راهنما خرید و معرفی بهترین مارک اتو بخار موجود در بازار

معرفی بهترین برند اتو بخار و نکات مهم قبل از خرید آن

اتو بخار را می توان جز لوازم پرکاربردی که در خانه استفاده می شود دسته بندی نمود که وجود آن برای هر خانه ای ضروری است. برای آنکه بتوانید یک اتوبخار مناسب و باکیفیت را خریداری نمایید باید برخی نکات را مورد توجه قرار دهید. وجود یک اتوبخار خوب می تواند استایل شما را شیک و زیبا به نمایش بگذارد و ظاهری آراسته برایتان فراهم نماید. قطعا با داشتن لباس های اتو کشیده و مرتب شخصیت شما بالاتر دیده خواهد شد. شما می توانید علاوه بر اتو کردن لباس های خود با اتوبخار به پاک کردن آن از آلودگی ها و باکتری ها بپردازید. اگر قصد خرید اتوبخار باکیفیت برای خانه خود را دارید با ما همراه باشید تا نکات حائز اهمیت برای خرید را برایتان ذکر کنیم. ممکن است برای شما سوال پیش آید که اتوبخار دارای انواع گوناگونی می باشد؟ و بهترین نوع اتوبخار از چه ویژگی ها و مشخصاتی برخوردار است. 

 

نکات مهم برای خرید اتو بخار

انواع اتو بخار

اتو بخار نیز همانند بسیاری از لوازم دارای انواع گوناگونی می باشد که در ادامه ی این مقاله شما را با انواع آن آشنا خواهیم نمود و شما به خوبی می توانید یک گزینه ی مناسب را انتخاب نمایید.

اتو بخار معمولی : یکی از انواع اتو بخار، اتو بخار معمولی می باشد که از قیمت پایینی برخوردار است و می توان آن را جز ساده ترین اتو بخارها دسته بندی نمود. این مد از اتوها از ابعاد کوچکی برخوردار است و کمترین فضا را به خود اختصاص می دهد. خرید اتو بخار معمولی می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که انتظار چندانی از اتو ندارند و ترجیح می دهند کمترین هزینه را برای آن صرف کنند.

اتو بخار با مخزن جداگانه : نوع دیگر از اتو بخارها، اتو بخار با مخزن مجزا می باشد. این محصول در قیاس با دیگر مدل ها قادر به ایجاد بخار زیادتری می باشد که در بهتر بودن عملکرد تاثیر بسزایی خواهد داشت. با خرید این اتو شما می توانید دو لایه پارپه را بصورت همزمان اتو نمایید. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است در مقایسه با دیگر مدل ها بالا تر می باشد و به همان اندازه دارای عملکرد فوق العاده ای است و می تواند بسیار عالی عمل کند.

اتو بخار ایستاده: اتو بخار ایستاده نوع دیگر از انواع اتو بخارها می باشد که قرار گیری و استفاده از آن بصورت عمودی می باشد. به کمک این اتو بخار امکان اتو کردن لباس های آویزان برایتان فراهم می گردد. اگر به دنبال خرید یک اتو بخار با کارکرد آسان و سریع هستید این محصول می تواند یک انتخاب مناسب برایتان باشد. ممکن است شما نیز از این مدل اتو بخار در بوتیک ها و فروشگاه های پوشاک مشاهاه نموده باشید. این محصول قادر به رفع چین و چروک لباس بسیار سریع می باشد.

اتو بخار سفری : از دیگر اتو بخارهای عرضه شده به بازار اتو بخار سفری می باشد که از ابعاد کوچک برخوردار است. اگر می خواهید یک اتو برای مسافرت های خود داشته باشید این اتو می تواند انتخابی مطلوب برایتان باشد. کوچک بودن این اتو سبب می گردد کمترین جا را به آن اختصاص دهید. لازم به ذکر است که بعضی از اتو بخارهای سفر دارای دسته های تاشو هستند که حجم آن را کمتر از چیزی که هست می نماید.

 

قابلیت ضد رسوب

وجود قابلیت ضد رسوب یکی از اصلی ترین مواردی است که یک اتو بخار مناسب باید دارا باشد و شما باید هنگام خرید آن را مدنظر قرار دهید. پس از گذشت مدت زمانی که از استفاده از دستگاه اتو بخار می گذرد شاهد تولید سنگ آهک و جرم در منافذ آن هستیم و وجود این جرم و سنگ آهک سبب می گردد تا اتو بخار به میزان لازم بخار ایجاد نکند پس در نتیجه نیاز به تمیز نمودن منافذ وجود دارد و شما باید هر از گاهی این کار را انجام دهید. بهترین نوع اتو بخار، اتو بخاری است که دارای فیلتر ضد رسوب باشد و شما جهت تمیز نمودن منافذ آن دچار مشکل نشوید.

 

وزن اتو

توجه به وزن اتو بخار یکی دیگر از نکات حائز اهمیت به شمار می رود که شما باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. خرید اتو با وزن بالا موجب خستگی شما در مدت زمان اندک می گردد پس بهتر است یک محصول سبک تر را انتخاب و خریداری نمایید.

 

قابلیت سلف کلین

هنگام خرید اتو بخار حتما به وجود ویژگس سلف کلین توجه داشته باشید. شما از طریق این ویژگی قادر به از بین بردن رسوب ها و سنگ آهک هایی که توسط اتو تولید می گردد خواهید بود. لازم به ذکر است که انجام اینکار می تواند مدت زمان زیادی را به خود اختصاص دهد و قطعا به وقت و انرژی شما نیازمند است. یکی از مراحل انجام اینکار قرار دادن فیلتر به مدت 4 ساعت در محلول آب و آبلیمو می باشد. با خرید مدل های سریع تر امکان انجام اینکار در مدت زمان کمتر وجود دارد پس مدل های سریع تر مناسب برای افرادی است که زمان کافی جهت انجام اینکار را ندارد.

 

دسته منعطف و راحت

از دیگر ویژگی هایی که یک اتو بخار باید دارا باشد وجود دسته منعطف و راحت می باشد. دسته های نرم که از پهنای بالایی برخوردار نمی باشد یکی از بهترین نوع دسته های اتو می باشد. خرید یک اتو با دسته نامنعطف می تواند شما را در اتو کردن زودتر خسته کند.

 

گوشه باریک اتو

بهترین نوع اتو، اتویی است که دارای لبه جلویی باریک و نازک باشد تا به کمک آن به اتوی نواحی دکمه دار و درون لایه های مختلف بپردازید. با وجود این ویژگی نداشتن مهارت اتو نیز مهم نبوده و لباس شما به خوبی اتو خواهد شد.

 

سیستم خاموشی خودکار

با وجود این سیستم پس از گذشت مدت زمان مشخص و استفاده نکردن از دستگاه اتو بصورت اتوماتیک و خودکار خاموش می گردد.

 

قابلیت راحت پر شدن مخزن آب اتو

از بهترین اتوهای موجود در بازار محصولی است که از ورودی مخزن آب پهن و تقریبا بزرگی برخوردار باشد تا از طریق آن پر کردن مخزن به راحت انجام گردد و شما را با مشکل رو به رو نکند. مخزن اتو باید بصورت مدرج بوده و شما از طریق آن از میزان آب مطلع گردید. نبود علامت های حداکثر و مدرج سبب می گردد شما متوجه پر شدن مخزن نشده و آب از درون مخزن سرازیر گردد.

 

طول سیم

از دیگر نکات حائز اهمیت توجه به طول سیم اتو می باشد. بهتر است به سراغ دستگاهی بروید که دارای سیم بلند باشد تا شما حین اتوی لباس های بزرگ با مشکل رو به رو نشوید.

 

قدرت عملکرد

 توان کارکرد اتوها از با اهمیت ترین ویژگی های آن می باشد. خانه های با جمعیت زیاد به دستگاه اتویی با تان بالا احتیاج دارند تا بتواند نیاز همه ی افراد خانواده را پاسخ دهد.

 

ظرفیت مخزن آب

 همه ی اتوها جهت بخار کردن به یک مخزن آب نیاز دارند ولی ظرفیت آنها در دستگاه های متفاوت، خیلی فرق دارد. عده ای از آنها دارای مخزن آب با ظرفیت زیاد هستند که سبب خواهد شد تا مخزن در فاصله‌های زمانی کوتاه احتیاجی به پر کردن نداشته باشد.

 

کفی دستگاه اتو و جنس آن

 بخش کفی آن ها دارای جنس‌های مختلفی می باشد. جنس مورد کاربرد در کفی بیشتر اتوها از استیل و سرامیک می باشد. هرچه کفی اتو دارای جنس باکیفیت تری باشد سبب حرکت راحت تر اتو بر روی پارچه خواهد شد.

 

 

بهترین برندهای اتو بخار موجود در بازار کدام است؟

تا اینجای مقاله برایتان ویژگی هایی که یک اتوبخار مناسب باید دارا باشد را ذکر نمودیم و شما با آن آشنا شدید. در ادامه برایتان بهترین و پرفروش ترین اتو بخارهای عرضه شده به بازار را معرفی خواهیم نمود تا با اطلاعات کافی اقدام به خرید نمایید.

 


 معرفی پرفروش ترین مدل های اتو بخار در بازار

 

اتو بخارهای برند فیلیپس

 اتو بخار فیلیپس مدل GC9642/60 

اگر یک اتو بخار خیلی عالی با امکانات خیلی زیاد می خواهید و از لحاظ قیمت برای تهیه ی این نوع اتو مشکلی ندارید، دستگاه اتوی بخار مارک فیلیپس Philips GC9642/60 Steam Generator Iron بسیار ایده آل خواهد بود. این مارک اتو بخار با دارا بودن توانی برابر 2400 وات و ظرفی با گنجایش 1800 میلی لیتر خواهید توانست، با آن بزرگترین لباس‌ها را نیز به راحتی اتو بکشید.

ولی خاصیت این دستگاه پتوان فقط کارکرد بالای اتو کشی نیست. خیلی از مارک های اتو بخار با ایجاد بخار، دارای صدای بلند و یا آزار دهنده‌ای می باشند. ولی هنگامی که با این مارک، بخار ایجاد می نمایید، کمتری صدایی ایجاد نمی شود و به راحتی می توانید اتو بکشید.

بخش کف این مارک هم تیتانیوم می باشد که سبب خواهد شد بدون ذره ای مشکل به اتو کردن ادامه دهید. سوراخ‌های موجود در کف آن نیز خیلی دقیق ایجاد شده و در کف اتو جاگذاری شده اند که سبب خواهد شد اتو کردن با کیفیت بالایی انجام شود ولی این سوراخ‌ها دارای فناوری برجسته ای مانند کنترل بخار مناسب با جنس لباس می باشد که سبب خواهد شد کیفیت لباس‌ها پس از اتو شدن پایین نیاید.

 

  اتو بخار فیلیپس مدل  GC4870

این مارک هلندی دارای انواع مختلفی از دستگاه اتو بخار است که به جهانی ارائه نموده است. از دیگر مارک های برجسته و جذاب دستگاه اتو بخار Philips GC4870 Azur Steam Iron می باشد. این مارک از انواع گران و لوکس دستگاه اتو بخار بوده که دارای خصوصیات زیادی می باشد. هنگامی که این مارک را استفاده می نمایید، در اولین نظر، ظاهر جذاب و به خصوص رنگ بندی آن جلب توجه می نماید.

ولی فاکتورهای این مدل اتو فقط خصوصیات ظاهری‌ آن نمی باشد. عملکرد مصرف این مدل اتو بخار برابر با 2600 وات می باشد که در مقایسه با بیشتر دستگاه های اتو بخار موجود در بازار خیلی پرقدرت تر می باشد. هرچند مورد دیگری که جالب توجه می باشد این است که همه ی قدرت در وزنی برابربا فقط 1.6 کیلوگرم جمع شده تا بتواند که اتوکشیدن راحتی را به کاربران هدیه دهد.

بخش کف این اتو Philips GC4870 Azur Steam Iron هم مثل بیشتر مدل ها و برندهای فیلیپس و همچنین مارک های دیگر دارای به استیم گلاید می باشد که به جرات می توان گفت، از بهترین‌های اکنون بازار جهان می باشد.

از خصوصیات برجسته این مدل اتو، ایجاد بخار عمودی می باشد. این خصوصیت کممک خواهند نمود تا قادر باشید پارچه را به شکل عمودی اتو نمایید. مثلا قادرید بدون نیاز به پایین آوردن، پرده ها را به شکل آویزان اتو نمایید. ولی بخار این مدل اتو دارای خصوصیت یونیزه بودن هم هست که سبب خواهد شد قادر باشید چین های عمیق و قدیمی که روی لباس‌ها مانده را نیز خیلی راحت بتوانید محو نمایید.

 

 اتو بخار فیلیپس مدل  GC3760 

ولی همه ی محصولات مارک فیلیپس از کالاهای گران و لوکس نمی باشند. این مارک هلندی جهت استفاده برای افراد متوسط جامعه هم کالاهای مختلفی عرضه نموده است که از ایده آل ترین شکل های آن مدل اتو بخار Philips GC3760 EcoCare Steam Iron می باشد.

ولی قیمت متوسط این نوع مدل از اتو بخار نه فقط علتی برای کاهش مرغوبیت این کالا نمی باشد، بلکه ، نخستین موردی که پس از دیدن این اتوبخار شما رابه خود جلب می نماید، ظاهر حیرت انگیز ان می باشد. سطح کف این مدل اتو بخار هم مثل بیشتر دیگر اتو بخارها دارای استیم گلاید می باشد که این نشان دهنده ی این است که این مدل همگام مرغوب ترین کالاهای حال حاضر جهان می باشد. تفناوریهای مورد استفاده در این مدل اتو بخار هم بسیار پیشرفته می باشند. امکانات ضد چکه و همچنین رسوب‌زدایی از فناوری های مهم مورد استفاده در این مدل اتو بخار می باشند که جلوی از جرم گرفتگی در و وسایل درون تو بخار را خیلی عالی خواهد گرفت. همانگونه که از نام این مدل اتو بخار پیداست، از طبقه ی سری Eco Care مارک فیلیپس می باشد که این یعنی جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی یک گزینه ی با کیفیت به حساب می آید.

 

اتو بخار فیلیپس مدل GC2998/80

برند فیلیپس برای تمامی افراد شناخته شده است و جز بهترین برندهایی است که لوازم خانگی را به تولید می رساند و سابقه آن به بیش از یک قرن می رسد. اتو بخار مدل GC2998/80 جز بهترین و باکیفیت ترین تولیدات این برند معروف به شمار می رود. برند فیلیپس برای این محصول خود قابلیت هایی نظیر تنظیم میزان بخاردهی، اسپری آب و بخاردهی عمودی، مخزن آب، سیستم خاموشی خودکار، قابلیت ضد چکه و ضد رسوب، بخاردهی پیوسته و لحظه ای را در نظر گرفته است. برای این اتو بخار کفی ضد خش بکار برده شده است. هنگام استفاده از این محصول به هیچ عنوان اذیت و خسته نخواهید شد زیرا دارای دسته با طراحی ارگونومیک می باشد و قطعا یک گزینه ی مناسب جهت خرید خواهد بود.

اتو بخار فیلیپس مدل GC5037

از دیگر تولیدات برند فیلیپس می توان اتو بخار مدل GC5037 را معرفی نمود که از کیفیت بالایی بهره مند بوده و جز اتو بخارهای هوشمند این برند به شمار می رود. در این محصول از فناوزی Optimal Temp استفاده شده است که سبب بالاتر رفتن جایگاه این محصول در میان دیگر رقیبان شده است. جنس لباس شما مشخص می کند که بخار و حرارت اتو چگونه ترکیب شود و تنظیمات متناسب با آن اعمال گردد و دیگر احتیاجی به تنظیم دستی دما و بخار وجود ندارد. برای این محصول موتور 3000 واتی در نظر گرفته شده است که برای داغ شدن کفی تنها به مدت زمان اندکی نیاز است. از دیگر قابلیت های این اتو بخار می توان به بخاردهی پیوسته به میزان 70 گرم بر دقیقه را عنوان نمود که این میزان در بخاردهی لحظه ای به 260 گرم می رسد. جهت بهره مندی از این قابلیت می توانید دکمه ی بخاردهی لحظه ای را بفشارید و لباس ها به خوبی و با سرعت بالا اتو خواهد شد. در ساخت کفی این محصول از تیتانیوم اکسید استفاده شده است که از اصلی ترین ویژگی های این محصول می توان به سر خوردن راحت بر روی لباس و ضد خش بودن آن اشاره نمود. این اتوبخار قادر به پخش بخار و حرارت بصورت یکسان در همه نقاط می باشد. برند فیلیپس برای این اتو بخار مخزن 350 میلی لیتری در نظر گرفته است که برای پر نمودن آن می توانید آب را از دریچه ای که در بالای اتو قرار دارد استفاده کنید. قیمت اتو بخار فیلیپس مدل GC5037 را از سایت ایمالز استعلام قیمت کنید.

 

اتو بخار فیلیپس مدل GC4936

اتو بخار مدل GC4936 از دیگر تولیدات باکیفیت برند فیلیپس به شمار می رود که از طراحی زیبایی بهره مند است و دارای قابلیت ها و امکانات جدیدی می باشد. موتوری که برای این محصول در نظر گرفته شده است دارای قدرت 3000 واتی می باشد که کفی اتو را بسیار سریع داغ می کند. از دیگر امکانات این اتو بخار بهره مندی از فناوری Optimal Temp می باشد. جنس لباسی که اتو میکنید می توانید میزان بخار و حرارت را مشخص نماید و متناسب با جنس لباس ترکیب این دو انجام گیرد. درجه حرارت مناسب اتو از طریق فناوری کنترل هوشمند انجام می گیرد و تعادلی که میان میزان بخار و درجه حرارت به وجود می آید از طریق تکنولوژی چرخش حرارت ایجاد می گردد. این ویژگی ها سبب می گردد بدون توجه به جنس لباس اتوی لباس های خود را انجام دهید. در ساخت کفی این محصول از تیتانیوم اکسید بهره گرفته می شود که از ویژگی ضدخش برخوردار است و به راحتی بر روی لباس سر می خورد. این اتو بصورتی طراحی شده است که حرارت و بخار کاملا یکسان پخش می گردد و قادر به اتوی لباس ها بصورت کاملا مطلوب می باشد. زمانی که رسوب در سوراخ های کفی می ماند قابلیت رسوب زدایی که در این محصول بکار برده شده است آنها را از بین می برد و از این طریق بخاردهی به خوبی انجام می گردد. زمانی که رسوب به حد هشدار برسد این محصول به اطلاع شما می رساند و رسوب زدایی در زمان مناسب خود انجام می گردد.

اتو بخارهای پارس خزر

 اتو بخار پارس خزر مدل  SI-702 

در حال حاضر نام پارس خزر به گوش همه ی ایرانی ها آشناست و حتی از کالای این مارک حتی  برای یک بار هم استفاده کرده است. این مارک ایرانی در چند دهه فعالیت خود کالاهای خیلی متنوع به بازار ارائه نموده است که اتوبخار هم یکی از این وسایل می باشد. اتوهای پارس خزر دارای قیمت مناسب‌تر و پایین‌تر در مقایسه با نوع خارجی هستند و مناسب برای مشتریان می باشد.

دستگاه اتو بخار مدل Pars Khazar SI-702 Steam Iron از باکیفیت ترین دستگاه ها در صنعت اتو بخار محسوب می شود که دارای هزینه ای کم‌تر از نصف قیمت رده‌های پایین خارجی می باشد ولی این قیمت به معنی رده پایین بودن دستگاه نیست. بخش کف این وسیله مثل انواع خارجی سرامیکی نمی باشد ولی دارای جنس الماسه و استیل است که مشتری را راضی نگه می دارد.

امکان ضد رسوب و ایجاد بخار هم در این وسیله استفاده شده است. ظرفیت مخزن آب این اتو معادل 300 میلی لیتر می باشد تا با رده‌های متوسط خارجی به رقابت بپردازد. توان این دستگاه معادل 2400 وات می باشد و در مقایسه با خیلی از رده‌های متوسط و یا حتی بعضی از رده‌های بالای مارک های خارجی تفات کمی داشته باشد. امکان خاموشی اتوماتیک و ضد چکه هم از دیگرامکانات این اتو بخار می باد. ایجاد بخار عمودی هم در این اتو بخار Pars Khazar SI-702 Steam Iron بکار رفته و مشتریان را راضی نگه می دارد.

اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

برند پارس خزر یکی دیگر از تولیدکنندگان بهترین اتو بخارهای عرضه شده به بازار می باشد که محصولات با کیفیتی را به تولید می رساند. تولیدات این برند دارای ظاهری زیبا و مشخصات ویژه می باشد. اتو بخار مدل SI-702 یکی از بهترین محصولات برند معروف پارس خزر می باشد. در ساخت این محصول از ترکیب استیل و الماسه بهره برده شده است که می تواند میزان بخاردهی را تنظیم نموده و علاوه بر آن بصورت عمودی بخاردهی را انجام دهد. از دیگر امکانات این اتو بخار می توان مخزن آب، سیستم خاموشی خودکار، قابلیت ضد چکه و ضد رسوب را ذکر نمود. قیمت اتو بخار پارس خزر مدل SI-702  را به صورت لحظه ای از فروشگاههای معتبر در سایت ایمالز استعلام کنید.

اتو بخارهای برند بوش

 اتو بخار بوش مدل TDI903231H 

این مدل هم مثل دیگر مدل های اتو بخار مارک بوش دارای امکانات بسیار زیادی می باشد و اگرچه از طبقه ی بوش به حساب می آید ولی هزینه ای بیشتر از خیلی از دستگاه های اتو بخار لوکس در مقایسه با مارک های دیگر نیز خواهد داشت. این مدل اتو بخار دارای وزنی در حدود 2.1 کیلوگرم می باشد که اگرچه مقداری زیاد است ولی اصلا آزار دهنده نمی باشد. سطح کف این مدل اتو بخار هم مثل اکثر مدل های دیگر اتو بخارهای بوش از جنس سرامیک می باشد تا بتوانید خیلی راحت اتو بکشید. ظرفیت مخزن این مدل اتو 400 میلی لیتر می باشد که می توانی گفت متوسط می باشد ولی بدانید که مسئله ای پیش نخواهد آورد.

از مزایای اتو بخار مدل Bosch TDI903231H Steam Iron قدرت مصرفی‌ آن بوده که برابر با 3200 وات می باشد و ازو نمونه‌های خیلی قدرتمند بازار اتو بخارها محسوب خواهد شد.  ساختار ارگونومیک این وسیله هم خیلی جالب می باشد و قادر است، تا حد بالایی مانع خستگی تان خواهد شد. بخار این مدل اتو در سه حالت متفاوت قابلیت تنظیم دارد تا به آسانی مقدار بخار را کنترل نمایید. توانایی تنظیم دمای دستی به همراه کنترل مقدار بخار سبب خواهد شد با این مدل اتو بخار با با آسودگی اتو بکشید. این وسیله دارای یک صفحه نمایش کوچک که به شما می گوید که اتو گرم یا خنک می باشد. امکان همراه بودن بخار و دما هم در بین طبقه مارک بوش مورد استفاده قرار گرفته تا این برند وسایل منزل برای این وسیله ی متوسط هم امکانات بخصوصش را گذاشته باشد.

 

 اتو بخار بوش مدل TDA502412 

از دیگر اتو بخارهای مارک بوش، نوع Bosch TDA502412 Steam Iron می باشد و اگرچه از کالاهای پایین برند بوش محسو می شود ولی علاوه بر گران بودن در مقایسه با دیگر برندهای رده پایین دیگر مارک ها، دارای امکانات خیلی بیشتری در مقایسه با دیگر برندهای رده پایین می باشد. اولین مورد مثبت جالب توجه در این نوع مدل اتو بخار رنگ بندی و ساختار می باشد.

اتو بخارهای برند پاناسونیک

 اتو بخار پاناسونیک  NI-JWT980 

برند پاناسونیک در سالیان متوالی با نامی معتبر در حوزه وسایل منزل بر سر زبانهاست که کاربران از آن راضی هستند. از صنایع این مارک، ساخت اتو بخار می باشد که در این حوزه هم خیلی موفق عمل کرده است. این اتو بخار Panasonic NI-JWT980 Steam Iron از با کیفیت ترین مدل‌ها و یا ایده آل ترین مارک پاناسونیک در صنعت اتو بخار می باشد که در مقایسه با دیگر مارک های پیشرفته دارای قیمت بهتری می باشد و دارای وسایل یکسانی می باشد. این وسیله دارای موتوری با توان 2800 وات می باشد و نیازهای یک خانواده را برطرف می سازد.

حجم مخزن آب این اتو تقریبا 350 میلی لیتر می باشد که متوسط ولی جهت اتوکردن روزانه کافی می باشد. کف این اتو از سرامیک می باشد که چیزی از مارک های دیگر بازار کم ندارد. ولی تکنولوژی این وسیله دو طرفه بودن کفی و چرخش 360 درجه آن که به دلیل ساختار ویژه کف این مدل است، می باشد. تمیز شدن اتوماتیک اتو هم از موارد مثبت این وسیله است که در خیلی از اتو بخارهای رده بالا هم وجود ندارد. ایجاد بخار عمودی  و رسوب نکردن وسیله هم از وسایل دیگر مورد استفاده در این اتو می باشد.

اتو بخارهای برند تفال

اتو بخار تفال  GV 7850 

مارک تفال، یک اسم بسیار آشنا می باشد که هم دارای قیمتی مناسب، و هم دارای کیفیت بالایی نیز می باشد. این اتو بخار Tefal GV 7850 Steam Generator Iron از مدل‌های پیشرفته این مارک می باشد که امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می دهد.  هنگام در دست گرفتن این اتو، برجسته ترین مورد، ظاهر مخصوص و پیچیده‌ آن می باشد ولی باید بدانید که این مدل ، به هیچ وجه پیچیده نیم باشد. ظرفیت مخزن آب آن خیلی بالا می باشد و تقریبا تا 1.6 لیتر جا می گیرد. سطح کفی این وسیله سرامیکی می باشد و به اولترا گلاید شده مجهز است تا حرکت روی پارچه را راحت نماید.

این اتو دارای مصرف بهینه هم می باشد تا در ساعات اوج مصرف بتوانید در مصرف برق صرفه جویی نمایید. همانگه که از این مدل انتظار می رود، امکان ایجاد بخار بطور عمودی هم در این اتو بکار برده شده تا امکانات این مدل از مارک های دیگر پایین تر نباشد.

 

 اتو بخار تفال مدل FV9747 

این نوع اتوها بعلاوه هزینه ی خوب، دارای امکانات بالایی نسبت به این هزینه ی کم می باشد. این وسیله دارای وزنی معادل تقریبا 1.8 کیلوگرم می باشد و دارای ساختار ارگونومیک هم می باشد. بخش کف این اتو مثل دیگر اتو بخارهای مارک تفال، از جنس سرامیک می باشد. البته دارای فناوری اولترا گلاید نمی باشد، ولی این جنس سرامیکی باعث راضی نگه داشتن مشتری می شود. در این نوع اتو همه ی نیازها جهت اتو کردن قرار داده شده و برآورده می سازد.

ظرفیت مخزن آب این مدل اتو بخار 350 میلی لیتر می باشد که در مقایسه با هزینه ی آن معقول است. اتو بخار مدل Tefal FV9747 Steam Iron به طور پیاپی به مقدار 55 گرم در یک دقیقه ایجاد بخار می نماید. ایجاد بخار عمودی در این اتو جهت عملکرد بهتر استفاده شده است. امکان کنترل بخار اتوماتیک به همراه همه ی این خصوصیات در این اتو موجود است. کارکرد مصرفی این مدل برابر 2800 وات می باشد که در مقایسه با دیگرمدل های هم رده اش پرقدرت تر می باشد.

 

اتو بخار فلر مدل SI 240

یکی از بهترین اتو بخاری های عرضه شده به بازار اتو بخار مدل SI 240 می باشد. این محصول جز بهترین و باکیفیت ترین تولیدات برند معروف فلر به شمار می رود. این محصول در کشور ما نیز دارای طرفداران بسیاری است. فلر در ساخت کفی این محصول خود از سرامیک بهره برده است که دارای مقاومت و استحکام بالایی است که عملکرد خوبی نیز از خود به نمایش می گذارد. از اصلی ترین ویژگی های این محصول می توان به وجود سیستم خاموشی خودکار، سیستم ضد چکه، سیستم ضد رسوب و بخار دهی عمودی اشاره نمود. با وجود این ویژگی ها این محصول جز بهترین اتو بخارها دسته بندی می گردد. 

 

اتو بخار فوما مدل FU-1922

 این محصول دارای کفی از جنس سرامیک می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است. این کفی از قابلیت اسپری آب بهره مند است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به بخاردهی عمودی و تنظیم میزان بخاردهی اشاره نمود. این محصول توسط برند فوما به تولید رسیده است که برای این محصول خود از سیستم خاموشی خودکار استفاده نموده است. علاوه بر سیستم خاموشی خودکار قابلیت های دیگری نیز در این اتو بخار مشاهده می شود که شامل سیستم ضد چکه و ضد رسوب می باشد. این محصول جز بهترین اتو بخارها دسته بندی می گردد و می تواند انتخاب مطلوبی جهت خرید باشد.

 

اتو بخار رومانتیک هوم مدل DJ-512

از دیگر اتو بخارهایی که در بازار وجود دارد. اتو بخار مدل DJ-512 که توسط برند رومانتیک هوم تولید شده است یکی دیگر از بهترین اتو بخارهایی است که در بازار موجود می باشد. این محصول دارای مخزن آب، قابلیت اتو کلین، بخاردهی عمودی و بخاردهی پیوسته تا 25 گرم در دقیقه، اسپری آب، سیستم ضد چکه می باشد. در ساخت کفی این اتو بخار از سرامیک بهره گرفته شده است که از وزن اندکی برخوردار است.

 

اتو بخار بی سیم DSP مدل KD1064D

برند DSP یکی از معروف ترین برندهای تولیدکننده اتو بخار و لوازم خانگی می باشد. محصولات این برند دارای کیفیت بالایی است و محبوبیت بسیاری را در میان خریداران کسب نموده است. اتو بخار KD1064A یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات این برند به شمار می رود که بصورت بی سیم است. از قابلیت های این محصول می توان به سیستم سلف کلین، سیستم خاموشی خودکار، ضد چکه و ضد رسوب، قابلیت تنظیم میزان بخار دهی، اسپری آب و قابلیت بخاردهی عمودی اشاره نمود. لازم به ذکر است که امکان استفاده از این اتو بخار بصورت بی سیم و با سیم وجود دارد. اگر قصد خرید اتو بخار را دارید این محصول یک انتخاب مناسب برایتان خواهد بود.

 

اتو بخار فوما مدل FU-1839

از دیگر تولیدات برند فوما می توان به معرفی اتو بخار مدل FU-1839 پرداخت. این محصول از طراحی زیبایی بهره مند است که دارای طول 325 میلی متری و عرض 150 میلی متری می باشد. اندازه ی این محصول کاملا مناسب می باشد. این اتو بخار با وزن 1.5 کیلوگرمی به بازار عرضه می گردد و سبب می گردد هنگام استفاده خسته نگردید. فوما این اتو را با کفی سرامیکی به تولید می رساند. با وجود کفی سرامیکی دیگر نیازی نیست زیاد نگران چسبیدن لباس به کفی و سوختن آن باشید. اتو کردن انواع لباس ها، ملحفه، پرده و ... با این اتو کار بسیار راحتی خواهد بود. امکان تنظیم بخاردهی این دستگاه وجود دارد. برای این محصول یک مخزن با ظرفیت 250 میلی لیتری در نظر گرفته شده است و دارای توان مصرفی 2200 وات می باشد. سیمی که این اتو دارا است از طول 1,90 متر می باشد و برای آن از روکش الیاف بهره گرفته شده است. از دیگر امکانات این محصول دارا بودن دکمه SELF-CLEAN می باشد که مختص خارج نمودن بخار آب قرار گرفته است. جهت اطلاع از میزان آب باقی مانده در مخزن فوما چراغ نمایشگر و شیشه ی نمایش میزان آب قرار داده است. سیستم تمیز سازی خودکار جهت حذف رسوبات آب از منافذ از دیگر قابلیت های این اتو بخار به شمار می رود. به همراه این محصول یک پیمانه 100 میلی لیتری نیز به خریدار ارائه می گردد.

 

مشخصه و ویژگی های اتو بخار باکیفیت

اتو بخار فوما مدل FU-1859

آخرین محصولی که به معرفی آن خواهیم پرداخت اتو بخار مدل FU-1859 می باشد که توسط برند معروف فوما به تولید رسیده است. این محصول دارای کفی سرامیکی می باشد که به خوبی کار اتو کردن را انجام می دهد بدون آنکه لباس به آن بچسبد. به کمک این کفی حرارت و دما کاملا یکسان در تمام نقاط پخش خواهد شد. این اتو بخار دارای توان 2200 واتی بوده و از وزن مطلوبی برخوردار است. مخزن بکار برده شده برای این محصول دارای ظرفیت تقریبا 400 میلی لیتری می باشد و احتیاجی به پر کردن مخزن برای هر بار اتو کردن لباس ها وجود ندارد. دکمه اسپری که در این اتو بکار برده شده است سبب می گردد آب از نوک اتو بر روی لباس اسپری گردد. حرارت و بخار در این محصول کاملا یکسان پخش می گردد. سیمی که برای این اتو بخار در نظر گرفته شده است از طول 1.60 متری برخوردار است و شما به کمک آن می توانید آزادی عمل بیشتری داشته باشید.

در این متن شما را با سری مختلفی از دستگاه های اتو بخار را آشنا نمودیم که بتواند احتیاجات همه خانواده ها را بر آورده سازد. در نتیجه با توجه به مقدار مصرف روزانه و یا هفتگی از اتو هریک از این اتوها را تهیه نمود  تا مسئله ای پیش نیاید. هرچند مارک های گفته شده و هزینه ی آنها با هم تفاوت داشت. پس ابتدا هزینه هایی را که می خواهید برای خرید صرف کنید در نظر داشته باشید و سپس جهت تهیه ی یکی از آنها اقدام نمایید.


نظرات کاربران