بهترین لپ تاپ های برند دل در سال 2022

بهترین لپ تاپ های برند دل در سال 2022

همانطور که می دانید کمپانی دل در میان سایر کمپانی ها از قدرتمند ترین برندهای موجود در بازار است. در این مقاله تلاش شده است تا به برترین لپ تاپ های دل 2022 بپردازیم و اطلاعاتی را که لازم است در هنگام خرید آن ها به آن توجه داشته باشید بازگو نماییم پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید در میان سایر گزینه های موجود در بازار بهترین لپ تاپ دل در سال 2022 را خریداری نمایید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال لپ تاپی می باشید که عملکرد مناسبی داشته باشد و قیمت آن نیز مناسب باشد بهتر است که به سراغ لپ تاپ های دل در سال 2022 بروید چرا که بین این لپ تاپ ها عملکرد دوام و زیبایی و قیمت بسیار تاثیرگذار است برای بسیاری از اشخاص داشتن ویژگی های مناسب بسیار مهم است. لازم است که بدانید کمپانی دل با آغاز سال جدید میلادی از جدیدترین لپ تاپ های خود در سال 2022 رونمایی کرد و لازم است که بدانیم به دلیل ساختار و فناوری قدرتمند لب تاپ های کمپانی دل مدل های قدیمی تر نیز ارزش خرید بالایی دارد و شما می توانید به سراغ خرید آنان بروید. با توجه به اینکه کمپانی دل همواره محصولاتی تولید می کنند که فناوری بالایی دارد و ساختار آن ها نیز مناسب است به معرفی جدیدترین لپ تاپ های کمپانی دل در سال 2022 خواهیم پرداخت پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید در میان سایر گزینه های موجود در بازار ایران بهترین لپتاپ را خریداری نمایید. بعلاوه سایت ایمالز در صفحه لیست قیمت لپ تاپ امکان دسترسی به قیمت لحظه ای انواع برندها از جمله قیمت لپ تاپ دل ،اچ پی ،ایسر و ...  را برای شما فراهم نموده است.

 

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های کمپانی دل در سال 2022

در میان سایر گزینه های موجود در بازار لپ تاپ های کمپانی دل در بازار موجود هستند به یک گزینه عالی برای خرید به حساب می آید و شما می توانید با توجه به نیازتان سقف بودجه  ای که تعیین کرده اید و معیارها ملاک هایی که در نظر دارید به سراغ فهرستی از بهترین لپ تاپ های کمپانی دل از سال 2022 بروید و با بررسی گزینه های موجود بتوانید نکات متفاوت هر یک از این لپ تاپ ها را با یکدیگر بررسی کنید و در نهایت با توجه به بودجه خود و سلیقه تان بهترین لپ تاپ از کمپانی دل را خریداری نمایید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین لپ تاپ های کمپانی دل آشنا شوید.

لپ تاپ الینور 15 


بهترین لپ تاپ های برند دل در سال 2022

جدیدترین لپ تاپ کمپانی دل در سال 2022 این لپ تاپ است که دارای یک پردازنده گرافیکی است و از پردازنده نسل 10 اینتل پشتیبانی می کند. در رابطه با سایر ویژگی های این لپ تاپ لازم است که بدانید دارای رم 32 گیگابایتی ddr4 است.

نمایشگر آن 15. 16 اینچ می باشد و رزولوشن آن 1920 در 1080 است. از دیگر قابلیت های این لپ تاپ می توان به حافظه ssd و 4 ترابایت اشاره کرد اما در عین حال لازم است که بدانید این لپ تاپ نسبت به سایر گزینه های موجود در بازار قیمت بالاتری دارد اما در عین حال کیفیتی که به شما ارائه می دهد و فناوری به کار گرفته شده در این لپ تاپ بسیار بالا است و منجر می شود که این لپ تاپ عملکرد بسیار عالی داشته باشد. همچنین لازم است که بدانید برای آن دسته از اشخاصی که اهل گیم هستند این لپ تاپ به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ عملکرد بسیار خوبی دارد و طراحی جذاب و کیفیت ساخت و نمایشگر عالی آن منجر شده تا میان کاربران محبوبیت بالایی داشته باشد پس اگر شما به دنبال یک لپ تاپ بروز با کیفیت عالی و فناوری های جدید هستید این لپ تاپ کمپانی دل که برای سال 2022 است را از دست ندهید.

.مقاله ی "بهترین لپ تاپ های میان رده  موجود در بازار" را  در این مطلب بخوانید


بهترین لپ تاپ های برند دل در سال 2022

لپ تاپ الینویر 17m مدل 2022

از دیگر محصولات جدید کمپانی دل می توان به این لپ تاپ اشاره کرد که دارای امکانات فوق العاده ای نظیر پردازنده نسل 10 اینتر و کورای سون و کورای نه است و کارت گرافیکی آن انویدیا جیفورس می باشد که مجموعه این عوامل در کنار همدیگر سبب شده تا این لپ تاپ بسیار کاربردی و با کیفیت باشد و توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کرده است. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به رم 32 و 16 گیگابایتی آن با رزولوشن 1920 در 1080 اشاره کرد. همچنین حافظه این لپ تاپ از نوع اس اس دی می باشد و با توجه به امکاناتی که این لپ تاپ در اختیار شما قرار می دهد قیمت بالایی نیز دارد اما لازم است که بدانید اگر شما می خواهید لپ تاپی از کمپانی دل خریداری کنید می توانید با خریداری کردن این لپ تاپ ها به راحتی بازی های با گرافیک بالا را اجرا نمایید.

لپ تاپ کمپانی دل 7490

این لپ تاپ در سال 2022 عرضه شد و دارای قیمت مناسب به نسبت سایر گزینه های موجود در بازار در رابطه با امکانات این لپ تاپ لازم است که بدانیم از پردازنده نسل 8 اینتل و کورای فایو و کورای سون پشتیبانی می نماید. از دیگر امکانات آن این است که حافظه آن از نوع اس اس دی می باشد و طراحی جدید سیلیکونی سبب شده که بسیار شیک و متفاوت به نظر برسد و برای شما که به دنبال یک لپ تاپ با امکانات عالی و قیمت مناسب هستید بسیار گزینه مناسبی است و شما می  توانید این لپ تاپ را خریداری نمایید.

لپ تاپ کمپانی دل ایکس پی اس 17 2022

این لپ تاپ محصول سال 2022 است و امکانات بسیار فوق العاده ای نظیر پردازنده نسل ده کرای نه کارت گرافیکی انویدیا ارائه می دهد همچنین از دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به رم 64 گیگابایتی و حافظه 2 ترابایتی آن اشاره کرد البته این محصول نیز قیمت بالایی دارد اما عملکرد آن بسیار بالا از و ظاهر آن نیز مناسب می باشد.

لپ تاپ کمپانی دل سری جی فایو 15 2022


بهترین لپ تاپ های برند دل در سال 2022

در این رابطه لازم است که بدانیم این لپ تاپ کمپانی دل از جدیدترین و در عین حال به روز ترین لپ تاپ های موجود در بازار است و دارای پردازنده کارت گرافیک بالایی می باشد و رم این لپ تاپ 8 تا 16 گیگابایت است و همچنین دارای حافظه اس اس دی می باشد. در رابطه با نمایشگر این لپ تاپ کمپانی دل لازم است که بدانید رزولوشن آن 1920 در 1080 است. با توجه به امکاناتی که این لپ تاپ در اختیار شما قرار می دهد و ویژگی هایی که دارد و فناوری های نوینی که در این لپ تاپ استفاده شده قیمت آن بالا می باشد.

 لپ تاپ کمپانی دل سری 13 و 7000

لازم است به این نکته اشاره شود که این لپ تاپ کمپانی دل به عنوان بهترین و جدیدترین لپ تاپ این کمپانی معرفی شده است و در سال 2022 به بازار عرضه شد. در رابطه با امکانات این لپ تاپ لازم است که بدانید از جدیدترین لپ تاپ های دل است که دارای پردازنده نسل 10 اینتل می باشد و از نوع کورآی فایو و کور آی سون است. مجموعه امکانات این لپ تاپ باعث شده تا به یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار تبدیل شود چرا که علاوه بر تکنولوژی های دقیق و بروزی که در آن استفاده شده قیمت مناسبی دارد و می توان در میان سایر گزینه های موجود در بازار بهترین انتخاب باشد پس خرید این لپ تاپ کمپانی دل را از دست ندهید.


بهترین لپ تاپ های برند دل در سال 2022

 کمپانی دل سری جی 315

در این رابطه بهتر است که بدانید از بهترین لپ تاپ های کمپانی دل که در سال 2022 عرضه شد این لپ تاپ است که از امکانات آن می توان به پردازنده نسل 9 و کورای 5 و کورای 7 اشاره کرد و همچنین لپ تاپ ها دارای کارت گرافیک انویدیا جیفورس است. همچنین از دیگر امکانات این نوع لپ تاپ که از محصولات کمپانی دل است می توان به نمایشگر 15. 6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 اشاره کرد. برای آن دسته از افرادی که به علاقه دارند این لپ تاپ می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد

لپ تاپ کمپانی دل

بهترین لپ تاپ هایی که در سال 2022 از آن رونمایی شد این لپ تاپ است که دلیل بهترین بودن آن این است که با توجه به امکانات عالی که در اختیار شما قرار می دهد هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی کند. همچنین طراحی بسیار زیبایی دارد و دارای پردازنده مرکزی می باشد و نمایشگر آن لمسی است و مجموعه این عوامل این التهاب کمپانی دل را در میان سایر گزینه های موجود در بازار تبدیل به یکی از بهترین انتخاب های موجود کرده است پس از خرید این لپ تاپ را از دست ندهید.

لپ تاپ کمپانی دل سری 15.6

این لپ تاپ کمپانی دل قیمت بسیار مناسبی دارد و تجهیزاتی که در ساخت آن به کار گرفته شده همه بروز است و مطابق با جدیدترین فناوری های روز می باشد. این لپ تاپ کمپانی دل امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار فوق العاده است و می تواند نیاز شما را بر طرف سازد پس شما لازم است که متناسب با نوع نیازتان سقف بودجه  ای که تعیین کرده اید و سلیقه تان به سراغ خرید این لپ تاپ ها بروید تا بتوانید در میان سایر گزینه های موجود در بازار بهترین لپتاپ کمپانی دل را خریداری نمایید.


بهترین لپ تاپ های برند دل در سال 2022

لپ تاپ کمپانی دل xps 13

در این رابطه لازم است که بدانید کمپانی دل بسیار تلاش کرده است که تا لپ تاپ هایی را به بازار وارد کند که بسیار باکیفیت باشد. کمپانی دل در سال 2022 بود که تصمیم گرفت تا از لپ تاپ های حرفه  ای و بی نقص خود رونمایی نماید. این لپ تاپ ها طراحی بدنه منحصر به فردی دارند و همین ویژگی سبب شده تا لپ تاپ های کمپانی دل طرفداران زیادی داشته باشند و در میان سایر گزینه های موجود در بازار بهترین انتخاب باشد. پس اگر شما به دنبال لپ تاپی هستید که در کنار امکانات فوق العاده قیمت مناسبی داشته باشند ما به شما این لپ تاپ کمپانی طرح را پیشنهاد می کنیم و شما می توانید آن را خریداری نمایید.

لپ تاپ کمپانی دل سری ایکس پی اس 1575 90


بهترین لپ تاپ های برند دل در سال 2022

کمپانی دل همواره تلاش کرده است تا در محصولات تولیدی خود از فناوری های بروز استفاده نمایند و سیستم هایی که کمپانی دل در سال 2022 تولید کرده بسیار مقرون به صرفه هستند و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند. لازم است که بدانید پردازنده مرکزی این محصول از نوع کورای  7 نسل 8 اینتل است و دارای 32 گیگابایت رم می باشد. همچنین این لب تاب دارای حافظه ذخیره سازی در حدود 1 ترابایت است و اگر شما به دنبال لپ تاپی هستید که ویژگی های زیادی داشته باشد و قابلیت های خوبی را در اختیار شما قرار دهد این لپ تاپ کمپانی دل بسیار انتخاب مناسبی نیست چرا که عملکرد بالایی دارد و در عین حال قیمت آن نیز در میان سایر گزینه های موجود در بازار مناسب می-باشد. پس شما می توانید آن را خریداری نمایید و از امکانات آن لذت ببرید.

لپ تاپ کمپانی دل سری 1555 40

در این رابطه لازم است که بدانید کمپانی دل تولید لپ تاپ های جدید خود از فناوری های بروز استفاده می کند و این لپ تاپ ها عملکرد بالایی دارند اما در عین حال متناسب با امکانات و فناوری که در اختیار شما قرار می دهند قیمت بالایی نیز دارند. از سایر ویژگی های این لپ تاپ ها می توان به رم 32 گیگابایت پردازنده گرافیکی انویدیا اشاره کرد. همچنین این لپ تاپ دارای حافظه ذخیره سازی از نوع ssd می باشند پس لازم است که بدانید این لپ تاپ عملکرد بسیار قدرتمندی دارد و همچنین دارای وبکم نیز می باشد و شما می توانید با خیال راحت این لپ تاپ را خریداری کنید چرا که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

لپ تاپ الینور 51

این لپ تاپ کمپانی دل بسیار قدرتمند است و در میان سایر گزینه های موجود برای آن دسته از اشخاصی که اهل گیم هستند بهترین انتخاب می باشد. در واقع این یک لپ تاپ گیمینگ محسوب می شود و دارای پردازنده کر ای سون و همچنین کرای 9 است. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی و حافظه 2 ترابایتی اس اس دی اشاره کرد که همه این عوامل در کنار هم دیگر سبب شده تا این لپ تاپ به یک لپ تاپ گیمینگ بسیار حرفه  ای تبدیل شود و شما بتوانید بازی های با گرافیک بالا را به آسانی بر روی این لپ تاپ اجرا نمایید پس اگر شما به دنبال لپ تاپی هستید که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهد متناسب با جدیدترین فناوری روز باشد بهتر است این لپ تاپ کمپانی دل را خریداری فرمایید چرا که در میان سایر گزینه های موجود در بازار بهترین انتخاب است.

لپ تاپ دل اینسپیرون 7000

در رابطه با این لپ تاپ لازم است که بدانید به عنوان یکی از برترین لپ تاپ های موجود در بازار شناخته شده است. در رابطه با ویژگی های این دستگاه لازم است که بدانید دارای ظاهر زیبا می باشند و پردازنده آن از نوع کورای سون است همچنین دارای حافظه 1 ترابایت و رم 16 گیگابایت است. مجموع این عوامل در کنار همدیگر این لپ تاپ کمپانی دل را به یکی از برترین لپ تاپ های موجود در بازار تبدیل کرده است.

لپ تاپ دل 3580


بهترین لپ تاپ های برند دل در سال 2022

در رابطه با این مشاغل لازم است که بدانید از بهترین و مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های کمپانی دل است و به عنوان یک لپ تاپ میان رده تولید شده است که دارای پردازنده اینتل core i5 و است و حافظه رم آن 4 گیگابایتی با فضای ذخیره سازی 1 ترابایت است همچنین نمایشگر این لپ تاپ 15 اینچی می باشد پس شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی این لپ تاپ کمپانی دل را خریداری نمایید. اگر شما به دنبال لپ تاپی هستید که بتوانی با قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان آن را خریداری نمایید بهتر است که به سراغ خرید این لپ تاپ از کمپانی دل بروید چرا که این لپ تاپ دارای پردازنده core i5 است و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می توان به رم چهار گیگابایتی آن اشاره کرد. همچنین لازم است که بدانید این لپ تاپ کمپانی دل دارای امکانات منحصربفردی است که سبب شده بسیار مورد توجه کاربران قرار بگیرد و شما می توانید بعد از بررسی های سایر گزینه   های موجود در باز این لپ تاپ کمپانی دل را خریداری نمایید.

لپ تاپ 6440

لازم است که در این رابطه بدانید لپ تاپ کمپانی دل دارای امکانات منحصر به فردی نظیر پردازنده اینتل core i5 و رم 4 گیگابایت از همچنین لپ تاپ مجهز به حافظه اس اس دی می باشد. شما می توانید متناسب با نیازتان و سقف بودجه ایی که تعینن کرده اید به سراغ خرید این لپ تاپ از کمپانی دل بروید.

نکات پایانی

در پایان لازم است که بدانید این لپ تاپ های کمپانی  دل که معرفی شد همه از بهترین مجموعه ها می باشد و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد شما می توانید متناسب با نیازتان سلیقه خود و سقف بودجه تعیین کرده اید این لپ تاپ را کمپانی دل را خریداری نمایید و از امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید. در هنگام خرید لپ تاپ بهتر است که کیف محافظ آن را نیز خریداری نمایید چرا که در هنگام حمل لپ تاپ آن وقت شما می توانید به آسانی آن را جابجا نمایید.


نظرات کاربران