیروی برق و باطری هستند یعنی در هنگام نبودن برق به آسانی به وسیله باتری قابل استفاده می­باشند.

ضمانت­نامه


بهترین مدل چرخ خیاطی موجود در بازار

ضمانت نامه مدرکی معتبر جهت کار کردن با یک وسیله با خیالی راحت می­باشد. چنانچه کاربری حس نماید چرخ خیاطی به خوبی کار نمی کند، می­تواند با استفاده از اعتبار ضمانت نامه و نشان دادن آن به نماینده فروش هر گونه ایراد مربوطه را به آسانی برطرف نماید.

بررسی خصوصیات پرفروش ترین چرخ های خیاطی در کشور ایران

در ادامه مطلب تعدادی از انواع چرخ خیاطی های پرفروشتر را در کشور نام برده و بررسی می­نماییم. چنانچه مایل باشید درباره این دستگاه ها اطلاعاتی کسب کنید بهتر است با ما همراه شوید.

1) چرخ خیاطی برند کاچیران مدل Rose210

این چرخ خیاطی تولید شده در شرکت کاچیران بوده که برندی بسیار مشهور در ایران می باشد. این مدل از وزن کمتری در مقایسه با محصولات دیگر شرکت­ها برخوردار است. این چرخ خیاطی بسیار سبک و با وزنی کم می­باشد و فضای کمتری را نیز اشغال می نماید. رنگ آن سفید بوده و بدنه ی آن از جنسی محکم ساخته شده است. ظاهر زیبای این وسیله سبب گردیده است تا هر بیننده ای در نگاه اول به آن مجذوب شود. طراحی چرخ خیاطی یکی از عوامل اصلی انتخاب آن می باشد در این مدل چرخ خیاطی طراحی به صورتی است که در یک زمان استفاده از چند دکمه را امکان پذیر نموده است و کاربران قادر هستند تا به آسانی کیفیت این وسیله را مورد سنجش قرار دهند. این برند از چرخ خیاطی از پایه­های دوخت متعددی برخوردار است که قابلیت تعویض در هنگام کار را دارد. از دیگر خصوصیات جالب این دستگاه­ها بازوی جدا شونده و بدنه آلومینیومی آن­هاست که جنسی با مقاومت بالا دارد. بازوی جدا شونده سبب آسان­تر شدن عملیات دوختن آستین و جیب می­گردد. همچنین این دستگاه دارای یک پدال برقی می­باشد که سبب متعادل شدن سرعت طول و عرض آن می گردد. چنانچه مایلید درباره ایمنی این وسائل اطلاعاتی داشته باشید بهتر است بدانید که ضمانت سطح کیفی و ایمنی این دستگاه بالا است زیرا دارای گواهی­نامه ایمنی سازمان استاندارد و پژوهش صنعتی ایران می­باشد و همه قطعات الکتریکی مورد استفاده در آن مطابق با استاندارد اتحادیه اروپا می باشد.

2) چرخ خیاطی­های ۳۲ کاره برند کاچیران مدل ۹۲۰۰ ژانوتک

این مدل چرخ خیاطی­ها در واقع یگانه محصول مشترک شرکت کاچیران و نگین ژانومه هستند که برای نخستین بار در سال 96 تولید گردیده اند. این چرخ ها در فاصله زمانی بسیار کمی توانسته اند بیشترین مقدار فروش را در کشور از آن خورد سازند زیرا از خصوصیاتی عالی و نرخی مناسب برخوردار هستند. پس از خریداری این مدل ضمانت نامه نگین طلایی ژانومه که دارای اعتباری دو ساله است به شما تعلق خواهد گرفت. از دیگر ویژگی های اصلی این چرخ ها می­توان به قابلیت تغییر عرض و طول گلدوزی و همچنین توانایی نخ کردن اتوماتیک سوزن اشاره نمود.

3) چرخ خیاطی برند ژانومه مدل ۴۰۰۰

چرخ خیاطی ژانومه طراحی بسیار جالبی دارد که سبب شده است کار با آن بسیار لذت بخش گردد. این مدل چرخ خیاطی از خصوصیات دوخت متنوعی برخوردار است که آن را در زمره مناسب ترین چرخ خیاطی های مورد استفاده در منزل قرار داده است. این چرخ خیاطی امکان به انجام رسانیدن امور مختلف از قبیل دوخت معمولی و زیگزاک را به آسانی فراهم می­نماید. همچنین انواع دوخت­های دایره ای جهت سر آستین و دوخت­های زیپ و سردوزی توسط آن انجام پذیر می­باشد. پهنای دوخت توسط این چرخ در حدود 5 میلی متر و درازای دوخت در آن در حدود 4 میلی متر است. این وسیله از پایه فشار دهنده ی مناسبی تشکیل شده است که با پارچه­های ضخیم به مشکل برنمی خورد و کاربران قادرند به آسانی پارچه های ضخیمتر را نیز با آن بدوزند. این مدل چرخ خیاطی از 12 نوع دوخت گلدوزی و بیشتر از 20 نوع دوخت تلفیقی برخوردار است.


بهترین مدل چرخ خیاطی موجود در بازار

 

4) چرخ خیاطی برند کاچیران مدل نیولایف ۲۰۰-۹۸۸ 

چرخ خیاطی دکر شده دارای 200 الگوی دوخت و 8 الگوی جا دکمه بوده و از ویژگی­های مختلفی بهره مند است. دارا بودن لامپ ال ای دی ، سوزن نخ کن خودکار ، ماکوی آسیایی ، جا دکمه ای اتومات ، دوخت به نحوه طبقه بندی، بازوی­های متحرک و یا جدا شونده و دکمه اسلاو از خصوصیات اساسی این دستگاه است. این مدل چرخ خیاطی محصول کشور تایوان بوده و دارای ویژگی های دیگری از قبیل دوخت عریض و باریک گردونه ، قفل اتوماتیک و توانایی دوخت کارکترها می باشد.

5) چرخ خیاطی مکانیکی برادر مدل GS2700

این چرخ خیاطی محصول شرکت برادر می­باشد. این محصول دارای لامپ ال ای دی بوده و بدین وسیله برای استفاده در اماکنی که فاقد نور کافی باشند مناسب است. همچنین در این دستگاه­ها سیستمی با توانایی ماسوره پرکردن سریع موجود است که بسیار کارآمد می­باشد. ماکو ماشین در این وسیله به شکل افقی بوده که این خود سبب می گردد تا قرار گیری ماسوره آسان شود. صدای تولید شده در این چرخ خیاطی­ها در موقع کار کم می­باشد. این چرخ خیاطی همچنین از 27 عدد الگوی دوخت تزئینی برخوردار بوده و توانایی دوخت جا دکمه در یک مرحله را دارد. پهنای دوخت این دستگاه 5 میلی متر می­باشد. از سایر خصوصیات این دستگاه­ها قابلیت سوزن نخ کن اتوماتیک و دسته دوخت معکوس ، تیغه برش نخ و بازوی جدا می­باشند.

6) چرخ خیاطی برند ژانومه مدل ۲۰۳۰

چرخ خیاطی ژانومه مذکور از زیبایی ظاهری بی نظیری برخوردار بوده و به نحوه ای طراحی گردیده است که فعالیت با آن را لذت بخش می­نماید. این مدل چرخ خیاطی توانایی پشتیبانی از دوخت های متنوع پشتیبانی را دارد و از جمله بهترین چرخ خیاطی های خانگی به شمار می رود. این محصول در واقع قادر به انجام عملیات ساده خیاطی و دوخت های معمولی می­باشد. عملیات مختلفی که با این چرخ خیاطی به آسانی قابل انجام می­باشند به قرار زیر است: توانایی دوخت­های حلقوی ، دوخت دور آستین­ها ، زیپ دوزی ، دوختن دکمه­ها ، دوختن جیب برای مانتو و پلیسه دوزی. این چرخ خیاطی به نحوی طراحی گردیده است که می تواند کارهای ظریفی از قبیل دوختن البسه بچگانه را نیز به راحتی انجام دهد. این وسیله دارای عرض دوختی برابر 5 میلی متر و طول دوخت آن نیز در حدود 4 میلی متر می­باشد. سیستم دور ماکوی این چرخ به شکل نیم دایره ای و از جنس تمام فلزی بوده و برای دوخت و دوز البسه کلفت نیز متناسب می­باشد. این محصول شامل 12 نوع دوخت گلدوزی و 20 نوع دوخت ترکیبی است.

7) چرخ خیاطی برند کاچیران مدل نیولایف ۲۰۰-۸۸۸

این مدل چرخ خیاطی محصول کشور تایوان و برخوردار از 200 الگوی دوخت و 8 مدل جا دکمه است. این دستگاه دارای خصوصیات مختلفی بوده که شامل سوزن نخ کن خودکار، ماکو تمام قاب آسیایی ، جا دکمه دوزی اتومات ، دوخت به نحو گروه بندی شده ، بازوی متحرک و دکمه اسلاو می­باشند. همچنین از دیگر خصوصیات این محصول می­توان به  توانایی اجرای دوخت عریض و باریک گردونه و نیز قفل اتوماتیک اشاره نمود. یکی از دیگر ویژگی­های جالب این محصول نگهداری 60 مدل در مموری خود بوده و توانایی قرینه سازی از روی فاکتورهای اصلی را دارا است.


بهترین مدل چرخ خیاطی موجود در بازار

8) چرخ خیاطی برند آکیلیس مدل ACK-SM-1866

این مدل چرخ خیاطی توانایی انجام کارهایی سنگین و غیر معمول را به شیوه ای صحیح دارا است و سایزی متوسط و وزنی نسبتا سنگین دارد که سبب شده است تا فضای زیادی را اشغال نکند. بدنه آن مقاوم بوده و از ثبات لازم در انجام کارها برخوردار است. موتور این محصول دارای قدرت 800 دور در دقیقه بوده و به آسانی توانایی استفاده در منزل را دارد. این وسیله عمل جا دکمه دوزی را در 4 مرحله انجام می دهد و قادر است به خوبی هنر خیاطی کاربر را به نمایش گذارد. امکان تنظیم کردن دستی انواع دوخت و 24 الگوی متفاوت دوخت را با سلیقه کاربر مطابق نموده و با هر جنس پارچه ای از قبیل ابریشم و جین و پلی استری توانایی هنرنمایی دارد. این نوع چرخ خیاطی از لامپ نورافکن برخوردار است و نیز دارای پیچ گوشتی و ماسوره اضافی می­باشد. این دستگاه همچنین دارای یک سال ضمانت استفاده بوده و انتخابی مناسب جهت خریداری است.


نظرات کاربران