راهنمای خرید پارچ های موجود در بازار 2023

راهنمای خرید پارچ های موجود در بازار 2023

یکی از وسایل مهم آشپزخانه که در همه خانه ها، رستوران ها و غذاخوری ها موجود می باشد، پارچ است. شاید بگویید که خرید این محصول خیلی راحت می باشد و نیازی نیست که در خرید و انتخاب آن خیلی سخت گیری کنیم اما این کالا وقتی در در سالن های غذاخوری یا سر سفره مان باشد در مرکز توجه قرار می‌گیرد و نقش مهمی در زیبایی آن محیط دارد. پس اگر می خواهید نکات حائز اهمیت درباره‌ی خرید و انتخاب این کالا  را بدانید مطلب ما را مطالعه کنید.از طریق لیست قیمت پارچ به قیمت انواع برندهای این محصول در لحظه دسترسی خواهید داشت.

مواردی که باید به آن توجه شود

حجم و گنجایش: اولین نکته ای که در تهیه پارچ مهم است میزان گنجایش و حجم آن است. اگر منزل شما خیلی محل آمدن مهمان نیست و کم جمعیت می باشید، بهتر است که پارچ ها و ظرف هایی بخرید که اندازه های کوچک تری دارند اما اگر شلوغ و جمعیت زیاد هستید باید از ظرف های با اندازه های بزرگتر استفاده کنید. پس باید بدانید که با توجه به نیاز و تعداد اعضای خانواده، اندازه‌ی پارچ مورد نظر شما متفاوت است.

اندازه ی پارچ: اگر پارچ را برای منزل تهیه میکنید باید در نظر بگیرید که میتوانید آن را درون یخچال قرار دهید یا نه. و باید اندازه‌ی طبقات داخل یخچال را داشته باشید تا پارچی بخرید که مطابق اندازه‌ی طبقات یخچال تان باشد.

جنس محصول: همه پارچی را بیشتر می پسندند که ظاهری زیبا دارد و جلوه ی خوبی دارد. همچنین در خنک نگهداری نوشیدنی ها خوب عمل کند، پس سازندگان معمولاً برای تولید و ساخت این کالا، از شیشه و بلور، سفال، آلومینیوم و غیره به کار می برند و شما می توانید هر مدلی که سلیقتان است بخرید.

ساده یا طرح دار: اینکه پارچ شما از بدنه ای ساده برخوردار باشد یا دارای بدنه ای با نقش و نگار و در یک کلام، طرح دار باشد تنها بسته به نظر شما دارد. منتها توجه داشته باشید که ساده و یا طرح دار بودن محصول مورد نظر شما بر روی قیمت آن می تواند تاثیرگذار باشد.

دسته ی پارچ: پارچ هایی که دارای دسته های با استحکام و مقاومت بالا هستند بهتر میباشند پس بهتر است که در خرید آن دقت کنید تا در هنگام استفاده از آن راحت باشید و جابجایی پارچ نیز مشکلی نداشته باشد.

داشتن در: انواع گوناگونی از پارچ ها هستند که دارای در می باشند و برخی نیز بدون در ساخته و طراحی شده اند. اگر به خرید پارچ های بدون در مایل هستید می توانید خریداری کنید اما پیشنهاد می شود بهتر است پارچ های دارای در خریداری شود چرا که موجب می شود که ذرات آشغال و یا گرد و غبار وارد پارچ نشود ونیز اگر پارچ  چپه شد، تمام نوشیدنی های درون پارچ سریعاً خارج نشود و تا حدودی از خارج شدن آن جلوگیری می کند.

شستشو: بعضی از پارچ ها را مانند سایر ظروف آشپزخانه، میتوان در ماشینهای ظرف‌شویی و یا بصورت دستی شستشو داد و بعضی دیگر فقط با دست. پس در زمان خرید، از فروشنده درباره‌ی آن سوال کنید.

قیمت: مانند سایر وسایل آشپزخانه و یا دیگر وسایل، موارد گوناگونی‌ قیمت پارچ ها را تغیر می دهد و قیمت ها متفاوت می باشند. ولی کیفیت و رفع نیاز ما در زمان استفاده از آن مهم ‌تر می‌باشد و باید توجه کنید که جنس مرغوب بخرید.

مواردی که بهتر بود در زمان خرید و تهیه پارچ بدانید گفته شد. اکنون فهرستی از چند نوع پارچ قیمت پایین و کیفیت مناسب و دارای خریدار زیاد برای شما آورده شده است که جنس مرغوب می‌باشند و قیمت تقریباً مناسبی نیز دارند.

پارچ همزن کد 1000001106


راهنمای خرید پارچ های موجود در بازار 2023

این پارچه ها برای تهیه‌ی شربت هایی مثل شربت تخم شربتی و خاکشیر و یا آبمیوه های مخلوط و یا دوغ مناسب است چرا که هنگامی که می خواهید لیوان ها را از این نوشیدنی ها پر کنید مواد درون پارچ ته نشین می شوند و یا خوب مخلوط نمی شوند پس باید آنها را هم زد. پارچ های دارای همزن یک کالای با کیفیت هستند که از جنس پلاستیک اکرولیک شفاف و درب ویژه ای دارند که از قسمت پایین یک میله همزن و از بالا یک دسته چرخشی وجود دارد و با چرخیدن این میله، مواد درون پارچ به راحتی هم زده و مخلوط می شوند. ظرفیت پارچ 2 لیتر است و اندازه‌ی این پارچ . 5*18. 5*24 سانتی متر است.قیمت پارچ همزن 1000001160 را از سایت ایمالز استعلام کنید.

پارچ مدل ۱۰۰۱

پارچ مدل 1001 محصولی است که ظاهر شفاف و منحصر به فردی دارد و خریداران زیادی نیز برای آن وجود دارد. در ساخت این پارچ تلاش شده تا از مواد اولیه مرغوب به کار گرفته شود تا محصول نهایی کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. دیزاین این مدل پارچ خیلی زیبا می باشد و از جنس بلور است که بلور شیشه ای است دارای کیفیت بالا و مقاوم و ایمن در برابر آسیب، شکستگی و یا تغییر رنگ. پارچ مدل ۱۰۰۱ اندازه ای17x13x23  سانتی متری دارد با وزنی حدود ۷۰۰ گرم.


راهنمای خرید پارچ های موجود در بازار 2023

پارچ همزن کد 100000191

پارچ‌هایی که دارای همزن می باشند برای درست کردن نوشیدنی هایی مانند دوغ ، شربت خاکشیر و تخم شربتی و یا آبمیوه های مخلوط بسیار کاربردی هستند. جنس این مدل از اکرولیک شفاف با ظرفیت ۲ لیتر می باشد و دارای درجه بندی است که می توان اندازه های دلخواه را اعمال کرد و اما بارز ترین ویژگی آن، وجود دو درب می باشد که یکی از آن دو، یک هم زن دارد که در قسمت بیرونی آن یک دسته چرخشی وجود دارد و با کمک آن دسته محتویات درون پارچ مخلوط می شوند و نیازی نیست که درب آن باز شود. این پایان کار نیست و با یک در ساده ی اضافه هم موجود است که اگر بخواهید به عنوان یک پارچ ساده از آن استفاده کنید امکان آن وجود داشته باشد. اندازه آن نیز  11*17*22 سانتی متر است.قیمت پارچ همزن 100000191 را از فروشگاههای معتبر ایمالز استعلام کنید.

پارچ مدل نوری تازه مدل 22001W

ما در زندگی روزمره از پارچ استفاده های زیادی می کنیم به خصوص در تابستان که می خواهیم نوشیدنی‌های مان خنک نگه داشته شوند. پارچ های مارک نوری تازه مدل 22001W ظاهر بسیار جذابی دارند و برای ریختن شربت و دیگر نوشیدنی ها در مراسمات و جشن ها کاربردی هستند. نوری تازه، مارک و نام ایرانی است که مدت زیادی است تحت نظارت و لیسانس سوگای ژاپن به تولید و فعالیت در خصوص ساخت کالاهای شیشه و بلور پرداخته است.

پارچ پاشا باغچه مدل کازابلانکا کد 55052

گروه «شیشه‌جام» (Şişecam) در سال 1935 میلادی در کشور ترکیه آغاز به کار کرد که در همان ابتدا این کمپانی، شیشه های سودالایم را به طور دستی و با نام پاشاباغچه   Paşabahçeمی ساخت. این شیشه ها در حال حاضر نیز از پرمصرف ترین شیشه های دنیا هستند. بعد از گذشت چند سال یعنی در سال ۱۹۵۵ کمپانی شیشه جام، تغییر رویه داد و تولیداتش را از دست ساز به تولید دسته ای، تغییر داد. در این روش کیفیت بالاست و تنوع و سرعت نیز زیاد است و اکنون نیز این روش به کار گرفته می شود. در سال ۱۹۷۴ این کمپانی علاوه بر استفاده از شیشه سودالایم از شیشه های با استقامت بالا در مقابل گرما نیز به کار گرفته است ولی  نام تجاری آن تغییر کرده است.

پارچ لیمون کد 316


راهنمای خرید پارچ های موجود در بازار 2023

پارچ «Limon» (لیمون) کد «316» برای رهایی از شکسته شدن پارچ‌های شکستنی و گران قیمت انتخابی هوشمندانه است. اگر در خانه‌ی شما فرزند کوچکی هست که باعث شکسته شدن ظروف می‌شود، بهتر از جنس ظروف مصرفی در خانه را تغییر دهید. ظروف پلاستیکی و ملامین برای خانه‌هایی که احتمال شکستن ظروف در آن‌ها زیاد است توصیه می‌شود. این پارچ دارای ابعاد 16/5 × 12 سانتی‌متر بوده و دارای بدنه‌ی سفید است. در طراحی این محصول رنگ‌بندی‌های متنوع و جذابی برای درب آن انتخاب شده که عامل جداکننده خواهد بود.

پارچ «Homeket» (هوم‌کت) کد «1133»

 پارچ «Homeket» (هوم‌کت) کد «1133» تولید شده از مواد پلاستیکی می باشد و یک در دارد و به دلیل ساخته شدن از پلاستیک برای مصرف خانگی و هرروزه بسیار کارایی بالا دارد. هنگامی که به مسافرت می روید می توانید به راحتی این پارچ را با خود ببرید زیرا شکستنی نیست و حمل و نقل راحتی دارد.همچنین شستن آن هم به آسانی انجام می شود. اندازه‌ی قطر دهنه ی پارچ،11 سانتی متر است.

پارچ لیمون کد 316

اگر از شکستن ظروف چینی و بلور آشپزخانه تان خسته شده اید و توسط کودکتان یا شخص دیگری سالانه ظروف قیمت بالای زیادی شکسته می شود،  باید از جنس های پلاستیکی یا ملامینی بیشتر استفاده کنید. این ظروف شکسته نمی شوند و قیمت خوبی نیز دارند. این پارچ دارای اندازه‌ی 16/5 × 12 سانتی‌متر است و رنگ آن سفید می باشد. در دیزاین این کالا رنگ‌بندی‌های گوناگون و زیبایی برای درب آن در نظر گرفته شده است که آن را متمایز از دیگر محصولات ساخته است.

پارچ نوری تازه سری اپرا مدل w242006


راهنمای خرید پارچ های موجود در بازار 2023

پارچ نوری تازه مدل نیوامپایر مدل 242006W که اندازه‌ی آن ×12 × 18 سانتی‌متر می‌باشد و وزن آن به 1170گرم می رسد. این پارچ بلوری ست و میتوان برای شستشوی آن از ماشین ظرفشویی نیز استفاده کرد. این مدل پارچ مانند تنگ طراحی شده که سادگی در عین زیبایی بسیار دارد و دسته ای دارد که به آسانی می‌توان آن را جابجا کرد. برای خانم های با سلیقه که زیبایی و شیک بودن برای شان مهم است و از ظروف آشپزخانه زیبا در خانه و برای پذیرایی استفاده می کنند، خرید این مدل پیشنهاد می شود.

پارچ کد P1

کدبانو ها همیشه تلاش می کنند تا از وسایل پذیرایی زیبا و شیک استفاده کنند. یکی از این وسایل پارچ و لیوان ها هستند. در عصر جدید ، مصرف ظروف سفالی و سرامیکی مثل زمان های قدیم ترویج شده است و استفاده از این وسایل در عین زیبا بودن، به گونه ای حفظ سنت قدیمی ایرانی می‌باشد.  دیگر ویژگی مثبتی که دارد این است که در مقایسه با ظروف بلور و شیشه ای در خنک نگهداری نوشیدنی های درون آن بهتر عمل می کند و زیبایی و جذابیت زیادی دارد و رنگ های آن نیز گوناگون و زیبا است.

پارچ شیشه و بلور اصفهان مدل ناز کد 721

این مدل پارچ را می توان به جای بطری های پلاستیکی برای نوشیدن مایعات بکار گرفت، در صورتی که استفاده از بطری های پلاستیکی در سفره ها خیلی ظاهر خوبی ندارد. این مدل پارچ شیشه ای شفاف ست و نوشیدنی های درون آن به خوبی نمایان هستند.

بطری مدل 365

این محصول ساخت کشور ایران می باشد که جنس آن پیرکس شفاف و روشن است که درب چوب پنبه ای دارد. از این محصول می توان بجای بطری، پارچ و تنگ استفاده نمود. بلندی این پارچ 27 سانتی متر است و قطر دهانه ی آن به 9 سانتی متر می رسد. ظرفیت و گنجایش این پارچ نیز 1 لیتر است.

ست پارچ و لیوان 7 پارچه ساکورا سری فونیکس مدل 462102W

اگر مایل هستید برای مصرف روزانه یا حتی پذیرایی از مهمانان در مراسمات گوناگون، یک دست لیوان زیبا و با کیفیت به همراه پارچ بخرید، مجموعه پارچ و لیوان «ساکورا» توصیه مناسبی برای شما خواهد بود. طرح‌های برجسته‌ای که در ناحیه ی پایینی لیوان‌ها و پارچ دیده می شود،   زمان ریختن نوشیدنی‌های خوش رنگ مثل شربت‌ها و آبمیوه‌ها، نمایی زیباتری پیدا خواهد داشت. لیوان‌ها و پارچ این مجموعه 6 ‌نفره، بلوری می باشند که نسبت با شیشه‌ی دیگر و عادی، شفافیت و وضوح بیشتری دارند. بلندی پارچ .28 و 1900 میلی‌لیتر گنجایش دارد، که با این ظرفیت مقدار زیادی از نوشیدنی هارا درون خود جا میدهد. قطر دهانه هر لیوان 6.5 و بلندی آن 14.5 سانتی‌متر است و در حدود 360 سی‌سی گنجایش دارد. مجموعه پارچ و لیوان مدل «462102W» از سری فونیکس مارکورا می‌تواند مورد مناسب و مطلوبی  برای تکمیل جهیزیه ی نوعروسان باشد.


راهنمای خرید پارچ های موجود در بازار 2023

مجموعه پارچ و لیوان پاشاباغچه مدل نایت کد 98328

مجموعه پارچ و لیوان مدل 98328   یک پارچ و یک لیوان کوچک دارد  و یا می توان گفت تزیینی است و همانطور که از اسمش هم معلوم است برای گذاشتن بالای رختخواب موقع خوابیدن شب تا صبح مناسب است. گنجایش پارچ 1 لیتر و گنجایش لیوان 250 سی‌سی است. کمپانی «شیشه‌جام» (Şişecam) در سال 1935  در ترکیه آغاز به کار کرد. در همان ابتدای فعالیت خود، این کمپانی شیشه‌های سودالایم را به گونه‌ی دست‌ساز و با نام «پاشا‌باغچه» (Paşabahçe) می ساخت؛ این شیشه ها تا امروز هم پر مصرف ترین شیشه ی کاربردی در دنیا می باشند. بعد از گذشت چند سال  و در سال 1955، شیشه جام به جای ساختن دست‌ساز اجناسس به شیوه ی تولید دسته‌ای  تغییر مسیر داد؛ روشی که متنوع بودن، کارایی و سریع بودن در آن کم نظیر است. این روش تا حالا به همان شیوه بکار گرفته می‌شود. در سال 1974، کمپانی شیشه‌جام علاوه بر بکارگیری شیشه‌ی سودالایم، از شیشه‌های محکم در برابر گرما نیز بکار برد؛ ولی با اسمی دیگر. البته قبل از این تاریخ بود که اولین قدم در راه جهانی‌ شدن پاشا‌باغچه  صورت گرفت و نخستین بار صادراتی این نام تجاری به خارج از ترکیه ارسال شد؛ سال 1961 میلادی. این قدم باعث شد تا این کارخانه به مرور زمان افزایش رشد داشته باشد و با افزایش تقاضای جهانی مواجه شود. این چالش به وجود آمده موجب شد تا این کارخانه هر روزه وسیع تر شود   و اکنون به مقامی دست پیدا کند که تولیدات خود را به 140 کشور جهان ارسال کند. این تعداد بسیار زیاد از تولیدات در پنج سایت تولیدی تولید می‌شود که در ترکیه، بلغارستان و روسیه قرار گرفته‌اند. به طور یقین، این پیشرفت بزرگ و عظیم در صنعت شیشه نتیجه‌ی کیفیت عالی و بی نظیر تولیدات کمپانی شیشه‌جام می باشد.قیمت پارچ و لیوان پاشاباغچه مدل نایت کد 98328 را از سایت ایمالز جستجو کنید.

مجموعه پارچ و لیوان لومینارک مدل Brighton


راهنمای خرید پارچ های موجود در بازار 2023

در همه‌ی سفره ها و میز های غذا، اکثرا در ماه های فصل تابستان، وجود پارچ و لیوان از ضروریات می باشد و برای نوشیدن آب سر سفره، از پارچ استفاده می شود. معمولاً پزشکان توصیه می‌کنند که هر شخصی باید در روز 6 لیوان آب بنوشد تا سلامتی شخص تضمین شده باشد. پس برای داشتن سلامت بیشتر جسم می توان روزانه حدود 6 لیوان آب نوشید. دردسترس داشتن یک پارچ می تواند مارا در این زمینه یاری کند.پارچ ها مدل ها و انواع گوناگونی دارند از قبیل چینی ، بلور ، سرامیکی، ملامین و پلاستیکی و استیل. معمولاً پارچ های بلوری طرفداران بیشتری دارند. شکل ظاهری و کیفیت پارچ در انتخاب و خرید آن موثر است و باید به آن توجه کرد. مجموعه پارچ و لیوان Brightonاز جنس شیشه مرغوب و با کیفیت می باشد و برای شستشو می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد. 6 لیوان همجنس با پارچ در کنار آن موجود است که از شیشه ی درخشان تولید شده اند و هرکدام از این لیوان ها،تقریبا 400 میلی لیتر آب در خود جای می دهند که مقدار خوب و مطلوبی است. کارخانه لومینارک که در کشور فرانسه قرار دارد، جز کمپانی های معتبر خصوصی در جهان می باشد و در اکثر کشورهای دنیا بیشتر از 30 فروشگاه را دارا است. این نام، از قدیم تا الان، در کشور ما خریداران و مشتریان زیادی دارد و نام آن برای همه شنیده شده است. کشور فرانسه در زمینه ی تولید ظرف های بلوری و کریستالی بسیار موفق بوده و به همین دلیل اجناس این نام فرانسوی، کیفیت بسیار بالا و عالی دارند.

ست پارچ و لیوان 7 پارچه آدریا گلس سری لئوپاد کد 4246


راهنمای خرید پارچ های موجود در بازار 2023

همه ما می‌دانیم که برای ترتیب دادن یک میهمانی و جشن های بزرگ، باید ظرف های زیبا و شیک داشته باشیم و اکثر خانم ها ظرف های بلور و کریستال را انتخاب می کنند. در هنگام خرید کالا تقریبا همه، به کیفیت و کارایی و زیبا بودن جنس توجه می‌کنند. حال به معرفی یک محصول کاربردی و زیبا می پردازیم؛ مجموعه ی پارچ ولیوان ۷ تیکه آدریا گلس سری لئوپاد کد۴۲۴۶ این محصول بسیار خلاقانه تولید شده و هر شخصی آن را می پسندد. در تولید این کالای زیبا، تلاش و کوشش و دقت فراوانی شده است تا این محصول با مواد اولیه با کیفیت و متنوع در ظاهر و دیزاین تولید شود. آدریا گلس یک مارک ایرانی می باشد که مدتی از شروع فعالیت آن در خصوص ساخت کالاهای شیشه و بلور میگذرد. کارایی خوب این تولیدات و کیفیت عالی آن ها موجب شده تا این مارک، در خاورمیانه مطرح و موفق باشد. وزن این پارچ ۱۵۱۵ و وزن هر لیوان آن ۴۴۰ گرم می باشد ولیوان ها نیز از جنس بلور با کیفیت بالا تولید شده اند. برای برگزاری جشن ها و میهمانی های بزرگ و مهم، خرید این محصول می تواند گزینه خوب و مناسبی برای شما باشد و شما را در برگزاری این مراسمات یاری کند.


نظرات کاربران