لیست بهترین کرم پودر خارجی و ایرانی

بهترین کرم پودرهای خارجی و ایرانی برای انواع پوست

استفاده از کرم پودر مناسب، اولین قدم برای داشتن آرایشی بی‌عیب و نقص است. هدف استفاده از کرم پودر یک‌دست سازی پوست و پوشش دادن جوش‌ها و فرورفتگی‌های روی آن است؛ بنابراین انتظار داریم که کرم پودر روی پوست بنشیند و ظاهری طبیعی ایجاد کند. اگر در انتخاب آن اشتباه کنید نه‌تنها آرایش شما جلوه خوبی نخواهد داشت، بلکه ممکن است به پوست نیز آسیب بزنید. از این‌رو تصمیم داریم در این مطلب به معرفی انواع بهترین کرم پودر‌ خارجی و ایرانی بپردازیم و نکاتی برای انتخاب بهترین نوع کرم پودر بیان کنیم.

نکات مهم برای انتخاب بهترین کرم پودر

برای داشتن آرایشی دلچسب که صورت شما را زیبا‌تر ولی در عین حال طبیعی نشان دهد، باید کرم پودری انتخاب کنید که بتواند یک‌دست و خوب پوست را زیرسازی کند. در انتخاب این کرم پودر چند نکته را باید رعایت کرد که عبارتند از:

 

توجه به نوع پوست

اولین چیزی که هنگام خرید کرم پودر باید به آن توجه کنید، نوع پوستتان است. کرم پودرهای فاقد چربی مایع یا پودری، بهترین انتخاب برای کسانی است که پوست چرب دارند. در مقابل، کرم پودرهای کرمی برای پوست‌های خشک مناسب‌تر است و معمولا این کرم پودرها حاوی مرطوب‌کننده هستند.

 

توجه به رنگ کرم پودر

کرم پودری که خریداری می‌کنید، باید تقریباً با رنگ پوست هماهنگی داشته باشد؛ بهترین راه تشخیص تطابق رنگ کرم پودر با پوست صورت، تست کردن آن بر روی گردن است. به طور کلی می‌توان گفت برای کسانی که پوست سرد دارند، کرم پودرهای قرمز و رزگلد مناسب‌تر است، در حالی که برای پوست‌های گرم کرم پودر زرد و طلایی زیباتر می‌شود.

 

توجه به فصل

تغییر دما در فصل‌های سال می‌تواند روی پوست تأثیرگذار باشد. در فصل‌های گرم رنگ پوست به تیرگی تمایل دارد و در فصل‌های سرد، معمولا پوست خشک‌تر است. بنابراین برای داشتن یک آرایش حرفه‌ای، در انتخاب و استفاده از کرم پودر باید به نوع فصل نیز توجه کنید.

 

توجه به نوع فروشگاه

توصیه می‌کنیم در هنگام خرید کرم پودر، از فروشگاه‌های بزرگ خرید خود را انجام بدهید که فروش بالایی دارند؛ در این فروشگاه‌ها متخصصین مجرب و با سابقه‌ای هستند که می‌توانند به شما در انتخاب کرم کمک کنند و با توجه به نوع و رنگ پوست، گزینه مناسب را در اختیارتان بگذارند.

 

بهترین کرم پودر‌های ایرانی کدامند؟

با اطمینان می‌توان گفت انواع مختلف کرم پودر در میان محصولات تمامی شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایش دیده می‌شود. برندهای مطرح ایرانی نیز چندین سال است که کرم پودرهای بسیار باکیفیت و خوبی تولید می‌کنند که قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد. در ادامه به معرفی بهترین این برندها می‌پردازیم.

 

کرم پودر مای

برند مای یکی از برند‌های مخصوص لوازم آرایشی و مراقبت‌های پوستی ایرانی است که از محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها برخوردار است. کرم پودرهای مای در انواع مختلفی تولید می‌شوند که تنوع پوست‌ها و سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند.  در ادامه به معرفی مهم‌ترین انواع کرم پودر‌های مای خواهیم پرداخت.

 

کرم پودر مای سری valvet makeup

از ویژگی‌های این کرم پودر می‌توان به بافت نرم، کرمی و سبک آن اشاره کرد. این کرم بدون اینکه احساس سنگینی بر روی پوست افراد ایجاد کند، برای زیرسازی آرایش بسیار مناسب است و پوستی صاف و روشن برای شما به ارمغان می‌آورد. این کرم دارای SPF ۱۵ بوده و برای استفاده روزانه در فصل پاییز و زمستان مناسب است؛ همچنین با تمامی انواع پوست‌ها سازگار است و محدودیتی در ارتباط با نوع پوست ندارد.
 

30 بهترین مارک کرم پودر ایرانی و خارجی

کرم پودر Long Lasting مای

این کرم نیز مانند محصول قبلی، بافت نرم و سبکی دارد و با توجه به SPF کم خود  می‌تواند در فصل‌هایی مثل پاییز و زمستان مقابل نور خورشید نقش ضدآفتاب را نیز بازی کند. این کرم دارای ۵ رنگ متفاوت بوده و برای تمامی پوست‌ها مناسب است.

 

کرم مای مدل matt make up

این کرم پودر از برند مای، که مختص پوست‌های چرب و مستعد جوش و آکنه تولید شده، ماندگاری بسیار بالایی دارد و فاقد چربی است. همچنین می‌تواند یک جلوه‌ مات و یک دست بر روی صورت ایجاد کند.

 

کرم پودر کالیستا Callista

برند کالیستا مجموعه‌ای رنگارنگ از انواع متنوع لوازم آرایش است که کرم‌ پودر‌‌های آن جزء لیست بهترین کرم پودر ایرانی قرار دارد. برخی از انواع کرم پودرهای این برند زیبا را در ادامه معرفی می‌کنیم:

 

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting and matt

این کرم پودر که یک کرم  بسیار سبک است، می‌تواند برای انواع پوست‌ها استفاده شود. پس از استفاده از این کرم، یک پوشش مات کامل بر روی پوست خواهید داشت. همچنین این کرم می‌تواند شادابی و درخشندگی پوست را حتی بعد از استفاده نیز حفظ کند.
 

بهترین کرم پودر ایرانی

 

کرم پودر کالیستا مدل comfort

این کرم مخصوص پوست‌های چرب و مختلط تولید شده و با یک پوشش‌دهی کامل، تمام پستی و بلندی‌های پوست را کاور می‌کند. از جمله مزایای دیگر این کرم پودر می‌توان به جلوگیری از انسداد منافذ پوستی نیز اشاره کرد.

 

کرم پودر شون Schon

برنده شون یکی دیگر از برند‌های محبوب محصولات آرایشی در ایران است که محصولاتی کاملا گیاهی تولید می‌کند. کرم پودرهای شون به دلیل گیاهی بودن با استقبال بسیار خوبی در بازار روبه‌رو شدند.

 

کرم پودر matt smothing شون

از جمله ویژگی‌های این کرم پودر، می‌توان به قدرت پوشانندگی بالا، بافت سبک و جلوگیری از ایجاد حساسیت در پوست اشاره کرد. این کرم پودر حاوی مقدار کمی SPF نیز هست که می‌تواند تا حدودی، باعث جلوگیری از تأثیر اشعه‌های خورشید بر روی پوست شود.

 

کرم پودر شون Daily Defence

این کرم خاصیت ضد چروک و مرطوب‌کنندگی بالایی دارد. همچنین با قدرت پوشانندگی بالای خود، انواع لکه‌های موجود بر روی صورت را کاور می‌کند. این محصول نیز مانند محصول قبلی این برند دارای مقدار کمی spf است و نقش ضدآفتاب را نیز ایفا می‌کند.
 

بهترین کرم پودر خارجی

 

کرم پودر این لی Inlay Foundation

برند این لی یکی از برند‌های معروف ایرانی است که کار خود را در سال ۱۳۷۶ با تولید محصولات آرایشی و مراقبت پوست از جمله کرم پودر آغاز کرده است. در همین مدت کوتاه فعالیت، کرم پودر‌های این شرکت، به خوبی جای خود را در بازار باز کرده‌اند و مورد استقبال قرار گرفتند.

 

کرم پودر peach این لی

از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به پوشانندگی بالا و در عین حال بافت سبک آن اشاره کرد که اجازه نمی‌دهد کرم پودر روی پوست حالت ماسیده ایجاد کند. این کرم فاقد چربی است و مخصوص پوست‌های چرب تولید شده است.

 

کرم پودر golden sand این لی

این کرم پودر نیز مانند محصول قبلی فاقد چربی بوده و همچنین باعث مات شدن پوست می‌شود. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به ظاهر یکدست و مخملی آن برای پوشش‌دهی عالی و مقاومت در برابر تعریق اشاره کرد.

 

کرم پودر invory این لی

این کرم پودر نیز با ایجاد رنگ نسبتاً روشن و پوشش دهی بالا و حذف براقی صورت در افرادی که دارای پوست چرب هستند، به لیست بهترین کرم پودر ایرانی اضافه شده است.
 

بهترین کرم پودر ایرانی


بیشتر بخوانید: بهترین ریمل های خارجی و ایرانی کدامند؟


بهترین کرم پودر خارجی مناسب کدامند؟

در قسمت قبل به بررسی بهترین کرم پودر‌های ایرانی پرداختیم که از لحاظ قیمتی بسیار به‌صرفه و مناسب بوده و با نمونه‌های خارجی نیز قابل رقابت هستند. اما تعداد برندهای خارجی کرم پودر در بازارهای ایران نیز کم نیست. در ادامه به معرفی برخی از معروف‌ترین این برندها می‌پردازیم. 

 

کرم پودر بورژوا Bourjois

برند بورژوا  متعلق به کشور فرانسه است که به تولید محصولات آرایشی از جمله کرم‌پودر می‌پردازد.  بد نیست به این نکته جالب اشاره کنیم که این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷با توزیع پودر برنج برای لطیف و شفاف کردن پوست آغاز کرد. برخی از کرم پودرهای این برند جذاب عبارتند از:

 

کرم پودر بورژوا  healthy mix

این کرم پودر با ویژگی‌های مانند آب‌رسانی عمیق و قوی پوست، پوشش‌دهی مناسب و یک‌دست، ماندگاری بالا و حفظ رطوبت و درخشندگی پوست در سراسر جهان محبوب است. این کرم پودر برای  پوست‌های خشک و نرمال مناسب است.

 

کرم پودر بورژوا  air matt

این کرم پودر مناسب پوست‌های چرب و حساس تولیده شده و برای استفاده روزانه و بلند مدت مناسب است. از جمله ویژگی‌های خاص آن، می‌توان به افزایش لطافت و نرمی پوست، بافت مایع آن و جلوگیری از ایجاد حساسیت اشاره کرد.

 

کرم پودر healthy mix ضد خستگی بورژوا

این کرم پودر تقریباً ویژگی‌های healthy mix را دارد و تنها تفاوتشان این است که کرم پودر healthy mix  ضد خستگی بورژوا با داشتن انواع ویتامین‌ها، می‌تواند نشانه‌های خستگی را به سرعت از روی صورت از بین ببرد.
 

کرم پودر healthy mix ضد خستگی بورژوا

 

کرم پودر فلور مار Flormar

برند فلور مار یکی از برند‌های معروف تولید‌کننده انواع لوازم آرایش است که در سال ۱۹۷۰ در کشور ایتالیا تأسیس شده، و در حال حاضر بهترین کرم پودر مخملی خارجی را تولید می‌کند. در ادامه به بررسی سه محصول از انواع کرم پودرهای فلورمار می‌پردازیم.

 

کرم پودر فلورمار مدل مات Matte Flormar Powder Cream

این کرم پودر که مخصوص پوست‌های چرب، تولید شده شامل ویژگی‌هایی مانند جلوگیری از ایجاد حساسیت، پوشش‌دهی متوسط، جذب سریع، امکان استفاده روزانه و تنوع رنگ‌بندی است.

 

کرم پودر Mat Touch فلور مار

این کرم پودر که دارای بافتی مخملی است، به خوبی جذب پوست می‌شود و می‌تواند در تمامی روز یک ظاهر زیبا و بدون نقص را برای شما حفظ کند. این کرم برای پوست‌های چرب و مختلط تولید شده و فاقد چربی هرگونه چربی است.

 

کرم پودر پرفکت کاور فلورمار Perfect Cover Flormar

این کرم پودر یکی دیگر از محصولات برند فلور مار است که می‌تواند تا ۱۲ ساعت بر روی پوست باقی بماند و تمام نواقص آن را کاور کند ولی شادابی پوست را به خوبی حفظ می‌کند.
 

بهترین کرم پودر خارجی

 

کرم پودر می‌بلین Maybelline 

برند می‌بلین یکی از برند‌های آرایشی آمریکایی است که در سال ۱۹۱۷ توسط پسر ۱۹ ساله‌ای به اسم توماس لایل ویلئام تأسیس شد.  در ادامه به بررسی بهترین انواع کرم پودر می‌بلین خواهیم پرداخت.

 

کرم پودر super stay می‌بلین

این کرم پودر که حاوی رنگدانه‌های بسیار زیادی است می‌تواند یک آرایش بدون نقص برای شما به ارمغان آورد. در روز‌های گرم تابستان هم با کاور مناسبی که دارد می‌تواند برای مدت طولانی پوست را شاداب و زیبا نگه دارد.

 

کرم پودر Fit me می‌بلین

این کرم پودر از برند می‌بلین مخصوص پوست‌های نرمال و چرب تولید می‌شود. همچنین، بافت نرم و سبکی دارد و می‌تواند براقی پوست را کنترل کند. این کرم پودر منافذ پوست را باز می‌کند و باعث جلوگیری از ایجاد حساسیت پوستی و جوش آکنه نیز می‌شود.

 

جمع‌بندی

کرم پودرهای متنوعی در بازار موجود است که مناسب انواع پوست‌های چرب، خشک و معمولی تولید می‌شوند. برای انتخاب بهترین کرم پودر خارجی و ایرانی، حتما به رنگ و نوع پوست خود دقت کنید تا یک آرایش کامل و بی‌نقص داشته باشید.


نظرات کاربران