بهترین رم گوشی موجود در بازار 2023

بهترین رم گوشی موجود در بازار 2023

بسیاری از افراد به دلیل کم بودن حافظه گوشی خود در زمانی که احتیاج بالایی به آن دارند کلافه و اعصبانی می شوند و می توان گفت کمبود حافظه گوشی بسیاری از افراد را به این حال دچار می کند. خیلی از افراد جهت ذخیره اطلاعات خود هنگامی که فضای کافی در گوشی وجود ندارد از رم استفاده می کنند تا دیگر احتیاجی به تعویض گوشی همراه و خرید گوشی با حافظه بیشتر نباشد. ممکن است برای شما نیز سوال پیش آید که در میان رم های گوشی کدام یک بهترین کیفیت را دارند و جز بهترین رم های موجود در بازار دسته بندی می گردند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رم های گوشی آشنا کنیم و در هنگام خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که پشتیبانی گوشی شما از رم نیز حائز اهمیت می باشد. اگر قصد خرید رم گوشی را دارید حتما باید پیش از خرید به یک سری نکات توجه داشته باشید و برخی مولفه ها را نیز رعایت نمایید تا بهترین رم را با مناسبت ترین قیمت خریداری کنید. در صفحه لیست قیمت کارت حافظه و رم در سایت ایمالز می توانید به قیمت انواع رم گوشی در فروشگاههای آنلاین سراسر کشور به صورت لحظه ای دسترسی یلبید.

 

ظرفیت کارت حافظه


بهترین رم گوشی موجود در بازار 2023

کارت حافظه هایی که به بازار عرضه می گردد دارای ظرفیت هایی میان1 تا 400 گیگ می باشد که در ایران شاهد فروش بالای کارت حافظه با ظرفیت 32 و 64 گیگا بایتی هستیم. برای افرادی که در کارت حافظه خود فیلم و عکس را نگهداری می کنند بهترین ظرفیت 64 تا 128 گیگ می باشد اما اگر جز افرادی دسته بندی می گردید که اطلاعات چندان زیادی جهت ذخیره سازی ندارید می توانید از کارت حافظه با ظرفیت 32 گیگ بهره گیرید.

کلاس کارت حافظه

کارت حافظه های تولیدی در دسته های جداگانه ای قرار می گیرند که سرعت انتقال اطلاعات و داده ها می تواند در این دسته بندی تاثیرگذار باشد. بسیاری از شما اطلاعات چندانی در زمینه مباحث فنی ندارید و ترجیح می دهیم در این باره مطالب بسیاری ذکر نکنیم تا سبب سردرگمی شما نگردیم و تنها در زمینه سرعت نوشتن اطلاعات بر روی رم بطور مختصر سخن خواهیم گفت. رم های گوشی دارای 5 کلاس اصلی می باشند که می توان این 5 کلاس را به ترتیب کلاس 2، 4، 6، 8، 10 تقسیم نمود. امروزه شاهد تولید رم توسط برندهای به نام و معتبر هستیم که دارای کلاس 10 می باشند و می توان به آنها اطمینان نمود اما این به شرطی است که شما کارت حافظه ای را انتخاب نمایید که تولید شده توسط برندهای معتبر باشد.

سرعت کارت حافظه


بهترین رم گوشی موجود در بازار 2023

سرعت یک رم از اصلی ترین مواردی است که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد.سرعت بالای یک کارت حافظه در انتقال سریع اطلاعات کمک شایانی می کند که در نهایت سبب بالا رفتن سرعت گوشی همراه در هنگامی که رم درگیر است نیز می گردد.

از پارامترهای اصلی سرعت یک کارت حافظه می توان به کلاس آن اشاره نمود. در ادامه به بررسی استاندارد UHS می پردازیم. UHS را می توان مخفف (مخفف Ultra High Speed) ذکر نمود. این استاندارد قادر به تعیین سرعت رم یا کارت حافظه می باشد. لازم به ذکر است که تا امروز سه شماره از استاندارد UHS ارائه گردیده شده است که فراوانی استاندارد UHS-I در قیاس با دیگر استانداردها بیشتر می باشد. ارائه کلاس U1 با سرعت حداقل 10 مگابایت انجام گرفته شده است. استاندارد سوم یا همان U3 از سرعت حداقلی 30 مگابایت بر ثانیه بهره مند است. اگر قصد ضبط ویدیو را با رزولوشن 4K را دارید به شما استفاده از U3 را پیشنهاد می دهیم زیرا از سرعت بیشتری برخوردار می باشد.

بهترین مارک کارت حافظه

اگر بخواهیم بهترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان کارت حافظه را برایتان معرفی کنیم شامل موارد زیر خواهد بود:

سامسونگ (Samsung)، سن دیسک (SanDisk)، لکسار (Lexar)، سلیکون پاور (Silicon Power)، ای دیتا (ADATA) و کینگستون (Kingston)

۱. کارت حافظه سامسونگ ۶۴ گیگابایت microSDXC (کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I U3)

از بهترین کارت حافظه های موجود در بازار می توان کارت حافظه سامسونگ 64 گیگابایتی microSDXC را معرفی نمود که یک microSD  می باشد. این کارت حافظه با خود یک آداپتور SD نیز همراه دارد. ظرفیت این کارت حافظه همانطور که ذکر نمودیم 64 گیگابایت می باشد و از سرعتی برابر با 100 مگابایت بر ثانیه جهت خواندن اطلاعات برخوردار است و سرعت نوشتن اطلاعات توسط این کارت حافظه نیز برابر است با 60 مگابایت بر ثانیه. بسیاری از تلفن های همراه، تبلت، دوربین های ورزشی و برخی لوازم دیگر که از درگاه کارت حافظه microSD بهره مند هستند می توانند از این کارت حافظه استفاده نمایند. از این کارت حافظه برای دوربین های GoPro نیز می توان استفاده کرد. جهت متصل نمودن این کارت حافظه به لپ تاپ و یا کامپیوتری که دارای درگاه SD می باشد کافیست از آداپتور آن بهره گیرید. از ویژگی های این کارت حافظه می توان به مقاومت آن در برابر سرما، GoPro، ضربه، آب و مغناطیس اشاره نمود و می توان گفت در برابر صدمات دوام بالایی دارد و نیازی نیست نگران آسیب رسیدن به آن باشید. این کارت حافظه از استاندارد سرعت UHS-I U3 و کلاس 10 می باشد. با وجود این ویژگی ها می توان گفت در میان بهترین کارت حافظه ها از لحاط سرعت خواندن و نوشتن قرار می گیرد و جز پرفروش ترین کارت حافظه ها دسته بندی می گردد. اگر قصد خرید یک کارت حافظه با کیفیت و مناسب را دارید خرید این کارت حافظه را به شما پیشنهاد می دهیم.

۲. کارت حافظه سن دیسک ۶۴ گیگابایت microSDXC (کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I)


بهترین رم گوشی موجود در بازار 2023

کارت حافظه ۶۴ گیگابایت microSDXC از بهترین کارت حافظه های موجود در بازار می باشد که توسط برند سن دیسک به بازار عرضه شده است و از استانداردU1  UHS-I و کلاس 10 بهره مند می باشد. ظرفیت این کارت حافظه 64 گیگابایت می باشد و جز کارت حافظه های microSDXC قرار می گیرد. سرعتی که این کارت حافظه برای خواندن از آن برخوردار است برابر با 100 مگابایت بر ثانیه بوده است. از دیگر ویژگی های این کارت حافظه می توان به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و صدمات اشاره نمود. اگر قصد خرید یکی از بهترین کارت حافظه های موجود در بازار را دارید که از هر لحاط مناسب باشد خرید این کارت حافظه را به شما پیشنهاد می کنیم.

۳. کارت حافظه‌ لکسار ۳۲ گیگابایت microSDHC (کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I U1)

لسکار یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده مارت حافظه می باشد که یکی از بهترین تولیدات این برند کارت حافظه‌ Hi-Performance می باشد که طرفداران بسیاری را تاکنون داشته است. ظرفیتی که این کارت حافظه برابر با 32 گیگابایت است و سرعت خواندن اطلاعات توسط این کارت حافظه 98 مگابایت بر ثانیه می رسد و برای نوشتن نیز از سرعتی برابر با 100 مگابایت برثانیه بهره مند می باشد. با وجود این سرعتی که برای این کارت حافظه در نظر گرفته شده است می توان گفت جز پرسرعت ترین کارت حافظه ها قرار می گیرد. اگر می خواهید به خرید یک کات حافظه بپردازید که قادر به پشتیبانی از فرمت 4K باشد این کارت حافظه بهترین گزینه برایتان به شمار می رود. این کارت حافظه قابلیت سازگاری از دوربین های GoPro  را نیز دارا است. همانطور که در عنوان ذکر شده است استاندارد سرعتی که این کارت حافظه برخوردار می باشد UHS-I U1 است. اگر تمایل دارید ویدیوهای خود با فرمت های 2k، 4k و سه بعدی ذخیره نمایید این کارت حافظه بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. لازم به ذکر است که برای این کارت حافظه آداپتور نیز در نظر گرفته شده است.

4. کارت حافظه اپیسر ۳۲ گیگابایت microSDHC ( کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I U1)


بهترین رم گوشی موجود در بازار 2023

برند Apacer را می توان از تولیدکنندگان به نام کارت حافظه معرفی نمود. کارت حافظه 32 گیگابایتی microSDHC یکی از بهترین تولیدات این برند به شمار می رود که دارای استاندارد سرعت UHS-I U1 بوده و از کلاس 10 برخوردار می باشد. با خرید این کارت حافظه می توانید به آسانی به حفظ، تماشا و ذخیره فایل های ویدیویی بپردازید که دارای کیفیت Full HD می باشد. کارت حافظه ای که از کلاس 10 برخوردار می باشد بهترین گزینه به شمار می رود زیرا سازگاری توسط آن به خوبی انجام می گیرد. از نقاط مثبت این کارت حافظه می توان به مقاومت بالای آن در برابر آب، پرتو X، بالا و پایین شدن دما اشاره نمود که مانع از صدمه دیدن کارت حافظه می گردد. خواندن اطلاعات توسط این کارت حافظه با سرعت 85 مگابایت بر ثانیه انجام می گیرد که جز سرعت های بالا و مطلوب دسته بندی می گردد. دستگاه هایی که می توانند از کارت های microSDHC و microSDXC استفاده نمایند با این کارت حافظه سازگار می باشند.

5. کارت حافظه کینگستون ۱۲۸ گیگابایت microSDHC (کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I U1)

اگر قصد خرید یک کارت حافظه برای فیلم برداری با کیفیت Cinema-quality full HD  و عکس برداری با کیفیت بالا را دارید کارت حافظه میکرو اس دی تولیدی توسط برند کینگستون می توان بهترین گزینه برای شما باشد. این کارت حافظه از فروش بالایی برخوردار است و بهترین انتخاب برای گوشی های هوشمند به شمار می رود.

6- کارت حافظه microSDHC ترنسند مدل 300S کلاس 10 ظرفیت 64 گیگابایت

برند ترنسند نیز در میان برترین تولیدکنندگان کارت حافظه قرار می گیرد. کارت حافظه مدل S300 را می توان از بهترین تولیدات این برند معرفی نمود که از استاندارد سرعت UHS-I برخوردار است و خواندن اطلاعات توسط آن با سرعتی برابر با 90 مگابایت بر ثانیه انجام می گیرد. ظرفیت این کارت حافظه 64 گیگابایت می باشد که می توانید بدون نگرانی به ذخیره و نگهداری اطلاعات خود از قبیل ویدیوهای طولانی، موسیقی یا عکس با تعداد بالا بپردازید. از لحاظ ابعاد این کارت حافظه در میان کارت های microSD  دسته بندی می گردد که توسط بسیاری از افراد برای گوشی های هوشمند و تبلت مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی ها و مزایای این کارت می توان به مقاومت بالای آن در برابر آب، ضربه، مغناطیس، پرتو X و تغییر دما اشاره نمود که سبب گشته خریداران بسیاری داشته باشد. با خرید این کارت حافظه با خیالی راحت می توانید از آن در انواع آب و هوا و شرایط جوی از آن بهره گیرید. لازم به ذکر است که برند ترنسند برای این تولید خود نرم افزار رایگان RecoveRx را در نظر گرفته است که در زمانی که نیاز به بازیابی عکس های پاک شده می باشد از آن استفاده گردد.

7- کارت حافظه‌ microSDXC بکسو مدل Extra کلاس 10 ظرفیت 128 گیگابایت


بهترین رم گوشی موجود در بازار 2023

در بازار شاهد فروش بسیاری از کارت حافظه های باکیفیت هستیم که کارت حافظه مدل Extra یکی از آنها محسوب می گردد که توسط برند بکسو به بازار عرضه شده است. حافظه ی در نظر گرفته شده برای این کارت 128 گیگابایت می باشد. اگر برای لپ تاپ، کامپیوتر، دوربین و دستگاه های دیگر قصد خرید کارت حافظه SD را دارید این کارت می تواند برایتان مناسب ترین گزینه باشد. سرعت خواندن اطلاعات به وسیله ی این کارت 90 مگابایت برثانیه بوده است و از نوشتن اطلاعات نیز با سرعتی به اندازه 90 مگابایت برثانیه انجام می گیرد. برای این کارت یک آداپتور SD در نظر گرفته شده  است که دسترسی شما را به اطلاعات نگهداری شده راحت تر می کند. از دیگر ویژگی های این کارت می توان به طول 15 میلی متری، عرض 11 و ضخامت 1 میلی متری اشاره نمود. شایان ذکر است که این کارت حافظه از گارانتی مادام العمرشرکت داده پردازی آواتک بهره مند است.

8- کارت حافظه‌ microSDHC بکسو مدل Extra کلاس 10 ظرفیت 64 گیگابایت

کمبود حافظه گوشی ها بسیاری از افراد را ترغیب به خرید کارت حافظه می کند که بسیاری از افراد به خرید کارت حافظه مدل Extra از تولیدات بکسومی پردازند تا به راحتی اقدام  به حفظ ویدیوها، تصاویر و اطلاعات خود نمایند. این کارت حافظه نیز همانند برخی از کارت ها دارای ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر سرما، گرما، ضربه، مغناطیس و آب بوده است که سبب گشته فروش بالایی را داشته باشد و با این ویژگی ها دیگر نیازی نیست نگران اطلاعات خود درون این کارت حافظه باشید. برای این کارت استاندارد سرعت UHS-I U1 و کلاس 10 در نظر گرفته شده است که شاهد سرعت بالا جهت نوشتن و خواندن اطلاعات توسط آن هستیم. این کارت نیز از گارانتی مادام العمر شرکت داده پرداز آواتک برخوردار می باشد.

9- کارت حافظه microSDXC ایکس انرژی مدل IPM کلاس 10 استاندارد U3 ظرفیت 64 گیگابایت

کمپانی ایکس انرژی از برندهای به نام در عرصه تولید کارت حافظه می باشد که تا کنون توانسته پیشرفت بسیاری د این زمینه داشته باشد. کارت حافظه IPM یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات این برند می باشد که دارای ظرفیت 64 گیگابایت می باشد. برای این کارت استاندارد سرعت UHS-I U3 و کلاس 10 در نظر گرفته شده است. این کارت از نوع microSDXC می باشد. 80 مگا بایت بر ثانیه سرعت خواندن اطلاعات به وسیله ی این کارت حافظه بوده و به خوبی می تواند از فایل هایی که کیفیت بالایی دارد پشتیبانی نماید. لازم به ذکر است که جهت پردازش سخت افزاری برای این کارت مورد نیاز است نه که به خوبی قابلیت سازگاری به آن را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این کارت می توان به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و صدمات اشاره نمود.

10- کارت حافظه SDXC سن دیسک مدل Extreme Pro استاندارد  UHS-II U3 ظرفیت 64 گیگابایت


بهترین رم گوشی موجود در بازار 2023

علاوه بر ظرفیت چیزی که اهمیت بسزایی دارد بالا بودن سرعت خواندن از روی کارت می باشد. یکی از بهترین کارت حافظه ها که فروش بالایی دارد کارت حافظه Extreme Pro می باشد که جز محصولات کمپانی سن دیسک دسته بندی می گردد و دارای ظرفیت 64 گیگابایت می باشد. این کارت از سرعت 300 مگابایت برثانیه جهت خواندن اطلاعات برخوردار است که می توان آن را معادل 2000X ذکر نمود. ابعادی که این کارت برخوردار می باشد برابر است با 2.1×24×32 میلی متر. اگر قصد خرید یک کارت حافظه برای دوربین دیجیتال، لپ تاپ و یا دستگاه های دیگر را دارید می توانید از این کارت بهره گیرید. استاندارد سرعت این کارت UHS-II U3  می باشد که می توان آن مخفف عبارت Ultra High Speed عنوان نمود. لازم به ذکر است که این کارت از رزولوشن های 4K و FULL HD پشتیبانی می نماید.

11- کارت حافظه microSDXC سیلیکون پاور مدل Superior pro ظرفیت 512 گیگابایت

این کارت حافظه نیز جز بهترین کارت های موجود در بازار قرار می گیرد که کلاس 10 می باشد. سرعت استانداردی که این کارت بهره مند می باشد UHS-I U3 است. ظرفیتی که این کارت حافظه دارا است برابر با 512 گیگابایت می باشد که به راحتی می توانید به ذخیره اطلاعات بپردازید. لازم به ذکر است که این کارت دارای یک آداپتور SD همراه نیز می باشد. اگر می خواهید برای لپ تاپ و کامپیوتر و یا دستگاه های دیگر به خرید کارت حافظه بپردازید این کارت می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. این کارت قادر است نوشتن و خواندن اطلاعات را با سرعت بالا انجام دهد. از دیگر ویژگی های این کارت می توان به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و صدمات اشاره نمود که تاثیر بسزایی در پرفروش شدن این کارت داشته است.

12- کارت حافظه microSDXC سیلیکون پاور مدل Superior Pro کلاس 10 ظرفیت 512 گیگابایت همراه با آداپتور SD

 از اصلی ترین موارد که در یک حافظه حائز اهمیت است سرعت بالای آن و امکان حمل راحت آن می باشد. این کارت حافظه توانسته رضایت بسیاری از افراد را جلب نماید. امروزه دیگر شاهد تولید نسل قبلی این حافظه ها که mini SD نام داشتند نیستیم. از این کارت می توانید برای دوربین های دیجیتال و دیگر دستگاه ها استفاده نمایید. با گذشت زمان مشاهده نمودیم که کارت حافظه ها چه میزان مورد پسند افراد واقع شده اند و فروش بالایی داشته اند.

13-کارت حافظه SDXC سن دیسک مدل Extreme Pro کلاس 10 استاندارد UHSI-U3 ظرفیت 256 گیگابایت


بهترین رم گوشی موجود در بازار 2023

از دیگر کارت های حافظه پرسرعت و با کیفیت می توان این کارت حافظه را معرفی نمود که می توان گفت از نوع SD می باشد. ظرفیت این کارت 128 گیگابایت می باشد که می توانید به ذخیره ویدیوها و تصاویر بپردازید.استاندارد سرعت این کارت UHS-I U3 می باشد که به عنوان مخفف شده عبارت Ultra High Speed شناخته می گردد که می توان گفت از کلاس 10 است. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات توسط این کارت بسیار بالا بوده و به 90 مگابایت بر ثانیه برای نوشتن و 95 مگابایت بر ثانیه برای خواندن می رسد. این مقدار معادل 633X می باشد. دوربین های DSLR یکی از دستگاه هایی می باشد که می توان برای آن از این کارت حافظه استفاده نمود. علاوه بر این دوربین می توانید برای لپ تاپ و کامپیوتر و دیگر دستگاه ها از این کارت بهره گیرید. این کارت در نوع دیگری نیز وجود دارد که تفاوتش میزان ظرفیت آنها می باشد که دارای ظرفیت 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی می باشد.

14-کارت حافظه microSDXC ای دیتا ایکس پی جی مدل - INSTANT GAME IFICATION ظرفیت 512 گیگابایت

جهت حفظ اطلاعات زیاد به کارت حافظه با ظرفیت بالا نیاز می باشد که این کارت حافظه گزینه ی مناسبی جهت ذخیره سازی اطلاعات و ویدیوها می باشد. امروزه بسیاری از افراد ترغیب به خرید کارت حافظه شده اند تا بهتر بتوانند از اطلاعات خود حفاظت نمایند. کلاس این کارت 10 بوده و دارای استاندارد سرعت  UHS-I U3 می باشد. ظرفیت در نظر گرفته شده برای کارت برابر با 512 گیگابایت می باشد. در طراحی این کارت از رنگ های قرمز و مشکی استفاده شده است که توسط کمپانی ADATA تولید شده است. این برند از سابقه ی طولانی مدتی برخوردار است و تاکنون موفقیت های بسیاری را کسب کرده است و جز برندهای برتر و معتبر به شمار می رود. از دیگر ویژگی های این کارت می توان به مقاومت بالای آن در برابر آب و ضربه و آسیب ها اشاره نمود.


نظرات کاربران