معرفی برترین مدل های قفل فرمان و پدال

15 نوع از بهترین قفل فرمان و پدال با کیفیت و ایمن

در عصر حاضر بحث های بسیاری در مورد بهتر بودن کدام یک از قفل های فرمان و یا پدال در میان افرادی که خودرو دارند وجود دارد و هر یک به دنبال یک قفل فرمان مناسب برای خودروی خود می باشند. لازم به ذکر است که استفاده از قفل فرمان و حتی دزدگیرهای مجهز از دزدیده شدن خودروی شما جلوگیری نخواهد کرد و تنها قادر است درصد آن را مقداری کاهش دهد. در میان قفل ها قفل پدالی را می توان مناسب تر دید زیرا برای باز کردن آن سارق دردسری بیشتری در قیاس با دیگر قفل ها متحمل می گردد و زمان بیشتری برای باز کردن آن نیاز است. در مطلب زیر تعدادی از قفل پدال های با کیفیت و خوب را به شما معرفی مینماییم.

پرفروش ترین مدل های قفل پدال و فرمان خودرو در بازار 

 

قفل پدال نیکو پارس کد 20690

این قفل پدال تولید شده توسط صنایع قفل نیکو پارس بوده که از بدنه ی فولادی برخوردار است که مقاومت بالایی نیز دارد و در برابر برش و ضربه نیز مقاوم می باشد. این قفل پدال برای بسیاری از خودروها مورد استفاده قرار می گیرد اما بیشتر برای خودروهایی نظیر 206-L90-206SD مورد استفاده قرار می گیرد. برای این قفل دو کلید در نظر گرفته شده است و ضد اسید می باشد. توپی که برای این قفل بکار رفته بصورت صفحه بندی می باشد و برای آن ساچمه های برنجی مورد استفاده قرار نگرفته است و همین دلیلی است که با کلیدهای دیگر و حتی ابزار قفل بازکنی به راحتی باز نمی گردد و مقاومت بالایی دارد.

 

قفل پدال مدل  L90 

از دیگر قفل پدال ها این قفل می باشد  که می تواند کمک شایانی در نگهداری خودروی شما نماید. این قفل پدال از ضخامت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر آن جنس مرغوب و با کیفیتی دارد که طراحی زیبا و ایمنی بالا را نیز می توان از مزایای آن دانست که می توان انتخاب مطلوبی باشد. از ویژگی­های این قفل پدال می­توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

قفل پدال ضدبرش: برای تولید این قفل پدال از آلیاژ و جنس فلز و علاوه بر آن جوش مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل این قفل پدال به آسانی قابل برش نبوده و می توان آن را ضد برش معرفی نمود علاوه بر آن از ایمنی بالایی نیز برخوردار است و در موقعیت هایی که قفل کتابی و یا آویز برای بستن آن استفاده می گردد و پس از قفل کاملاً داخل قسمت بالایی آن قرار می گیرد و این می تواند سرقت را برای سارق بسیار سخت نماید. 2 پایه برای این قفل پدال بکار رفته که می تواند استحکام آن را افزایش دهد. استفاده از این قفل پدال به راحتی صورت می پذیرد. طراحی این قفل به این صورت است که دارای قسمت بوده و نخست قسمت پایینی بین دو پدال قرار می گیرد و پس از آن قسمت بالایی در قسمت پایینی قرار خواهد گرفت و با اینکار پدال ها کاملاً قفل می گردند. این قفل را می توان مخصوص خودروی L90 دانست و مناسب برای خودروهایی می باشد که فاصله ی پدال های آن اندازه این ماشین است.

 

قفل پدال علی یاری مدل   14 A

از دیگر مدل های قفل پدال موجود در بازار می توان به این قفل پدال اشاره نمود. در بدنه ی آن قفلی قرار داده شده است که می توان برای آن قفل آویز و یا کتابی استفاده نمود که سبب بالا رفتن ایمنی آن می گردد. تولید این قفل پدال به این گونه است که بدنه ی آن دارای دو رنگ کوره ای و دو پوششه  می باشد و برای آن 3 کلید قرار داده شده است که درون بسته بندی آن قرار گرفته است. علاوه بر موارد عنوان شده این قفل به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

قفل پدال خودرو لوکمس مدل   6084

استفاده از این قفل پدال می توان سارقان را با مشکل زمان رو به رو نماید زیرا وقت بسیاری برای باز نمودن آن لازم است و همین سبب خواهد شد سرقت آن با مشکل رو به رو گردد. از مطلوبترین قفل پدال ها می توان این قفل را معرفی نمود. طراحی این قفل پدال بصورت عصایی بوده و بدنه آن از جنس فولاد می باشد که دوام و مقاومت بالایی دارد و برای آن 3 کلید کامپیوتری قرار داده شده است و همین سبب گشته باز نمودن این قفل بدون کلید بسیار مشکل باشد. این قفل پدال می تواند انتخاب مناسبی برای تمامی خودروها باشد و قادر است در حفاظت از خودرو کمک بسیاری به شما نماید.

 

قفل پدال مدل 30 A

به افزایش قیمت خودروها مردم در تلاش هستند تا از خودروهای خود به خوبی محافظت نمایند و به استفاده از یک قفل پدال فکر می کنند که تأثیر بسزایی در حفاظت از خودرو دارد. این قفل پدال را می توان از مطلوبترین قفل پدال ها معرفی نمود که از ضخامت بالایی برخوردار بوده و از دیگر ویژگی های این قفل می توان به مقاومت بالا، جنس مرغوب، طراحی زییا و ایمن بودن آن اشاره نمود. قفل پدال مدل 30 می تواند مناسبترین انتخاب برای خودروهایی نظیر پراید، پیکان، پیکان وانت، تیبا2، نیسان، پاترول، دوو، x 60، MVM350، X 33 می باشد. علاوه بر تمامی ویژگی ها این قفل دارای یک رنگ بسیار مناسبی نیز بوده است.

 

قفل پدال خودرو گارد مدل   530 G

از دیگر مدل های قفل پدال خوردو می توان این مدل را معرفی نمود. باز کردن این قفل پدال زمانبر بوده و همین می توان کمک بسیاری در عدم سرقت آن نماید و سرقت را با مشکل رو به رو کند. استفاده از این قفل پدال می توان کمک شایانی در حفاظت از خودروی شما نماید. این قفل پدال از ویژگی هایی نظیر مکانیکی و ضدسرقت، عدم سوراخ شدن قسمت مغزی قفل با دریل برخوردار است.


 با کیفیت ترین مدل قفل پدال و فرمال خودرو در بازار

قفل پدال خودرو نووا مدل   700 L

تمامی افراد در پی آن هستند تا به طریقی از خودروی خود محافظت نمایند و امنیت آن را افزایش دهند. این قفل پدال تولید شده توسط شرکا نووا Nova بوده و تأثیر بسزایی در محافظت از خودرو دارد. این قفل پدال از بدنه ی فولادی تولید شده و می تواند مقاومت بالایی در برابر ضربات داشته باشد. 35 سانتی متر طول قفل پدال 700 L بوده و پس از باز شدن به 42 سانتی متر خواهد رسید. برای این قفل یک لوله ی مرکزی قرار داده شده است که طول آن در در زمان باز شدن افزایش می دهد.

 

قفل پدال لوکمس مدل   6806 dan

قفل پدال لوکمس مدل 6806 dan مورد استفاده برای خودروهای اتوماتیک می باشد. این قفل پدال فقط روی پدال ترمز بسته می گردد و همانند قفل های معمولی نمی باشد. دلیل بسته شدن این قفل فقط بر روی ترمز این است که خودروهای اتوماتیک بدون گرفتن ترمز روشن نمی گردد و حتی بدون گرفتن ترمز قادر به قرار دادن دنده در وضعیت مورد نظر نمی باشید به همین خاطر است که ترمز در این مدل از ماشین ها اهمیت بسیاری دارد. با انجام این کار بدون گرفتن ترمز باز سرقت خودرو با مشکل رو به رو خواهد شد زیرا در نبود ترمز به هیچ عنوان رانندگی ممکن نیست. طریقه قرارگیری این قفل به این صورت است که در زیر ترمز قرار گرفته و از پایین رفتن پدال ترمز جلوگیری می نماید. باز و بسته نمودن این قفل بصورت کشویی صورت می پذیرد و قفل آن در قسمت بالای آن تعبیه شده تا انجام این کار به آسانی صورت پذیرد و به راحتی بتوان قفل را درون آن چرخاند. این قفل پدال از فولاد تولید شده و مقاومت بالایی در برابر ضربات دارد.

 

قفل پدال مدل   40 A

قفل پدال مدل 40 A می تواند شما را در محافظت از خودرو یاری نماید. این قفل پدال دارای ویژگی هایی نظیر: ضخامت بالا، جنس مرغوب، طراحی زیبا، ایمنی بالا می باشد که به عنوان یک قفل پدال مناسب برای خودرو به شمار می رود. این قفل پدال دارای مزایایی نظیر: ضد برش بودن، ایمنی بالا نیز می باشد و برای تولید آن از آلیاژ و فلز استفاده شده است که بریدن آن غیر ممکن می گردد. زمانی که قفل آویز و کتابی در قسمت بالایی قرار داده می شود و بسته می گردد سرقت خودرو را به مشکل رو به رو می نماید.

 

قفل پدال خودرو مدل 01 مناسب برای پژو  206

اگر به دنبال یک راه برای محافظت از خودروی خود در برابر سارقان می باشید می توانید از قفل پدال مدل 01 استفاده کنید و تأثیر بسیار آن را در محافظت از خودرو مشاهده کنید. با استفاده از قفل پدال درصد سرقت خودرو بشدت کاهش خواهد داشت. اگر تمامی خودروداران از قفل پدال و دیگر لوازم امنیتی خودرو استفاده نمایند درصد سرقت خودرو بسیار کم خواهد شد و این می تواند ضریب امنیتی حافظت از اموال را افزایش دهد و سرقت خودرو نزول نماید. این قفل پدال از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده است. این قفل به ترمز دستی متصل می گردد و با بستن آن ترمز دستی به هیچ عنوان حرکت نخواهد کرد و سرقت غیرممکن خواهد شد. تولید این قفل پدال با کیفیت و استحکام بالایی همراه است. البته لازم به ذکر است که تولیدات بشر ممکن است با خطاهایی همراه باشد و می توان گفت سارقان ممکن است راهی برای دور زدن این تولیدات امنیتی پیدا کنند. برای نصب این قفل کافیست قفل پنل ضبط 206 را خم نموده و با قرارگیری قسمت قوس دار و بزرگ آن بر روی پنل ضبط خودروی 206 قسمت لوله ای که همانند یک قفل می باشد زمانی که ترمز دستی کشیده شده است داخل ترمز دستی قرار گرفته و آن را بالا بکشید تا زمانی که هیچگونه تکانی نخورد.

 

قفل پدال مدل 10 A

با افزایش قیمت خودرو، خودرو داران در تلاش هستند برای محافظت از آن کارهایی انجام دهند و ما می توانیم خرید قفل پدال را توصیه نماییم تا کمک بسیاری در محافظت از خودرو به شما نماید. این مدل از جنس مرغوب و با کیفیتی برخوردار است و تولید آن با طراحی زیبایی همراه بوده که ضخامت بالایی نیز دارد علاوه بر آن بسیار ایمن نیز می باشد و رنگ زیبایی نیز برای آن انتخاب شده است. این مدل می تواند مناسب ترین انتخاب برای خودروی 206 باشد.

 

قفل پدال باسل  مدل   90pl

این قفل پدال می تواند انتخاب مطلوبی برای رنو آل 90 باشد. این قفل پدال از آلیاژ تولید شده که سبب گشته قابل برش نباشد و حتی از قیچی آهنی نیز برای برش آن نمی توان استفاده نمود. در قسمت مغزی این قفل از ساچمه استفاده نشده است و به همین دلیل هیچ کلیدی قادر به باز کردن این قفل نیست. این قفل به گونه ای طراحی شده است که به راحتی و با سرعت بالا دو پدال ترمز ک کلاج قفل می گردد.

 

قفل فرمان خودروی گلد مدل  6818

قفل فرمان مدل 6818 تولید شده توسط شرکت گلد می باشد و دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد. این قفل فرمان بصورت کشویی طراحی گشته و همانند فرمان های عصایی عمل نمی کند و در آن از دو میله برای محافظت فرمان بهره گرفته شده است. جنس میله های بکار رفته فولادی بوده و به همین دلیل مقاومت آن نیز بالا می باشد که می تواند حتی در برابر ضربات و فشار نیز مقاومت داشته باشد. این قفل فرمان از یک روکش پی وی سی برخوردار است و این بخاطر آسیب ندیدن به روکش فرمان می باشد که از زیبایی بسیاری نیز برخوردار است. برای این قفل فرمان کلید کامپیوتری بکار رفته که امنیت آن را بالاتر برده است و به آسانی سارقان قادر به باز کردن آن نیستند علاوه بر آن سه کلید به همراه این قفل می باشد که با گم شدن می توان از دیگر کلیدها استفاده نمود. این قفل فرمان می تواند برای تمامی خودروها مورد استفاده قرار گیرد. اگر به دنبال افزایش ایمنی خودروی خود هستید خرید آن را توصیه می کنیم.

 

قفل فرمات خودرو لوکمس مدل    A.R.I

این قفل فرمان تولید شده توسط شرکت lookmas می باشد که مقاومت و استحکام بالایی نیز دارد و طراحی آن همانند دیگر قفل ها بصورت کشویی است. برای محافظت از خودرو دو میله مورد استفاده قرار گرفته است نه جنس آن از فولاد بوده و همین مقاومت آن را افزایش می دهد و ضربات هیچگونه صدمه ای به آن وارد نخواهد کرد. برای این قفل فرمان روگش پی وی سی در نظر گرفته شده است که در جهت حفظ روکش فرمان می باشد که زیبایی چشمگیری نیز دارد. این قفل فرمان از قفل کامپیوتری برخوردار بوده و باز کردن آن بسیار مشکل است علاوه بر آن دارای 3 کلید می باشد که دیگر نیازی به نگران بودن کلید نیست. این قفل فرمان می تواند انتخاب مناسبی برای محافظت از خودروی شما باشد.

 

قفل پدال خودرو لوکمس مدل  6084

استفاده از ابزارهای امنیتی که می تواند سرقت را با تأخیر رو به رو نماید می تواند سارقان را دچار مشکل کند زیرا آنها در تلاش هستند کار خود را با سرعت بیشتری انجام دهد. برای این کار می توانید از قفل پدال مدل 6084 بهره گیرید تا محافظت از خودروی خود را به آسانی انجام دهید. بدنه ی این قفل از فولاد بوده که استحکام بالایی دارد و برای آن سه کلید کامپیوتری قرار داده شده است که درصد باز شدن آن را با بدون کلید با مشکل رو به رو می نماید. از این قفل پدال می توان برای تمامی خودروها استفاده نمود تا ایمنی آن را افزایش داد.

 


نظرات کاربران