بهترین کاور، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ

بهترین کاور، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ

در این مطلب خواهید فهمید که مناسب ترین کاور، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ برای شما چیست و باید دارای چه مشخصه‌هایی باشد؟ بهترین جنس برای این لوازم جانبی چه خواهد بود؟ قطعا شما برای کیف لپ‌تاپ خود گزینه‌ای را انتخاب می‌کنید که علاوه بر زیبایی بتواند به خوبی از لپ‌تاپ شما محافظت کند. در این مطلب تمام نکاتی که برای خرید کاور، کوله پشتی و کیف لپ‌تاپ نیاز دارید را به شما معرفی خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را هنگام خرید داشته باشید. این روزها تقریبا هر کارمند یا دانشجویی بدون لپ‌تاپ نمی‌تواند کارهای خود را انجام دهد و نیازمند لپتاپ است. تفاوتی ندارد شما دانشجو، حسابدار، مهندس، پزشک یا هنرمند باشید، قطعا برای انجام پروژه‌ها و برنامه‌های خود نیازمند لپ‌تاپ هستید. به کمک داشتن لپتاپ دنیای ارتباطی شما نیز بسیار گسترش پیدا می‌کند. امروزه خریدن یک لپ‌تاپ برای شما هزینه بسیار زیادی خواهد داشت. لپ‌تاپ‌ها سایز بزرگی دارند و برای استفاده طولانی مدت از آن‌ها باید به خوبی از آن محافظت و نگهداری شود. معمولا همیشه  همراه لپ‌تاپ، کیف یا کاوری برای محافظت از آن نیز خریداری می‌شود. علاوه بر اهمیت مادی لپ‌تاپ و قیمت بالای آن، معمولا دیتا و اطلاعات دستگاه برای شما بسیار مهم است و همین باعث می‌شود تا به خوبی از لپ‌تاپ خود محافظت کنید و مراقب باشید تا به زودی خراب نشود و آسیب نبیند.

با عرضه لپ‌تاپ‌ها به بازار و خرید آن‌ها، کیف مخصوص محافظت و جابجایی و نگهداری از لپ‌تاپ‌ها نیز وارد بازار شد تا با خرید لپ‌تاپ کیف مخصوص آن را نیز داشته باشید. در گذشته به کیف لپ‌تاپ فقط برای محافظت از لپ‌تاپ نگاه می‌شد و کیف‌ها طرح یا مدل خاصی نداشتند، اما امروزه و با پیشرفت صنعت مد در کنار تکنولوژی، کیف‌های لپ‌تاپ در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع و زیبایی وارد بازار شده‌اند و بسیار اهمیت پیدا کرده‌اند. این کیف‌ها بسیار متنوع هستند و مدل‌های بسیار زیادی از آن‌ها مناسب برای استایل‌های متفاوت به بازار آمده است. همین تنوع بسیار زیاد در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف باعث شده تا برای انتخاب یک کیف لپ‌تاپ که با استایل ما همخوانی داشته باشد به نکاتی دقت کنیم و آیتم‌های متفاوتی را برای انتخاب در نظر داشته باشیم. در این متن ما به شما برای داشتن بهترین انتخاب کمک می‌کنیم و آیتم‌های مورد توجه برای خرید بهترین کیف لپ‌تاپ و انواع مختلف کیف‌ها و کاربرد آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی‌های یک کیف‌ لپ‌تاپ خوب چیست؟

برای انتخاب یک کیف لپ‌تاپ خوب که بهترین کاربرد را برای شما داشته باشد می‌توان به چندین نکته و ویژگی‌های متفاوت آن اشاره کرد. اولویت‌بندی این ویژگی‌ها برای تشخیص خوب یا بد بودن یک کیف لپ‌تاپ به سلیقه شخصی شما مربوط است و شاید در نظر شما برخی ویژگی‌های گفته شده خیلی مهم نباشد و شما امتیاز دیگری را برای کیف خود در نظر داشته باشید. اما به طور کلی برای انتخاب یک کیف لپ‌تاپ خوب طبق سلیقه عام و عمده خریداران برخی فاکتورها و  ویژگی‌ها را که بین خریداران یکسان است را بررسی خواهیم کرد. در ادامه این مطلب به شما شش فاکتور از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کیف لپ‌تاپ مناسب برای شما را معرفی کرده‌ایم.


بهترین کاور، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ

مدل کیف و کاربرد آن

اگر شما دانشجو، کارمند یا خانه‌دار هستید برای انتخاب کیف لپ‌تاپ موردنظر خود نگران نباشید زیرا طبق کاربرد لپ‌تاپ برای شما و البته سلیقه شما هزاران مدل کیف لپ‌تاپ در بازار موجود است. بخصوص امروزه که استایل در ظاهر حرف اول را می‌زند نیز نگران کیف لپ‌تاپ خود نباشید زیرا برای استایل‌های متفاوت، کیف‌های متفاوتی در بازار موجود است. کیف کوله پشتی برای لپ‌تاپ معمولا حمل لپ‌تاپ را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند و برای افرادی که مدام لپ‌تاپ خود را به اینور و آنور می‌برند بهترین انتخاب خواهد بود. در نتیجه اگر شما دانشجو هستید و نیاز دارید هر روز لپ‌تاپ خود را به دانشگاه ببرید یا اگر به دلیل شغل و کارتان مدام سفر می‌کنید کوله پشتی برای شما بسیار مناسب خواهد بود چراکه جابجایی آن بسیار آسان‌تر از کیف‌های دستی است. اگر شما سفرهای بیرون از شهر ندارید یا استفاده از لپ‌تاپ به شغل و حرفه شما مربوط نمی‌شود احتمالا زیبایی کیف برای شما مهم‌تر باشد. البته زیبایی کیف لپ‌تاپ همیشه در کنار راحت بودن آن دیده می‌شود. اگر شما مرد یا پسر باشید، شاید کوله پشتی‌های چرم یا کوله پشتی با جنس‌های مرغوب و عام نظر شما را جلب کند و برای لپ‌تاپ شما مناسب باشد و شما به جنس آن خیلی توجه نکنید. البته در میان مردان معمولا کوله پشتی محبوبیت کمتری نسبت به کیف‌های دستی دارند. معمولا آقایان برای لپ‌تاپ خود کیف‌های دستی را انتخاب می‌کنند و این کیف‌ها محبوبیت بیشتری دارند. برای خانم‌ها معمولا کیف‌های دستی راحت‌تر هستند زیرا سایز کوچک‌تری نسبت به کوله پشتی دارند و حمل کردن ان برای خانم‌ها آسان‌تر خواهد بود اما نکته قابل توجه دیگر آن است که کوله پشتی برای لپ‌تاپ از تنوع رنگ و مدل بیشتری برخوردار است و نظر خانم‌ها را برای ست کردن کیف با استایل‌شان بیشتر جلب می‌کند.


بهترین کاور، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ

اندازه محفظه لپ‌ تاپ در کیف

مهم‌ترین فاکتوری که در خرید کیف لپ‌تاپ باید به آن توجه داشته باشید آن است که مطمئن شوید که سایز قسمت محفظه لپ‌تاپ در کیف به اندازه لپ‌تاپ شما باشد و لپ‌تاپ شما به آسانی در آن جای گیرد. دقت کنید که بهتر است محفظه برای لپ‌تاپ شما نه کوچک باشد و نه بزرگ‌تر از لپ‌تاپ شما. زیرا وقتی محفظه کاملا به اندازه لپ‌تاپ شما باشد و به آن بچسبد، از لپ‌تاپ در برابر ضربه‌ها محافظت خواهد کرد.

جنس کیف لپ‌ تاپ

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در مورد کیف لپ‌تاپ، جنس آن است. باید به جنس کیف توجه داشته باشیم و مقاومت آن را در برابر هوای خیلی سرد یا خیلی گرم، برف و باران بررسی کنیم تا مطمدن باشیم که محافظت از لپ‌تاپ درون کیف موردنظر به خوبی انجام می‌شود و چیزی که به لپ‌تاپ آسیب برساند وارد لپ‌تاپ نخواهد شد. نایلون از پلیمرهای مصنوعی ساخته شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب دارد و باران یا برف از این جنس عبور نخواهد کرد. نایلون در برابر سایش نیز بسیار مقاوم است و گزینه خوبی برای محافظت از لپ‌تاپ خواهد بود. تنها ویژگی منفی ماده نایلون، از بین رفتن رنگ ان در برابر تابش نور آفتاب است.

یکی دیگر از موادی که در برابر نفوذ اب مقاومت دارد پلی استر است. از پلی استر در ساخت کیسه‌های پلاستیکی به طور گسترده استفاده می‌شود. دوام پلی استر نسبت به نایلون کمتر است اما محافظ خیلی خوبی است و قیمت مناسبی دارد و ماده گرانی نیست. پلی استر سریعا خشک می‌شود و برخلاف نایلون در برابر نور خورشید نیز مقاوم است و رنگ کیف لپ‌تاپ شما را به خوبی حفظ می‌کند. یکی از محبوب‌ترین پارچه‌هایی که در تولید کیف‌ و کوله پشتی‌های لپ‌تاپ استفاده می‌شود پارچه برزنت است. برزنت به صورت خالص و طبیعی در برابر نفوذ آب مقاومت ندارد اما برای ضدآب کردن آن، برزنت را با موم می‌پوشانند و این پارچه بسیار مقاوم و پایدار را ضدآب می‌کنند. علاوه بر دوام و مقاومت خیلی خوب برزنت، این پارچه جنس بسیار سبکی نیز دارد و حمل آن را بسیار آسان‌تر می‌کند.


بهترین کاور، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ

یکی از بهترین محافظ‌هایی که می‌توانید برای کیف لپ‌تاپ خود انتخاب کنید جنس چرم است. جنس چرم، جنسی بسیار باکیفیت است که چون از پوست جانوران تهیه می‌شود بسیار مداوم و مقاوم است. با وجود کیفیت بسیار بالای چرم و البته قیمت گران آن، این جنس ضدآب نیست و در برابر نفوذ آب مقاومت ندارد. همچنین این که نگهداری از چرم به مراقبت‌های خاص نیاز دارد. ماده پلی‌کلروپران پوششی انعطاف‌پذیر در برابر دمای گرم یا سرد است که از لاستیک مصنوعی به دست می‌آید. ماده پلی‌کلروپران بسیار مداوم است و طول عمر بالایی دارد و از لحاظ شیمیایی نیز بسیار پایدار است. این جنس در تهیه کیف لپ‌تاپ بسیار کاربردی و محبوب شده است.

جادار بودن و نظم کیف

 این‌که کیف لپ‌تاپ دقیقا برای شما چه کاربردی خواهد داشت و شما در کجاها از آن استفاده خواهید کرد بسیار در انتخاب آن تاثیرگذار است و به شما کمک خواهد کرد. در مدل‌های متفاوت از کیف‌های لپ‌تاپ جیب‌های آن‌ها متفاوت است. شما باید بدانید آیا کیف لپ‌تاپ خود را برای استفاده روزمره می‌خواهید یا در سفرهای خود از آن استفاده می‌کنید؟ یکی از نکته هایی که در استفاده از هر نوع کیفی بسیار موثر است تعداد جیب‌های آن کیف است. برای خرید کیف لپ‌تاپ نیز بهتر است به جیب‌های لپ‌تاپ و نظم و اندازه آن‌ها دقت کنید. در کیف‌های مخصوص لپ‌تاپ، جداسازهایی وجود دارند که جیب ها را از محفظه اصلی کیف جدا می‌کنند. دقت کنید که آیا این قسمت‌های جداساز قادر هستند تا وسایل شما را در کیف به خوبی نگه دارند یا خیر. دقت کنید آیا دیواره کیف به اندازه کافی برای محافظت از لپ‌تاپ و وسایل شما در درون کیف مقاوم است یا خیر زیرا ممکن است در سفر کیف شما در معرض تکان‌های سختی قرار بگیرد. یکی از جیب‌های بسیار کاربردی در کیف، جیب‌های کوچکی است که مخصوص نگه‌داری مدارکی مثل کارت‌های شخصی یا شناسنامه، کلیدهای شما و.. است. دقت کنید آیا کیف موردنظر شما این جیب کاربردی را دارد یا خیر. یکی دیگر از نکاتی که توصیه می‌کنیم به آن توجه کنید آن است که آیا کیف مورد نظر شما جیبی مخصوص خوراکی یا بطری آب دارد یا خیر. اگر کیف شما جیبی مخصوص خوراکی و آب داشته باشد در سفر بسیار به شما کمک خواهد کرد.


بهترین کاور، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ

ارگونومیک بودن کیف

اگر شما از دسته کسانی هستید که زیاد از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید و مجبورید تا آن را در مکان‌های مختلف همیشه با خود داشته باشید، باید به سلامت خود نیز توجه داشته باشید. اگر برای حمل لپ‌تاپ خود دچار کمردرد می‌شوید علت آن سنگینی لپ‌تاپ نیست. اگر کیف شما به صورت ارگونومیک طراحی نشده باشد شما مدام دچار کمردرد می‌شوید و آسیب جدی به کمرتان وارد می‌شود. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کمرتان و همچنین حفظ سلامتی و راحتی خود بهتر است هنگام خرید به طراحی ارگونومیک کوله پشتی دقت کنید و کیفی را انتخاب کنید که در استفاده طولانی‌مدت از آن دچار خستگی یا کمردرد نشوید. برای تشخیص ارگونومیک بودن یا نبودن کوله پشتی بهتر است به نکات زیر دقت داشته باشید.

محفظه اصلی کوله پشتی به نحوی طراحی شده باشد که وزن کیف را روی کمر شما پخش کند و تعدل داشته باشد. کوله پشتی بندهای باریک نداشته باشد تا نیرو روی شانه‌های شما متمرکز شود، بلکه پهن باشند تا وزن آن پخش شود. صفحه پشت کوله پشتی که به کمر شما می‌چسبد ساختاری شبکه و منفذدار باشد تا هوا در پشت کمر شما جریان داشته باشد و ساختاری منحنی‌شکل داشته باشد.

ضدآب بودن و مقاوم در برابر آب

وقتی یک کیف ضدآب باشد هیچ قطره‌ آبی نباید به درون کیف وارد شود و کاملا در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. اگر یک کیف کاملا ضدآب باشد حتی اگر آن را به صورت غرقابی درون آب برای ساعت‌ها غرق کنیم نباید آب به درون آن نفوذ کند و محفظه درون آن کاملا خشک باقی بماند. همان‌طور که انتظار می‌رود، کیف‌های ضدآب لپ‌تاپ بسیار گران‌قیمت هستند و به طور گسترده تولید نمی‌شوند. بهتر است وقتی یکی از کیف‌های ضدآب را خریداری کردید آن را با خود به استخر و غواصی نبرید.


بهترین کاور، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ

کیف‌هایی که در برابر آب مقاوم هستند و در مقام پایین‌تر از کیف‌های ضدآب، محافظ‌های بسیار خوبی هستند و بسیار باکیفیت هستند. با وجود این مقاومت در برابر آب، اگر آب با فشار و حجم زیاد به روی کیف ریخته شود، ممکن است از طریق منفذهایی که بین زیپ‌ها وجود دارند به محفظه داخلی کیف نفوذ کند. در آب و هوای بارانی یا در برابر پاشیدن آب به کیف‌های مقاوم در برابر آب، نگران نفوذ آب به کیف خود نباشید. با وجود همه این توضیحات، حتی اگر پارچه کیف شما از پارچه‌های ضدآب نیز ساخته شده باشد، باز هم بهتر است ریسک را نپذیرید و احتمال بدهید که ممکن است آب به درون کیف لپ‌تاپ شما نفوذ کند.

بهترین کاور، کوله پشتی و کیف لپ‌ ها

در این مطلب ویژگی‌های یک کیف مناسب را به شما معرفی کردیم ودر این بخش شما پرفروش‌ترین و معروف‌ترین کیف‌های لپ‌تاپ را از برندهای مختلف خواهید خواند. کیف‌های بسیار پرفروش که برای هر سلیقه و استایل و کاربردی رضایت‌بخش است.

بهترین کوله پشتی لپ‌تاپ برای استفاده روزمره: Incase Icon

کوله پشتی Icon محفظه اصلی بسیار بزرگی دارد و خیلی جادار است اما در کنار بزرگ بودن، طراحی ساده و موردپسندی دارد که طرفداران بسیار زیادی دارد. طراحی این کوله ارگونومیک است و بندهای پهن ان اجازه نمی‌دهد تا شما حین حمل این کیف دچار کمردرد بشوید. این کیف از پارچه کتان تولید شده است و در برابر آب مقاومت دارد. محفظه این کیف بسیار بزرگ است و در عین حال بسیار جیب‌ها بسیار منظم در آن تعبیه شده‌اند. در کنار این کیف جیبی برای نگهداری بطری آب تعبیه شده است. یک از ویزگی‌های بسیار کاربردی این کوله پشتی جیبی است که در کنار آن برای قرار دادن پاوربانک است که یک سیم نیز دارد که شما به وسیله آن می‌توانید گوشی موبایل یا لپ‌تاپ خود را به راحتی در هر جایی شارژ کنید و نگران خاموش شدن دستگاه خود نباشید.


بهترین کاور، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ

بهترین کوله پشتی لپ‌تاپ برای سفر کردن : Timbuk2

کیف لپ‌تاپ در سفر قطعا با کوله پشتی ساده استفاده روزمره متفاوت خواهد بود. کیف موردنظر شما در سفر قطعا باید ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال در هنگام سفر شما در کیف همراه با لپ‌تاپ نیاز دارید تا وسایل دیگری مثل کلید، مدارک، پاوربانک، خوراکی یا وسایل دیگر را با خود حمل کنید در نتیجه به جیب‌های متعدد و کوچک و بزرگ نیاز دارد. همچنین کوله پشتی باید به نحوی طراحی شده باشد که روی صندلی ماشین، قطار یا هواپیمایی که شما نشسته‌اید شما بتوانید به راحتی روی آن با لپ‌تاپ خود کار کنید و احساس نا راحتی نداشته باشید. این کوله پشتی بهترین انتخاب برای سفر خواهد بود. این کوله پشتی به اندازه‌ای بزرگ است که شما قادر هستید تا در حین سفر لباس‌ها یا کفش خود را نیز در آن قرار دهید و سفر کنید. اگر سفر شما سفر کوتاهی است و نیازی به حمل این وسایل ندارید، این کیف‌ زیپ‌هایی دارد که با بستن ان‌ها اندازه کیف کوچک‌تر می‌شود.

بهترین کوله پشتی لپ‌تاپ برای استفاده ساده و ابتدایی : Ogio Alpha Convoy 120

این کیف در برابر نفوذ آب مقاومت دارد و اجازه ورود آب به درون محفظه را نمی‌دهد. این کیف طراحی ساده‌ای دارد و در جلوی محفظه اصلی و بزگ خود، تنها یک جیب کوچک قرار گرفته است و این طراحی ساده ظاهری اسپرت و زیبا به آن بخشیده است. این کیف ساختار ارگونومیک دارد و به سلامت شما آسیبی نمی‌رساند. اگر در این کیف به فضای بیشتری نیاز داشتید، در بیرون این کیف و بندهای آن گیره‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید اشیا خود را به آن آویزان کنید.

بهترین کیف لپ‌تاپ مقرون به صرفه و اقتصادی : Solo NY Duane Hybrid Briefcase

شاید شما در بین یک کوله پشتی و کیف دستی برای لپ‌تاپ خود دچار تردد باشید، اما با این کیف مقرون به صرفه شما می‌توانید هزینه‌های خود را کنترل کنید و هردو کیف را خریداری کنید. کیف هیبرید محفظه بزرگی دارد و برای استفاده روزمره شما مناسب خواهد بود. می‌توانید در طول روز و استفاده از این کیف کتاب‌ها یا طرف غذای خود را نیز در آن قرار دهید. این کیف در بازار نسبت به ویژگی‌های خود قیمت بسیار مناسبی دارد و شامل 5 سال گارانتی می‌شود.


بهترین کاور، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ

بهترین کوله پشتی لپ‌تاپ برای حرفه‌ای‌ها : Waterfield Designs Pro Executive

این کیف یکی از شیک‌ترین کوله پشتی‌های لپ‌تاپ است که جنس آن از چرم و نایلون است. این کیف بسیار شیک در بین کارمندان و حتی دانشجویان خوش‌پوش بسیار محبوب است و به دلیل استفاده‌ای که از آن میشود به نحوی طراحی شده است که به راحتی ان را حمل کنید. در بخش بیرونی این کیف جذاب، 4 جیب کوچک طراحی و تعبیه شده است که شما می‌توانید وسایلی که به آن‌ها نیاز دارید، مثل کلید، تلفن همراه یا.. را در آن قرار دهید. در محفظه اصلی این کیف زیبا جداسازهایی قرار گرفته که درون کیف را به صورت منظم قسمت‌بندی می‌کند و شما می‌توانید لپ‌تاپ 15 اینچی یا جتی یک دست از لباس‌های ضروری خود را در آن قرار دهید و همراه خود حمل کنید.

بهترین کیف لپ‌تاپ برای معتادان به موبایل : Solgaard Lifepack Solar 2.0

امروزه افراد زیادی به موبایل هوشمند خود وابسته هستند و در همه‌جا و در هر لحظه در حال کار کردن با گوشی خود می‌باشند. قطعا برای همچین فردی، بدترین اتفاق ممکن تموم شدن شارژ گوشی موبایل است. این کوله پشتی بهترین راهکار را برای این افراد ارائه کرده است. راه حل این کیف برای جلوگیری از این اتفاق، یک پاوربانک 10000 میلی آمپری در آن است که شما به کمک آن می‌توانید بدون نگرانی از تموم شدن شارژ گوشی موبایل همراه خود، تا 5 مرتبه گوشی خود را شارژ کنید.  در محفظه درون این کیف، پاوربانک به وسیله یک سیم به پورت USB متصل می‌شود و در کنار این کیف جیبی وجود دارد که از طریق آن سیم به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید در حین شارژ گوشی خود با آن کار کنید. اگر شما دوستدار محیط زیست باشید، این کیف را بسیار زیاد می‌پسندید. در داخل این کیف آسترهایی وجود دارد که از بطری‌های بازیافت شده زیر اقیانوس‌ها تولید شده‌اند. به ازای هر کیفی که این برند تولید می‌کند، 2.25 کیلوگرم بطری از محیط زیست بازیافت می‌شود.

بهترین کیف لپ‌ تاپ برای عکاسان : Peak Design Everyday

این کیف بسیار ساده است و محفظه درون آن بسیار منظم و مرتب است و بهترین گزینه برای عکاسان است. این کیف به طور اختصاصی برای عکاسان و تجهیزات آن طراحی شده است. این کیف جیب‌ها و محفظه اختصاصی دارد و مخصوص تجهیزات عکاسی است. در این کیف و محفظه اصلی آن زیپ بزرگی تعبیه شده است که با باز کردن آن به تمامی وسایل دسترسی آسان خواهید داشت. این کیف تماما در برابر نفوذ آب مقاوم است و آب نمی‌تواند به درون زیپ این کیف نفوذ کند. این کیف بسیار مقاوم است و بهترین محافظ برای وسایل و دوربین‌های شما این کیف خواهد بود. با وجود این کیف شما هیچ نگرانی‌ای برای وسایل و دوربین‌های خود خواهید بود.

بهترین کوله پشتی لپ‌تاپ برای گیمرها : Mobile Edge Core Gaming

معمولا لپ‌تاپ های مخصوص گیم، مانیتور بزرگ‌تری دارند. این کیف برای گیمرها طراحی شده است و محفظه بزرگی دارد و لپ‌تاپ 17.3 اینچی را نیز در خود جای می‌دهد. این کیف جیب‌های مخصوص برای تمامی وسایل مربوط به بازی را مثل هدفون، هارد اکسترنال، کیبورد یا حتی دسته بازی را در خود دارد. این کیف یک جیب مخصوص برای پاوربانک و همچنین یک کابل شارژ طولانی با توانایی شارژ فست است. به کمک این کیف شما بدون باز کردن این کیف قادر هستید تا از پاوربانک برای شارژ کردن استفاده کنید. این کوله پشتی جیب‌هایی در کنار خود دارند که شما به راحتی می‌توانید به وسایل خود در کنار کوله پشتی دسترسی آسان داشته باشید. یکی از نکات مثبت این کیف، گارانتی مادام‌العمر است.


نظرات کاربران