مقایسه برندهای لپ تاپ

کدام مارک لپ تاپ بهتر است؟ | بهترین برند لپ تاپ چیست؟

امروزه با توجه‌  به تنوع گسترده مارک‌های لپ تاپ در بازار، انتخاب و خرید یک لپ تاپ مناسب کمی چالش‌ برانگیز شده است و یکی از پرسش‌هایی که خریداران لپ تاپ با آن مواجه هستند، این است که بهترین برند لپ تاپ چیست؟ در پاسخ‌ به این پرسش باید گفت که کاربری‌ های متعددی برای لپ تاپ وجود دارد؛ بنابراین پیش از آنکه در جست‌وجوی این باشید که کدام مارک لپ تاپ بهتر است، لازم است که  نوع استفاده خود را از آن مشخص کنید.

آیا دانشجو هستید و لپ تاپ را برای برگزاری کلاس‌ها و انجام کارهای آماری نیاز دارید؟ آیا یک گیمر حرفه‌ای هستید و لپ تاپی پرسرعت و حرفه‌ای برای بازی می‌خواهید؟ یا اینکه تنها آن را برای استفاده عمومی نیاز دارید؟ در این مطلب، در پاسخ‌ به سؤال بهترین برند لپ تاپ چیست، به معرفی بهترین برندهای لپ تاپ در سال 2022 می‌پردازیم و ویژگی‌های پرفروش‌ترین‌ لپ تاپ‌ از هر برند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معرفی برند اپل Apple

این روزها بدون یاد‌کردن از برند Apple نمی‌توان فهرستی از لپ تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند را کامل کرد. لپ تاپ‌های برند Apple با داشتن پشتیبانی بسیارخوب از مشتریان، فن‌آوری ساخت عالی، رابط کاربری کاملاً کاربرپسند و طراحی بی‌نظیر، در صدر فهرست پاسخ‌به اینکه بهترین برند لپ تاپ چیست، قرار می‌گیرند. خوب است بدانید که این شرکت سالانه بیش از 230 میلیارد دلار درآمد از فروش لپ تاپ دارد.

معرفی لپ تاپ اپل مدل MacBook Pro MYD92 2020-8GB  13 اینچی


لپ تاپ اپل مدل MacBook Pro MYD92 2020

مهم‌ترین ویژگی‌های فنی

مدل پردازنده مرکزی: اپل M1 chip

حافظه RAM: 8 گیگابایت

حافظه داخلی: 512 گیگابایت

مدل کارت گرافیک: اپل 8-core GPU

اندازه صفحه نمایش: 13.3 اینچ

باتری: لیتیوم پلیمری 58.2WHr

وزن: 1400 گرم

بررسی و نقد محصول

این لپ تاپ که در سال 2022 به بازار عرضه شد، دارای سیستم عامل macOS Big Sur است، جنس قاب آن از آلومینیوم بوده و در زمره زیباترین اولترابوک‌ های موجود در بازار قرار می‌گیرد. خرید لپ تاپ اپل مدل MacBook Pro MYD92 2020-8GB  13 اینچی، علاوه‌ بر کاربری عمومی برای گیمینگ نیز مناسب است. کارت گرافیک 8 هسته‌ ای این لپ تاپ، سرعتی 5 برابر مدل‌ های قبلی دارد. فن تعبیه‌ شده در این لپ تاپ، امکان استفاده طولانی‌ تر و مداوم از آن را فراهم کرده است. علاوه‌ بر آن، باتری این مدل از لپ تاپ اپل، با هربار شارژ‌شدن، نزدیک‌ به 20 ساعت ماندگاری دارد.

قیمت لپ تاپ اپل مدل MacBook Pro MYD92 2020-8GB  13 اینچی درحال حاضر در بازار حدود 43 میلیون تومان است.

 

معرفی برند HP

تمرکز تولید لپ تاپ‌های شرکت HP، برای دانشجویان و انجام کارهای اداری است. بنابراین در پاسخ‌به سؤال بهترین برند لپ تاپ چیست؟ می‌ توان گفت که درصورتی که جامعه هدف سؤال، دانشجویان و کارمندان باشند؛ یکی از بهترین مارک‌ های لپ‌تاپ برای آن‌ ها HP است. البته لازم به ذکر است که شرکت HP اخیراً لپ تاپ‌هایی با هدف گیمینگ نیز طراحی و به بازار عرضه نموده است.

معرفی لپ تاپ HP ProBook 455 G7 - A 15.6  اینچی


لپ تاپ  اچ پی مدل  ProBook 455 G7 - A

مهم‌ ترین ویژگی‌ های فنی

مدل پردازنده مرکزی: AMD 4700U

حافظه RAM: 8 گیگابایت

حافظه داخلی: 500 گیگابایت

مدل کارت گرافیک: Radeon Graphics DDR4

اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ

باتری: لیتیوم یونی3  سلولی

وزن: 2000 گرم

بررسی و نقد محصول

خرید لپ تاپ HP ProBook 455 G7-A   15.6 اینچی در میان کاربرانی که به‌ دنبال لپ تاپ‌ های تجاری ارزان‌ قیمت هستند بسیار رایج و محبوب است. ظاهر این لپ تاپ بسیار به نسخه قبلی خود یعنی HP ProBook 455 G6 شباهت دارد. با این‌حال، پیشرفت‌ های قابل‌ توجهی از نظر عملکرد داشته است. یکی از این تغییرات، مربوط به استفاده از پردازنده مرکزی سری Ryzen 7است که سرعت این مدل از لپ تاپ HP را به‌طرز چشم‌گیری افزایش داده است. قیمت لپ تاپ HP ProBook 455 G7 - A  15.6 اینچی در بازار حدود 24 میلیون تومان است که بسیار مقرون به‌ صرفه است و کارایی مناسبی برای دانش‌ آموزان، دانشجویان و کارمندان دارد.

 


بیشتر بخوانید: لپ تاپ مناسب ترید


معرفی برند Lenovo

شرکت لنوو یکی از پیشروترین تولیدکنندگان کامپیوتر در جهان است که درحال حاضر تقریباً 25.1 درصد از بازار جهانی کامپیوتر و لپ تاپ را به خود اختصاص داده است. این شرکت در زمینه تولید لپ تاپ‌های با کیفیت برتر با قیمتی مناسب شهرت دارد. خوب است بدانید که لپ تاپ‌ های برند Lenovo برای جوامع هدف مختلفی نظیر دانشجویان، گیمرها و حتی کاربران حرفه‌ ای و متخصص، تولید و عرضه می‌شوند.

معرفی لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 5-A  15 اینچی


لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 5-A

مهم‌ ترین ویژگی‌های فنی

مدل پردازنده مرکزی: اینتل 1165G7 Corei7

حافظه RAM: 16 گیگابایت

حافظه داخلی: 1TB and 256GB

مدل کارت گرافیک: NVIDIA Geforce MX450

اندازه صفحه نمایش: 15 اینچ

باتری: 34  سلولی، 57WHr

وزن: 1660 گرم

بررسی و نقد محصول

لپ تاپ لنوو مدل مدل IdeaPad 5-A  15 اینچی یکی از قدرتمندترین لپ تاپ‌ های میان‌رده لنوو به حساب می‌آید. بالا بودن ظرفیت حافظه RAM این مدل موجب‌شده که برای اجرای بازی‌ های مختلف کارایی مناسبی داشته باشد. همچنین پردازنده مرکزی این مدل از برند لنوو بسیار قدرتمند است که موجب‌ شده این لپ تاپ برای انجام کارهای گرافیکی، اداری و مهندسی نیز قدرت پردازش و کارایی بالایی داشته باشد. قیمت لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 5-A   15اینچی درحال حاضر نزدیک‌ به 28 میلیون تومان است؛ با توجه‌ به ویژگی‌ها و امکانات آن، خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad 5-A  15 اینچی بسیار مقرون به‌ صرفه و کارآمد است.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله به معرفی سه مورد از بهترین مارک‌ های لپ تاپ پرداختیم و سعی کردیم پاسخ مناسبی به این پرسش پرتکرار کاربران که بهترین برند لپ تاپ چیست، بدهیم. همچنین ویژگی‌های مربوط به پرفروش‌ترین مدل‌های لپ تاپ لنوو، اپل و اچ پی را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم که این مطلب در انتخاب و خرید لپ تاپی با برند مناسب و ویژگی‌های مورد نیاز شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که در مورد این مطلب دیدگاهی دارید حتماً با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 


نظرات کاربران