راهنمای خرید بهترین دستگاه موخوره گیر بازار

راهنمای خرید بهترین دستگاه موخوره گیر بازار

بسیاری از افراد پس از استفاده از برخی لوازم گرمایشی مو و یا مواد شیمیایی دچاره موخوره مو می شوند که یکی از مشکلاتی است که در برخی از افراد وجود دارد. می توانید جهت از بین بردن موخوره از قیچی استفاده نمایید و قسمت انتهای موهای خود را کوتاه نمایید از این طریق بسیاری از موخوره ها حذف شوند که کوتاه بودن مو می تواند مشکل را بیشتر کند. وجود موخوره در بسیاری از افراد موجب گردید برخی تولیدکنندگان تصمیم به تولید دستگاهی نمایند تا از طریق آن موخوره مو بطور کلی از بین برود بدونه آنکه از قیچی برای حل این مشکل بهره گیرید. با این تصمیم دستگاه موخوره گیر توسط برخی تولیدکنندگان تولید و به بازار عرضه شد. میان این دستگاه و شانه شباهت بسیاری وجود دارد و همانند آن کار می کند. شما با خرید این نوع دستگاه دیگر نیازی نیست نگران از دست دادن حجم طبیعی موهایتان باشید و به راحتی از شر موخوره های انتهای موی خود راحت شوید.برای اطلاع از قیمت موخوره گیر به صفحه لیست قیمت اتو و حالت دهنده مو در سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

علت و نحوه درمان موخوره مو چیست؟


راهنمای خرید بهترین دستگاه موخوره گیر بازار

نام علمی موخوره تریکوپتیلوزین (Trichptylosis) می باشد که در بسیاری از افراد مشاهده می شود. این مشکل به این گونه است که قسمت انتهایی سایه مو دو قسمت و یا بیشتر می گردند و بصورتی می توان گفت از یکدیگر می شکافد. ابتدا مو به دو قسمت تقسیم شده و در صورت بی توجهی به موخوره شاهد آن خواهید بود که این مشکل به ساقه نو و حتی ریشه مو نیز می رسد. موخوره اگر پیش روی نماید سبب شکستن ساقه مو خواهد شد پس حتما باید مانع آن شویم.

انواع موخوره

بسیاری از افراد دلیل بروز موخوره را به طور دقیق نمی دانند. لازم به ذکر است که استفاده از مواد شوینده نامناسب و خشن نظیر شامپوی نامناسب، مواد اکسیدان، رنگ مو و یا حتی استفاده از دستگاه هایی نظیر اتو مو، فرکننده های مو و حتی در معرض نور آفتاب قرار گرفتن از موارد بروز موخوره می باشد که به سلول های کوتیکول صدمه می زند و موخوره را به وجود می آورد. موهای بلند بیشتر آسیب پذیر هستند زیرا مدت زمان بیشتری را مواد شوینده در تماس می باشند. موارد عنوان شده دلایل بروز موخوره می باشد که برای درمان آن به دستگاه موخوره گیر نیاز دارید که روش بهتری از کوتاه نمودن مو با قیچی می باشد. اگر قصد خرید دستگاه موخوره گیر را دارید با ما همراه باشید تا نکات مهمی که باید در هنگام خرید این دستگاه مورد توجه قرار گیرد را برایتان ذکر کنیم و شما را در خرید آن راهنمایی نماییم.

چگونه از ایجاد موخوره پیشگیری کنیم؟


راهنمای خرید بهترین دستگاه موخوره گیر بازار

تا اینجا به خوبی با موخوره و دلایل بروز آن آشنا شدید و می دانید که برای درمان باید چه اقدامی انجام گیرد. در این قسمت برایتان راه هایی جهت پیشگیری و جلوگیری از بروز موخوره ذکر خواهیم نمود. دستگاه های گرمایشی مو و مواد شوینده سبب بروز موخوره می شوند اما با این حال موهای بلند بیشتر دچار این مشکل می گردند. ساقه های مو در قیاس با ریشه مو بیشتر در معرض آسیب می باشند و نیاز است از دستگاه های گرمایشی با کیفیت و در مدت زمان کمتری مورد استفاده قرار گیرد و مواد شوینده باکیفیت انتخاب و استفاده شود.

راهنمای خرید دستگاه موخوره گیری


راهنمای خرید بهترین دستگاه موخوره گیر بازار

در چند سال اخیر تولیدکنندگان تصمیم به تولید دستگاه های موخوره گیر جهت از بین برون موخوره گرفته اند. این دستگاه های تولیدی به خوبی می تواند موخوره های مو را از بین ببرد و دیگر نیازی نیست از قیچی برای کوتاهی مو و از بین موخوره استفاده نمایید. دستگاه های موخوره گیری تقریبا از نظر ظاهری مشابه برس مویی هستند که دو صفحه ی جداگانه دندانه دار دارند. این مدل از دستگاه های موخوره گیر بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد که صفحات آن بر روی یکدیگر قرار می گیرد. تولیدکنندگان دستگاه های موخوره گیر با انواع مدل ها به تولید می رسانند. برخی از دستگاه ها همانند یک اتوی مو هستند که از صفحه سرامیکی یا تفلون و تعدادی دندانه برخوردار می باشند. استفاده از این دستگاه همانند استفاده از اتو مو می باشد و کافیست مقداری از مو در میان دستگاه قرار گرفته و از نزدیکی ریشه تا ساقه حرکت نماید. با چند دفعه انجام اینکار دستگاه به کوتاهی موها اندکی بالاتر از موخوره می پردازد که این موها در مخزن دستگاه قرار خواهند گرفت.

نحوه استفاده از دستگاه موخوره گیری

 

 

راهنمای خرید بهترین دستگاه موخوره گیر بازار

توصیه می کنیم حتما پیش از استفاده از دستگاه موهایتان را شسته و بصورت کامل خشک نمایید. اگر موهایی حجیم دارید قطعا اتمام این کار اندکی طول خواهد کشید که باید برای از بین بردن کامل موخوره های مو مقدار صبر کنید.

موخوره گیر نیکل مدل SN-7397-2

یکی از بهترین دستگاه های موخوره گیری دستگاه موخوره گیری SN-7397-2 می باشد که توسط برند معتبر نیکل به تولید رسیده است. این دستگاه می تواند به خوبی و بسیار سریع به حذف موخوره های مو بپردازد که بسیار آسان انجام می شود. این دستگاه مزیت های بسیاری در قیاس با از بین بردن موخوره ها با قیچی دارد. این دستگاه قادر به از بین بردن موخوره ها بدون کم شدن قد آن می باشد. قیمت موخوره گیر نیکل مدل SN-7397-2 مدل را از سایت ایمالز استعلام کنید.

 

موخوره گیر فاسیز کد 6935

یکی دیگر از بهترین دستگاه های موخوره گیری دستگاه S6 می باشد که از محصولات سوپرا محسوب می گردد. شما می توانید از طریق دکمه ای که بر روی این دستگاه تعبیه شده است جهت چرخش تیغه داخلی را مشخص نمایید. امکان قرارگیری دستگاه در حالت بسته نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که این محصول بصورت شارژی بوده و جهت کار با آن نیاز است از طریق درگاه microUSB به شارژ آن اقدام نمایید. این درگاه را می توانید در انتهای دسته ی دستگاه مشاهده کنید. این کیف دارای برخی لوازم جانبی است که به همراه دستگاه درون کیف آن به شما ارائه می گردد.

موخوره گیر اومیت کد 714

دستگاه موخوره گیر 714 که از محصولات اومیت به شمار می رود یکی از بهترین دستگاه های موخوره گیر محسوب می شود. به جای آنکه موهای خود را برای از بین بردن موخوره با قیچی کوتاه نمایید با استفاده از این دستگاه می توانید به خوبی و با سرعت بالا اینکار را انجام دهید. برای این دستگاه یک باتری در نظر گرفته شده است که قابلیت شارژ مجدد را دارد. امکان کار با دستگاه با هر دو دست برای شما فراهم گردیده است که این ویژگی به دلیل وجود قابلیت چرخش دو طرفه می باشد. برای آنکه موخوره های موی خود را از بین ببرید به 40 دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز دارید که این زمان بستگی به حجم موی شما متغیر خواهد بود. با بهره گیری از این دستگاه و از بین بردن موخوره شادابی را به موهای خود می بخشید و مانع شکستگی موی خود می گردید و از آن پس موهایتان زیبا و کاملا مرتب خواهد بود. پیش از استفاده توصیه می کنیم موهایتان را شسته و خشک نمایید و سپس به استفاده از آن بپردازید.

دستگاه موخوره گیر هر تریمر کد 7


راهنمای خرید بهترین دستگاه موخوره گیر بازار

بسیاری از خانم ها تمایل دارند موهایی سالم و مرتب داشته باشد و مانع از موخوره داشتن موهای خود شوند و یا در صورت وجود آن را از بین ببرند. برای اینکار استفاده از دستگاه های موخوره گیر می تواند یک انتخاب مناسب محسوب گردد. این دستگاه امکان از بین بردن موخوره مو بدون کوتاهی آن با قیچی را فراهم می آورد که پس از موخوره گیری موهایتان شاداب و زیبا خواهد بود و هیچگونه شکستگی در آن وجود نخواهد داشت. پیش از شروع کار باید موهای خود را شسته و خشک نمایید و سپس به استفاده از دستگاه بپردازید. برای موخوره گیری با این دستگاه به 40 دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز دارید که این زمان بستگی به حجم موها تفاوت دارد. قیمت موخوره گیر هر تریمر کد 7 را از سایت ایمالز استعلام بپرسید!

 

دستگاه موخوره گیر فاسیز مدل 1195

اخیرا بسیاری از افراد به استفاده از دستگاه های موخوره گیر می پردازند تا موخوره موهایشان را از بین ببرند و روشی بهتر از کوتاه کردن مو با قیچی را امتحان نمایند. این دستگاه شباهت بسیاری به برس مو دارد اما از دو صفحه مجزا دندانه دار برخوردار می باشد. این دستگاه یکی از بهترین تولیدات برند فاسیز به شمار می رود که امکان تعیین جهت چرخش تیغه داخلی وجود دارد. می توانید جهت قرار دادن دستگاه در حالت بسته از کلیدی که در پشت آن قرار گرفته است بهره گیرید. این محصول بصورت شارژی بوده و برای کار با آن نیاز است آن را شارژ نمایید. درگاه شارژ این دستگاه در قسمت پایین تعبیه شده است. برای این محصول باتری لیتیومی در نظر گرفته شده است که از طول عمر بالایی برخوردار است. لوازم جانبی این محصول در کیف مخصوص آن قرار گرفته است که به همراه دستگاه ارائه می گردد. از لوازمی که به همراه این دستگاه وجود دارد می توان پایه تنظیم ارتفاع برش، دو عدد گیره نگهدارنده مو، شانه مخصوص، روغن مخصوص تیغه ها و آداپتور شارژ اشاره نمود.

دستگاه موخوره گیر وی اند جی مدل V-6000


راهنمای خرید بهترین دستگاه موخوره گیر بازار

برند وی ان جی یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه های موخوره گیر می باشد که بسیار معروف نیز است. دستگاه V-6000 را می توان به عنوان یکی از باکیفیت ترین محصولات این برند معرفی نمود. افرادی که موهای بلندی دارند بیشتر در معرض بروز موخوره هستند و موهایشان چند شاخه می گردد و زیبایی و شادابی خود را از دست می دهد. اگر به درمان موخوره نپردازید شاهد پیشروی این مشکل خواهید بود. برای از بین بردن موخوره می توانید با قیچی موهای خود را کوتاه نمایید اما ما به شما خرید دستگاه موخوره گیر را پیشنهاد می دهیم. دستگاه V-6000 یکی از بهترین دستگاه های موخوره گیر است و کمک شایانی به شما خواهد نمود. این دستگاه موفق به کسب تاییدیه استاندارد اروپا CE شده است. نقاط مثبت این دستگاه سبب گشته تا بسیاری از افراد ترغیب به خرید آن شوند. برند وی اند جی این دستگاه را بسیار زیبا و بصورت ارگونومیک طراحی نموده است. این محصول از قابلیت حرکت در دو جهت برخوردار بوده و می توانید از کلید چپ گرد و راست گرد استفاده نمایید. باتری بکار برده شده برای این دستگاه قابلیت شارژ مجدد دارد. پیش از استفاده حتما باید موهایتان را شستشو داده و سپس از دستگاه جهت از بین بردن موخوره استفاده نمایید. حین استفاده مقداری از مو را درون دستگاه گذاشته و از ریشه تا ساقه بکشید تا به حذف موخوره ها بپردازد.

دستگاه موخوره گیر فاسیز مدل NEW

 

 

راهنمای خرید بهترین دستگاه موخوره گیر بازار

برای آنکه موخوره موهای خود را از بین ببرید می توانید از دستگاه موخوره گیر استفاده نمایید که یک روش بسیار مناسب است. این روش بدون کوتاهی مو انجام می گیرد که تاثیر بسزایی دارد. این دستگاه توسط برند فاسیز به تولید رسیده است. این محصول نوک موها را کوتاه نموده به صورتی که طول آنها کم نخواهد شد اما موخوره ها از بین خواهد رفت.


نظرات کاربران