بهترین گوشی های گیمینگ برند شیائومی

بهترین گوشی های گیمینگ برند شیائومی

شیائومی جزو برندهایی است که گوشی های مخصوص گیمینگ و خاص بازی بسیار خوبی را با قیمت های مناسب عرضه می نماید. موبایل های مناسب بازی و گیمینگ از خصوصیاتی منحصر به فرد برخوردارند که سبب می شوند کاربران گیمر قادر به انجام بازی های سنگین با قدرت اجرایی بالاتر باشند. در ادامه به بررسی تلفن همراه مخصوص گیمینگ و بررسی لیست بروزترین و بهترین آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

 

در موقع تهیه تلفن همراه گیمینگ شیائومی می بایست به چه نکاتی دقت نماییم ؟

واضح است کاربرانی که در جستجوی یک تلفن همراه جهت بازی هستند، در واقع خواستار اجرای انواع بازی ها بدون هیچ مشکلی می باشند، در نتیجه یک تلفن همراه خاص بازی می بایست دارای سخت افزارهایی قوی باشد . منظور از سخت افزار همان پردازنده مرکزی ، پردازنده گرافیکی ، حافظه ، باتری و صفحه نمایش هستند. در موقع تهیه یک موبایل مخصوص بازی می بایست به نکات ذکر شده دقت نمایید و اینکه هریک از این نکات دارای چه کاربردی هستند.

قیمت گوشی های موبایل را در سایت ایمالز مشاهده کنید!

پردازنده مرکزی

بهترین گوشی های گیمینگ برند شیائومی

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین گوشی های بازار را در این مطلب بخوانید!

پردازنده مرکزی یا CPU ، عمل محاسبات ریاضی را انجام می دهد. این قطعه می بایست به انجام محاسبات دودویی پرداخته و بعلاوه همه این محاسبات باید در سریعترین حالت ممکن انجام گیرند . هرچقدر سرعت پردازنده کمتر باشد ، بارگذاری و انجام بازی ها کندتر انجام شده و لذت انجام یک بازی از بین می رود . همه موبایل های گیمینگ شیائومی دارای پردازنده هایی هشت هسته ای هستند که با سرعتی بسیار قابل قبول عمل می نمایند. پردازنده های مورد استفاده در موبایل های گیمینگ شیائومی از سری کوالکام و مدیاتک بوده که از با سابقه ترین کمپانی های سی پی یو می باشند .

CPU گرافیکی :

قطعه دیگری که اغلب در موبایل های گیمینگ دارای اهمیت است، CPU گرافیکی می باشد . پردازنده گرافیکی (GPU) در واقع مسئولیت اجرا نمودن صحنه های گرافیکی بازی را بر عهده دارد . در موبایل های گیمینگ می بایست در جستجوی تلفن هایی دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند باشید زیرا داشتن یک CPU گرافیکی ضعیف، سبب گیر در هنگام بازی است. ناگفته نماند که همه انواع گیمینگ گوشی موبایل شیائومی که ما در ادامه معرفی خواهیم نمود، دارای پردازنده های گرافیکی قوی هستند.

حافظه :

از دیگر موارد بسیار با اهمیت در انجام بازی ها ، حافظه است. همه موبایل های گیمینگ شیائومی دارای حافظه هایی بالا هستند. گنجایش حافظه جهت ذخیره سازی بسیار با اهمیت است ولی از آن  مهمتر حافظه RAM می باشد . عموما در گوشی های مخصوص گیمینگ از حافظه RAM ، بیشتر 6 گیگ و 8 گیگ تا 12 گیگ به کار می روند. در واقع حافظه RAM مربوط به سرعت خواندن اطلاعات است ؛ هر چقدر این حافظه رم بالاتر باشد سرعت بارگذاری و خواندن اطلاعات گیم نیز بالاتر می رود. بنابراین در تهیه یک گوشی مخصوص بازی حتما می بایست در انتخاب حافظه رم مناسب دقت ویژه ای نمایید .

باتری تلفن همراه:

باتری های مورد استفاده در گوشی های مخصوص بازی از بهترین انواع باتری ها و دارای ظرفیت بالا می باشند تا قادر به اجرای بازی در مدت زمانی بیشتری باشند. عموما باتری های مورد استفاده در تلفن های همراه هوشمند گیمینگ برند شیائومی بیشتر از ۴۵۰۰ میلی آمپر هستند که دارای عمری طولانی و دوام مناسب جهت انجام کارهای طولانی مدت هستند . همه انواع گوشی معرفی شده در لیست جزو برترین گوشی های همراه مخصوص بازی شیائومی بوده و از طول عمر باتری مناسبی نیز برخوردارند .


بهترین گوشی های گیمینگ برند شیائومی

بیشتر بخوانید: لیست بهترین گوشی های شیائومی را در این مطلب بخوانید!

صفحه نمایش تلفن همراه :

برخورداری از یک صفحه نمایشگر قوی در یک تلفن همراه قادر خواهد بود لذت یک بازی را دو برابر نماید. تلفن های همراه مخصوص بازی می بایست دارای صفحه نمایشی قدرتمند و با روشنایی بالا باشند تا قادر به نمایش واضح صحنه های تاریک شوند. بعلاوه برخورداری از رنگ و کنتراست قابل قبول نیز در اجرا و به نمایش گذاشتن بازی نقش مهمی را ایفا می نماید. از دیگر نکات با اهمیت درمورد صفحه نمایش های مخصوص بازی، زاویه دید مناسب است که گوشی باید قادر باشد در زوایای گوناگون، بهترین کیفیت را برای کاربران به نمایش گذارد .

چرا باید گوشی همراه مخصوص گیمینگ برند شیائومی را تهیه نماییم؟

امروزه گوشی های همراه مخصوص بازی در  برند هایی از قبیل سامسونگ ، هواوی و … نیز روی کار آمده اند. اما عاملی که سبب می گردد اکثر کاربران گوشی های گیمینگ شیائومی را انتخاب نمایند، ارائه بهترین کیفیت در قبال مناسبترین قیمت است. برند شیائومی موفق به ارائه بهترین گوشی های هوشمند با کمترین قیمت شده است و این موضوع درمورد گوشی های گیمینگ نیز صادق می باشد . امروزه با توجه به افزایش قیمت همه چیز از جمله تلفن همراه بطور غیرطبیعی، کاربران ترجیح می-دهند با پرداخت کمترین هزینه، بهترین وسیله را خریداری نمایند.

Xiaomi Mi 9T Pro

بهترین گوشی های گیمینگ برند شیائومی

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ کدامند؟ این مطلب را در سایت ایمالز بخوانید!

گوشی همراه هوشمند مدل می ۹ تی پرو برند شیائومی از جمله ارزان ترین تلفن های مخصوص گیمینگ بوده که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. این نوع از بدنه ای از جنس آلومینیوم ساخته شده که دارای مقاومتی بسیار بالاست. جهت حفاظت از صفحه نمایشگر این گوشی از تکنولوژی گوریلا گلس ۵ تولید شده در کورنینگ استفاده گردیده است که در انواع گوشی پرچمدار بکار می رود؛ این دقیقا همان فناوری است که در بررسی گلکسی S21 Ultra به آن پرداخته شد. در موبایل مخصوص بازی برند شیائومی مدل می 9T پرو از صفحه نمایش Super AMOLED HDR با سایز 6.39 اینچ استفاده شده که از این بین 86.1% آن مختص به صفحه لمسی می باشد که در اختیار استفاده کنندگان قرار داده شده است. این نوع گیمینگ شیائومی ، به صورت پیش فرض با اندروید 9 و جدیدترین پوسته شیائومی MiUi 12 به بازار آمده است و به اندروید 10 نیز ارتقاء پیدا می نماید. قیمت گوشی های شیائومی از سایت ایمالز استعلام کنید.

تلفن همراه مخصوص بازی برند شیائومی مدل می 9T پرو ( Redmi K20 Pro)

گوشی همراه Xiaomi Mi 9T Pro در سه نوع دارای حافظه 64 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی و 6 گیگ حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 6 گیگ حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 8 گیگ حافظه رم تولید گردیده است. همچنین این نوع از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی نماید ولی به احتمال زیاد به این کارت حافظه نیز نیازی نیست. در بخش پشتی دستگاه یک دوربین سه گانه 48 مگا پیکسل اصلی، 8 مگا پیکسل تله فوتو و 13 مگا پیکسل فوق عریض تعبیه شده است. در قسمت دوربین سلفی نیز در بخش جلویی لنزی 20 مگا پیکسلی تعبیه شده است که بسیار مستعد صدمه دیدن می باشد. در قلب گوشی همراه مخصوص بازی شیائومی مدل می 9 تی پرو تراشه ای اسنپدراگون 855 با تکنولوژی 7 نانومتری بکار رفته است که کارکردی بسیار خوب در فعالیت و پردازش انواع بازی ایفا می نماید. در نهایت جهت تامین نیرو سخت افزار تلفن همراه، یک باتری 4000 میلی آمپری تعبیه شده است که با شارژری 27 واتی شارژ می گردد.

تلفن همراه مخصوص بازی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو


بهترین گوشی های گیمینگ برند شیائومی

دومین تلفن همراه گیمینگ که  از جمله برترین های برند شیائومی است، گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو نام دارد. این گوشی از پلاستیک ساخته شده و جهت حفاظت از صفحه نمایش آن تکنولوژی گوریلا گلس 5 ساخت کورنینگ استفاده شده است . در این نوع نمایشگر IPS LCD با سایز 6.53 بکار رفته است که این میان 84.9% پنل LCD روشن نوت 8 پرو شیائومی مربوط به صفحه لمسی می باشد و برای استفاده کاربر مفید است. صفحه نمایش گوشی گیمینگ شیائومی از HDR پشتیبانی می نماید . گوشی شیائومی ردمی Note 8 Pro با اندروید 9 و پوسته نوین MiUi 12 شیائومی می باشد که توانایی ارتقا به اندروید 10 نیز را دارد.قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو را از سایت ایمالز استعلام کنید.

گوشی مخصوص بازی شیائومی مدل ردمی نوت 8 پرو

Xiaomi Redmi Note 8 Pro در قلب پردازش خود دارای یک Helio G90T مدیاتک هشت هسته ای با تکنولوژی 12 نانومتری می باشد که بسیار کارآمد بوده و کارکردی مناسب دارد . دستگاه مخصوص بازی شیائومی از چهار حافظه 64 گیگابایتی حافظه ذخیره سازی و 6 گیگا بایت حافظه رم ، 128 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی و 6 گیگا بایت حافظه رم ، 128 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی و 8 گیگ حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 8 گیگ حافظه رم تشکیل شده است . در بخش پشتی این گوشی دوربین چهارگانه 64 مگا پیکسلی اورجینال ، 8 مگاپیکسل فوق عریض ، 2 مگاپیکسل عمق و 2 مگاپیکسل ماکرو تعبیه گردیده است که این دوربین فوق عریض و ماکرو دارای کارکردی چندان خوب نیستند. در پنل بخش جلویی گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی دوربینی 20 مگاپیکسلی تعبیه گردیده است . جهت تامین انرژی سخت افزاری آن نیز ، یک باتری 4500 میلی آمپری بکار رفته  است که توسط شارژر 18 واتی شارژ می گردد .

گوشی همراه مخصوص بازی برند شیائومی مدل ردمی نوت ۹ اس

از برترین گوشی های همراه موجود در میان گوشی های گیمینگ و مختص بازی برند شیائومی، می-توان به گوشی شیائومی مدل ردمی نوت 9S اشاره نمود. بدنه این تلفن از جنس پلاستیک مقاوم بوده که دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد و در مقابل آب و قطره های باران مقاوم است. جهت حفاظت از قسمت پنل جلو و پشت آن تکنولوژی گوریلا گلس 5 ساخت کورنینگ بکار برده شده است . صفحه نمایش تعبیه شده در این مدل از نوع IPS LCD دارای سایز 6.67 اینچ بوده که از تکنولوژی HDR10+ نیز پشتیبانی می نماید . 84.5% از سطح صفحه نمایش مربوط به صفحه لمسی می باشد و برای استفاده کاربر مفید است. موبایل مخصوص بازی شیائومی ردمی مدل  نوت 9 اس در هنگام ارائه به طور پیش فرض با اندروید 10 و نسخه جدید پوسته شیائومی MiUi 12 ارائه می گردد که قابل ارتقا به اندروید 11 نیز می باشد.

گوشی همراه مخصوص بازی شیائومی مدل ردمی 9 اس

در پردازشگر Xiaomi Redmi Note 9s پردازنده اسنپدراگون 720 با تکنولوژی ساخت 8 نانومتری هشت هسته ای می باشد که در این کلاس از موبایل، دارای کارکرد درجه 1 است. پردازنده گرافیکی Adreno 618 هم توسط پردازنده مرکزی قادر خواهد بود صحنه های گرافیکی سنگین بازی را به راحتی اجرا نماید. تلفن همراه گیمینگ برند ردمی نوت 9s در 3 حافظه 64 گیگا بایتی حافظه ذخیره سازی و 4 گیگ حافظه رم ، 128 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی و 4 گیگ حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 6 گیگ حافظه رم از نوع UFS 2.1 به بازار ارائه می گردد. در بخش پشتی گوشی نیز دوربینی چهارگانه 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی ، 8 مگا پیکسلی دوربین فوق عریض، 5 مگاپیکسل دوربین ماکرو و 2 مگاپیکسل دوربین عمق به کار رفته است . دوربین سلفی آن هم دارای لنزی 16 مگا پیکسلی می باشد. تامین نیروی قطعات سخت افزاری موبایل مخصوص بازی شیائومی بر عهده یک باتری 5020 میلی آمپری است که دارای شارژر 18 واتی بوده اما از سرعت شارژ آن اندکی کمتر از سایرین است.


بهترین گوشی های گیمینگ برند شیائومی

تلفن همراه مخصوص بازی برند شیائومی بلک شارک ۲

از جمله برترین انواع موبایل های مخصوص بازی شیائومی به خانواده بلک شارک تعلق دارند. موبایل های Black Shark شیائومی از بهترین های برند شیائومی می باشند که برای گیمینگ طراحی گردیده اند و دارای کارکردی عالی هستند. جنس قسمت پشتی و فریم این نوع گوشی از آلومینیوم بوده که مقاومتی بسیار بالا دارد. در بخش جلویی آن یک صفحه نمایشگر AMOLED عالی فاقد هر گونه بریدگی با سایز 6.39 اینچ تعبیه شده است که 81.7% آن مختص صفحه لمسی می باشد. بعلاوه صفحه نمایش موبایل شیائومی بلک شارک 2 دارای ویژگی همیشه روشن است. گوشی گیمینگ بلک شارک 2 بصورت پیش فرض با اندروید 9 و پوسته JoyUi11 ارائه می گردد که قابل ارتقا به اندروید 10 نیز می باشد. در بخش مرکزی پردازش Xiaomi Black Shark 2 تراشه اسنپدراگون 855 تعبیه شده است که در گوشی شیائومی می 9T پرو نیز مشاهده شد. این تراشه بسیار قوی دارای تکنولوژی ساخت 7 نانومتری است و همراه آن یک پردازنده گرافیکی Adreno 640 جهت خلق صحنه های گرافیکی بکار می رود. گوشی همراه شیائومی بلک شارک 2 گیمینگ با چهار مدل حافظه 128 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی و 6 گیگ حافظه رم ، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 8 گیگ حافظه رم ، 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 8 گیگ حافظه رم و 256 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی و 12 گیگ حافظه رم ارائه می گردد که سبب شده است این نوع گوشی مخصوص بازی به همراه سریعترین تراشه دارای حافظه کافی RAM نیز باشد . در قسمت پشتی گوشی دو دوربین 48 مگا پیکسلی اورجینال و 12 مگا پیکسل تله فوتو تعبیه شده است و دوربین سلفی نیز دارای یک لنز 20 مگا پیکسلی می باشد. تامین انرژی سخت افزاری گوشی نیز بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپری می-باشد که توسط یک شارژر 27 واتی شارژ شده که عمری طولانی و همچنین سرعتی بسیار خوب را در هنگام شارژ شدن به آن می بخشد. قیمت گوشی شیائومی بلک شارک 2 را از ایمالز بپرسید!

گوشی مخصوص بازی برند شیائومی مدل بلک شارک ۳


بهترین گوشی های گیمینگ برند شیائومی

آشکار است که قوی ترین موبایل مخصوص بازی برند شیائومی در این لیست، گوشی بلک شارک 3 است. این نوع گوشی در مقایسه با نسل پیش از خود یعنی بلک شارک 2، دارای رشدی بسیار مطلوب بوده است. در قسمت بدنه و فریم گوشی آلومینیوم بکار رفته است که در برابر ضربه و خط و خش مقاومتی بسیار بالا دارد. در صفحه نمایشگر آن نیز AMOLED دارای سایز 6.67 اینچی تعبیه شده است که نرخ تازه سازی 90 هرتز را عرضه می کند. بعلاوه این نوع از HDR10+ نیز پشتیبانی می نماید که سبب مشاهده هرچه واضحتر تصاویر می گردد .

از دیگر خصوصیات مثبت صفحه نمایش موبایل گیمینگ برند Black Shark 3 ، پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن است. موبایل مخصوص بازی شیائومی به صورت پیش فرض با اندروید 10 ارائه می گردد. در بخش مرکزی پردازشگر موبایل Black Shark 3 چیپست اسنپدراگون 865 با سرعت بالای دارای تکنولوژی ساخت 7 نانومتری هشت هسته ای بکار رفته است که به همراه آن پردازشگر گرافیکی Adreno 650 جهت ارائه تصاویر گرافیکی عرضه شده است . گوشی گیمینگ برند شیائومی بلک شارک 3 با سه حافظه 128 گیگا بایتی حافظه ذخیره سازی و 8 گیگ حافظه رم ، 128 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی و 12 گیگ حافظه رم ، 256 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی و 12 گیگ حافظه رم از مدل UFS 3.0 تولید می گردد. در بخش پشتی موبایل هم دوربینی سه گانه 64 مگا پیکسلی دوربین اورجینال ، 13 مگاپیکسل دوربین فوق عریض و 5 مگاپیکسل دوربین 5 عمق تعبیه شده است . دوربین سلفی آن نیز دارای یک لنز 20 مگا پیکسلی می باشد. جهت تامین انرژی سخت افزاری این گوشی نیز، یک باتری 4720 میلی آمپری بکار می رود که با شارژرهای 65 واتی ، 30 واتی (برای 128 گیگ و 8 گیگ رم) و شارژر 18 پشتیبانی می نماید.

موبایل مخصوص بازی برند شیائومی بلک شارک ۴


بهترین گوشی های گیمینگ برند شیائومی

گوشی های همراه مدل بلک شارک تولید شده در شرکت شیائومی ، تنها بر روی بازی و گیمینگ تمرکز نموده اند و هر روز در مقایسه با گذشته از رشد بالاتری برخوردارند. اخیرا کمپانی شیائومی از بروزترین گوشی های مخصوص بازی شرکت خود تحت عنوان موبایل مخصوص گیمینگ برند شیائومی مدل بلک شارک ۴ را به بازار عرضه نموده است و آن را به کاربران خود معرفی کرده است. این نوع گوشی در مقایسه با دو نسل پیشین خود یعنی مدل بلک شارک ۲ و بلک شارک ۳ ، تغییراتی چشمگیر داشته است و موفق شده است شرایط و امکانات برتری را برای کاربران گیمر خود فراهم نماید.

جمع بندی

در این مطلب تلاش نمودیم به معرفی و بررسی برترین مدل های تلفن همراه مخصوص بازی برند شیائومی که دارای قیمتی مناسب هستند جهت کاربران گیمر بپردازیم . با مطالعه این مقاله کاربران علاقمند خواهند توانست با انتخاب یک مورد از لیست ارائه شده، بهترین مورد را تهیه نمایید و از انتخاب خود نهایت لذت را در هنگام بازی ببرید.


نظرات کاربران