معرفی مدل های ساعت هوشمند شیائومی

بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی کدامند؟

برند شیائومی از جمله شرکت‌های تولید کننده انواع لوازم الکترونیکی از جمله موبایل و ساعت هوشمند است. در این مقاله مقایسه بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی را برای شما ارائه کرده‌ایم. اگر قصد خرید ساعت هوشمند شیائومی را دارید ادامه این مقاله را بخوانید. امروزه ساعت‌های هوشمند طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و هرساله درحال پیشرفت هستند. این ساعت‌ها علاوه بر راحتی بسیار زیادی که دارند، فناوری را نیز به دستان شما می‌آورند. امکانات بیشمار این ساعت‌ها همچون جواب دادن به تلفن همراه بدون نیاز به در دست گرفتن تلفن همراه، ارسال پیامک و بسیاری از دسترسی‌های دیگر، این ساعت‌ها را محبوب کرده است. علاوه بر این در طول روز به طور مداوم وضعیت سلامتی شما را پایش و بررسی می‌کنند و در صورت بروز مشکلی در سلامتتان، به شما اطلاع می‌دهد.

شرکت‌های مختلفی ساعت‌های هوشمند را عرضه می‌کنند که از جمله معروف‌ترین این برندها، اپل، سامسونگ و شیائومی است. در حال حاضر به دلیل افزایش ارز و قیمت‌ ساعت‌های هوشمند، همه افراد نمی‌توانند از برندهای معروف شرکت اپل و سامسونگ که دو تولید کننده اصلی موبایل و ساعت‌های هوشمند هستند، خرید کنند. در بین شرکت‌های مختلف، برند شیائومی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، شناخته می‌شود؛ و در هر بازه قیمتی محصولات خود را ارائه کرده است.

مقایسه بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی

در ابتدا باید بدانید که بخش عمده عملکرد ساعت‌های هوشمند به تلفن همراه شما وابسته است. بنابراین برند تلفن همراه شما، می‌تواند نقش عمده در خرید ساعت هوشمند شما داشته باشد. اگر شما از تلفن همراه با سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید و بودجه زیادی برای خرید ساعت هوشمند ندارید و یا اصلا نمی‌خواهید هزینه زیادی صرف خرید ساعت هوشمند بکنید، اصلا نگران نباشید، زیرا قیمت ساعت هوشمند شیائومی در رنج‌های متفاوتی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به امکاناتی که از ساعت خود می‌خواهید و با توجه به بودجه خود، ساعتمد نظرتان را انتخاب کنید. در زیر مقایسه بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی در سال 2022 را مشاهده می‌کنید:

ساعت‌ هوشمند شیائومی مدل  mifit band 4

این نوع از ساعت هوشمند شیائومی، دارای قابلیت‌های بالا و صفحه نمایشگر قدرتمندی است. همچنین ماندگاری شارژ باتری این ساعت بسیار بالا است و تا ۲۰ روز می‌تواند شارژ نگه دارد. نمایشگر این ساعت هوشمند شیائومی از نوع OLED است و در مقایسه با نسل قبلی خود بزرگ‌تر شده است تا جزئیات تماس و پیامک‌های شما را بهتر نشان دهد.

از جمله ویژگی مثبت دیگر این ساعت هوشمند، ضدآب بودن آن است که تا عمق ۵۰ متر می‌توان از این ساعت استفاده کرد. این ساعت همچنین دارای یک حسگر ضربان قلب است که اگر به صورت پیوسته استفاده شود، عمر باتری را به ۹ روز کاهش می‌هد. از جمله مزایای دیگری که این ساعت دارد، قیمت آن است که این ساعت را به محصول پرفروشی کرده است. بندهای این ساعت قابل تغییر است و می‌توانید با هر نوع لباسی آن را ست کنید.


ساعت هوشمند mifit band 4

 ساعت‌ هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos

ورزشکاران یا افرادی که در محیط آزاد فعالیت می‌کنند، از جمله طرفدارن اصلی این مدل از ساعت هوشمند شیائومی هستند. این ساعت با طراحی بسیار محکمی که دارد، در شرایط محیطی و آب‌وهوایی حاد، با دوام خواهد بود. بدنه این ساعت هوشمند از پلی کربنات تقویت شده تشکیل شده و قاب آن از سرامیک است و بند این ساعت از سیلیکون بوده و بسیار با دوام است.

صفحه نمایش این ساعت با کیفیت بوده و از رزولوشن بالایی برخوردار است. همچنین این ساعت دارای حسگرهای بسیار دقیقی است که باعث شده 11 حالت ورزشی مختلف را تشخیص بدهد. این ساعت ضد آب بوده و مانند مدل mifitBand 4 تا 50 متر زیر آب خاصیت ضد آب را دارا است. باتری این مدل از ساعت‌های هوشمند شیائومی، 280 میلی آمپر است و طول عمر حدود 2 الی 5 روز دارد.


ساعت هوشمند Amazfit Stratos

ساعت‌ هوشمند شیائومی مدل WeLoop Hey 3S GPS

در رابطه با مقایسه بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی در سال 2022، به جرات می‌توان این مدل را جزء نامزدهای بهترین ساعت‌های هوشند این برند نام برد. نمایشگر استفاده شده در این ساعت هوشمند از نوع LCD بوده، ضد آب بودن تا عمق ۵۰ متر و دارا بودن حسگر ضربان قلب دقیق، نام این ساعت را بسیار مطرح کرده است. باتری قوی این ساعت قابلیت نگهداری شارژ تا 30 روز را دارا است و اگر به طور مداوم از GPS استفاده کنید، باتری تا 25 روز بدون نیاز به شارژ مجدد برای شما کار خواهد کرد. ظاهر این ساعت در نگاه اول بسیار شبیه به ساعت‌های هوشمند برند اپل است، با این تفاوت که قیمت این ساعت هوشمند، با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارد، بسیار کمتر از رقبای خود است. عمده مصرف کنندگان این ساعت هوشمند، ورزشکاران و افرادی هستند که به زیبایی و سلامت خود بسیار اهمیت می‌دهند.


 ساعت هوشمند WeLoop Hey 3S GPS

ساعت‌ هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip


 ساعت هوشمند Amazfit Bip

این ساعت هوشمند نیز بسیار شبیه به ساعت هوشمند اپل است. تفاوت ظاهری آن با اپل واچ در بدنه‌ مربعی، گوشه‌های گرد و شیشه صفحه نمایش خمیده آن است. این ساعت با وزن بسیار سبک (وزن 32 گرم) برای استفاده روزمره و ورزشکاران بسیار مناسب است به طوری که اصلا روی دست احساس نمی‌شود. شیشه نمایشگر این ساعت از جنس گوریلا گلس  است و در برابر ضربه و خراشیدگی‌ بسیار مقاوم است.

امکاناتی که این ساعت به مصرف کننده خود می‌دهد، استفاده از حسگر ضربان قلب قوی، GPS و ضد آب بودن است. این ساعت را می‌توانید تا عمق 1.5 متر زیر آب استفاده نمایید. همچنین از جمله نقاط قوت دیگری که این ساعت دارد، باتری 190 میلی آمپری است که تا 45 ساعت می‌تواند برای کاربر خود شارژ نگه دارد.

 

 

 

 


نظرات کاربران