نکات مهم در انتخاب و خرید کانسیلر

راهنمای خرید کانسیلر

بی شک همه دوست دارند پوست زیبایی داشته باشند اما در میان خانم ها مراقبت و زیبایی پوست از اهمیت بیشتری برخوردار است. در هر سنی که باشید و هر نوع پوستی که داشته باشید، سالم بودن پوست اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. کوچکترین اختلالی در پوست به ویژه پوست صورت، روی زیبائی فرد تاثیر بسزایی می گذارد. برای داشتن پوست زیبا روش های مختلفی وجود دارد، شما می توانید از تنوع لوازم آرایشی موجود برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید و یا زیر نظر پزشک در کلینیک پوست و زیبایی و با استفاده از تکنولوژی، پوست زیبایی داشته باشید. یکی از این وسایل کانسیلر ها می باشند.  در واقع وجود کانسیلر از آن جهت مهم است که برای پنهان کردن عیب های صورت و صاف کردن پوست صورت استفاده می شود. در واقع کانسیلر پایه آرایش شماست و آرایش اصلی به روی کانسیلر انجام می شود و به همین جهت بسیار مهم است که شما از کانسیلری مرغوب و باکیفیت استفاده نمایید تا آرایش دارای زیر ساخت مناسبی باشید. در ادامه این مقاله تلاش شده است تا بهترین مارک ها و برندهای برتر کانسیلر موجود در بازار معرفی شود پس ادامه مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا با برترین کانسیلر موجود در بازار آشنا شوید و بتوانید از میان گزینه های موجود بهترین کانسیلر را خریداری کنید.

 

کانسیلرها در واقع کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید. البته بعضی ها می گویند بهتر است بعد از کرم پودر زدن استفاده شود. این کانسیلرها به‌ صورت های مختلفی وجود دارند؛ یکی به صورت Stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحت تر است، حالت دیگر کرم مانند نیمه جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع. کانسیلر معمولا باید یک درجه از رنگ کرم پودر استفاده شده، روشن تر باشد. اگر خیلی روشن تر از کرم پودر باشد، به جای پوشانندگی، لکه های تیره را بیشتر نشان خواهد داد. کانسیلر به پوشاندن سیاهی دور چشم، لک ها و کک و مک کمک می کنید. استفاده از آن باعث می شود صورت خسته شما به سرعت درخشان و روشن شود. به همین دلیل این ماده که از دسته لوازم آرایشی محسوب می شود از آیتم هایی است که برای ایجاد یک چهره بی نقص استفاده می شود. بسته به این که چه چیزی را می خواهید بپوشانید، می توانید از انواع مختلف کانسیلر استفاده کنید. ماتیکی، پودری، مایع و کرمی انواع مختلف آن هستند. تنها چیزی که نیاز دارید استفاده از چند تکنیک ساده است تا بهترین نتیجه بر روی صورت شما ایجاد شود.

 

نکاتی  که قبل از خرید کانسیلر باید بدانیم

 

انواع کانسیلرها

برندهای مختلف و تولیدکنندگان لوازم آرایشی انواع متفاوتی از کانسیلرها را تولید می کنند. مهم است تا مصرف کنندگان کانسیلرهایی را انتخاب کنند که مناسب برای تن پوست آنها باشد. به خاطر داشته باشید که بعضی از کانسیلرها برای بازسازی پوست هستند به این معنی که برای استتار لکه های جدی پوست بسیار ایده آل هستند. در ادامه به بررسی انواع کانسیلر ها می پردازیم.

 

1-کانسیلر کرم: کانسیلرهایی که فشرده شده و قوام دارند به عنوان کانسیلرهای کرم نامیده می شوند. این کانسیلرها را می توان با انگشتان دست و یا فرچه های آرایش استفاده کردکرم های کانسیلر پوشش بسیار مناسبی ارائه می کنند و ایده آل برای افرادی هستند که نیاز به پوشاندن لکه های سطح پوست در طول روز دارند. کانسیلرهای کرم ماندگاری بالایی در طول روز دارند، به این معنی که خشک، پوسته پوسته و چروکیده نمی شوند.

 

2-کانسیلرهای مایع: کانسیلرهای مایع همان حالت کرم پودرهای مایع را دارند. آنها زمانی که با قلم‌های آرایشی و یا اسفنج ها استفاده می شوند عملکرد عالی دارند. از کانسیلرهای مایع برای ایجاد پوشش و لایه ای روی پوست استفاده می شود و معمولا زمان زیادی لارم دارند تا این پوشش ایجاد گردد. بعضی از کانسیلرهای مایع هم وجود دارند که به سختی می توان آنها را با دیگر لوازم آرایشی ترکیب و استفاده کرد. به همین دلیل قبل از خشک شدن آنها روی پوست، لازم است تا با کرم پودر ترکیب شوند. کانسیلرهای مایع و ارزان ممکن است در طول روز به حالت پوسته پوسته  روی صورت قرار گیرند.

 

3-کانسیلرهای پودری: یکی از بهترین انواع کانسیلرها، انواع پودری آنها است. این کانسیلرها برای استفاده با لوازم آریشی معدنی کاربرد دارند. بعضی از کانسیلرهای پودری ممکن است در ظروف مخصوصی فشرده شده باشند و مانند پودرهای صورت فشرده شده باشند. کانسیلرهای پودری سطح متوسطی از پوشش را ایجاد می‌کنند. بهرحال، می توان به راحتی با کرم پودرهای مایع و انواع کرم پودرها از این کانسیلرها استفاده کرد. بسیاری از خریداران ترجیح می دهند از کانسیلرهای پودری و ترکیب آن با کرم پودرها استفاده کنند.

 

4-کانسیلرهای استیکی: این کانسیلرهای استیکی مانند رژ لب طراحی شده اند و کانسیلر حالت کرم مانند دارد. هرگز مستقیما از این استیک ها روی پوست استفاده نکنید. همیشه از انگشت و برس برای این کار استفاده کنید. خریداران باید بدانند که بعضی از کانسیلرهای استیکی ارزان، ماندگاری بالایی ندارند. پس باید در طول روز چندین بار از آنها استفاده شود. این کانسیلرها برای مسافرت مناسب هستندهمچنین برای گذاشتن در کیف های کوچک و دستی هم مناسب می باشند.

 

5-کانسیلرهای مدادی: بسیار مشابه کانسیلرهای استیکی هستند ولی فرمولاسیون تهیه آنها کمی چسبناک تر است و حالت خط چشم های مدادی را دارند و برای افرادی که می خواهند پوشش متوسطی روی پوست ایجاد کنند مناسب هستند. کانسیلر های مدادی در شرایط آب و هوای گرم هم حالت جامد خود را حفظ می کنند که استفاده از آنها را در تابستان بسیار مناسب می سازد. بسیاری از کانسیلرهای مدادی برای مسافرت هم مناسب هستند.

 

کاربرد کانسیلرها

پوشاندن جوش ها و لکه های پوستی به وسیله کانسیلر : از مهم ترین مزیت کانسیلر این است که به خوبی جوش ها و انواع لکه های پوستی را مخفی می کند و سبب می شوند که آرایش شما به خوبی روی پوست بشیند. در واقع اگر شما به روی صورت خود جوش دارید و یا لکه روی صورت شما است در هنگام استفاده از کانسیلر اینکه و یا جوش بسیار کمرنگ می شود و به گونه  ای می توان گفت که غیر قابل مشاهده می باشد.

 

استفاده از کانسیلر برای رفع کبودی زیر چشم: برای بسیاری از افراد کبودی زیر چشم یک دغدغه بسیار مهم است که همواره در پی آن هستند که این کبودی را رفع کند. در واقع وجود کانسیلر سبب می شود که کبودی ها بسیار بسیار کمرنگ شوند و شما بتوانید پوست یک دست و مناسبی داشته باشید.

 

پوشاندن ماه گرفتگی و خالکوبی به وسیله کانسیلر: اگر شما به روی صورت خودتان به طور مادرزادی ماه گرفتگی وجود دارد می توانید این ماه گرفتگی را به وسیله کانسیلر رفع نمایید. همچنین اگر شما به روی صورت خود خالی دارید که به آن علاقه ندارید و یا تتوی زده  اید که دیگر آن را دوست ندارید می توانید به وسیله کانسیلر آن را محو نمایید تنها لازم است که مقداری از کاسپین را به روی صورت خود پخش نمی خواهید آن وقت شما پوستی یکدست و آماده آرایش خواهید داشت.

 


ویژگی های کانسیلر خوب و با کیفیت

 

پنهان کردن تیرگی اطراف لب به وسیله کانسیلر: لازم است که بدانید شما می توانید به آسانی به وسیله کانسیلر تیرگی های اطراف لب را بپوشانید.

 

محو کردن پف صورت و زیر چشم به وسیله کانسیلر: لازم است که بدانید استفاده از کانسیلر سبب می شود که پف صورت شما و حتی پف زیر چشمتان به وسیله هایلایتر و کانسیلر کمرنگ شود و لازم است که شما در تعداد مقداری هایلایتر استفاده کنید تا هاله  ای از نور ایجاد شود و بعد از آن لازم است که کانسیلر را در صورت خود پخش نمایید.

 

پوشاندن سرخی اطراف بینی به وسیله کانسیلر: برای آن دسته از افرادی که اطراف بینی آنان سرخ می باشد استفاده از کانسیلر به آنان کمک می کند تا این سرخی را از بین ببرند. تنها کافی است که مقداری از کانسیلر را در صورت خود پخش کند و بعد به وسیله پد محو نمایند.

 

 

رنگ کانسیلر

در ادامه به بررسی کانسیلر ها بر اساس رنگ می پردازیم.

 

کانسیلر زرد:این تن رنگ برای هر پوستی مناسب است. این کانسیلرها لکه‌های تیره را محو می‌کند. اگر می‌خواهید تیرگی اطراف چشم خود را بپوشانید از کانسیلر زرد استفاده کنید.

 

کانسیلر نارنجی:برای افراد سبزه این کانسیلر بسیار مناسب است. هنگام خرید آن را در اطراف دهان تست کنید.

 

کانسیلر سبز:این کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست می‌باشد. اگر دارای لکه‌های قرمز مادر زادی هستید یا می‌خواهید جوش‌های خود را بپوشانید این کانسیلر مخصوص شماست.

 

کانسیلر بنفش: کانسیلر بنفش نیز یکی دیگر از انواع کانسیلر های موجود در بازار است. کسانی که پوست صورتشان مایل به زرد است می‌توانند از این محصول استفاده کنند. لکه‌های کبودی روی صورت کاملاً با این کانسیلر محو خواهد شد.

 

نکاتی درباره شیوه کاربرد کانسیلر ها

1-استفاده برای پوست های چرب: برای نقاطی از پوست که بیشتر چرب می شوند باید مقدار کمتری از این ماده آرایشی استفاده کنید. کانسیلر معمولا روی پوست های چرب می ماسد. برای جلوگیری از این مساله روی آن پودر بزنید.

 

2-برای از بین بردن سیاهی دور چشم: پوست دور چشم معمولا سریع خشک می شود به همین دلیل قبل از استفاده از کانسیلر از مرطوب کننده استفاده کنید.از آن جایی که چشم ها زیاد حرکت می کنند، بهتر است از کانسیلر های سنگین استفاده نکنید و در عوض از نوع مایع و کرمی که سبک تر است و برای دور چشم طراحی شده استفاده کنید. برای سیاهی دور چشم که تن خاکستری یا آبی دارد بهتر است از کانسیلر هایی استفاده کنید که تن نارنجی دارند.

 

3- برای پوشاندن جوش ها: از این کانسیلر های جامد و ماتیکی استفاده کنید. استفاده از آن که یک درجه از پوستتان تیره تر باشد طبیعی ترین نتیجه را ایجاد می کند. برای از بین بردن قرمزی از کانسیلری با تن زرد رنگ استفاده کنید. مقدار کافی از آن را روی برس مخصوص بریزید و روی محل بزنید. سپس آن را خوب بمالید. در نهایت روی محل پودر بزنید.

 

4- برای پوشاندن لک ها و کک و مک: از کانسیلر جامد استفاده کنید. اول از یک فونداسیون تیره استفاده کنید تا تفاوت رنگی لک ها و فونداسیون کم شود. سپس از آن استفاده کنید. با دست به آرامی آن را بمالید، در نهایت روی پوست پودر بزنید.

 

سازندگان

شرکت هاي مختلفي در زمينه توليد کانسيلر فعاليت مي کنند. اين شرکت ها تاکنون محصولات مختلفي را ساخته و روانه بازار کرده اند. لورآل، کاراجا، فلورما، هين، بلاوجي، زويي ارگانيک، پرزي، جانا، بيوتي، لاريکيت، مورد، ليراک، سينره، بالاي، تريتون، کوزارات، کيس، اورياژ، کيو وي، يو آر، جي وان و ... از مشهورترين برند هاي زمينه توليد کانسيلر هستند.

 

قيمت

عوامل گوناگوني در تعيين قيمت کانسيلر موثر است. برخي از اين عوامل عبارتند از حجم، محل استفاده، شرکت سازنده و ... . در زمينه خريد کانسيلر به شما توصيه مي کنيم که حتما کانسيلر مورد نظر خود را از فروشگاه ها و يا سايت هاي معتبر خريداري کنيد. در نظر داشته باشيد با توجه به اين که شما کانسيلر را روي پوست و اعضاي صورت خود استفاده مي کنيد، استفاده ازکانسيلر غير بهداشتي و غير استاندارد، مي تواند صدماتي را به پوست شما وارد کند.همچنين در هنگام خريد نکات گفته شده در اين مقاله را مورد توجه قرار دهيد تا خريدي درست و مطمئن داشته باشيد.

 

پرطرفدارترین کانسیلرهای موجود در بازار

 

کانسیلر دور چشم این لی با شماره   b۳

این کانسیلر از تولیدات برند  ی می باشد که محصولاتش جدا از جنبه آرایشی دارای فاکتورهای محافظتی نیز می باشد. این کانسیلر دارای ترکیبات متنوع مرطوب کننده است که سبب می شود جریان خون مویرگی در اطراف شما بهتر جریان داشته باشد. همچنین لازم است که بدانید این کانسیلر این لی چربی و وزنی روی پوست شما ایجاد می کند و می تواند برای شما انتخاب بسیار مناسبی باشد.

 

کانسیلر میبلین سری انتی ایج شماره ۰۱

لازم است که بدانید کانسیلر میبلین پوشش بسیار بالایی دارد و از نوع مایع می باشد و می تواند برای شما پوستی یکسان به ارمغان بیاورد. همچنین در کنار این محصول یک پدیده ضد باکتری نیز موجود می باشد.

 

کانسیلر میبلین شماره ۱۱۰

از بهترین برندهای کانسیلر می توان به برند میبلین اشاره کرد که محصولات تولیدی این کمپانی بسیار با کیفیت می باشد و کانسیلر میبلین می تواند به رفع تیرگی های پوست شما کمک کند. کانسیلر میبلین در بازار ایران بسیار پرفروش می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. 

 

کانسیلر این لی با شماره    b۴

این کانسیلر این لی از نوع قلمی می باشد و دارای فاکتورهای حفاظتی نیست. از ترکیبات استفاده شده در این کانسیلر بسیار موثر است و به رفع تیرگی زیر چشم و پف اطراف چشم کمک می کند و اگر شما به دنبال محصولی با کیفیت هستید این کانسیلر این لی را از دست ندهید.

 

کانسیلر پریم سری ۱۰۱ دارای حجم  ۱۵ میلی لیتر

همانطور که می دانید کانسیلر برای رفع لکه های دور چشم بسیار مفید می باشد و در این کانسیلر از ویتامین   ای نیز استفاده شده است و در فرمولاسیون این کانسیلر سایر مواد مغذی نیز به کار برده شده است. این کانسیلر به خوبی پوست شما را برای یک آرایش زیبا آماده می کند و شما می توانید از این کانسیلر برای یکدست کردن پوستتان استفاده نمایید.

 

کانسیلر میبلین با شماره ۱۲۰

در رابطه با این کانسیلر لازم است که بدانید دارای فرمولاسیون بسیار قوی می باشد و به رفع تیرگی چشم کمک می کند و سبب می شود که پوست شما بسیار لطیف باشد این محصول پوشانندگی بسیار بالایی دارد و به خوبی پوست شما را برای آرایش آماده می کند. همچنین در کنار این محصول یک پد ضد باکتری نیز قرار گرفته است که شما می توانید برای پخش کردن کانسیلر به روی صورت تان از این پد استفاده نمایید.

بهترین برند کانسیلر در بازار

 

کانسیلر پریم با شماره ۱۰۲ و حجم ۱۵ میلی لیتر

وجود کانسیلر سبب می شود که آرایش شما از یک آرایش معمولی به یک آرایش حرفه  ای تبدیل شود. در واقع لازم است که اکثر بانوان در کیف لوازم آرایش خود کانسیلر داشته باشند چرا که کانسیلر سبب می شود آرایش شما به روی یک سطح صاف انجام شود و سبب درخشندگی بیشتر پوست شما می شود. همچنین کانسیلر سبب می شود که تیرگی های پوست شما و یا لکه های پوستی به طور کامل رفع شود و آرایش شما به روی یک پوست صاف و یکدست انجام شود. همچنین در فرمولاسیون این کانسیلر از ویتامین c و سایر ویتامین ها استفاده شده است که سبب می شود تا این کانسیلر بسیار شفاف و مناسب و باکیفیت باشد. لازم است که رنگ کانسیلر انتخابی شما از رنگ کرم پودرتان یک یا دو رنگ دو درجه روشن تر باشد که در نهایت سبب می شود تا آرایش شما به طرز بسیار عالی انجام شود. اگر شما به دنبال کانسیلری هستید که بسیار با کیفیت باشند کانسیلر شماره ۱۰۱ برند پریم از دست ندهید. 

 

کانسیلر کانتور گلدن رز سری b  ۱۱۵۰ شماره ۰۲ در پالت چند رنگ

محصولاتی که کمپانی آرایشی بهداشتی گلدن رز تولید می کند بسیار با کیفیت می باشد و شما می توانید با آرامش خاطر بالایی از این محصولات استفاده نمایید. کانسیلر ها به منظور رفع تیرگی ها و پوشاندن لک ها استفاده می شوند و لازم است که رنگ کانسیلر یک تا دو درجه از رنگ کرم پودر روشن تر باشد تا شما آرایش یکدست و مناسبی داشته باشید. این کانسیلر دارای بافت کرمی نرمی می باشد که پوشش دهی آن بسیار بالا است و همچنین در برابر آفتاب نیز می تواند پوست شما را حفظ نمایند.

 

کانسیلر میبلین شماره ۱۵۰

این کانسیلر بسیار با کیفیت است و به گونه ای موثر به رفع تیرگی های چشم و لکه های صورت کمک می کند این کانسیلر میبلین شماره ۱۵۰ می باشد و دارای پوشش نرم و لطیفی است و در بازار ایران بسیار پرفروش و کاربردی می باشد که شما می توانید با استفاده از یک پد این کانسیلر را به روی صورت خود پخش نمایید. اگر شما به دنبال یک کانسیلر باکیفیت می باشید که پوشش دهی بالایی داشته باشد این کانلسیر را از دست ندهید.

 

کانسیلر فشرده فلورمار شماره ۰۳

این هم از محصولات تولیدی برند فلورمار می باشد که در شهر میلان ایتالیا تولید شده است. که در مطالب بالاتر نیز اشاره شد برند فلورمار سابقه ای بیش از ۴۰ سال دارد و محصولات آن در ۸۰ کشور دنیا موجود می باشد و همواره تلاش کرده است که محصولات آرایشی با کیفیتی تولید کند که شما می توانید با اطمینان خاطر و بالایی این کانسیلر برند فلور مار را خریداری کنید.

 

کانسیلر این مدل    r۲

این کانسیلر این لی از نوع قلمی می باشد و بسیار با کیفیت است و ترکیبات موثری در این کانسیلر استفاده شده است که به خوبی به بهبود آرایش شما کمک می کند و سبب می شود که تیرگی چشم شما و همچنین لک های پوستی شما به خوبی برطرف شود.

 

کانسیلر مروان خیر سری ۱۰۴

این پتانسیل پوشش دهی بسیار بالایی دارد و می تواند به آسانی جای جوش لک های پوستی تیرگی اطراف چشم پف چشم را پوشش دهد. همچنین این کانسیلر دارای بافت سبک می باشد و یک محصول بسیار حرفه ای است اگر شما به دنبال کانسیلری با کیفیت هستید که پوشش دهی بالایی داشته باشد این کانسیلر را از دست ندهید.

 


نظرات کاربران