معرفی بهترین دوربین های مداربسته خانگی بازار 2022

راهنمای خرید دوربین مداربسته و دید در شب

دوربين مداربسته ، شبکه ای متشکل از چند دوربين ثابت است که در مکان هاي مختلفي نصب مي شوند و از مکان هاي مورد نظر فيلم هايي تهيه مي کنند. استفاده از دوربين هاي مداربسته امر نظارت و کنترل مکان هاي مختلف را آسان تر مي کند. وجود دوربين هاي مداربسته در برخي از مکان هاي خاص ضروري است. مثلا بانک ها يا طلافروشي ها مکان هايي هستند که همواره خطر سرقت يا حمله مسلحانه به آن ها وجود دارد ، لذا هيچ بانک يا طلافروشي را نمي يابيد که داراي سيستم دوربين مداربسته نباشد. اگر شما صاحب يک فروشگاه باشيد ، مي دانيد که همواره خطر سرقت از فروشگاه شما وجود دارد. متاسفانه اگر فروشگاه شما بزرگ باشد ، در بسياري از مواقع ممکن است بدون اين که با خبر شويد تعدادي از اجناس شما به سرقت برود. در اين حالت راه حل مشکل شما استفاده از دوربين مداربسته است. يکي ديگر از استفاده هاي دوربين مدار بسته در مکان هاي شلوغ همانند ايستگاه هاي مترو است. استفاده از دوربين هاي مداربسته در مکان هاي عمومي ، امر نظارت بر امنيت آن جا را آسان تر می کنند. در اين مقاله قصد داريم راهنماي خريد دوربين هاي مداربسته را به شما ارائه کنيم. چنانچه قصد راه اندازی يک شبکه دوربين مداربسته را داريد ، تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.

انواع دوربين هاي مداربسته

دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند که در ادامه آن ها را معرفی و بررسی می کنیم.

1- دوربين مداربسته دام : دوربين مداربسته دام يا گنبدي، رايج ترين نوع دوربين هاي مداربسته است. اين دوربين ها روي پايه اي گنبدي شکل قرار مي گيرند و به همين دليل به آن ها دوربين هاي گنبدی (دام) مي گويند. در اين دوربين ها ، خود دوربين مخفي نمي شود اما پايه نيم دايره اي شکل دوربين ، زاويه ديد دوربين را پنهان مي کند. اکثر دوربين‌ هاي گنبدي لنزهايي وايد دارند. بخش هايي از دوربين مداربسته دام که امکان چرخش و زوم سريع را فراهم مي کند اسپيد دام نام دارند. اين دوربين ها قادرند محيطي وسيع را پوشش دهند و در نور کم نيز کار مي کنند.

2- دوربين هاي مدار بسته بولت : اين دوربين ها شکلي استوانه اي و مخروطي دارند. دوربين هاي بولت براي ديدن مسافت هاي طولاني مورد استفاده قرار مي گيرند. يکي از معايب اين نوع دوربين ها ، نداشتن قابليت تحرک و ثابت بودن هميشگی آن هاست. به همين دليل فقط مي توانند يک صحنه مشخص را پوشش دهي کنند.اين دوربين ها هم بر روي سقف و هم برروي ديوار نصب مي شوند. مي توان دوربين هاي مداربسته بولت را در پوشش ضد آب و ضد گرد و غبار قرار داد و در بيرون از محيط ساختمان نيز از آن ها استفاده کرد. بعضی از دوربين‌ هاي بولت قابليت ديد در شب ( با استفاده از مادون قرمز) را دارند و مي‌ توانند در تاريکي به راحتی تصويربرداري کنند.

3- دوربين مداربسته C-Mount : دوربين مداربسته C-Mount امکان تعويض لنز را دارد و همين قابليت سبب شده است تا اين دوربين ها در کاربري هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرند. لنزهاي معمولي دوربين مداربسته مي توانند فاصله 35 تا 40 فوتي را پوشش دهند ، البته لنز هايي با برد بيش از اين مقدار نيز وجود دارد.

4- دوربين مداربسته ديد در شب : اين دوربين ها از پرتو هاي فرو سرخ ( مادون قرمز ) براي ضبط تصاوير در شب استفاده مي کنند . دوربين هاي ديد در شب از چراغ هاي LED مادون قرمز استفاده مي کنند و براي فضا هاي کم نور بسيار مناسب اند. اين دوربين ها حداکثر 180 متر را پوشش دهي مي کنند. دوربين هاي ديد در شب فروسرخ از دو تکنولوژي آشکار سازی تصویر (وجود نور کم در قسمت پایینی) و تصویر برداری حرارتی (وجود نور قرمزرنگ در قسمت بالای دوربین) استفاده مي کنند.

5- دوربين مداربسته بي سيم : يکي از کاربردي ترين نوع دوربين هاي مداربسته ، نوع بي سيم آن هاست. اين دوربين ها را مي توان در محيط دلخواه نصب کرد و بدون نياز به سيم کشي هاي متوالي از اين دوربين ها استفاده کرد. برخي از دوربين هاي مداربسته بيسيم قابليت نصب نامحسوس را دارند ، به طوري که پس از نصب ديده نشوند.

6- دوربين مداربسته گردان يا PTZ : اين دوربين ها شبيه به چراغ های خيابانی هستند. يعني از پايه اي که به ديوار نصب مي شود آويزان مي شوند. اين دوربين ها قابليت چرخش و زوم کردن دارند و عملکرد آن ها تا حد زيادي مشابه دوربين هاي دام است. يکي از قابليت هاي مهم دوربين هاي مداربسته گردان امکان تعريف کردن تعداد مشخصي preset براي دوربين است. يعني شما مي توانيد براي دوربين مشخص کنيد که در زمان هاي مشخص ، به مدت مشخص از محلي خاص فيلمبرداري کند.


مواردی که باید قبل از خرید دوربین مداربسته بدانید

انواع سيستم دوربين مدار بسته ( از نظر نوع سيگنال )

دوربين هاي مداربسته از نظر نوع سيگنال به 3 دسته آنالوگ ، شبکه ای IP (ديجيتال) و دو منظوره تقسيم مي شوند که در ادامه به بررسي آن ها مي پردازيم.

1- دوربين هاي آنالوگ :  دوربين هاي آنالوگ نسل اوليه دوربين هاي مداربسته هستندو همانطور که از نامشان پيداست ، براي دريافت و ارسال صوت و تصوير از امواج آنالوگ استفاده مي کنند. در اين دوربين ها صدا و تصوير ، توسط کابل هاي دو رشته اي منتقل مي شود که يک رشته سيم همواره نقش محافظي براي سيم ديگر در برابر نويز ها را دارد. يکي از معايب امواج آنالوگ اين است که هميشه در معرض نويز هاي الکترومغناطيسي و نويز هاي شبکه برق قرار دارند. اين دوربين ها براي نقل و انتقال تصوير به صورت بيسيم بسيار دچار مشکل هستند. چرا که استفاده از امواج آنالوگ که به راحتي تحت تاثير نويز قرار مي گيرند ، نمي تواند تصاوير را با کيفيت مناسبي در اختيار شما قرار دهد. به طور کلي مي توان گفت که دوربين هاي آنالوگ نسبت به دوربين هاي ديجيتالي رواج بيشتري دارند. زيرا اين دوربين ها قيمت کمتري نسبت به دوربين هاي آنالوگ دارند و نصب آن ها بسيار ساده تر از دوربين هاي آنالوگ است.برخي از معايب دوربين هاي آنالوگ عبارتند از  کيفيت پايين تر تصاوير نسبت به دوربين هاي ديجيتال (IP) ، ارتباط بيسيم بي کيفيت و هزينه هاي بالاي سيم کشي.

 2- دوربين هاي آي پي تحت شبکه : دوربين هاي ip نسل جديد دوربين هاي مداربسته هستند. اين دوربين ها از زمان عرضه به شدت مورد توجه قرار گرفته اند و بازار دوربين هاي مداربسته به سمت تمام ديجيتالی شدن پيش مي رود. دوربين هاي آي پي از امواج کاملا ديجيتال براي ارسال داده هاي تصوير و صدا استفاده مي کنند. قيمت اين دوربين ها نسبت به دوربين هاي آنالوگ بالاتر است. البته دارا بودن مزايايي همچون کيفيت بالاي تمام ديجيتال ، امکان استفاده بهينه از کابل هاي ارتباطي ، امکان ارتباط بي سيم با کيفيت بالا و امکان ارسال همزمان تصوير ، صدا و برق در بستر شبکه ، اين بالا بودن قيمت را توجيه مي کند. يکي از قابليت هاي اين دوربين ها آن است که مي توان دوربين هاي آي پي را به اينترنت متصل کرد يا با استفاده از شبکه هاي داخلي آن ها را کنترل کرد.

3- دوربين هاي دومنظوره : دوربين هاي دو منظوره در حقيقت نوع خاصي از دوربين هاي آنالوگ هستند که پورت خروجي شبکه نيز در آنها  قرار شده است. کيفيت اين دوربين ها همانند دوربين هاي آنالوگ است ولي امکان استفاده از آنها به دو صورت دوربين آنالوگ و يا دوربين آي پي وجود دارد. اين دوربين ها زماني کاربرد دارند که سيستم مداربسته از نوع آنالوگ بوده اما اتصال يک يا چند دوربين بصورت مستقيم به شبکه مورد نياز است.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته:

انتخاب نوع دوربین

قبل از خرید نخست باید نوع دوربین مشخص گردد. می تواند انواع دوربین ها را در بازار مشاهده کنید و از میان آنها موردی که متناسب با نیاز شما می باشد انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه برایتان انواع دوربین های مداربسته را به همراه قابلیت هایی که دارا هستند را معرفی خواهیم نمود.

سرعت ضبط

سرعت ضبط يکي از مشخصه هاي اصلي دوربين هاي مداربسته است.سرعت ضبط به صورت فريم در ثانيه بيان مي شود و عبارت است از تعداد صحنه هايي که دوربين در هر ثانيه ثبت مي کند. براي داشتن يک تصوير ويدئويي صاف و با کيفيت ، لازم است دوربين شما با حداقل سرعت 30 فريم بر ثانيه تصاوير را ثبت کند.

زاويه ديد

زاويه ديد به عنوان يکي از ويژگي هاي مهم هر دوربين مدار بسته مطرح مي شود. ميدان ديد عبارت است از مقداري از پهنه صحنه مقابل که توسط دوربين مداربسته رصد مي شود. واحد اندازه گيري زاويه ديد درجه است. اندازه ميدان ديد چشم غيرمسلح 135 درجه است. برخي از دوربين هاي مداربسته داراي زاويه ديد بسيار باز ( 360 درجه ) هستند که با چرخیدن تمام فضاي اطراف را پوشش دهي مي کنند.


معیارهای انتخاب بهترین دوربین مداربسته

 

قطر لنز و ديافراگم

قطر لنز ، بيانگر انداز لنز دوبين مداربسته است. هرچه قطر لنز دوربين مداربسته بيشتر باشد ، کيفيت تصوير بهتري را شاهد خواهيم بود. قطر لنز بر حسب ميلي متر بيان مي شود.

 ديافراگم دريچه اي است که ميزان نوزي که به گيرنده نوري دوربين مي رسد را تنظيم مي کند.هر چه ديافراگم بازتر باشد ميزان نوري به بخش گيرنده نوري مي رسد بيشتر است.  ميزان باز بودن دريچه ديافراگم به صورت يک عدد بيان مي شود و هر چه ميزان ديافراگم بازتر باشد ، عدد کمتري خواهد داشت. در نظر داشته باشيد هر چه عدد ديافراگم بزرگتر باشد ، کيفيت عمق تصوير کاهش پيدا مي کند.

سازندگان

شرکت هاي مختلفي در زمينه توليد سيستم هاي دوربين مداربسته فعاليت مي کنند. هر کدام از اين شرکت ها داراي طرفداران خاص خود هستند. دي لنيک ، اديمکس ، جي وي سي ، هايک ويژن ، کي گارد ، پاناسونيک ، تي پي لينک و .... از مطرح ترين برند هاي زمينه توليد دوربين هاي مداربسته هستند.

قيمت

قيمت دوربين هاي مداربسته به عوامل مختلفي همچون نوع دوربين ، کيفيت ضبط ، تکنولوژي ارتباطي ، شرکت سازنده ، سرعت ضبط و ... بستگي دارد. دوربين هاي مدار بسته معمولا به صورت تکي خريداري نمي شوند و براي هر مکان ، با توجه به ابعاد آن چند دوربين سفارش داده مي شود. اين که شما براي مکان خود چند دوربين نصب کنيد ، علاوه بر ابعاد مکان تا حدي نيز به سطح امنیتی مورد نظر شما باز مي گردد. لذا با توجه به موارد گفته شده قيمت کل نصب يک شبکه دوربين مدار بسته را نمي توان تعيين کرد.

کیفیت تصویر و نوع لنز

اصلی ترین ویژگی که یک دوربین باید دارا باشد کیفیت تصویر می باشد و درنتیجه باید هنگام خرید نخستین چیزی باشد که مدنظر قرار می دهید. اگر قصد خرید دوربین برای مکان های تجاری بزرگ و مهم دارید و امنیت آن بسیار حائز اهمیت است باید دوربین مداربسته ای را انتخاب نمایید که از کیفیت تصویر بالایی برخوردار باشد تا ویدئوهای ضبط شده را بتوانید با کیفیت بالا مشاهده نمایید و علاوه بر آن ضبط صدا نیز از طریق آن امکان پذیر باشد. وجود این ویژگی ها سبب می گردد در صورت بروز مشکل پیگیری راحت تر خواهد بود و دوربین برایتان بهترین کیفیت و صدا را پخش خواهد کرد. پایین بودن کیفیت یک دوربین سبب می گردد در صورتی که یک سرقت اتفاق بیفتد چهره سارقان برایتان به خوبی نمایش داده نشود و تاثیری در پیگیری این اتفاق نخواهد داشت و می توان گفت که وجود و یا عدم وجود دوربین چندان اهمیتی نخواهد داشت. یک دوربین اگر از یک لنز مطلوب برخوردار باشد بهترین و واضح ترین تصاویر را ضبط خواهد نمود. دوربین های مداربسته امکان دارد از لنزهایی نظیر لنزهای وریفوکال، زوم، موتورایز بهره مند باشند که هر یک از امکانات و قابلیت های متنوعی برخوردار هستند. اگر ترجیح می دهید دوربین شما دارای بزرگنمایی با وضوح بالا باشد بهتر است به سراغ دوربینی با لنزی با قابلیت زوم بروید.

در میان لنزها، لنز موتورایز از قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است که با ایجاد فاصله نیز وضوح تصاویر حفظ خواهد شد. از لنزهای وریفوکال نیز می توان برای محیط هایی استفاده نمود که ثبت تصاویر صحیح باید از طریق تغییر دیافراگم و فاصله کانونی انجام گیرد. جهت صرف هزینه ی کمتر می توان به خرید دوربین های مداربسته با لنز ثابت پرداخت که قیمت آن در قیاس با دیگر محصولات کمتر می باشد.

قابلیت دید در شب

می توان گفت همه ی دوربین های مداربسته که امروزه به تولید می رسد از قابلیت دید در شب برخوردار هستند. با وجود این قابلیت دیگر نیازی نیست نگران واضح نبودن فیلم در تاریکی و شب باشید زیرا این قابلیت سبب می گردد در تاریکی دوربین بتواند اجسام و افراد را به خوبی در فیلم ضبط نماید و هیچگونه مشکلی در تاریکی برای ضبط وجود نداشته باشد. جهت بهره مندی دوربین های مداربسته از این قابلیت از پرتو مادون قرمز و لامپ های IR بهره گرفته می شود. حتی زمانی که فضا و محیط کاملا تاریک می باشد نیز تصاویر و ویدئوها بطور واضح نمایش داده خواهد شد. لازم به ذکر است که میزان فاصله دید در قابلیت دید در شب تاثیرگذار می باشد و هر اندازه که این فاصله افزایش یابد شاهد افزایش قیمت دوربین مداربسته نیز خواهیم بود.

سیستم بهبود تصاویر

همانطور که ذکر شد هر دوربین دارای لنز و کیفیت تصاویر متنوعی می باشند اما با این وجود برخی از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد که در افزایش کیفیت تصاویر تاثیر بسزایی می گذارند. کیفیت تصویر در دوربین ها می تواند با تغییر شرایط نوری در روز و یا تغییر شرایط آب و هوایی مطابق با الگورتیم ها و سنسورهایی که برخوردار می باشد و در نهایت مطلوب شدن شرایط نوری افزایش یابد. همانطور که می دانید این قابلیت ها هزینه ی بیشتری را در پی خواهد داشت. در ادامه این مقاله شما را با بهترین و پرفروش ترین دوربین های مداربسته آشنا خواهیم نمود تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که این لیست طبق قیمت مرتب شده است.


دوربین مداربسته چه برندی بخرم؟

بهترین و پرفروش ترین دوربین های مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل SC3661

این دوربین را می توان به عنوان یکی از بهترین دوربین های آنلاین مدرن به شمار آورد. با خرید این دوربین می توانید از قابلیت ها و امکانات زیر بهره گیرید. قیمت دوربین دوربین مداربسته تحت شبکه مدل SC3661 را از سایت ایمالز بپرسید!

دوربین مداربسته مدل ASP-60200

 اگر برای مکان و محیطی که امکان استفاده از سیم کشی وجود ندارد و یا مایل هستید بدون سیم کشی از دوربین مداربسته بهره گیرید خرید دوربین ASP-60200 را پیشنهاد می دهیم که بهترین انتخاب برایتان به شمار می رود. استفاده از این دوربین و نصب آن کار راحتی می باشد و از کیفیت تصویر خوبی برخوردار است. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول کاملا مناسب است. از اصلی ترین ویژگی های این دوربین می توان به رزولوشن 2 مگاپیکسل WIFI ، لنز 3.6 میلی متری و زاویه دید 60 درجه ای اشاره نمود. برای این دوربین قابلیت دید در شب 5 متری که دارای فیلتر IR می باشد در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که این دوربین بصورت گردون می باشد و جهت استفاده در مکان های کوچک می تواند مطلوب باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه ماترون مدل V380S wifi sgw

 از طریق نرم افزار v360s می توانید میان دوربین و گوشی هوشمند خود ارتباط برقرار کنید که کار با آن بسیار آسان می باشد و نرم افزار بسیار خوبی است. یکی از بهترین دوربین های مداربسته عرضه شده به بازار دوربین تحت شبکه ماترون مدل v360swifisgw می باشد. لازم به ذکر است که شما می توانید با خرید این دوربین از قابلیت ارتباط مستقیم و بدون نیاز با مودم در قسمتی که وای فای گوشی شما پوشش می دهد بهره گیرید و هنگامی که به اینترنت و مودم وای فای متصل هستید به تماشای تصاویر دوربین بپردازید و حتی قادر خواهید هستید صدای دوربین را بشنوید و صدای خود را در محیطی که دوربین قرار دارد پخش نمایید. برای آنکه بتوانید از دوربین به راحتی استفاده کنید می توانید از دفترچه راهنمای فارسی که به همراه دوربین ارائه می گردد بهره گیرید. این دفترچه حتی طریقه ی استفاده از نرم افزار را نیز به شما نشان می دهد. این دوربین دارای قابلیت هایی نظیر دید در شب، طراحی زیبا و به روز می باشد. در این محصول از لنز 360 درجه چشم ماهی بهره برده شده است که شما را قادر می سازد از قابلیت دید 360 درجه بهره گیرید. امکان تغییر حالت 360 درجه به حالت افقی نیز در این دوربین وجود دارد.

سیستم امنیتی حفاظتی دوربین مداربسته و دزدگیر بیسیم هگزا مدل smarthome

این سیستم امنیتی را می توان از جدیدترین و به روزترین سیستم های امنیتی محافظتی معرفی نمود که کاملا هوشمند می باشد و می توان گفت هم دوربین مداربسته محسوب می گردد و هم دزدگیر. برای این قابلیت هایی نظیر حالت 360 درجه، رم خور wifi در نظر گرفته شده است. جهت بهره مندی از این قابلیت ها نیاز است برای نخستین بار دوربین را بصورت وای فای به مودم اینترنت اتصال دهید و به تماشای تصاویر و صدای دوربین در هر کجا که قرار دارید نمایید. لازم به ذکر است که ابتدا باید نرم افزار موبایل مخصوص که برای اندروید و ios وجود دارد را نصب نمایید. امکان پخش صدای شما با اینکار در محیطی که دوربین قرار دارد فراهم می گردد. زمانی که برای دوربین یک رم میکرو قرار می دهید دوربین با ایجاد حرکت به فیلم برداری از محیط و فضا می پردازد. با وجود آمدن حرکت این سیستم آژیری را به صدا در می آورد که این آژیر بسیار سریع به نرم افزاری که در گوشی شما نصب است اطلاع خواهد داد. جهت اطلاع از قیمت دوربین مداربسته و دزدگیر بیسیم هگزا مدل smarthome  به سایت ایمالز مراجعه کرده و قیمت فروشگاههای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

دوربین مداربسته تحت شبکه فوسکم مدل X1

دوربین مداربسته فوسکم مدل X1 را می توان در میان بهترین دوربین های مداربسته دسته بندی نمود که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول می تواند انتخاب مناسبی برای مانیتورینگ نوزاد و چک کردن وضعیت او و در کل انسان به شمار رود. از ویژگی های اصلی این دوربین می توان به بهره مندی از هوش مصنوعی اشاره نمود که قادر به تشخیص صدا و حرکت انسان می باشد. ویژگی های دیگری نظیر دید در شب بسیار واضح در این محصول وجود دارد. برای این دوربین مداربسته قابلیت هایی همچون فشرده سازی ویدیو در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن دارای تکنولوژی اینفرارد نیز می باشد. اتصال این دوربین به گوشی هوشمند شما به آسانی انجام می گیرد که به خوبی می توانید متوجه حرکات کودک خود و یا محیط های دیگر نظیر محیط کار و ... گردید. این محصول امکان برقراری تماس دو طرفه را برای شما فراهم می آورد بصورتی که شما با محیطی که دوربین قرار دارد تماس برقرار می کنید و دیگر نیازی نیست دائم در محیط باشید یا به آنجا سربزنید.

دوربین مدار بسته آنالوگ الکاو مدل EC-AHD-270-2MP

این دوربین یکی دیگر از دوربین های پرفروش و باکیفیتی می باشد که در بازار وجود دارد. کیفیت تصویر در این دوربین ها HD می باشد که از رزولوشن 2 مگاپیکسلی بهره مند می باشد. این ویژگی ها سبب گشته تا این نوع دوربین ها محبوبیت بالایی را کسب نمایند. در ساخت بدنه ی این دوربین از فلز ضد آب استفاده شده است و می توانید از آن برای محیط های بیرونی و فضای باز استفاده نمایید. برد بکار رفته شده برای این محصول از نوع فول هان بوده که کیفیت تصویر و رنگ بندی مطلوبی دارد. این محصول امکان فیلم برداری تا 30 متر مربع را فراهم می آورد که دارای وضوح بالایی است و این به دلیل وجود قابلیت دید در شب می باشد. در این دوربین مداربسته از لنز دام 3.6 میلی متری بهره گرفته شده است که می تواند زاویه دید وسیعی را به نمایش بگذارد. شرکت HFCD در سال 2018 به طراحی این دوربین مداربسته پرداخت که از زیبایی بسیاری برخوردار است و جز دوربین های حرفه ای محسوب می گردد. این شرکت را می توان به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان دوربین های مداربسته معرفی نمود که جایگاه ویژه ای در این عرصه کسب نموده است. به همراه این محصول سه عدد پیچ گوشتی (فازمتر، دوسو، چهارسو و چهارسوی ریز) به شما ارائه می گردد تا نصب و راه اندازه ی آن آسان تر انجام گیرد. علاوه بر این موارد یک عدد سیم چین با دسته عایق نیز به شما ارائه می گردد که کمک شایانی در نصب دوربین خواهد داشت.

دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب مدل EC3 CMSXJ25A Global

کمپانی شیائومی (آی می لب) امروزه به تولید لوازم خانه هوشمند پرداخته است که با تولید محصولات باکیفیت که دارای قیمت پایینی نیز می باشد جایگاه ویژه ای را در این عرصه کسب نموده است. این دوربین مداربسته هوشمند یکی از بهترین تولیدات این برند به شمار می رود. با خرید این محصول می توانید به خوبی امنیت محل زندگی و محل کارتان را افزایش دهید. کنترل این دوربین از راه دور امکان پذیر می باشد. بهترین قسمت جهت نصب این دوربین مداربسته دیوار می باشد. از اصلی ترین قابلیت های این دوربین می توان به حالت چرخش 270 درجه اشاره نمود که محیط را به خوبی پوشش می دهد. قابلیت اتصال به شبکه با وای فای از دیگر قابلیت های این محصول به شمار می رود که دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتزی می باشد. اپلیکیشن Mi Home مختص این دوربین می باشد که با نصب آن بر روی گوشی هوشمند خود قادر به کنترل دوربین خواهید بود. برای این محصول امکان بهره گیری از رم میکرد اس دی فراهم گردیده است و حداکثر رم جهت بکارگیری 64 گیگابایت می باشد و به معنا است که امکان ضبط فیلم ها به میزان ظرفیت وجود دارد. قابلیت دیگری که برای این دوربین مداربسته در نظر گرفته شده است درگاه مادگی LAN می باشد که از این طریق می توانید به شبکه متصل شده و همانند یک Hotspot از آن بهره گیرید و با نزدیک شدن به دوربین (حداکثر 15 متر) امکان استفاده از دوربین بوسیله ی وای فای وجود دارد.

کیفیت تصویر در این دوربین بسیار بالا می باشد. کیفیت فیلمی که توسط این دوربین به ثبت می رسد 2K HD می باشد که با این کیفیت قطعا شاهد جزئیات زیادی در آن خواهیم بود. رزولوشنی که این محصول برخوردار است 1920×1080 می باشد. لازم به ذکر است که تصاویر توسط این دوربین مداربسته با کدک H.265 ثبت می گردد که می توان آن را وجه تمیز این محصول با دیگر دوربین ها عنوان نمود. قابلیت های دیگری نظیر اینفرارد در این دوربین وجود دارد که به کمک آن امکان مشاهده ی محیط تا فاصله ی 5 متری در تاریکی کامل را با کیفیت مطلوب برایتان فراهم می آورد. حتی اگر اتفاقی در شب بیفتد این دوربین قادر به فیلم برداری در شب با کیفیت مطلوب خواهد بود.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل SC3661

این دوربین مداربسته یک دوربین بی سیم می باشد که جز دوربین های به روز آنلاین دسته بندی می گردد. برای این دوربین امکانات و قابلیت هایی نظیر لنز 2 مگاپیکسلی با رزولوشن 1920×1080 ، قابلیت نصب لنز تله، حسگر حرکتی برای ورود سارق، آژیر دالبی بر روی دوربین، تماس 2 طرفه و شنود، حالت چرخش 360 درجه، قابلیت اتصال به سنسورهای وایرلس متنوع نظیر دود، حرکتی جداگانه، در و پنجره، راه اندازی بر روی ریموت کنترل در نظر گرفته شده است.

می توانید از یک رم 128 گیگابایتی برای این دوربین استفاده نمایید و علاوه بر آن امکان منتقل نمودن مدیریت نرم افزار به فرد دیگر وجود دارد حتی اگر میان شما فاصله ی بسیاری وجود داشته باشد. از دیگر قابلیت های موجود در این محصول دید در شب می باشد که توسط 11 لامپ مادون قرمز 3w-850nm انجام میگیرد. این دوربین مداربسته می توانید انتخاب مناسبی برایتان باشد. قیمت دوربین دوربین مداربسته تحت شبکه مدل SC3661  را از سایت ایمالز استعلام کنید.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول کاملا مطلوب و مناسب می باشد و گزینه ی خوبی برای خرید خواهد بود. لوازمی نظیر دستگاه DVR ، دوربین، کابل، هارد و ... می تواند یک سیستم امنیتی را برایتان تشکیل دهد اما این محصول شما را از تمامی این موارد بی نیاز خواهد کرد و شما تنها با این محصول و یک رم در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید نمود. این دوربین در بسیاری از محیط ها جایگزین دوربین دام و بولت شده است. برای این محصول قابلیت وای فای (اگر اینترنت نباشد 15 متر و اگر اینترنت باشد این فاصله تا بی نهایت می تواند انتقال تصاویر را به وجود آورد) در نظر گرفته شده است. علاوه بر این مورد این دوربین دارای قابلیت انتقال صدا میان دو طرف می باشد که از کیفیت بالایی نیز بهره مند است. می توان از یک رم 64 گیگابایتی برای این دوربین استفاده نمایید تا فیلم ها ذخیره گردد.حالت چرخش 360 درجه نیز در این محصول مشاهده می شود که می توان آن را چشم ماهی عنوان نمود و شما قادر به دیدن محیط بطور کامل خواهید بود. امکان تقسیم تصویر 360 درجه به چهار تصویر 90 درجه وجود دارد و این امکان برایتان فراهم می گردد که تنها با یک دوربیت چهار تصویر جداگانه را مشاهده نمایید که با یکدیگر تفاوت دارد.

دوربین مداربسته آنالوگ مدل WD-894

این دوربین یکی از دوربین های آنالوگ عرضه شده به بازار می باشد که از نوع دوربین های دام سقفی به شمار می رود. این محصول دارای بدنه ضد ضربه می باشد و علاوه بر آن در برابر رطوبت و گرد و غبار نیز مقاوم می باشد. به وسیله ی این دوربین قادر خواهید بود فضای تا اندازه 20 متر را به خوبی مشاهده نمایید زمانی که لنز آن قابل تنظیم از 6 میلی متری باشد. در طول روز امکان مشاهده تصاویر با کیفیت بسیاربالا حتی تا فاصله ی 30 متری نیز برایتان فراهم می گردد. تولید این محصول با CCD انجام گرفته است که به وسیله ی سونی به تولید رسیده است.

در پايان به شما توصيه مي کنيم پيش از خريد حتما درباره برند هاي مختلف تحقيق کنيد. همچنين سعي کنيد تعداد دوربين هاي مداربسته را بر حسب نياز خود ( به صورتي که همه فضاي مورد نياز شما پوشش دهي شود) تعيين کنيد و از نصب افراطی تعداد زیاد دوربين خودداري کنيد.

 


نظرات کاربران