معرفی بهترین مدل های یخچال سامسونگ

بهترین یخچال های سامسونگ موجود در بازار 2023

یکی از اصلی ترین لوازم آشپزخانه که نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد یخچال فریزر است. این وسیله ی مهم و گران قیمت با برندها ، مدل ها و قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. یکی از برندهای سازنده یخچال فریزر سامسونگ می باشد که معرف حضور همه ی ما هست. برند سامسونگ یخچال فریزهای متنوعی را روانه بازار کرده که شما بسته به سلیقه و فاکتورهای مختلفی که مد نظر دارید می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید که این کار در ابتدا ممکن است مشکل به نظر برسد اما اگر نیازهای خود را بشناسید و فاکتورهای مهم را به درستی برای خود تعیین کنید و تمام موارد مهم را در نظر بگیرید می توانید یخچال مناسبی خریداری کنید. ما در ادامه شما را با انواع یخچال های سامسونگ و جدیدترین آن ها آشنا می کنیم. بعلاوه شما می توانید از طریق صفحه لیست قیمت یخچال سامسونگ به قیمت انواع مدلهای این محصول در فروشگاههای مختلف دسترسی یابید.

راهنمای خرید یخچال های سامسونگ 

برند سامسونگ را در زمینه لوازم صوتی، تصویری و خانگی همه می شناسیم، یکی از محصولات این برند کره-ای یخچال و فریزر است که طی سال های اخیر  کیفیت و کارایی خود را به همه ثابت کرده. یخچال و فریزرهای سامسونگ در مدل های مختلف از جمله سایدبای ساید، کمبی و دوقلو عرضه شده و دارای قیمت-های متفاوتی است که ما در ادامه قصد معرفی آن ها را به شما داریم که در صورت تمایل به خرید بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

درباره برند سامسونگ


بهترین یخچال های سامسونگ موجود در بازار 2023

برند معروف سامسونگ فعالیت خود را در زمینه ساخت محصولات خانگی و الکترونیکی از سال 1969 در کره جنوبی شروع کرده و با عرضه محصولات با کیفیت در دسته ی رقبای برندهای آمریکایی و اروپایی قرار گرفته است. هچنین این برند در ایران بسیار معروف است و همه ی ما حتما یکی از محصولات آن را خریداری و استفاده کرده ایم. همان طور که می دانید سامسونگ محصولاتی در زمینه های مختلف تولید می کند که امروز شما را با انواع یخچال های آن آشنا می کنیم:

برند سامسونگ یخچال های زیبا با طراحی های متفاوتی دارد، از جمله مدل های خاص و زیبای سامسوتگ یخچال های درب فرانسوی هستند که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده زیرا که دارای ظرفیت بسیار بالایی است که مصرف کننده دیگر نگرانی کمبود جا در یخچال را ندارد و مخصوصا برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب است. طراحی خاص و شیک این نوع یخچال وجود مدل سه دربی یا چهار دربی آن است به این  گونه که دو درب کشیده در قسمت بالا و یک یا دو کشو در قسمت وسط که کشوی پایی به فریزر اختصاص دارد. یخچال های درب فرانسوی علاوه بر ظاهر زیبا مصرف انرژی پایین و جاگیری کمی در فضای آشپزخانه دارد.

انواع یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ مدل فود شوکیس

از دیگر مدل یخچال های برند سامسونگ می توان به مدل فود شوکیس اشاره کرد که به صورت دو درب طراحی شده اند. این طراحی زیبا و هوشمندانه باعث ظولانی شدن عمر موادغذایی می شود.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل سایدبای ساید

یکی از مدل های معروف و پرطرفدار یخچال های سامسونگ مدل ساید بای ساید آن است.همانطور که می دانید این دسته از یخچال ها دارای دو درب مجزا در کنار هم هستند که یک درب به یخچال و درب دیگر به فریزر اختصاص دارد. برخلاف ظاهری نشان می دهد و اکثر مردم فکر می کنند قسمت فریزرگنجایش بالایی ندارد اما جالب است بدانید که عمق آن زیاد است و فضای کافی را به شما ارائه می دهد. مدل های سایدبای ساید معمولا دارای آبسردکن و یخ ساز هستند که بر روی درب یخچال قرار گرفته است.

یخچال و فریز سامسومگ مدل کمبی


بهترین یخچال های سامسونگ موجود در بازار 2023

یخچال و فریزرهای مدل کمبی که بیشتر با نام یخچال و فریزر مدل بالا و پایین شناخته می شوند دارای دو درب مجزا به این صورت که معمولا یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین هستند. این نوع مدل معمولا به کسانی که آشپزخانه ی آن ها دارای فضای کافی نمی باشد توصیه می شود

یخچال و فریزر سامسونگ مدل دوقلو

این مدل یخچال ها در زیرمجموعه ی مدل های سایدبا ی ساید قرار می گیرد و به نوعی طراحی شده که به شما این امکان را می دهد بسته به سلیقه ی خود یخچال و فریزر را مانند مدل ساید بای ساید در کنار هم به صورت چسبیده و یا به طور مجزا استفاده کنید. تفاوتی که مدل دوقلو با سایدبای ساید دارد این است که مدل های دوقلو دارای آبسردکن نیستند و همچنین داخل فریزر به جای طبقه از کشو استفاده شده است.

یخچال و فریزرهای سامسونگ در رنگ های متفاوتی عرضه می شود که یکی از رنگ های پرطرفدار آن، مدل استیل می باشد. شما با خرید یخچال های استیل سامسونگ ظاهری زیبا و شیک به آشپزخانه ی خود می-بخشید اما در عین حال این نکته را عرض می کنیم که باید مرتبا در حال تمیز کردن یخچال باشید زیرا این مدل ها ضدلک نیستند و رد دست و لک را به آسانی می گیرند.

اگر فضای آشپزخانه کوچکی دارید به شما رنگ سفید کلاسیک یخچال های سامسونگ را پیشنهاد می کنیم که آشپزخانه ی شما را بزرگتر نشان دهد به علاوه رنگ سفید ارزان تر و تمیز کردن آن راحت تر است.

اما ممکن است شما به فضای تاریک و سبک متالیک علاقه داشته باشید که در این صورت رنگ مشکی یخچال های سامسونگ را پیشنهاد می دهیم. این رنگ علاوه بر ضد لک بودن ظاهر آشپزخانه را بسیار شیک و زیبا می کند.

یخچال های سامسونگ دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر برندها متمایز می کند:


بهترین یخچال های سامسونگ موجود در بازار 2023

با توجه به تقاضای بالای محصولات سامسونگ که امروز به طور اختصاصی درباره ی یخچال های آن صحبت می کنیم شکی در کیفیت بالای محصولات سامسونگ وجود ندارد. یخچال و فریزرهای سامسونگ برخلاف ظاهر ظریف، دارای گنجایش بالایی می باشند که در مورد یخچال های کمبی  اگر به فضای فریزر بیشتری نیاز دارید بهتر است مدل فریزر پایین که دارای کشو هستند را انتخاب کنید ، به علاوه یخچال های سامسونگ دارای کمپرسور اینورتر هستند که در نتیجه مصرف یخچال را کاهش داده و کارایی آن را بالا می-برد، معمولا امکان اتصال به وای فای و قابلیت کنترل از راه رور را دارند و در آخر با تمام این ویژگی های منحصر به فرد این خبر خوب را به شما می دهیم که قیمت یخچال و فریزهای سامسونگ نسبت به رقبای موجود در بازار بسیار کمتر است.

سخن آخر این که برند سامسونگ برای همه ی ما شناخته شده و قابل اعتماد است و برای خرید لوازم خانگی یا الکترونیکی به راحتی می توانیم به این برند بزرگ اعتماد کنیم. سامسونگ در همه ی زمینه های فعالیتی خود و همچنین یخچال و فریزر مدل های مختلفی را در بازار عرضه کرده که خریداران باید بسته به نوع سلیقه ی خود و فالکتور های مهمی مانند اندازه فضای آشپزخانه، رنگ مورد نظر و جمعیت خانواده و میزان خرید روزانه و همچنین مقدار هزینه ای که می خواهند پرداخت کنند را مد نظر قرار دهند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. امیدوریم این وبلاگ برای انتخاب شما مفید واقع شده باشد.

 

بهترین مدل های یخچال سامسونگ کدامند؟

یخچال سایدبای ساید سامسونگ مدل HM34

اولین یخچال از برند سامسونگ که قصد معرفی آن را داریم مدل HM34 است که یکی از مدل های سایدبای ساید می باشد. علاوه بر طراحی زیبای این یخچال، امکانات مدرن و ظرفیت مناسب آن این مدل را برای خریداران به محصولی جذاب تبدیل کرده است. از جمله دیگر ویژگی های به خصوص مدل HM34 دستگیره های هوشمند آن است که به صورت توکار طراحی شده اند که با کوچکترین اشاره و حتی با یک انگشت هم باز می شوند، همچنین این ویژگی سبب می شود که دیگر نگران خطر باز کردن درب یخچال توسط کودکان نباشید.

این یخچال مجهز به سیستم CoolSelect Zone است که با نام محفظه یخچال هم شناخته می شود، توسط این سیستم می توان متناسب با مواد غذایی موجو در یخچال یک سیستم سرمایشی برای آن انتخاب کنید همچنین وجود کمپرسور اینورتر دیجیتال سامسونگ باعث افزایش طول عمر و کاهش صدای زیاد یخچال و مصرف بالای انرژی در این محصول می شود. یخچال ساید بای ساید HM34 مجهز به سیستم آبسردکن می باشد که در زیر آن فضا برای جایگیری دو لیوان بزرگ وجود دارد، این آبسرکن روی درب فریزر تعبیه شده که با وجود اهرم داخلی می توانید به راحتی به آب خنک دسترسی داشته باشید. شما می-توانید برای تنظیمات دمای یخچال از صفحه نمایشگری که در بالای آبسرکن وجود دارد استفاده کنید. دیگر تکنولوژی که در این یخچال به کار رفته سیستم خنک کننده ی دوگانه یا Twin Cooling System است. با وجود این سیستم دجه ی دما و رطوبت یخچال به خوبی حفظ می شود که عملکرد یخچال و فریزر را بهبود می بخشد. یکی از مشکلاتی که برای نگه داشتن مواد غدایی به مدت طولانی در یخچال با آن روبرو هستیم بوی نا مطبوعی است که یخچال می گیرد اما در این مدل با وجود فیلتر بوگیر دیگر با این مشکل روبرو نمی-شویم. یکی از طراحی های عالی به کار رفته وجود بار است که می توانید بطری آب یا نوشیدنی مورد علاقه ی خود را در آن قرار دهید و برای استفائه دیگر نیاز به باز کردن درب یخچال و اتلاف انرژی نیست. قیمت یخچال سامسونگ مدل HM34 را از سایت ایمالز استعلام قیمت کنید.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL730


بهترین یخچال های سامسونگ موجود در بازار 2023

یکی دیگر از مدل یخچال های با کیفیت و زیبای سامسونگ مدل RL730 است. این یخچال از جمله مدل-های زیبا با قدرت بالاست که در یخچال های کم مصرف قرار می گیرد. این مدل هم همانند مدل قبلی مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال است که باعث افزایش طول عمر یخچال و کاهش سروصدای آن و همچنین کاهش مصرف انرژی می شود.  همچنین سرما به صورت یکنواخت جریان دارد که این امر سبب بالا رفتن کیفیت یخچال می شود. برای نگهداری موادغذایی مانند میوه و سبزیجات می توانید از محفظه ی مخصوص میوه و سبزیجات که دارای رطوبت خودکار است استفاده کنید. این مدل نیز دارای صفحه نمایش لمسی است که به کمک آن می توانید تنظیمات یخچال و فریزر را تغییر دهید و همچنین از سیستم سردکننده سریع آن به واسطه ی صفحه نمایشگر استفاده کنید. در این مدل برای روشنایی داخل یخچال از چراغ  LED استفاده شده که فضای کمتری اشغال کرده و گرمای آن کمتر است و طول عمر و نور آن نیز بیشتر است.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل ROSSO2


بهترین یخچال های سامسونگ موجود در بازار 2023

اگر به دنبال یک یخچال زیبای سایدبای ساید می گردید ما مدل ROSSO2 را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل دارای کمپرسور اینورتر است که باعث می شود یخچال نسبت به مدل های قبلی دارای طول عمر بیشتر و صدای کمتر و مصرف انرژی پایین تر باشد. یکی از ویژگی های قابل توجه سیستم CoolSelect Zone یا محفظه ی یخچال در یخچال می باشد که به کمک آن می توان برای مواد غذایی  حالت سرمایشی مخصوص به آن را انتخاب کنید. آبسردکن در این مدل بر روی درب فریزر قرار گرفته که به زیبابی طراحی شده، آبسردکن دارای اهرم داخلی است که به راحتی می توان با یک دست از آب خنک استفاده کرد. همچنین از طریق صفحه نمایشگر که بالای آبسردکن تعبیه شده می توان تنظیمات یخچال یا آبسردکن را تغییر داد و از یخ قالبی یا خرد شده استفاده کرد و یا درجه ی یخچال و فریزر را تغییر داد.برای اطلاع از قیمت یخچال و فریزر سامسونگ مدل ROSSO2 به صورت لحظه ای به سایت ایمالز مراجعه کنید.

دیگر ویژگی منحصر به فرد مدل ROSSO2 سیستم خنک کننده ی دوگانه است. وظیفه ی این سیستم تنظیم بهینه ی درجه ی دما و رطوبت یخچال است که عملکرد یخچال را بهبود می بخشد. برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی نگران بوی نامطبوع یخچال نباشید زیرا وجود فیلتر بوگیر این مشکل را کاملا برطرف کرده است. چراغ های LED که در داخل یخچال به کار رفته گرمای کمتری نسبت به  چراغ های معمولی دارند همچنین فضای کمتری اشغال می کنند و روشنایی بیشتر و مصرف کمتر دارند. وجود بار در قسمت درب یخچال علاوه بر زیبایی خاصی که به این مدل بخشیده به شما این امکان را می دهد که بطری های نوشیدنی مورد علاقه ی خود را در آن نگهداری کنید و برای برداشتن آن ها از باز کردن بیهوده درب یخچال و اتلاف انرژی جلوگیری کرده است و در آخر دستگیره های این محصول به صورت توکار طراحی شده که باز و بسته کردن یخچال بسیار آسان تر بوده و زیبایی و خاص بودن آن را چندین برابر کرده.

یخچال و فریزر کمبی سامسونگ مدل RL750

از جمله یخچال های کاربردی برای خانواده هایی با جمعیت کم و یا متوسط مدل RL750 می باشد. این محصول از دسته مدل های یک پارچه است که یخچال با ظرفیت بیشتر در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین قرار دارد. مدل RL750 مصرف انررژی ++A دارد که جزو مدل های کم مصرف بشمار می رود. این مدل هم دارای آبسرکن و صفحه نمایش دیجیتال است که بر روی درب یخچال قرار دارد که به واسطه صفحه نمایش می توانید تنظیمات یخچال را مشاهده کنید و همچنین دمای یخچال و فریزر را تنظیم کنید. اگر بخواهید موادغذایی را به سرعت منجمد کنید می توانید از ویژگی منحصر به فرد که انجماد سریع فریزر است استفاده کنید. فضای داخلی با استفاده از چراغ های LED روشن شده که علاوه بر گرمای کمتر نوربیشتری دارند و فضای کمتری اشغال می کنند. مدل RL750 دارای آلارم می باشد که در صورت باز بودن درب یخچال به شما اخطار می دهد.

یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ مدل G26


بهترین یخچال های سامسونگ موجود در بازار 2023

یکی دیگر از محصولات زیبا و با کیفیت برند سامسونگ یخچال و فریزر دوقلو مدل G26 می باید. این یخچال که در رنگ سفید عرضه شده در زیر مجموعه ی یخچال های سایدبای ساید سامسونگ قرار می گیرد. این محصول که مجهز ب سیستم Twin Cooling Plus یا خنک کننده ی دوگانه می باشد، با تنظیم رطوبت مواد غذایی را مدت طولانی تری تازه نگه می دارد. همچنین به دلیل وجود کمپرسور اینورتر طول عمر یخچال و مواد غذایی داخل آن بیشتر و صدای آن کمتر بوده و استهلاک یخچال هم کمتر است. مدل G26 دارای محفظه ی سبزیجات با رطوبت خودکار است. عبور جریان سرما در همه  جای یخچال و فریزر یکنواخت است. با طراحی هوشمندانه ای که شرکت سامسونگ به کار برده درب یخچال دارای فناوری Space Max است، به این معنا که فضای یخچال بیشتر می باشد. وجود صفحه نمایش LED بر روی درب یخچال علاوه بر زیبایی خاصی که دارد به شما این امکان را می دهد که تنظیمات یخچال و فریزر را تغییر دهید و عملکرد دستگاه را به طور دقیق مشاهده کنید.

از موارد دیگری که یخچال های سامسونگ را بسیار زیبا کرده داشتن قسمت بار بر روی درب یخچال است که شما می توانید نوشیدنی های مورد علاقه ی خود را در آن نگه دارید و برای استفاده از آن ها درب یخچال را بیهوده باز نکنید و از اتلاف انرژی جلوگیری کنید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به لایه ی ضدباکتری Silver Nano و طبقات شیشه ای و مقاوم ضدسرریز، فیلتر بوگیر برای جلوگیری با بوی نامطبوع یخچال و فیلتر آب اشاره کرد.

یخچال سایدبای ساید سامسونگ مدل RR20

محصول بعدی که از برند کره ای سامسونگ قصد داریم به شما معرفی کنیم یخچال دوقلوی PR20 است که یکی دیگر از محصولات با کیفیت این برند بزرگ به حساب می آید که در ادامه ویژگی های آن را برای شما بیان می کنیم:

طراحی ظاهری مدل RR20 به این گونه است که داخل آن دارای 5 طبقه و دو کشو، در قسمت درب یخچال هم سه طبقه وجود دارد که برای نگهداری بطری ها و تخم مرغ و لبنیات مورد استفاده قرار می گیرد، در بخش فریزر هم دو طبقه و پنج کشو قرار دارد، این مدل در رنگ استیل عرضه بازار شده است.

این یخچال دارای گنجایش 40 فوت، فریزر بدون برفک و آبسردکن در قسمت درب فریزر که مجهز به یخ-ساز نیمه  اتوماتیک و آلارم اخطار دهنده در صورت باز ماندن درب یخچال است.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580


بهترین یخچال های سامسونگ موجود در بازار 2023

این مدل که در دسته یخچال های کمبی یا بالا و پایین قرار می گیرد توجه بسیاری را به دلیل طراحی زیبا و ظرفیت مناسب به خود جلب کرده همچنین با داشتن رتبه مصرف +A و قرار گرفتن در محصولات کم-مصرف محبوبیت زیادی دارد. از جمله طراحی  سیستم داخلی یخچال می توان به کمپرسور اینورتر که باعت صدای کم یخچال می شود و سیستم خنک کننده ی  Twin Cooling که باعت بهبود کارایی و کاهش مصرف انرژی می شود و سیستم انجماد سریع فریزر اشاره کرد. آبسردکنی که بر روی درب یخچال تعبیه شده دارای منبع داخلی است که برای استفاده باید آن را به صورت دستی پر کنید و به واسطه اهرمی که بر روی درب قرار گرفته از آب خنک استفاده کنید. طبقات داخل یخچال و فریزر دارای لایه ی ضد باکتری سیلور نانو است که مواد غذایی را با کیفیت بیشتری در مدت طولانی تر نگه میدارد و همچنین طبقات داخلی یخچال به گونه ای طراحی شده که از سرریز شدن مایعات جلوگیری می کند. قیمت یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580 را از فروشگاههای معتبر در ایمالز استعلام کنید.

 


نظرات کاربران