معرفی بهترین هندزفری های تگ گوشی موجود در بازار

معرفی بهترین هندزفری های تگ گوش برای مکالمه

ممکن است بسیاری از افراد مجبور باشند در هنگام انجام فعالیت هایی نظیر کار کردن، ورزش و دیگر فعالیت ها جواب تماس های خود را بدهند که در این زمینه خرید هندزفری تک گوشی را به شما توصیه می کنیم. امروزه تولیدکنندگان بسیاری به تولید هندزفری های تک گوشی می پردازند که بسیاری کاربردی نیز می باشد. در این مقاله نمونه هایی از این نوع هندزفری ها را به شما معرفی خواهیم نمود. همانطور که می دانید استفاده از گوشی های هوشمند امروزه همه گیر شده و می توان گفت جز جدانشدنی انسان محسوب می گردد و ما مجبور هستیم مطابق تکنولوژی و پیشرفت هایی که به وجود می آید قدم برداریم. بسیاری از افراد هنگام کار و ورزش و دیگر فعالیت ها تماس هایشان را پاسخ می دهند و بهتر است اینکار را آسان تر نماییم و به استفاده از یک هدست و یا هندزفری مناسب بپردازیم و پاسخگویی به تماس ها کاری راحت تر باشد. ابزارهای جانبی گوشی های هوشمند و ... همیشه با پیشرفت هایی رو به رو می باشد که هندزفری تک گوشی یکی از همین ابزارهای جانبی محسوب می گردد که به بازار عرضه شده است و رضایت خریداران را به خود جلب نموده است.

 

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200

یکی از بهترین هندزفری های تگ گوش که امروزه در بازار مشاهده می شود هندزفری بلوتوثی مدل Voyager 5200 می باشد که تولید شده توسط برند پلنترونیکس است. این هندزفری را می توان جز بهترین هندزفری های تک گوشی قرار داد که فروش بالایی داشته است و رضایت مصرف کنندگان را کسب نموده است. این هندزفری از طراحی زیبا بهره مند است و استفاده از آن به راحتی انجام می گردد و شما را در استفاده های طولانی مدت اذیت نخواهد کرد. هنگام استفاده نیازی نیست نگران افتادن هندزفری از گوش خود باشید. لازم به ذکر است که برند پلنترونیکس این محصول خود را به گونه ای تولید نموده است که بدون دست قادر به کار می باشد و نیازی نیست جهت کار با آن از دست های خود استفاده نمایید. از امکانات این هندزفری می توان به وجود کالر آیدی (Caller ID) اشاره نمود. وجود این قابلیت سبب می گردد حین تماس هندزفری نام فردی که تماس گرفته است را برایتان بخواند و شما در صورت تمایل به پاسخ می توانید از کلمه Answer که به معنای پاسخ می باشد بهره گیرید و با گفتن این کلمه تماس پاسخ داده خواهد شد و نیازی به استفاده از دست نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به حذف نویز اشاره نمود که در مکان های شلوغ صدا به خوبی منتقل خواهد شد و صداهای دیگر کاملا حذف می گردد. در این محصول از چند میکروفون قوی بهره گرفته شده است. اگر قصد دارید برای مدت زمان طولانی از این هندزفری استفاده نمایید هیچگونه مشکلی به وجود نخواهد آمد زیرا این هندزفری با مواد ضدتعریق به تولید رسیده است. قیمت هندزفری پلنترونیکس مدل Voyager 5200 را از سایت ایمالز استعلام کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین برند هدفون را در این مطلب بخوانید.

 


معرفی بهترین هندزفری های تگ گوش برای مکالمه

هندزفری بلوتوثی پلنترونیکس مدل Explorer 500

هندزفری دیگری که به معرفی آن خواهیم پرداخت هندزفری بلوتوثی تولیدی برند معروف پلنترونیکس با نام Explorer 500 می باشد. این محصول جز بهترین هندزفری های تک گوشی دسته بندی می شود که محبوبیت بسیاری را بدست آورده است و مورد رضایت خریداران قرار گرفته است. طراحی این محصول بسیار شیک و زیبا انجام گرفته که از وزن بسیار کمی نیز برخوردار است. برای این هندزفری از سه میکروفون و یک بازوی قوی جهت بالا بردن کیفیت صدا بهره گرفته شده است. باتری بکار برده شده برای این محصول از قدرت بالایی بهره مند نمی باشد اما با این حال شما قادر هستید به مدت 7 سال به صحبت با آن بپردازید.

هندزفری بلوتوث تک گوشی جبرا مدل Stealth

یکی دیگر از بهترین هندزفری های تک گوشی عرضه شده به بازار هندزفری بلوتوثی مدل Stealth می باشد که یکی از بهترین تولیدات برند جبرا می باشد که انتخاب مناسبی جهت انجام مکالمه می باشد. طراحی این هندزفری بسیار زیبا انجام گرفته است. این محصول از اندازه چندان کوچکی که برند جبرا ادعا می کند برخوردار نمی باشد. از ویژگی های اصلی این محصول می توان به کیفیت صدای مطلوب آن اشاره نمود و علاوه بر آن می توان گفت که به خوبی قادر به حذب نویز می باشد و تمامی صداهای مزاحم را حذف می کند تا صدا به خوبی منتقل شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این هندزفری مطلوب بوده و قابلیت هایی که دارد در قیاس با قیمت آن بهتر می باشد. این مدل می تواند یک گزینه ی مناسب برای افرادی باشد که قصد خرید یک هندزفری زیبا با قابلیت حذف نویز را دارند.

هندزفری تک گوشی پلنترونیکس مدل M70


معرفی بهترین هندزفری های تگ گوش برای مکالمه

پلنترونیکس از معروف ترین برندهای تولید هندزفری های تک گوشی می باشد که از بهترین محصولات این کمپانی می توان به هندزفری مدل M70 اشاره نمود. پلنترونیکس این هندزفری را با قیمت پایین به بازار عرضه می کند. از اصلی ترین ویژگی های این محصول می توان به وجود باتری باکیفیت که دارای طول عمر بالایی است اشاره نمود. طراحی این محصول چندان زیبا نبوده اما استفاده از آن راحت می باشد زیرا به خوبی در گوش قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان  فناوری حذف نویز را ذکر نمود و علاوه بر آن از ویژگی DeepSleep بهره مند می باشد. این ویژگی سبب می گردد با خارج شدن هندزفری از گوش به مدت 90 دقیقه هندزفری بر روی حالت DeepSleep یا همان خواب عمیق قرار گیرد. با وجود این ویژگی باتری موجود در این محصول تا 5 ماه قادر به کار می باشد. قیمت هندزفری تک گوشی پلنترونیکس مدل M70 را از فروشگاههای ایمالز استعلام کنید.

 

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Style

کمپانی جبرا نیز از دیگر تولیدکنندگان معروف هندزفری تک گوشی محسوب می گردد که تا کنون بهترین محصولات را روانه بازار نموده است. از بهترین تولیدات این برند می توان به معرفی هندزفری مدل Style پرداخت. این برند موفق شده محصولاتی با کیفیت بالا را تولید نماید و رضایت خریداران و مصرف کنندگان را کسب نماید. این هندزفری قادر به پوشش کاربر تا محدوده 30 متری می باشد و در بالاتری فاصله نیز باکیفیت ترین صدا را دارا است. این محصول از بلوتوث نسخه 4.0 استفاده می کند که شما می توانید از آن جهت اتصال به دو دستگاه بهره گیرید. برند جبرا این هندزفری را با وزن 10 گرمی طراحی و تولید می کند که وزن بسیار کمی محسوب می گردد. طراحی این محصول به گونه ای انجام گرفته است که هنگام استفاده گوش شما اذیت نخواهد شد حتی اگر مدت زمان طولانی به استفاده از آن بپردازید. برای این هندزفری راهنمای صوتی در نظر گرفته شده است که میزان شارژ باقی مانده هندزفری را به شما اطلاع می دهد. با خرید این محصول می توانید به مدت 6 ساعت مداوم مکالمات خود را انجام دهید. اگر این هندزفری در حالت استندبای قرار گیرد دوام شارژ آن به 7 روز می رسد.  تمامی دستگاه هایی که از پورت USB بهره مند هستند با این محصول سازگار می باشند و شما از طریق کابل میکرو USB می توانید اقدام به شارژ این هندزفری نمایید. از اصلی ترین قابلیت های این محصول فناوری حذف نویز می باشد. لازم به ذکر است که این محصول از معایبی نیز برخوردار است که عدم وجود قابلیت کنترل صدا و Mute شدن نمونه ای از معایب این هندزفری به شمار می رود. برند جبرا این امکان را فراهم نموده است که شما با نصب نرم افزار مخصوص بر روی گوشی از طریق بلوتوث به هندزفری اتصال یابید.

هندزفری بلوتوثی تک گوش جبرا مدل Wave

از دیگر محصولات برند جبرا می توان به معرفی هندزفری بلوتوثی تک گوشی Wave پرداخت که از کیفیت مطلوبی بهره مند می باشد. این محصول از طراحی زیبا و شیکی برخوردار است که سبب می گردد بسیاری از افراد ترغیب به خرید آن شوند. وزن این هندزفری تقریبا 13.5 گرم می باشد و برای آن بلوتوث نسخه 3.0 در نظر گرفته شده است که شما قادر هستید دو دستگاه را به آن اتصال دهید. از دیگر قابلیت های موجود در این محصول می توان به حذف نویز اشاره نمود که به خوبی صداهای مزاحم را حذف کرده و صدای باکیفیت را انتقال می دهد. برد این هندزفری برابر با 10 متر می باشد. لازم به ذکر است که هندزفری Wave از دستور صوتی پشتیبانی می نماید که امکان پاسخ یاعدم پاسخ به تماس دریافتی هنگام گوش دادن به موزیک با فرمان صوتی وجود دارد. باتری بکار برده شده برای این محصول می تواند به مدت 6 ساعت امکان مکالمه را برایتان فراهم کند و جهت اطلاع از میزان شارژ می توانید از روی بدنه به آن پی ببرید. گفتنی است که قرارگیری این هندزفری بر روی استندبای می تواند شارژ را تا 8 روز نگه دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت کنترل صدا، کنترل موسیقی و قابلیت Mute اشاره نمود. برای این هندزفری ویژگی دیگری در نظر گرفته شده است که شامل فرکانس پاسخگویی 300 هرتزی تا 300 هزار هرتزی، امپدانس 16 اهم و حساسیت 4 دسی بل می باشد.


معرفی بهترین هندزفری های تگ گوش برای مکالمه

هندزفری تک گوشی هوکو مدل E10

کمپانی دیگری که به تولید هندزفری های تک گوشی می پردازد کمپانی هوکو می باشد که یک برند معروف و به نام است. یکی از بهترین محصولات این برند هندزفری تک گوشی E10 است که شما می توانید از آن هنگام انجام فعالیت های مختلف بهره گیرید. هنگام استفاده کاملا راحت خواهید بود و گوش شما را اذیت نخواهد کرد و خیال شما از افتادن آن نیز راحت تر خواهد بود. برند هوکو برای این هندزفری از بلوتوث نسخه 4.1 بهره برده است که امکان اتصال دو دستگاه به آن فراهم گردیده است. این محصول از دکمه هایی جهت پاسخگویی به تماس، کنترل صدا، کنترل موسیقی و روشن و خاموش نمودن بر روی بدنه خود برخوردار است. از دیگر ویژگی های این هندزفری می توان به قابلیت Mute اشاره نمود. باتری استفاده شده برای این محصول یک باتری 55 میلی آمپر ساعتی بوده که شما از طریق آن می توانید به مدت 6 ساعت مکالمه مداوم داشته باشید و 4 ساعت نیز بصورت مداوم موسیقی گوش دهید. زمانی که این هندزفری را بر روی حالت استندبای قرار می دهید شارژ آن به مدت 60 ساعت باقی می ماند و با تمام شدن شارژ می توانید با 2 ساعت شارژ زدن آن را بطور کامل شارژ کنید. برند هوکو این محصول خود را قابلیت حذف نویز وارد بازار نموده است که در نتیجه صدایی با کیفیت انتقال داده خواهد شد. وزن این محصول برابر با 17 گرم می باشد.

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Steel

از دیگر تولیدات برند جبرا هندزفری بلوتوثی مدل Steel می باشد که دارای کیفیت مطلوبی است. این هندزفری در وزن 10 گرمی تولید می شود و برای آن بلوتوث نسخه 4.1 در نظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت های این هندزفری اتصال هندزفری به گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال از طریق بلوتوث و NFC می باشد. هنگام استفاده از این محصول نیازی نیست نگران افتادن آن باشید زیرا به خوبی در گوش قرار می گیرد و بسیار راحت است و گوش فرد را اذیت نمی کند. جبرا برای این محصول از دستور صوتی بهره برده است. با وجود این قابلیت می توانید تماس ها را پاسخ یا رد کنید. بر روی این محصول یک دکمه قرار داده شده است که برای دستیار هوشمند سیری (Siri) و Google Now در نظر گرفته شده است. برد این هندزفری برابر با 30 متر می باشد و از دیگر ویژگی های آن می توان به مقاومت بالا در برابر آب، گرد و خاک و ضربه اشاره نمود. میزان شارژ این هندزفری از طریق پخش صوتی اطلاع داده خواهد شد. با خرید این محصول می توانید تنها با یکبار شارژ کردن آن به مدت 6 ساعت بصورت مداوم مکالمات خود را انجام دهید و به موسیقی گوش دهید. با قرار گیری هندزفری بر روی حالت استندبای شارژ آن تا 240 ساعت باقی می ماند. این هندزفری از امپدانس 16 اهمی و حساسیت میکروفون 14 دسی بلی بهره مند است.


معرفی بهترین هندزفری های تگ گوش برای مکالمه

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3

 برند ریمکس از دیگر تولیدکنندگان به نام و مشهور در عرصه تولید هدست و هدفون می باشد که تاکنون بهترین و باکیفیت ترین محصولات را تولید و عرضه نموده است. یکی از بهترین تولیدات این برند هندزفری تک گوشی بلوتوثی مدل RB-T3 می باشد که دارای کیفیتی بالایی است. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول کاملا مطلوب بوده و قطعا با وجود قابلیت هایی که دارد از ارزش خرید برخوردار می باشد. این محصول بسیار شیک و ساده طراحی شده است و وزن آن برابر با 6.3 گرم می باشد. این هندزفری هنگام استفاده گوش شما را اذیت نخواهد کرد و سبب خسته شدن گوش نمی گردد و حتی نیازی نیست نگران افتادن آن از گوش باشید. برند ریمکس این محصول را با بلوتوث 4.1 وارد بازار نموده است که از طریق آن اتصالات انجام گردد. افرادی که آیفون یا آیپد دارند هنگام استفاده قرار هستند میزان شارژ باتری را بر روی نمایشگر گوشی خود مشاهده نمایند. از اصلی ترین قابلیت های این هندزفری حذف نویز و صداهای مزاحم می باشد و در آخر صدایی با کیفیت منتقل می گردد. برای این هندزفری دکمه هایی همچون کلیدهای کنترل صدا، موسیقی، پاسخگویی به تماس های دریافتی و قابلیت Mute بکار برده شده است. با شارژ شدن کامل این محصول قادر هستید به مدت 4 ساعت بصورت مداوم به پخش موسیقی بپردازید و جهت مکالمه باتری به مدت 5 ساعت دوام خواهد داشت. در صورت نیاز می توانید این هندزفری را به دو دستگاه اتصال دهید. زمانی که هندزفری فر روی حالت استندبای قرار میگیرد شارژ آن کامل حفظ می گردد. در ساخت بدنه این محصول از پلاستیک ABS و آلومینیوم بهره گرفته شده است. برای اطلاع از قیمت هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3 در فروشگاههای آنلاین معتبر به سایت ایمالز مراجعه کنید.

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303

کمپانی تسکو یک برند ایرانی است که یکی از بهترین تولیدکنندگان در این عرصه به شمار می رود. محصولات این برند از کیفیت مطلوبی بهره مند است. هندزفری بلوتوثی مدل TH 5303 یکی از بهترین تولیدات برند تسکو می باشد که فروش بالایی را نیز داشته است. تسکو برای این محصول خود از بلوتوث نسخه 4.1 بهره برده است و برد مفید آن تا 10 متر می رسد. این هندزفری از دکمه هایی مختص پاسخگویی به تماس ها، کنترل صدا برخوردار است که بر روی بدنه هندزفری تعبیه شده است. باتری بکار برده شده برای این محصول باتری لیتیومی 90 میلی آمپر ساعتی می باشد. اگر قصد شارژ کردن این هندزفری را بطور کامل دارید تنها 1 ساعت تا 1.5 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. زمانی که شارژ این محصول کامل است قادر به انجام مکالمه بصورت مداوم تا 8 ساعت خواهید بود و جهت گوش دادن به موسیقی این باتری تا 7 ساعت فعال می باشد. زمانی که این هندزفری را بر روی حالت استندبای قرار می دهید باتری آن به مدت 180 ساعت باقی می ماند. در صورت تمایل می توانید این هندزفری را به گوشی، تبلت و دیگر دستگاه هایی که دارای بلوتوث نسخه 4.1 هستند اتصال دهید. 

هندزفری بلوتوثی هوکو مدل E7

 

معرفی بهترین هندزفری های تگ گوش برای مکالمه

هندزفری بلوتوثی E7 از دیگر تولیدات برند هوکو محسوب می گردد که دارای کیفیت مطلوبی بوده و رضایت خریداران را کسب نموده است. این محصول از طراحی جالبی برخوردار و تنها از وزن 4 گرمی بهره مند می باشد اما قطعا در ظاهر اینگونه دیده نمی شود. بلوتوثی که این هندزفری سازگار است بلوتوث نسخه 4.1 می باشد که می توانید گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال سازگار با این نسخه را به آن اتصال دهید. این هندزفری از برد مفید 10 متری برخوردار بوده است. هوکو برای این هندزفری از باتری 45 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده است. امکان مکالمه و پخش موسیقی مداوم به مدت 3.5 ساعت هنگامی که باتری کامل شارژ است برای مصرف کننده فراهم گردیده است. زمانی که این محصول را بر روی حالت استندبای قرار می دهید ماندگاری باتری به 55 ساعت می رسد. لازم به ذکر است که در صورت تمایل می توانید هندزفری را به دو گوشی اتصال دهید. از اصلی ترین قابلیت های هندزفری E7 پشتیبانی از تکنولوژی نمایشگر iOS Device Power می باشد و علاوه بر آن به خوبی قادر است نویز را حذف کنید و صدا را با کیفیت بالا انتقال دهد. قابلیت Mute شدن یکی دیگر از قابلیت های این هندزفری است. در این محصول شاهد وجود قابلیت کنترل صدا نخواهیم بود. برای آنکه از میزان شارژ باتری اطلاع یابید کافیست به چراغ LED آن نگاه کنید. هوکو در این هندزفری از یک میکروفون داخلی بهره برده است که برای پاسخگویی به تماس ها می باشد. لازم به ذکر است که هنگام خرید به شما یک سر گوشی اضافه نیز ارائه می گردد. فرکانس پاسخگویی میان 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، امپدانس 16 اهمی و حساسیت 120 دسی بل از دیگر ویژگی های این هندزفری محسوب می گردد.

هندزفری بی سیم آوی مدل N1

هندزفری دیگری که به شما معرفی خواهیم نمود هندزفری بی سیم N1 می باشد که توسط برند آوی به تولید رسیده است. این هندزفری این امکان را برایتان فراهم می آورد که حتی در زیر باران نیز بتوانید به استفاده از آن بپردازید. این محصول مقاومت بالایی در برابر آب دارید. می توانید در صورت تمایل این هندزفری را به تبلت و گوشی از طریق بلوتوث اتصال دهید. از اصلی ترین قابلیت های این هندزفری می توان به قابلیت حذف نویز و پخش صدای باکیفیت اشاره نمود. جهت پاسخگویی به تماس و کنترل صدا می توانید از دکمه هایی که بر روی این هندزفری قرار گرفته است بهره گیرید. فرکانس پاسخگویی در این هندزفری از 20 هرتز تا 20 هزار هرتز می باشد و دارای امپدانس 16 اهمی و حساسیت 123 دسی بلی است.

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5325

از دیگر تولیدات برند ایرانی تسکو می توان به معرفی هندزفری بلوتوثی TH 5325 پرداخت که دارای کیفیت مطلوبی نیز می باشد. بلوتوثی که برند تسکو برای این محصول در نظر گرفته شده است نسخه 4.0 می باشد که امکان اتصال هندزفری به گوشی، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال را فراهم می کند و از طریق آن صدایی با کیفیت بالا در حد استریو در دسترس شما قرار می گیرد. این هندزفری در وزن 10 گرمی تولید می گردد و دارای برد مفید 10 متری است. باتری بکار برده شده برای هندزفری TH 5325 یک باتری لیتیوم پلیمری 75 میلی آمپر ساعتی می باشد. با وجود این باتری شما قادر هستید به مدت 6 ساعت بصورت مداوم مکالمه انجام دهید و یا به مدت 5 ساعت موسیقی گوش دهید. زمانی که برای این محصول حالت استندبای در نظر گرفته می شود ماندگاری شارژ باتری به 200 ساعت خواهد رسید. جهت اطلاع از میزان شارژ می توانید از نشانگر LED هندزفری بهره گیرید. لازم به ذکر است که به همراه هندزفری یک کابل استریو نیز به شما ارائه می گردد که امکان استفاده از آن برای دو گوشی را فراهم می کند. این محصول از فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتزی، امپدانس 32 اهمی و حساسیت 112 دسی بلی برخوردار است.

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Classic

 

معرفی بهترین هندزفری های تگ گوش برای مکالمه

هندزفری دیگری که معرفی می کنیم توسط برند جبرا به تولید رسیده است. بلوتوث در نظر گرفته شده برای این هندزفری بلوتوث نسخه 4.0 می باشد که شما می توانید به کمک آن هندزفری را به دو گوشی اتصال دهید. برد مفید این محصول برابر با 30 متر می باشد که به شما آزادی عمل بیشتری را خواهد داد. هندزفری Classic با وزن 10 گرمی وارد بازار می شود. استفاده از این محصول گوش شما را در طولانی مدت اذیت نخواهد کرد و خستگی را در پی نخواهد داشت. از اصلی ترین قابلیت های این محصول می توان به پشتیبانی از دستور صوتی اشاره نمود که از طریق این قابلیت شما از زمان شارژ باتری و تماس دریافتی مطلع خواهید شد. این هندزفری امکان انجام مکالمه تا 9 ساعت بصورت مداوم  را فراهم می کند. زمانی که حالت استندبای برای این محصول انتخاب گردد باتری به مدت 216 ساعتشارژ خواهد داشت. در این هندزفری نیز قابلیت حذف نویز و صداهای مزاحم وجود دارد که سبب می گردد صدا با کیفیت بالایی منتقل شود. قابلیت کنترل صدا، کنترل موسیقی و Mute شدن از دیگر قابلیت های عرضه شده برای هندزفری می باشد. زمانی که شما به مدت 1 ساعت از هندزفری استفاده نکنید هندزفری بصورت خودکار و اتوماتیک خاموش خواهد شد. حساسیت در این هندزفری برابر با 5 دسی بل بوده و قطر درایو آن نیز 11 میلی متر می باشد. اگر قصد خرید یک هندزفری تک گوشی با کیفیت بالا را دارید این هندزفری می تواند یک انتخاب بی نظیر برای شما باشد.

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E13 

هندزفری دیگری که معرفی خواهیم نمود هندزفری بلوتوث E13 از محصولات برند هوکو می باشد. نسخه بلوتوث در نظر گرفته شده برای این هندزفری نسخه 4.1 می باشد که می توانید از طریق آن هندزفری را به دیگر دستگاه ها نظیر گوشی، تبلت و ... متصل نمایید. این محصول از برد مفید 10 متری برخوردار است. برند هوکو این محصول را با ویژگی هایی نظیر قابلیت حذف نویز، پخش صدای باکیفیت (اچ دی)، باتری 60 میلی آمپر ساعتی روانه بازار نموده است. امکان پخش موسیقی مداوم و انجام مکالمه به مدت 4 ساعت توسط این باتری برای شما فراهم گردیده است. زمانی که هندزفری بر روی حالت استندبای قرار می گیرد شارژ باتری به مدت 70 ساعت باقی خواهد ماند. این محصول با وزن 6 گرم و طراحی ظریف و زیبا به بازار عرضه می شود. طراحی این هندزفری به گونه ای انجام گرفته است که سبب خستگی گوش نمی گردد. لازم به ذکر است که برند هوکو برای این محصول از دستور صوتی پشتیبانی نموده است که از طریق آن می توان تماس ها را پاسخ داد و یا رد نمود. می توانید جهت کنترل صدا و موسیقی از دکمه های مخصوص که بر روی هندزفری قرار دارد استفاده نمایید. فرکانس پاسخگویی در این محصول 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و دارای امپدانس 16 اهمی و حساسیت 96 دسی بلی می باشد.

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T15


معرفی بهترین هندزفری های تگ گوش برای مکالمه

آخرین محصولی که به شما معرفی خواهیم نمود توسط برند ریمکس به تولید رسیده است و با نام RB-T15 به بازار عرضه می گردد. این هندزفری را می توان جز بهترین هندزفری های تگ گوشی میان رده در بازار دسته بندی نمود. بلوتوثی که این محصول بهره مند است بلوتوث نسخه 4.1 می باشد که شما از طریق آن هندزفری را به گوشی و تبلت اتصال می دهید. لازم به ذکر است که این هندزفری از جک هدفون 3.5 میلی متری برخوردار است که مزیت بزرگی به شمار می رود. وزن این هندزفری برابر با 6.7 گرم بوده که وزن کمی محسوب می گردد. در صورت تمایل می توانید این هندزفری را به دو دستگاه متصل کنید. باتری بکار برده شده برای هندزفری RB-T15 یک باتری با ظرفیت 55 میلی آمپر ساعتی می باشد که امکان پخش موسیقی به مدت 5 ساعت بصورت مداوم و مکالمه به مدت 7 ساعت بصورت مداوم را فراهم می کند. اگر این محصول را بر روی حالت استندبای قرار دهید ماندگاری شارژ آن به 220 ساعت خواهد رسید. کلیدهای موجود در این هندزفری جهت کنترل صدا، کنترل موسیقی، پاسخگویی به تماس و Mute شدن مورد استفاده قرار می گیرد. در این هندزفری شاهد حساسیت 110 دسی بل، فرکانس پاسخگویی میان 20 هرتز تا 20 هزار هرتز و امپدانسی 16 اهم هستیم.


نظرات کاربران