بررسی ساعتهای هوشمند تا یک میلیون

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون

این روزها ساعت هوشمند به یک اکسسوری ضروری برای افراد شیک‌پوش تبدیل شده است و درست مانند گوشی‌های هوشمند از فروش خوبی برخوردار است. با این‌حال، با توجه‌به تنوع گسترده ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، ویژگی‌های متفاوت و طیف قیمتی متنوع آن‌ها، انتخاب و خرید یک ساعت هوشمند مناسب و باکیفیت کمی چالش‌برانگیز شده است. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم مطلبی در زمینه راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان تهیه کنیم. درصورتی که شما هم قصد خرید یک ساعت هوشمند ارزان‌قیمت و باکیفیت را برای خود یا هریک از عزیزانتان دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند

اغلب ساعت‌های هوشمند جدید به ابزارهای اندازه‌گیری تناسب اندام و سلامت نظیر سنسور ضربان قلب، گام‌شمار و کالری‌شمار مجهز هستند. علاوه‌بر آن، توسعه فن‌آوری ساخت ساعت‌های هوشمند موجب شده تا این ساعت‌ها به‌تدریج جایگزین گوشی‌های هوشمند شوند؛ چرا که تقریباً از تمام امکانات گوشی‌های هوشمند برخوردار هستند.

برای انتخاب و خرید ساعت هوشمند، لازم است که ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که مدنظرتان است مشخص کنید، سپس با توجه‌به کیفیت و طیف قیمت موردنظر خود به جست‌وجو در میان برندهای مرغوب ساعت هوشمند بپردازید. در ادامه به معرفی برندهای با کیفیت برای خرید بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان می‌پردازیم.


خرید انواع ساعت هوشمند با قیمت روز 


 ساعت هوشمند هایلو مدل Solar


 ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

ویژگی‌های ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

فرم صفحه نمایش: گرد

اندازه صفحه نمایش: 1.28 اینچ

جنس بدنه: فلزی

جنس بند: سیلیکونی

سیستم عامل: Android 4.4 و Ios 8.0 و بالاتر

وزن: 54 گرم

نوع اتصال: بلوتوث

نقد و بررسی ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

ساعت هوشمند هایلو سولار، دومین نسل از ساعت هوشمند هایلو شیائومی است که ظاهر آن از ظرافت بالایی برخوردار است؛ در عین‌حال، بسیار مقاوم و باکیفیت است.

صفحه نمایش این ساعت، در برابر ضربه و رطوبت مقاوم است و هنگام ورزش، شنا و دوش‌گرفتن قابل استفاده است. باتری آن نیز در حالت استفاده منظم به مدت 15 روز و در حالت آماده‌به کار به مدت 30 روز شارژ را نگه می‌دارد؛ ضمناً برای شارژ کامل باتری آن تنها 2 ساعت زمان مورد نیاز است. این ساعت هوشمند مجهز به انواع سنسورهای سلامت و تناسب اندام نظیر سنسور ضربان قلب، کیفیت خواب، کالری‌شمار و گام‌شمار است.

برای خرید ساعت هوشمند هایلو Solar که در رده بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان قرار می‌گیرد؛ درحال حاضر باید حدود 690 هزار تومان پرداخت نمایید.

 


لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی 


 

 ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

 

 ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

ویژگی‌های ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

فرم صفحه نمایش: مستطیل

اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ

جنس بدنه: آلومینیومی

جنس بند: سیلیکونی

سیستم عامل: WatchOS

وزن: 65 گرم

نوع اتصال: بلوتوث

نقد و بررسی ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

شرکت Modio در زمینه تولید و عرضه محصولات هوشمند ارزان‌قیمت اما با کیفیت بالا و بدون عیب و نقص فعالیت دارد. ساعت هوشمند مودیو MW01، یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین ساعت‌های هوشمند در رده ارزان‌قیمت است که قابلیت نصب سیم‌کارت را نیز دارد.

این ساعت از حافظه‌ 32 مگابایت برخوردار است که امکان ارتقاء آن تا 32 گیگابایت نیز وجود دارد. صفحه نمایش آن نیز در برابر فشار و ضربه مقاوم است. ساعت هوشمند مودیو MW01 دارای میکروفن و اسپیکر است و امکان پخش و ضبط صدا از طریق آن وجود دارد.

در حال حاضر، قیمت ساعت هوشمند مودیو MW01 در بازار حدود 347 هزار تومان است.

 

 ساعت هوشمند مدل W26 Plus 2021


 ساعت هوشمند مدل W26 Plus 2021

ویژگی‌های ساعت هوشمند مدل W26 Plus 2021

فرم صفحه نمایش: مستطیل

اندازه صفحه نمایش: 1.75 اینچ

جنس بدنه: آلومینیومی

جنس بند: سیلیکونی

سیستم عامل: Android Wear

وزن: 47  گرم

نوع اتصال: بلوتوث

نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل W26 Plus 2021

ساعت هوشمند مدل W26 Plus 2021 که دارای ظاهری شیک و جذاب است؛ مشابه ساعت هوشمند اپل سری 6 طراحی شده است. این ساعت هوشمند در برابر رطوبت مقاوم است؛ همچنین دارای سنسور ضربان قلب، گام‌شمار و کالری‌شمار است. علاوه‌بر این، ساعت هوشمند W26 Plus 2021 مجهز به میکروفن و اسپیکر است که امکان برقراری تماس و مکالمه را فراهم می‌کند.

در مجموع می‌توان گفت که این ساعت با وجود قیمت پایین آن، کیفیتی قابل قبول و ظاهری زیبا و جذاب دارد و از امکانات مناسبی هم برخوردار است. قیمت ساعت هوشمند W26 Plus 2021، درحال حاضر حدود 500 هزار تومان است.

 

ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm


ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm

ویژگی‌های ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm

فرم صفحه نمایش: گرد

اندازه صفحه نمایش:  1.28 اینچ

جنس بدنه: فلزی

جنس بند: سیلیکونی

سیستم عامل: Android و iOS

وزن: 54 گرم

نوع اتصال: بلوتوث

نقد و بررسی ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm

ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm، یکی دیگر از محصولات با کیفیت برند شیائومی است که برای ساخت صفحه نمایش آن از مواد مرغوبی نظیر گوریلاگلس استفاده شده است. ظاهر این ساعت هوشمند با ظرافت بالایی ساخته شده است، سبک است و برای استفاده طولانی‌ مدت بسیار مناسب است.

ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm با وجود آنکه قیمت پایینی دارد؛ از لحاظ زیبایی و کیفیت با بهترین مدل‌های ساعت هوشمند برند اپل و سامسونگ برابری می‌کند. این ساعت نیز به ابزارهای اندازه‌گیری تناسب اندام و سلامت مجهز است؛ همچنین در برابر رطوبت مقاوم است.

ساعت IMILAB KW66 در رده بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان قرار دارد و قیمت آن در بازار، درحال حاضر 800 هزار تومان است.

 


لیست قیمت ساعت هوشمند سامسونگ


کلام آخر راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند

در این مطلب به معرفی بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان پرداختیم؛ برای این منظور، ساعت‌های هوشمند باکیفیتی از برندهای مختلف را مورد بررسی قرار دادیم و ویژگی‌های فنی هریک از آن‌ها را بیان نمودیم.

همچنین برای آنکه هنگام خرید بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان، اطلاعات بیشتری داشته باشید؛ به نقد و بررسی هریک از ساعت‌های هوشمند معرفی شده نیز پرداختیم. درصورتی که درباره این مطلب دیدگاهی دارید می‌توانید با ما و سایر کاربران سایت در میان بگذارید.


نظرات کاربران