بهترین انواع کمپرسور هوا در سال 2023

بهترین انواع کمپرسور هوا در سال 2023

کمپرسور هوا که با عنوان بادی نیز معرفی می گردد در واقع نوعی از ابزار آلات کاربردی می باشد که با کمک نیروی هوای درون خود در موارد مصرفی گوناگون برای انسان ها استفاده می شود. این ابزار آلات زیر مجموعه ای از ابزارهای بادی می گردند، و امروزه از تنوع فراوانی در بازار برخوردار هستند و به همین دلیل فرایند تهیه کمپرسورهای بادی را برای بسیاری از افراد جامعه مشکل تر نموده-اند. در ادامه این مقاله موارد با اهمیت را در موقع خریداری ابزارهای بادی یادآور خواهیم شد.

معرفی مدل های گوناگون کمپرسورهای بادی

کمپرسورهای هوا دارای انواع متنوعی در بازار می باشند که هر کدام نیز براساس سبک و سیاق خاصی طراحی و تولید گردیده اند و هم اکنون در این مقاله این سبک ها معرفی خواهند شد.

نوع پنکیکی: کمپرسورهایی پنکیکی دارای حجم کم و قیمت بسیار پایینی می باشند. این نوع از کمپروسورها به روغن کاری شدن و یا شرایط نگهداری پیچیده ای نیازمند نبوده و به آسانی قابل استفاده می باشند. عموما کمپرسورهای نوع پنکیکی دارای وزنی کمتر از ۱۵ کیلوگرم و گنجایش متوسط ۱ تا ۶ گالنی بوده و اغلب موارد برای استفاده در پروژه های کوچک همراه با تولید نمودن صدایی نسبتا بالا مناسب هستند.

نوع استوانه ای: کمپرسورهای مدل استوانه ای همانند کمپرسورهای پنکیکی می باشند و فقط با توجه به شرایط پروژه و نیز خصوصیات هر یک از این دو نوع ابزار، قابل خریداری هستند. همچنین این مدل از کمپرسورهای بادی نیز همانند مدل قبل فاقد نیاز به روغن بوده و فقط صدای کاری بیشتری را در مقایسه با نوع پنکیکی تولید می نمایند.

انواع دو مخزنی: کمپرسورهای دو مخزنی نوعی دیگر از انواع رایج در بازارهای ایران بوده که عموما افراد برای جا به جا کردن آن ها با مشکلات فراوانی روبرو هستند. این مدل کمپرسور بادی به سبب برخوردار بودن دو مخزن طبیعتا مقدار گنجایش بالاتری نیز دارند و به همین سبب می توان از آن ها جهت انجام پروژه های سنگین که نیازمند توان و قدرتی بیشتر هستند بهره برد.

انواع قابل حمل: چنانچه از جمله افرادی هستید که علاقه مند به استفاده حرفه ای از یک کمپرسور بادی می باشید، توصیه می شود به دنبال تهیه انواع تک موتوره و قابل حمل این محصول باشید که هم دارای ابعادی مناسب تر برای جا به جایی بوده و هم توان موتوری بیشتری دارند. با این حال به خاطر داشته باشید که قیمت این مدل ها در بازار به هیچ عنوان پایین نیست.

انواع ثابت: کمپرسورهای بادی که به صورت ثابت ساخته می شوند، معمولا دارای ابعاد و وزنی بسیار زیاد بوده اغلب برای استفاده همه افرادی مناسب هستند که بخواهند این نوع کمپرسور بادی را در یک جا و مکان مشخص و کاملا ثابت استفاده کنند.


بهترین انواع کمپرسور هوا در سال 2023

نکات با اهمیت در موقع خریداری کمپرسورهای بادی

انتخاب مدل: نخستین نکته ای که در موقع خریداری یک کمپرسور بادی باید در نظر گرفت، مسئله انتخاب یک نوع مناسب و متناسب با نیاز فرد و نیز حجم کاری کاربر است. بدین سبب توصیه می گردد قبل از اقدام به تهیه این محصولات حتما نکات گفته شده در بخش قبلی این مطلب را مرور نمایید.

منبع تغذیه: کمپرسورهای بادی در مجموع به وسیله دو منبع تغذیه طراحی و تولید می گردند که یکی از این منابع برق و یا همان نیروی الکتریکی بوده و منبع دیگر دیزلی و یا همان بنزینی می باشد که انتخاب هر کدام از آن دو مدل بستگی به سلیقه و شرایط استفاده کاربر دارد.

مقدار ظرفیت مخازن: نکته دیگر قابل توصیه در موقع انتخاب و خریداری کمپرسورهای هوا که می-بایست در نظر گرفته شود ، مقدار گنجایش مخزن متصل به دستگاه است که درست به صورت مستقیم با توان موتوری آن ارتباط داشته و بیانگر این مطلب می باشد که استفاده کننده می تواند آن را در پروژه های سنگین و یا در موارد کاری کوچکتر به کار برد.

مقدار دبی خروجی هوا: دبی خروجی هوا برحسب لیتر بر دقیقه اندازه گیری شده و نشان دهنده این می باشد که در هر دقیقه چه مقداری از باد داخلی دستگاه به صورت پمپاژ شده در اختیار کاربر قرار می گیرد. در این باره نیز توصیه می نماییم با در نظر گرفتن زمینه کاری و نیز مقدار نیاز خود نسبت به تهیه یک دستگاه با دبی خروجی زیاد و یا کم اقدام کنید.

تعداد خروجی باد: بعضی از کمپرسورهای بادی فقط دارای یک خروجی هوا بوده که کاربر می تواند با کمک یک شلنگ نیز مقدار بُرد بادی آن را افزایش دهد. البته شایان ذکر است که تولیدات دیگری هم در بازار وجود دارند که دارای بیشتر از یک خروجی بادی هستند.

سایر امکانات فنی: ویژگی های موتوری، فشارسنج، طول شلنگ، نوع دارای روغن و یا فاقد روغن، پیچ تنظیم گر فشار و غیره از قابلیت های فنی کمپرسورهای بادی بوده که توصیه می شود در موقع تهیه نسبت به آن ها دقت لازم را مبذول دارید.


بهترین انواع کمپرسور هوا در سال 2023

سهولت استفاده: عامل دیگری که دارای اهمیت خاصی در تهیه یک کمپرسور بادی با کیفیت و مناسب می باشد ، توجه نمودن به آسانی استفاده از آن و نیز جا به جایی این دستگاه می باشد. بدین منظور به نوع نیاز و مورد استفاده خود توجه نمایید؛ دقت کنید که آیا به یک دستگاه ثابت نیازمندید و یا اینکه پیوسته می بایست کمپرسور هوای خود را جا به جا کنید که در این حالت توصیه می شود این وسیله بادی دارای چرخ و نیز دسته های مطمئن و مستحکم باشند.

قیمت کمپرسور باد: عوامل و نکات فراوانی بر روی قیمت کمپرسورهای باد موثر می باشند که ما تلاش نمودیم در ضمن این مقاله شما را با اصلی ترین این عوامل آشنا کنیم و توصیه می نماییم با توجه به مقدار بودجه ای که برای خریداری این وسیله در نظر گرفته اید و نیز موارد استفاده ای که از یک کمپرسور بادی در شغل و حرفه خود می نمایید، نسبت به خریداری هوشمندانه این وسیله اقدام نمایید.

کمپرسور باد و جارو فندکی کنزاکس مدل KAVC-15

مهندسان تیم تحقیق و توسعه کنزاکس جهت نوآوری و با خلاقیت فراوان دستگاه مدل KAVC-15 را به علاقمندان معرفی نموده اند. ممکن است به هنگام رانندگی، باد لاستیک خودرو شما کم گردیده و یا اصطلاحا پنچر گردد. و فاصله‌ تا نخستین تعمیرگاه و یا پنچرگیری نیز زیاد باشد. اگر در مواجهه با این مشکل بی‌تفاوت باشید، جدای از خطرات جانی ممکن برای راننده و سرنشینان خودرو، امکان دارد آسیب جدی به جلوبندی، لاستیک ها و چرخ خودرو نیز وارد گردد.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور کنزانس KAVC-15 لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور باد فندکی مدل js102

پمپ باد فندکی مدل js102 دارای قدرت 150PSI و با بدنه ای فلزی موجود بوده که با کمک این کمپرسور باد فندکی ماشین، قادر خواهید بود هر نوع از وسایل گوناگون نقلیه همانند اتوبوس، ون، خودروهای شاسی بلند و ماشین های سواری را سریعا و در عرض چند دقیقه باد نمایید. این نوع کمپرسور دارای بدنه ای فلزی و قدرت واقعی برابر 150PSI بوده و قادر می باشد در عرض چند دقیقه لاستیک اتوبوس را به صورت کامل باد نماید. با کمک تایرهای تیوبلس در هنگام مواجهه با پنچری حتما با کمک این وسیله لاستیک را باد نموده و تا ده ها و یا صدها کیلومتر بدون هیچ نگرانی، تا هنگام رسیدن به آپاراتی رانندگی نمایید. فشار باد یک خودرو سواری در حدود 31 تا psi 33 است.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور باد فندکی  js102 لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.


بهترین انواع کمپرسور هوا در سال 2023

کمپرسورهای بادی نوع فندکی گالان مدل 6220

کمپرسورهای هوای گالان مدل 6220 دارای اندازه ای بسیار مناسب و قابلیت حمل بوده که حتی جهت استفاده در خودرو نیز متناسب می باشد. در واقع به وسیله این کمپرسور قادر خواهید بود در هر مکانی که متوجه شدید باد لاستیک خودروی‌ شما کم شده است فقط توسط انرژی الکتریکی ماشین خود، لاستیک را باد نمایید. این نوع کمپرسور با توجه به‌ دارا بودن سایز کوچک و وزن کم به‌ آسانی در قسمتی از صندوق‌ عقب خودرو جای گرفته و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در هنگام استفاده به آسانی و بدون هیچ دشواری بتوانید از آن استفاده نمایید. ولتاژ ورودی این دستگاه 12 ولت بوده و از این نظر کاملاً با برق خروجی باتری ماشین متناسب می باشد.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور گالان 6220 لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

مجموعه پنچر گیری کمپرسور و آچار بکس برقی خودرو اتوویم مدل 001

یکی از اتفاقات رایجی که ممکن است برای هر راننده ای رخ دهد پنچر‌ شدن تایر ماشین اوست. راه حل مواجهه با این رویداد ناخوشایند در دسترس داشتن یک ابزار مناسب است. مجموعه پنچرگیری کمپرسور و آچار بکس برقی ماشین مدل اتوویم 001 ‌از جمله مجموعه‌های بسیار کاربردی و مجهز جهت حل این مشکل است که کمپانی اتوویم تولید نموده است. با استفاده از این‌ دستگاه خواهید توانست در مدتی کوتاه به زیر خودرو جک زده، چرخ‌ها را باز و باد تایر را تنظیم نمایید و همچنین در زمان ضرورت از چکش آن به عنوان ابزاری جهت شکستن شیشه استفاده کنید.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسوراتوویم 001 لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور بادی فندکی نوع ایکس سان مدل TS2

عموما کم‌ باد شدن و یا پنچر شدن تایر ماشین، مسئله ای است که برای هر راننده‌ای ممکن است پیش بیاید. جهت حل این رویداد، روش‌هایی از قبیل تعویض نمودن لاستیک وجود دارد که عملی زمان‌بر و سخت می باشد و بعلاوه امکان دارد که شخص در موقعیتی نباشد که قادر به چنین انجام چنین کاری باشد. جهت مقابله با این شرایط، این کمپرسور باد انتخابی مناسب به شمار می رود. این دستگاه از کمپرسور و چند ابزار کاربردی تشکیل گردیده است که با کمک آن می‌توان پنچری و کم ‌باد بودن تایر را برطرف نمود.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور ایکس سان TS2 لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.


بهترین انواع کمپرسور هوا در سال 2023

کمپرسور باد فندکی نوع میری مدل M-2016

این کمپرسور باد فندکی از سری دستگاه های تولید شده توسط شرکت چینی «میری» (Miray) بوده که جهت استفاده در خودروهای سواری عرضه گردیده است. این کمپرسور از طراحی مناسبی برخوردار بوده و نگهداری آن در داخل ماشین فضای کمی را اشغال می نماید. انرژی این کمپرسور توسط برق 12ولتی فندکی خودرو تامین گردیده و جهت اینکه استفاده کنندگان بتوانند نازل کمپرسور را به هر چهار لاستیک ماشین برسانند، می‌توان از کابل برق 2. 8 متری این دستگاه استفاده نمود.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور میری 2016 لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور باد فندکی نوع دوو مدل DW55-P Plus

« کمپرسور فندکی DW55 » از دستگاه های تولید شده در کمپانی دوو می باشد. این دستگاه از یک خروجی هوا برخوردار بوده که در نتیجه می‌توان از آن جهت باد کردن تایر ماشین استفاده نمود. این مدل از کمپرسور از برقی در حد 12 ولت خودرو استفاده می‌کند و برای این اتصال به قسمت فندکی خودرو وصل می‌گردد. شلنگ متصل شده به آن دارای طولی در حدود 12 سانتی‌متر( به طور جمع شده ) بوده که جهت باد نمودن چهار لاستیک ماشین مقداری کوتاه به نظر می آید.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور دوو DW55-P PLUS لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور باد فندکی برند کنزاکس مدل KAC-14

اغلب در موقع رانندگی، ممکن است باد لاستیک ماشین شما کم شود و یا اصطلاحا پنچر گردد. و فاصله شما نیز تا نخستین تعمیرگاه و یا پنچرگیری زیاد باشد . چنانچه در مواجهه با این موضوع بی‌تفاوت باشید، جدا از خطرات جانی برای راننده و سرنشینان خودرو، امکان وارد آمدن آسیب جدی به جلوبندی، لاستیک ها و چرخ های ماشین نیز وجود دارد. از راه‌ حل‌های ساده پیش رو در این شرایط باد نمودن لاستیک ماشین بوده که قادر به کمک فراوان به شما می باشد تا بدین صورت بتوانید خود را به محل مناسب جهت تعویض و یا تعمیر نمودن لاستیک خودرو برسانید.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور کنزانس KAC-14 لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور باد فندکی برند رونیکس مدل RH-4261B

کمپرسور باد فندکی نوع «Ronix» با مدل (RH-4261B) در بازار موجود می باشد که دارای وزنی برابر 2100 گرم بوده و جهت استفاده در ماشین و نیز مصارف خانگی مناسب می باشد. ولتاژ ورودی این کمپرسور در دو نوع 220 ولتی که از جریان برق شهری استفاده می نماید و 12 ولتی که از طریق فندک خودرو کار می کند، موجود است. این دستگاه همچنین قادر به تولید فشاری 160 PSI از دو خروجی هوا می باشد..برای آگاهی از آخرین قیمت RH-4261B رونیکس لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.


بهترین انواع کمپرسور هوا در سال 2023

کمپرسور باد برند رونیکس مدل RH_4263

کمپرسورهای هوا از سری دستگاه های کاربردی و مورد نیاز در هر وسیله نقلیه می باشند که دارای کاربردهایی از قبیل تمیزکاری، گردگیری فضای داخل خودرو و همچنین باد نمودن چرخ های آن در موقع پنچری است. کمپرسور باد فندکی RH-4263″ " یک محصول جدید از کمپانی رونیکس ”Ronix” بوده که دارای وزنی برابر 1500 گرم می باشد و جهت استفاده در انواع وسایل نقلیه مناسب است. این دستگاه فشاری برابر 160 PSI را تولید نموده و از ولتاژ ورودی 12 ولتی نیز برخوردار است که از طریق فندکی خودرو عمل می نماید.برای آگاهی از آخرین قیمت مینی کمپرسور فندکی 4236 رونیکس لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور باد برند کنزاکس مدل KAC-150

کمپرسور کنزاکس از یک پیچ تنظیم فشار بزرگ و روان، یک سیستم قطع کن حرارتی برای محافظت از موتور آن، یک کلید اهرمی اتوماتیک طرح آلمانی FBANG ، که به دو کوپلینگ با توانایی تنظیم حداقل فشار خروجی بر اساس نیاز کاربران است و درجه نمایش فشار کاری و فشار درونی مخزن به طور مجزا ، فیلترهای هوای از جنس فلز و همچنین چرخ های توپر دارای رینگ فلزی تجهیز شده به بلبرینگ ، دریچه ای شفاف برای بازدید روغن برروی درب کارتر و تعویض روغن توسط فقط یک پیچ در قسمت بدنه کارتر سبب سرویس آسان و به موقع روغن و ممانعت از ورود آسیب به این محصول خواهد شد این دستگاه همچنین به سوپاپ اطمینان، سه راهی و زانویی سر سیلندر برنجی برای افزایش طول عمر در مقابل رطوبت مجهز گردیده است و در ساخت آن از ورقه ضخیمی برای ایمنی و مقاومت بالاتر بدنه و عدسی ها استفاده شده است.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور باد 50 لیتری کنزانس لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور باد فندکی برند شیلدر مدل SH2B

برخورداری از یک کمپرسور فندکی ایده ای هوشمندانه‌ در خودروی شما می باشد. تنظیم باد با کمک این دستگاه باعث ارتقاء وضعیت ترمز گیری و همچنین بهبود سوخت مصرفی ماشین شخصی‌ شما است. این موضوع حتی در مقدار طول عمر لاستیک ماشین شما نیز اثر دارد. کمپانی شیلدر کمپرسور فندکی را با کیفیتی بسیار مناسب تولید و به بازار عرضه نموده است.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور شیلدر SH2B لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور باد فندکی برند ایکس سان مدل TS2

یکی دیگر از روش های مواجهه با کم‌ بادی و یا پنچر شدن تایرهای خودرو علاوه بر راه حل تعویض لاستیک که کاری زمان ‌بر و دشوار می باشد استفاده و به کارگیری مجموعه‌ کمپرسور باد فندکی برند ایکس سان مدل TS2 بوده که انتخابی مناسب به شمار می‌رود. این دستگاه از یک کمپرسور و چند ابزار کاربردی تشکیل شده که توسط آن می‌توان  پنچری و کم ‌بادی تایر را برطرف نمود.برای آگاهی از آخرین  لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور ایکس سان TS2 لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.


بهترین انواع کمپرسور هوا در سال 2023

کمپرسور باد فندکی برند شیلدر مدل SH_5501T

کمپرسور فندکی فوق از دیگر دستگاه های تولید شده در کمپانی شیلدر است که با نام مدل sh_5501T در بازار موجود است. این کمپرسور از یک خروجی هوا تشکیل شده که از آن می‌توان جهت باد کردن تایر ماشین استفاده نمود. این کمپرسور با برقی 12 ولتی کار می نماید و برای این کار به قسمت فندکی ماشین وصل می‌گردد. شلنگ وصل شده به آن طولی در حد 45 سانتی‌متر دارد که جهت باد کردن چهار لاستیک ماشین مقداری کوتاه است.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور شیلدر SH_5501T لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور هوای برند اکتیو مدل AC1024

این کمپرسور و یا فشرده‌ساز هوا دستگاهی برای تبدیل نمودن قدرت به انرژی جنبشی می باشد که هوا را فشرده کرده و این هوای فشرده شده را با سرعت و نیروی بالایی آزاد می‌نماید. کمپرسورهای هوا معمولا با توجه به اندازه مخزن و نیز نوع موتور دستگاه دسته بندی می‌گردند. در موقع بکارگیری سایر دستگاه‌ها که نیازمند باد فشرده برای راه‌اندازی و عمل دارند (همانند ابزارهای پنوماتیک از قبیل میخکوب و منگنه کوب‌های بادی، آچار بکس بادی، پیستوله هوا و ...) این کمپرسور و یا همان فشرده ساز هوا به کار می رود.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور 24 لیتری اکتیو لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور هوا مدل بلک اند دکر مدل BD 195-CUBO

«BD 195-CUBO» از سری کمپرسورهای هوا بوده که کمپانی «بلک اند دکر» (Black And Decker) به بازار عرضه نموده است. این کمپرسور فاقد مخزن بوده و هوا را با فشاری برابر 8 بار (116PSI) خارج می کند. توان پمپ آن 1100 وات و یا 1. 5 اسب ‌بخار در نظر تخمین زده شده است.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور بلک اند کر BD 195-CUBO لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

کمپرسور هوا فندکی خودرو برند کنزاکس مدل KEU-1203

تصور این که در یک روز سرد زمستانی به سبب روشن ماندن چراغ و یا پخش‌کننده‌ ماشین خود نتوانید آن را روشن نمایید بسیار آزاردهنده می باشد. این مسئله به سبب فرسودگی باتری ماشین یا خالی نمودن آن رخ می دهد. در این هنگام مناسب ترین راه حل به کارگیری استارتر باتری ماشین می باشد. زیرا اگر بخواهید از روش قدیمی که عمل همان باتری به باتری کردن می باشد استفاده نمایید نیازند کابل اتصال و یک ماشین دیگر هستید.برای آگاهی از آخرین قیمت کمپرسور KEU-1203 کنزانس لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.


نظرات کاربران