بهترین میز تحریر 2023 کدامند؟

بهترین میز تحریر 2023 کدامند؟

افرادی که محصل و دانشجو می باشند و یا کارمند هستند نیازمند یک میز تحریر برای خود در اتاق کارشان می باشند. با خرید یک میز تحریر می توانید به انجام بهتر کارهای خود بپردازید و تکالیفی که بر عهده دارید رو بر روی آن انجام دهید. میز تحریر علاوه بر این مزایا دارای مزیت دیگری مانند نگهداری وسایل می باشد. با خرید یک میز تحریر مناسب می توانید برای چند سال از آن استفاده نمایید و نیازی به تعویض آن نداشته باشید. کاربرد دیگر میز تحریر می تواند برای قرار گیری کامپیوتر بر روی آن باشد به گونه ای که به عنوان یک میز کامپیوتر نیز مورد استفاده قرار گیرید. پیش از آنکه به خرید یک میز تحریر بپردازید حتما اطلاعاتی در این زمینه بدست آورید و با آگاهی های لازم اقدام به خرید نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم در مورد خرید  میز تحریر را عنوان نماییم و با مطالعه این مقاله بهترین خرید را تجربه نمایید و میزی را خریداری نمایید که کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد تا برای مدت طولانی تری از آنها استفاده کنید. سایت ایمالز این امکان را برای شما فراهم کرده است که از طریق صفحه لیست قیمت این محصول به قیمت میز تحریر در انواع برندها و مدلها در فروشگاههای مختلف دسترسی داشته باشید.

 

راهنمای انتخاب میز مناسب

 

 

بهترین میز تحریر 2023 کدامند؟

1.میز تحریر تاشو پارس مدل 80

از بهترین میز تحریرهای موجود در بازار می توان میز تحریر تاشو پارس مدل 80 را نام برد. این میز به گونه ای است که می توان آن را جابه جا نمود و با خود به همراه برد و این ویژگی از نام آن نیز مشخص است. این میز را می توانید در رنگ های صورتی، سفید و قهوه ای در بازار مشاهده نمایید. برای این میز روکش سفید قرار داده شده است و همانند یک تخته وایت بورد عمل می کند. این میز تحریر از یک دسته مشکی برخوردار است که در جابه جا نمودن میز کمک می کند و از ویژگی های آن می توان به استحکام و مقاومت بالای آن اشاره نمود. از کاربردهای این میز تحریر می توان طراحی، انجام تکالیف و قرار گیری لپ تاپ را ذکر نمود. سطح شیب دار این میز شما را در بهره گیری از وایت بورد آن کمک می نماید. برای این میز تحریر پایه های فلزی در نظر گرفته شده است که از طریق آن میز در 3 حالت متنوع قرار می گیرد علاوه بر آن قادر هستید پایه های آن را جمع نموده تا از اشغال بیشتر فضا جلوگیری نمایید. اگر دانشجو هستید و در خوابگاه سکونت دارید و یا از یک اتاق کوچک برخوردار می باشد این میز تحریر می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد زیرا فضای اندکی را اشغال می کند. میز تحریر پارس مدل 80 توانایی تحمل 75 کیلوگرم وزن را دارا است و از ویژگی های مهم آن مقاومت و استحکام آن می باشد. این میز از محصولات کشورمان ایران می باشد و می توانید آن را به دیگران هدیه دهید. از ویژگی های این میز تحریر می توان به طول 80 سانتی متری، عرض 60 سانتی متر و ارتفاع پایه ها 20 سانتی متری که ساخته شده از MDF می باشد اشاره نمود. این میز تحریر را می توانید از بازار تهیه نمایید که به همراه آن یک عدد تخته پاکن و ماژیک وجود دارد. قیمت میز تحریر پارس مدل 80 را از سایت ایمالز استعلام کنید.

2- میز تحریر و لپ تاپ سه کاره مدل TO-256

یکی دیگر از بهترین میزهای تحریر، میز تحریر و لپ تاپ TO-256 می باشد. این میز بصورت سه کاره بوده است که شامل میز تحریر، فایل ها و صندلی می باشد. با قرارگیری صندلی درون میز فضای بسیار کمی توسط این میز و صندلی اشغال می گردد و می توان از فضای باقی مانده جهت قرار دادن لوازم دیگر بهره گرفت. می توانید از این میز جهت قرار گیری لوازم خود استفاده نمایید و آنها را درون کشو قرار دهید و از فایل ها نیز جهت قرارگیری اسناد خود بهره گیرید. برای ساخت این میز از MDF استفاده شده است و صندلی آن بصورتی است که به راحتی می توان بر روی آن نشست زیرا یک بالشتک نرم بر روی صندلی قرار گرفته است. قیمت میز تحریر مدل TO-256 را از فروشندگان معتبر در سایت ایمالز استعلام کنید.

از این میز تحریر می توان در اتاق خود و یا محل کار خود استفاده نمود که از قیمت مناسبی برخوردار است و با خرید این میز می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. این میز تحریر از طول 110 سانتی متری و عرض 50 سانتی متری برخوردار است. از دیگر ویژگی های این میز می توان به ارتفاع 100 سانتی متری پایه ها و روکش ملامینه آن اشاره نمود.

3- میز تحریر و لپ تاپ تاشو سایز بزرگ مدل G0025

میز تحریر تاشو مدل G0025 از دیگر محصولاتی است که فروش بالایی داشته است و جز بهترین میز تحریرهای موجود در بازار دسته بندی می گردد. این میز دارای کارایی های بسیاری می باشد که از کاربردهای این میز می توان به مطالعه و نگارش، قرار گیری لپ تاپ، نماز خواندن به صورت نشسته، غذا خوردن اشاره نمود. به راحتی می توان اقدام به تغییر اندازه پایه های این میز و تغییر شیب سطح آن نمایید و در موارد دیگری نیز از آن بهره گیرید. با کاهش ارتفاع پایه ها می توانید بر روی زمین نشسته و از این میزتحریر استفاده کنید. جمع نمودن پایه های این میز تحریر می تواند کمک نماید تا شما آن را زیر تخت و یا مبل قرار دهید تا فضای اندکی را اشغال نماید. این میز دارای طول 70 سانتی متری و عرض 50 سانتی متری می باشد و برای پایه های آن ارتفاعی برابر با 35 سانتی متر در نظر گرفته شده است که می توان آن را کاهش داد. در ساخت این میز تحریر و لپ تاپ از MDF استفاده شده و هیچگونه روکشی بر روی آن قرار نگرفته است.

4- میز تحریر بلج مدل M108


بهترین میز تحریر 2023 کدامند؟

 این میز تحریر از طراحی بسیار خلاقانه، مدرن و بی نظیری برخوردار است و زیبایی آن انکار ناپذیر می باشد. جهت ساخت این میز تحریر از تکنیک هنر و طراحی استفاده شده است. این میز دارای دو بخش بوده که هر یک ساختار جداگانه ای دارند که تشکیل شده از میز تحریر و کتابخانه می باشد که به یکدیگر متصل هستند. در صورت تمایل می توان این دو را بصورت خطی و با زاویه 90 درجه کنار یکدیگر قرار داد. برای این میز تحریر 2 کشو، 3 قفسه جهت قرار گیری کتاب ها و 2 محفظه در نظر گرفته شده است که به راحتی می توانید لوازم خود را درون آن قرار دهید که از فضای کافی برخوردار است. جهت ساخت این میز تحریر از MDF بهره گرفته شده است که از دوام و استحکام بالایی برخوردار است و می تواند وزن زیادی را تحمل نماید. این میز دارای روکش ضد خش بوده است که مانع از خش افتادن بر روی آن می گردد و می تواند از میز در برابر رطوبت و ضربه محافظت نماید. تمامی این موارد سبب گشته تا ظاهری زیبا را بدست آورد.

این میز تحریر از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و با خرید آن دیگر نیازی نیست نگران درفتگی سطح و پایه های میز و یا شکستن آن باشید و دلیل آن وجود تکنولوژی فیبردار شیاردار در ساخت این میز می باشد و می تواند در برابر ضربه مقاومت نماید. این میز گزینه مناسبی جهت میز تحریر در منزل و محل کار می باشد. از ویژگی های این میز تحریر می توان به ارتفاع 150 سانتی متری و عرض 145 سانتی متری اشاره نمود. این میز دارای ضمانت دوساله بوده است که در طول دو سال می توانید از ضمانت آن استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت میز تحریر بلج مدل M108 در فروشگاههای آنلاین معتبر به سایت ایمالز مراجعه کنید.

5- میز تحریر مدل 50004

این میز از طراحی ساده ای برخوردار است و از اصلی ترین ویژگی های آن می توان به ظاهر زیبا و شیک آن اشاره نمود. برای این میز 7 قفسه جهت قرارگیری کتاب و دیگر وسایل در نظر گرفته شده است. نئوپان ملامینه موجود در این میز سبب گشته تا مقاومت بالایی داشته باشد و دچار شکستگی و ضربه نشود. این میز تحریر از طراحی زاویه دار پایه ها برخوردار است که به زیبایی میز می افزاید. این میز را می توانید در رنگ های سفید، قهوه ای و قهوه ای روشن در بازار مشاهده نمایید. طول این میز 100 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر می باشد و از ارتفاعی برابر با 105 سانتی متر برخوردار است. بزرگسالان می توانند به راحتی از این میز استفاده نمایید زیرا ارتفاع آن متناسب با قد بزرگسالان می باشد و گزینه مناسبی برای استفاده کودکان نمی باشد. جهت اطلاع از قیمت میزتحریر مدل 50004 به سایت ایمالز مراجعه کنید.

6- میز تحریر اسپانا مدل ساویز S207

با خرید این میز می توانید طراحی و چیدمان خانه خود را به روز و گرم نشان دهید که وجود این میزتحریر بسیار تاثیرگذار می باشد. این میز تحریر از طراحی جذاب و زیبایی برخوردار است و گزینه مناسبی جهت زیباتر نمودن منزل می باشد. کاربرد دیگر این میز در ادارات می باشد و از طراحی به روزی برخوردار می باشد. از دیگر کاربردهای این میز می توان بهره گیری از آن به عنوان میز آرایش برای بانوان  اشاره نمود. از چوب راش جهت ساخت پایه های این میز بهره گرفته می شود که از مقاومت بالایی برخوردار است و ضربه ها و فشار آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. از دیگر لوازم بکار برده شده در این میز ریل ساچمه ای سه تکه می باشد که در مقاوم شدن میز تاثیرگذار می باشد. برای پایه های این میز از پوشش هایی جهت محافظت پایه ها استفاده شده است که مانع از به وجود آمدن رطوبت و ساییدگی می گردد. از ویژگی های این میز می توان طول 120 سانتی متری، عرض 60 سانتی متری و ارتفاع 75 سانتی متری  اشاره نمود. این میز گزینه مناسبی جهت استفاده در منزل و ادارات می باشد که می توانید با خرید آن از ضمانت یکساله بهره مند گردید. با کمک سایت ایمالز شما میتوانید از قیمت میز تحریر اسپانا مدل ساویز S207 در فروشگاههای آنلاین معتبر در سراسر کشور مطله گردید.


بهترین میز تحریر 2023 کدامند؟

7- میز و صندلی تحریر تاشو و تنظیم شو سپهر یاس قهوه ای

همانطور که از نامش مشخص است این میز و صندلی قابلیت باز شدن و بسته شدن را دارد و می توان آن را به آسانی تنظیم نمود و با خود جا به جا کرد. اگر منزل شما فضای اندکی دارد این میز و صندلی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد و دلیل آن باز و بسته شدنشان می باشد و مانع از اشغال فضای زیاد می گردد. از ملامینه ضد خش جهت ساخت این میز بهره گرفته شده است و وجود این ملامینه سبب می گردد میز دچار خش و ساییدگی نگردد و مقاومت بالایی را بدست آورد. این میز و صندلی انتخاب مناسبی جهت مطالعه، نگارش، خیاطی و موارد بسیار دیگر می باشد. غذا خوردن بر روی این میز نیز امکان پذیر است. از پروفیل برای ساخت پایه های این میز و صندلی بهره گرفته شده است که وزن اندکی دارند و با وجود وزن کمشان از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند. برای حمل این میز کافیست از دستگیره مشکی که برای اینکار در نظر گرفته شده است استفاده نمایید که جا به جا نمودن آن را آسان می کند. پی وی سی بکار براه شده در این میز سبب افزایش زیبایی و جلوه آن می گردد و در عین حال مانع از به وجود آمدن رطوبت خواهد شد. این میز و صندلی را می توانید در رنگ های قهوه ای، آبی، قرمز، سفید، صورتی، نارنجی در بازار مشاهده نمایید و مطابق با سلیقه خود به انتخاب و خرید بپردازید. از دیگر ویژگی های این میز می توان طول 50 سانتی متری و عرض 70 سانتی متری آن را ذکر نمود و ارتفاعی که برای این میز در نظر گرفته شده است 90 سانتی متر می باشد.

 

8- میز تحریر بانه جوانه جلیس

میز تحریر جوانه جلیس یکی دیگر از بهترین میز تحریرهای موجود در بازار می باشد. این میز را می توانید در یک بسته بندی خریداری نموده و اجزای جداگانه آن را به یکدیگر متصل نمایید. اگر قصد خرید میز تحریر برای محل کار خود و یا آپارتمان خود را دارید این میز تحریر می توانید انتخاب مناسبی برای شما باشد. این میز را می توان از بهترین محصولات برند جوانه جلیس معرفی نمود که ساخته شده از نئوپان و فلز می باشد. بهره گیری از نئوپان و فلز مانع از آن می گردد که میز به راحتی بشکند و یا آسیب ببیند. این میز تحریر از طراحی کلاسیکی برخوردار است که جهت زیباتر نمودن دکوراسیون منزل نیز می تواند بکار برود. حجم کم میز سبب می گردد افرادی که منزل کوچکی دارند علاقمند به خرید آن گردند و فضای اندکی را برای آن اختصاص دهند. این میز می تواند برای قرارگیری کامپیوتر نیز استفاده شود. از مزیت های این میز تحریر وجود ضمانت دوساله می باشد که با خرید آن می توانید از این ضمانت بهره مند شوید. این میز دارای رنگ بندی ترکیبی می باشد که شامل رنگ های سفید و مشکی، سفید و افراد، سفید و سبز، سفید و قرمز می باشد. طول این میز 105 سانتی متر و عرض آن برابر با 50 سانتی متر می باشد و ارتفاع در نظر گرفته شده برای این میز 75 سانتی متر است. وزنی که این میز برخوردار است به 40.5 کیلوگرم می رسد. قیمت میز تحریر بانه جوانه جلیس را از سایت ایمالز استعلام کنید.

9- میز تحریر مدل M191


بهترین میز تحریر 2023 کدامند؟

از دیگر میزهای تحریر پرفروش در بازار میز تحریر مدل M191 می باشد که قادر است به دو نیاز مصرف کنندگان پاسخ دهد و هم به عنوان یک کتابخانه مورد استفاده قرار گیرد و هم به عنوان یک میز تحریر استفاده گردد. ساخت بدنه این میز تحریر با MDF انجام گرفته است و لبه های آن نیز با بکارگیری پی وی سی تولید شده است که استحکام بالایی دارا است. با خرید این میز تحریر می توانید تا چندین سال فکر خرید و تعویض آن را در سر نداشته باشید. این میز تحریر از محصولات شرکت دکورا بوده است و به عنوان یک میز دو منظوره شناخته شده است. از دیگر ویژگی های این میز می توان به طراحی چشمگیر و زیبای آن اشاره نمود. روی سطح میز با پوشش ضد خش پوشانده شده است که مانع از خش افتادن بر روی آن می گردد. برای این میز کشوهایی با اندازه 10 سانتی متری در نظر گرفته شده است که دارای دستگیره های استیل بسیار زیبایی هستند که به جلوه میز می افزایند. طول این میز 120 سانتی متر و عرض آن نیز 60 سانتی متر می باشد. این میز تحریر در رنگ های سفید، کرم، قهوه ای و عسلی به بازار عرضه می گردد. جهت اطلاع از قیمت میز تحریر مدل M191  به سایت ایمالز مراجعه کنید.

10- میز تحریر ناصر پلاستیک کد 3502

این میز تحریر آخرین میز تحریری می باشد که به شما معرفی خواهیم نمود که مناسب برای خردسالان می باشد. استفاده از میزهای بزرگ برای کودکان زیر 12 سال دشوار خواهد بود و ما برایتان این میز تحریر را پیشنهاد می دهیم و کودکانتان بدون وارد شدن هیچگونه آسیبی با ستون فقرات می توانند از آن استفاده نمایند و به حل تکالیف خود بپردازند. از پلاستیک جهت ساخت این میز استفاده شده است که در نام آن نیز مشخص است. پایه های این میز قابل تا شدن هستند و با تا نمودن آن می توانید از حجم آن کاهش دهید و فضای کمتری را برای آن اختصاص دهید. جهت ساخت پایه ها نیز از پلاستیک استفاده شده است. از ویژگی های این میز می توان به طول 65 سانتی متری و عرض 48 سانتی متری اشاره نمود و ارتفاع این میز 50 سانتی متر می باشد. برای جذب کودکان به استفاده از میز یک طرح کودکانه بر روی آن چاپ شده است تا این انگیزه را برای کودکان به وجود آورد. در آخر خرید این میز تحریر را برای استفاده کودکانتان پیشنهاد می دهیم که گزینه مناسبی می باشد. قیمت میز تحریر ناصر پلاستیک کد 3502 را از سایت ایمالز استعلام کنید.

11-میز تحریر تاشو تنظیم شو میلاد سفید 70

این میز تحریر را می توانید به راحتی تا نموده و ارتفاع آن را تنظیم نمایید که یک قابلیت خوب محسوب می شود. در زمان هایی که نیاز به استفاده از میز تحریر را ندارید می توانید آن را جمع نموده و از اشغال فضای زیاد توسط این میز جلوگیری نمایید. وجود قابلیت تنظیم شدن در این میز سبب گشته به عنوان یکی از بهترین میز تحریرها به شمار برود و مزیت بزرگی محسوب گردد. این میز دارای 5 درجه تنظیم ارتفاع می باشد که افراد با سنین مختلف می توانند به استفاده از آن بپردازند. این میز تحریر دارای صفحه وایت بوردی بوده که امکان نوشتن بر روی آن را با ماژیک فراهم می آورد. برای جابه جایی و حمل این میز کافیست از دستگیره ای که برای اینکار در نظر گرفته شده است استفاده کنید و یا به راحتی آن را بر دیوار آویزان نمایید و استفاده از وایت بورد آن برایتان راحت تر انجام گیرد. با بکار گیری پی وی سی در لبه های این میز از ورود آب به داخل آن جلوگیری می گردد. پایه های این میز تحریر از پروفیل تولید شده است و می تواند استحکام بالایی داشته باشید و از وزن اندکی نیز برخوردار است که می توان آن را به عنوان وجه تمایز این میز با دیگر محصولات ذکر نمود.


بهترین میز تحریر 2023 کدامند؟

12-میز تحریر مدل الیت

میز تحریر مدل الیت از دیگر محصولاتی است که از نئوپان جهت تولید آن استفاده شده است و از روکش ملامینه برخوردار است. وجود این روکش می تواند از افتادن خط و خش توسط لوازم تیز نظیر مداد نوکی و پرگار به میز جلوگیری نماید. این میز تحریر به صورت مربعی طراحی شده است و کمترین فضا را در منزل شما اشغال خواهد نمود و اگر اتاقتان کوچک می باشد این میز تحریر می تواند بهترین گزینه برایتان باشد. برای این میز تحربر کشوها و طبقاتی در نظر گرفته شده است که برای قرارگیری کتاب، لوازم تحریر، لپ تاپ و موارد دیگر مناسب می باشد. این میز را می توانید در ابعاد 74×50×80  سانتی متر خریداری نمایید. ساخت این میز به صورتی انجام گرفته است که هیچگونه میخ و پیچی مشخص نمی باشد و همین امر سبب گشته تا زیبایی آن دوچندان گردد. مونتاژ این میز توسط پیچ های الیت انجام می گیرد و می توانید به راحتی اقدام به سرهم نمودن و یا باز نمودن آن نمایید و این قابلیت برای روزهایی که در حال اسباب کشی هستید مناسب می باشد. قیمت میز تحریر مدل الیت را از سایت ایمالز استعلام کنید.

میز تحریر تاشو و تنظیم شو سپهر یاس مدل 60

میز تحریر را می توان جز لوازم پرکاربرد معرفی نمود که وجود آن تا حد بسیاری ضروری می باشد. اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید و اتاقتان فضای کافی ندارد این میز تحریر می توانید انتخاب مناسبی برایتان باشد و فضای کمی توسط آن اشغال می گردد و در صورت نیاز می توانید اقدام به جمع نمودن آن نمایید. پایه های این میز از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و به همان اندازه سبک نیز می باشد. از این میز میتوانید برای انجام تکالیف و یا خیاطی و اتو کردن و ... بهره گیرید. این میز تحریر از صفحه ضد خش برخوردار است که مانع از به وجود آمدن خش بر روی آن می گردد.

میز تحریر کودک مدل سگ های نگهبان

طراحی این میز بصورت باکسدار است و می توانید از فضای بزرگ 6 سانتی زیر میز جهت قرار دادن کتاب و دیگر لوازم بهره گیرید. می توانید صفحه روی باکس را از طریق جک پر قدرتی که دارد باز نگه دارید و از دست برای انجام این کار استفاده نکنید. این میز تحریر از صفحه پرسی برخوردار است. می توانید به راحتی اقدام به تنظیم ارتفاع این میز بپردازید و تا 78 سانتیمتر آن را افزایش دهید و یا بطور دلخواه کاهش دهید و متناسب با سن خود به تنظیم ارتفاع آن بپردازید. از لوله های آهنی جهت تولید پایه ها بهره گرفته شده است و می تواند در برابر وزن بالا مقاومت نماید. این میز تحریر از دیگر محصولات تولید شده توسط ایران می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. از اصلی ترین ویژگی های این میز که مزیت بزرگی نیز محسوب می گردد می توان به حجم کم و تاشو بودن آن اشاره نمود.


نظرات کاربران