نکاتی پیرامون خرید دستگاه ماساژور

راهنمای خرید دستگاه ماساژور

شاید برای تان اتفاق افتاده باشد که پس از سپری کردن روزی با مشغله بسیار، به منزل بازمی گردید و حس خستگی زیادی دارید. قطعاً از همسر یا بچه کوچک تان درخواست می کنید که تن تان را مقداری ماساژ دهد تا خستگی تان کمی برطرف شود. اکنون تصور نمایید که درصورتی که ماساژور برقی در منزل وجود داشته باشد، دیگر احتیاجی به قدرت دست اعضای خانواده نمی باشد و تن تان به علت کارآیی و نیرویی که دارد به طور کامل آرام خواهد شد. در حال حاضر با درنظرگرفتن اوضاع کاری دشوار مردم، نیروی بدنی شان کاهش یافته و امکان دارد بسیار به سرعت از انجام کار های بدنی خسته شده و احتیاج به ماساژ درمانی پیدا کنند.

 

درصورتی که به قبل نگاهی بیندازیم، خواهیم فهمید که پدران مان نیز زمانی که از محل کار بازمی گشتند از ما درخواست می کردند که روی کمرشان راه برویم، تا شاید خستگی شان از تن شان دربیاید. بنابراین از همان ایام گذشته ماساژ تن قسمت غیرقابل جدایی حیات مردم بوده است. درصورتی که شما عزیزان تا به حال فکر خرید وسیله ای به نام ماساژبرقی در ذهن تان نیامده، به تان توصیه می نماییم که قطعاً خریدن این دستگاه پرفایده را در فهرست خریدتان بگذارید، زیرا امکانات آن تا اندازه ای زیاد است که از خرید آن هیچ وقت پشیمان نخواهید گشت.

ما در این مقاله در زمینه خریدن به صورت درست و بااطمینان به شما دوستان یاری خواهیم داد. بنابراین مطالعه این مقاله را فراموش نکنید و کنار نگذارید، چون تصمیم داریم نکاتی پرفایده و کارآمد را پیرامون خرید این دستگاه کارآمد بیان کنیم، تا خریدی صحیح و با هزینه مناسب را تجربه کنید. به صورت کلی خرید دستگاه های الکترونیکی که به وسیله برق عمل می کنند، عمل تقریباً سختی می باشد و لازم است موضوعات مختلفی را خوانده باشید تا به شما همراهان یاری دهد. ما این مقاله را به منظور شما فراهم آورده ایم، بنابراین با ما باشید .

 

 

به صورت کلی شخص یا دستگاهی که کار ماساژ دادن را انجام می دهد، ماساژور نامیده می شود. زمانی که لایه های روی سطح یا در عمق عضله ها دستکاری می گردند در حقیقت کار ماساژ رخ می دهد. این عمل به منظور بهترکردن کارآیی جریان خون، سیستم عضلانی و ریلکس کردن صورت می پذیرد. زمانی که شخصی به وسیله توان برق یا دست زیر ماساژ قرار می گیرد، در حقیقت تاندون، مفاصل، فاسیا، عضله ها، رباط و…  زیر ماساژ می باشند و با این عمل هریک از این اعضا عمل شان را به درستی انجام می دهند. بنابراین کلاً می شود بیان کرد، ماساژور برقی روشی می باشد که به وسیله توان برق عمل می کند و مسئولیت آن ماساژ تمام بخش های تن خواهد بود. واضح و مبرهن می باشد نیرو و توان ماساژور برقی خیلی زیادتر از توان دست می باشد.

 

نکاتی که قبل از خرید ماساژور باید بدانیم

 

انواع ماساژور

دستگاه ماساژ مخصوص سر: همان صورت که ماساژ تن سبب بیشترشدن جریان خون درون رگ ها می گردد. ماساژ سر هم به علت بالارفتن جریان خون در منطقه سر سبب تسکین، کم شدن اضطراب و همچنین کم شدن دردسر می گردد. در حقیقت ماساژ سر توسط انگشت دست انجام می گیرد ولی این وسیله عمل را برای تان آسوده می نماید.

 

دستگاه ماساژ مخصوص صورت: یکی از چیز هایی که فکر بانوان و مردان را در حال حاضر به خود مشغول کرده، دارابودن پوستی بدون آکنه، شفاف و صاف می باشد. محافظت و مراقبت از پوست عملی دشوار و طاقت فرسا است، ولی شما توسط این وسیله (ماساژور صورت) قادرید این عمل را آسوده نمایید. ماساژور مخصوص پوست صورت با بیشترکردن جریان خون در منطقه صورت به تان یاری می دهد تا پوست جوان تر و نرم تری را دارا باشید.

 

دستگاه ماساژ مخصوص پا: یکی از عضوهای تن انسان که سریع تر از سایر اعضاء خسته می گردد، پا می باشد. ممکن است شما پس از روزی با فعالیت هایی دشوار شیوه های متنوعی را به منظور رفع خستگی استفاده کنید. از میل کردن قهوه و چای گرفته تا مشاهده برنامه ای از تلویزیون ولی به کارگیری یک دستگاه ماساژ مخصوص پا قادر است با بیشترکردن جریان خون در منطقه پا خستگی پاهای تان را سریعاً از میان ببرد.

 

دستگاه ماساژ مخصوص شکم: به منظور افرادی که زمان ورزش کردن ندارند و تمایل دارند شکمی کتابی را دارا باشند خوب می باشد. دستگاه ماساژ مخصوص شکم با درست کردن سیگنال هایی به ماهیچه های شکم سبب نابودی چربی های به دردنخور و تناسب ناحیه شکم تان می گردد.

 

دستگاه ماساژ مخصوص گردن و کتف: این نوع کاملاً شبیه یک شال گردن اطراف گردن و کتف تان می افتد و به کتف و گردن تان ضرباتی شبیه مشت وارد می نماید. این نوع غالباً دارای ۱۰ صورت ریتم برای انجام ماساژ می باشند که سبب می گردد در طول چندین دقیقه خستگی تان به شکل کامل رفع شود.

 

ماساژور مخصوص بدن: این نوع وسیله ماساژوری با چندین  قابلیت می باشد که شما قادرید آن را به منظور انجام ماساژ تمام بخش های تن به کار ببرید؛ از گردن و سر گرفته تا پاها و صورت و شکم. درصورتی که در پی ماساژوری با چندین  قابلیت می باشید، ماساژور بدن مناسب ترین انتخاب می باشد.

 

صندلی مخصوص ماساژ: کاملاً مثال مشخصی از یک صندلی آسوده می باشد که شما قادرید بر رویش نشسته و توسط کنترلی دستی بخش های متفاوتی را که به صندلی متصل می باشد ماساژ دهید. این نوع صندلی ها شامل ۱۲ شکل برنامه ماساژ می باشند که شما قادرید با درنظر گرفتن علاقه تان یکی را برگزینید و از ماساژ به شکل حرفه ای تن تان بهره ببرید.

 

خواص به کارگیری دستگاه ماساژور برقی

برطرف کردن کامل خستگی عضله های تن تان : درصورتی که در بخش های مخصوصی از تن تان درد عضلانی احساس می نمایید، با یک ماساژور برقی پیشرفته این درد را به طور کلی ناپدید کنید.

 

بهترشدن گردش خون انسان : درصورتی که بسیار دچار آسپاسم های مربوط به عضله در منطقه   گردن یا کمر می گردید، با ماساژی پیشرفته حس آسودگی را تجربه می نمایید.

 

ایجاد تسکین ویژه ای در حس های مرکزی و سیستم اعصاب تان : انسولینی که در بافت های سطحی پوست وجود دارد را بیرون می آورد و این کار باعث جوان گشتن و قشنگی پوست می گردد. درصورتی که بعد از سن ۲۵ سالگی هفته ای یک مرتبه ماساژ را تجربه کنید ، در ۳۰ سالگی در مقایسه با مردم هم سن و سال تان شاداب تر و جوان تر به نظر خواهید آمد.

 


خصوصیات دستگاه ماساژور خوب

 

طراحی دستگاه ماساژور

توجه به طراحی دستگاه ماساژور اهمیت بسیاری دارد و باید از ارگونومیک بودن ماساژور اطمینان حاصل نمایید تا پس از خرید به سادگی بتوانید از آن بهره گیرید.

 

بودجه لازم 

پیش از خرید حتما به بودجه ای که برای خرید ماساژور کنار گذاشته اید توجه داشته باشید و مطابق با آن خرید نمایید. می توانیم انواع ماساژورهای برقی و دستی را با قیمت های مختلف و مناسب در بازار مشاهده نماییم که تمامی افراد می توانند خریداری نمایند.

 

ابعاد و وزن ماساژور

از دیگر نکات قابل توجه هنگام خرید دستگاه ماساژور برقی و دستی توجه به ابعاد و وزن آن می باشد. یک دستگاه ماساژور باید از وزن اندکی برخوردار باشد تا بتوانید آن را به راحتی در دست بگیرید و وزن بالای آن در طولانی مدت سبب اذیت شما نگردد. 

درصورتی که ماساژور با سایز زیاد را برگزینید امکان دارد در هنگام جابجایی آن به سختی بیافتید. درصورتی که نیز سایز کوچک را بخرید، در کم کردن دردتان موثر نخواهد بود. بنابراین تلاش نمایید متناسب با مقدار دردتان نوع مخصوصی را بخرید.

 

جنس و کیفیت ماساژور

توجه به جنس و استحکام ماساژور نیز بسیار مهم می باشد و حتما به سراغ دستگاهی بروید که کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد. 

 

دارا بودن سری های متفاوت

یک دستگاه ماساژور مناسب باید دارای سری های متنوع باشد تا از طریق آن ها بتوانید تمامی نقاط را ماساژ دهید و به رفع خستگی بپردازید.

 

دارا بودن قابلیت شارژ

توصیه می کنیم دستگاهی را خریداری نمایید که قابلیت شارژ داشته باشد تا بتوانید در صورت نیاز به حمل آن بپردازید و مشکلی در این مورد برایتان به وجود نیاید اما اگر دستگاهی را خریداری نمودید که بصورت مستقیم از برق استفاده می کند حتما به طول سیم دقت نمایید و یک دستگاه با سیم بلند را خریداری نمایید تا بتوانید آن را جا به جا نمایید و به راحتی قسمت های مختلف بدن را ماساژ دهید.

 

سایرنکات

- از اصلی ترین نکات حائز اهمیت هنگام خرید درمارولر توجه به اندازه دستگاه و اندازه سوزن های آن می باشد. توجه به این موارد می تواند به شما کمک نماید تا بتوانید قسمت های مختلف بدن را ماساژ دهید. جهت های افقی، عمودی و اریب سه جهتی می باشد که درمارولرها باید بتوانید بر روی پوست حرکت دهند. توصیه می کنیم از فشار دادن درمارولر بر روی پوست خودداری نمایید. پس از آنکه کار شما تمام شد حتما غلتک درمارولر را در الکل طبی قرار دهید و به مدت 15 دقیقه بگذارید باقی بماند و ضدعفونی گردد. قبل از آنکه به استفاده از درمارولر بپردازید حتما اقدام به تمیز نمودن پوست خود نمایید و سپس در قسمتی که قرار است درمارولر را استفاده نمایید کرم بی حس کننده بزنید. توصیه می کنیم از دادن درمارولر به دیگران و استفاده بصورت مشترک پرهیز نمایید.

 

- قطعاً به مبلغ مورد نیاز برای خرید این دستگاه دقت نمایید، عامل های متفاوتی مثل کیفیت، مدل، جنس و … روی مبلغ مورد نیاز وسیله موثر می باشند. شما همراهان گرامی لازم است با دقت به مقدار پول و احتیاج تان نسبت به خرید نوع مخصوصی اقدام فرمایید.

 

- ظاهر دستگاه ماساژور برقی لازم است طوری انتخاب شود که قادر باشد به بافت های عمقی پوست شما نیز تماس برقرار کند و آن ها را نیز ماساژ بدهد.

 

- یادتان باشد نوعش را تعیین کنید، برگزیدن نوع دستی و برقی اش به علاقه و احتیاج تان وابسته می باشد. البته واضح و مبرهن می باشد که نوع برقی یا الکترونیکی اش قدرت و توان زیادتری دارد. درصورتی که مشکلی با سیستم برق شهری ندارید، توصیه ما به شما خریدن نوع برقی ماساژور می باشد.

 

- دستگاهی را بخرید که درصورتی که هنگام ماساژ دادن، چشم های تان سنگین شدن و خواب تان برد، دیگر به فکر روشن ماندن دستگاه نباشید و به شکل خودکار خاموش گردد. این مزیت به خاطر داشتن تایمر توسط ماساژور می باشد.

 

- تلاش نمایید نوع کوبشی ماساژور را بخرید، زیرا داشتن یکسری چکش ها در قسمت سری آن سبب زدن ضربه به عضله ها و در نهایت کم کردن دردشان می شود.

 

- دستگاه هایی که دارای ماساژ شیاتسو می باشند هزینه بیشتری دارند ولی در مقابل ماساژشان به شکل طب فشاری می باشد. این شکل درمان با ماساژ در حقیقت متعلق به ژاپن می باشد و باعث بهبودی سیستم ایمنی بدن می گردد.

 

- در پی خریدن ماساژورهایی باشید که دارای ریموت کنترلی باشند، تا قادر باشید هر موقع که خواستید بدون نیاز به هیچ گونه تغییر مکان آن را خاموش نمایید. درصورتی که به دنبال خریدن دستگاه ماساژور شارژی و برقی بروید، در هر موقع و هر مکانی که احتیاج به ماساژ داشته باشید، با داشتن شارژر، قادرید از ماساژ تن تان شاداب گردید .

 

- تلاش نمایید ماساژوری که برگزیدید دارای کنترل سرعت باشد تا هر موقع احتیاج به توان بیشتری در ماساژ داشتید، سرعت ماساژور را بیشتر کنید و برعکس درصورتی که سرعت پایین را خواستید، سرعت ماساژ پایین بیاید.

 

نظرات کاربران