مقایسه و بررسی ساعت های هوشمند سامسونگ

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ کدامند؟ مقایسه کامل

زندگی در دنیای دیجیتال، سرعت و استفاده از نوآوری‌ را به یک لزوم جدایی ناپذیر در روزمره‌ انسان‌ها تبدیل کرده است. ساعت‌های هوشمند یکی از همین نوآوری‌ها است که سرعت را وارد زندگی افراد کرده و انجام بسیاری از کارها را راحت می‌کند. اگر در طول روز عادت به استفاده‌ مداوم از گوشی دارید، موسیقی گوش می‌دهید و پیام‌هایتان را چک می‌کنید، چک کردن ساعت مچی‌تان خیلی راحت‌تر از استفاده از موبایل است! امروزه اغلب غول‌های تکنولوژی مانند کمپانی‌های اپل و سامسونگ یا حتی ساعت سازان قدیمی‌تر مانند فوسیل و دیگر کمپانی‌ها، اقدام به طراحی و ساخت ساعت هوشمند کرده‌اند؛ ساعت‌هایی که اعلانات، اپلیکیشن‌ها و برخی دیگر از امکانات تلفن همراه، بر روی آن قابل اجرا است. اما می‌توان گفت که اصلی‌ترین وظیفه این ساعت‌ها درواقع صرفه جویی در وقت و زمان است، آن هم در دنیای پرسرعت امروزی. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی و مقایسه‌ بهترین ساعت‌ های هوشمند سامسونگ بپردازبم، اگر قصد خرید ساعت هوشمند مفید و با کیفیت را دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ

در ادامه به معرفی چند مورد از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، از برند معتبر سامسونگ، می‌پردازیم و در نهایت امکان مقایسه این محصولات را فراهم می‌کنیم تا انتخاب برایتان راحت‌تر باشد. مشخصات فنی و ظاهری بیان شده در ادامه‌ مطلب به شما در یک انتخاب درست کمک خواهند کرد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm


ساعت سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm


لیست قیمت و خرید ساعت هوشمند سامسونگ 


این ساعت هوشمند کمپانی سامسونگ، در سال 2019 و تنها 6 ماه پس از ساخت galaxy watch active  رونمایی و به بازار عرضه شد. ظاهر اسپرت این محصول، امکان استفاده از آن‌ را برای خانم‌ها و آقایان، در موقعیت‌های رسمی و ورزشی، فراهم کرده است.

مشخصات فنی

فرم صفحه‌ ساعت، گرد و شیشه‌ آن از جنس گوریلا گلس دی‌اکس پلاس است‌؛ همچنین بدنه‌ آن آلومینیومی و دارای بند‌های لاستیکی و سگک قفلی ساده است. صفحه نمایش این محصول از نوع  سوپر امولد لمسی است، با اندازه‌ای برابر با 1.4  اینچ و رزولوشن 360×360 پیکسلی.

این محصول قابلیت نصب سیم کارت نداشته اما با دیگر دستگاه‌های اندرویدی که نسخه‌ای معادل 5 یا بالاتر از آن را دارند سازگار می‌شود. همچنین با گوشی‌های آیفون با نسخه‌ ios9  و بالاتر نیز قابل اتصال است.  پردازنده‌ این ساعت هوشمند از نوع  Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz  است و از بلوتوث نسخه‌ 5 نیز پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت حافظه و باتری

حافظه‌ داخلی دستگاه 4 گیگابایت و رم آن 738 مگابایت است. باتری قابل تعویض آن ظرفیتی برابر با 340 میلی‌ آمپر ساعت دارد و برای اغلب فاکتورها حسگر دارد، به جز این که سطح اکسیژن خون را اندازه نمی‌گیرد. همچنین باید اشاره کرد که این دستگاه ضد آب بوده و از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل شده و امکان مکالمه مستقیم را فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R840 45mm


ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R840 45mm

این محصول هم که جزء لیست بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ قرار می‌گیرد، کاربردی رسمی و روزانه دارد. جنس بدنه‌ آن از فولاد ضد زنگ و بند آن چرم با قفل سگک ساده است.

مشخصات فنی و سخت افزاری

حافظه‌ داخلی این دستگاه 8 گیگابایت و رم آن 1 گیگابایت است و بدون سیم‌کارت هم قابل استفاده است. همچنین از بلوتوث نسخه‌ 5 و بالاتر نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند و با اغلب گوشی‌های اندرویدی و ios هم سازگار است. باتری این ساعت هم قابل تعویض است و ظرفیتی برابر با 350 میلی آمپر ساعت دارد و از اغلب حسگرها را پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R810


ساعت سامسونگ مدل گلکسی واچ SM-R810

این ساعت، جزء محصولات قدیمی‌تر کمپانی سامسونگ به شمار می‌رود که مانند دو محصول قبلی بدون سیم کارت قابل استفاده است. بدنه‌ آن فلزی و بند آن پلاستیکی است و از اغلب گوشی‌های اندرویدی پشتبانی می‌کند و با نسخه‌ بلوتوث 4.2 قابل اتصال است. باتری قابل تعویض این دستگاه 270 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و بین 9 تا 10 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic 46mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic 46mm، با بندهای سیلیکونی و صفحه نمایش 1.4 اینچی، می‌تواند جزء بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ به حساب بیاید. رم این دستگاه 1 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گيگابايت است، از بلوتوث نسخه‌ 5 نیز پشتیبانی می‌کند و با گوشی‌های اندرویدی با  نسخه‌ 6 و بالاتر نیز سازگار است. ظرفیت باتری آن 361 میلی آمپر ساعت است و از ویژگی‌هایی همچون  NFC ،  WiFi  و... نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm

این مدل نیز از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود و مانند محصول قبل، بند سیلکونی و صفحه نمایش لمسی دارد.  پشتیبانی‌ها و اتصالات این دستگاه با سری‌های پیشین تفاوت زیادی ندارد و ظرفیت باتری آن نیز در همان حدود 360 میلی آمپر ساعت است.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R850 41mm


ساعت سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

 مدل  Galaxy watch3 SM-R850 41 mm  از سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ، با وجود تفاوت‌های اندک در ظاهر و ویژگی‌های سخت افزاری با مدل‌های معرفی شده، ویژگی‌های چشم‌گیری در نرم افزار دارد که آن را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ تبدیل کرده است. رابط کاربری راحت، سرعت کار بالا و پشتیبانی از فاکتورهای مختلف و متنوع ورزشی، این دستگاه را به یک انتخاب مناسب بدل می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm Lilac Band.

این ساعت نیز با تفاوت اندکی در طراحی ظاهری و سخت افزاری، ویژگی‌های نرم افزاری ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌تواند در عرصه‌ رقابت با سایر برندها مانند شیائومی یا اپل پیروز میدان شود. شما با استفاده از ویژگی‌های مختلف این ساعت مانند، بلوتوث نسخه 5، سیستم عامل تایزن و پشتیبانی از حسگرهای مورد نیاز، می‌توانید به راحتی فعالیت‌های روزانه‌تان را پیگیری کنید و رکوردهای ورزشی خود را ثبت کنید.

 

جمع بندی

در این مطلب به معرفی چند مورد از ساعت‌های هوشمند کمپانی سامسونگ که در  بازار موجود هستند پرداختیم و مشخصات فنی با اهمیت آن‌ها را مقایسه کردیم. بنابراین اگر قصد دارید به خرید یکی از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ اقدام کنید، حتما ویژگی‌ محصولات معرفی شده را بررسی کنید و باتوجه به نیاز و انتظار خود از یک ساعت هوشمند، گزینه مناسبتان را انتخاب کنید. اگر بخواهیم میانگینی از قیمت بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ معرفی شده ارائه کنیم، می‌توان گفت که اغلب بین 4 تا 8 میلیون قیمت داشتند که باتوجه به کارایی و آپشن‌هایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، مقرون به صرفه‌ به حساب می‌آیند.

ساعت‌های معرفی شده در برخی ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری تفاوت‌هایی داشتند که از مهم‌ترین آن‌ها، ظرفیت حافظه‌ و حسگرهایی بود که ساعت پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین لازم است قبل از خرید حتما نیازسنجی کنید و براساس نیازتان یکی از محصولات کمپانی سامسونگ را خریداری نمایید.

 


نظرات کاربران