انتخاب تلوزیون ایرانی

مقایسه برندهای تلویزیون ایرانی ؛ تلویزیون ایرانی  چی بخرم

تلویزیون ایرانی چی بخرم

یکی از اعضا جدایی ناپذیر در همه خانه‌ ها، تلویزیون است و مانند یخچال، ضروری است و به آن نیاز داریم. در هر خانه از تلویزیون به منظور خاصی استفاده می‌ شود و برای تماشا فیلم و سریال، تماشا بازی‌ های فوتبال، اتصال کنسول بازی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. در چند سال گذشته تلویزیون‌ های برندهای خارجی از جمله سامسونگ و ال جی طرفداران زیادی داشتند، اما درحال حاضر با قدرتمند شدن و با کیفیت‌تر شدن تلویزیون‌ های برندهای ایرانی، همچنین افزایش قیمت ال جی، سامسونگ و...، استفاده از تلویزیون‌ های خارجی در کشور ما بسیار کاهش پیدا کرده‌ است. ما در این مقاله به معرفی و مقایسه برندهای تلویزیون ایرانی و اینکه تلویزیون ایرانی چی بخرم پرداخته‌ ایم. پس اگر شما هم به دنبال یک برند مناسب و در عین حال ایرانی برای خرید تلویزیون هستید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

خرید تلویزیون ایرانی

در مقایسه برندهای تلویزیون ایرانی ، نکته اولی که به آن  پرداخته می‌ شود، بودجه‌ ای است که برای خرید در نظر داریم. در واقع برند، کیفیت و کارایی تلویزیون با مبلغی که برای آن پرداخت کرده‌ ایم؛ ارتباط مستقیم دارد. معمولا افرادی که بودجه بالایی برای این خرید مد نظر دارند، به دنبال برندهای خارجی هستند و تصور دیگر افراد بر این است که تلویزیون‌ های ایرانی فقط برای افرادی مناسب است که قصد دارید مبلغ پایینی را هزینه کنند. پس ادامه مطلب را دنبال کنید تا به درست و غلط بودن این باور برسیم و خرید مناسبی داشته باشیم.

 

معرفی و مقایسه برندهای تلویزیون ایرانی ؛ 

ایکس ویژن

شرکت مادیران که به احتمال زیاد با آن آشنایی دارید، در سال 1385 برند ایکس ویژن را برای تولید لوازم صوتی و تصویری راه اندازی کرد. هدف اصلی ایکس ویژن؛ طراحی و تولید تلویزیون‌های تولید داخل با قیمت مناسب بود، به‌ طوری که به لحاظ عملکرد و کیفیت، با نمونه‌ های خارجی قابل مقایسه باشند؛ که موفق شد و در حال حاضر پرفروش‌ترین تلویزیون‌ ها در ایران از برند ایکس ویژن است. بنابراین برای خرید یک تلویزیون با کیفیت و قیمت مناسب ایرانی که تنوع بالایی هم داشته باشد، می‌ توانید روی ایکس ویژن حساب کنید. از برخی امکانات تلویزیون‌ های ایکس ویژن می‌توان به این موارد اشاره داشت: پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، ترکیب تلویزیون هوشمند و معمولی، پورت‌ کامپوزیت، پورت USB و پورت HDMI.


مشاهده انواع مدل های تلویزیون ایکس ویژن


 جی پلاس

زمانی که محصولات ال جی در ایران کمتر شد، گلدیران برند ایرانی جی پلاس را راه اندازی کرد. این برند در طراحی و ساخت تلویزیون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. جی پلاس توانسته‌ است با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ های موجود، جایگاه ثابت و خاصی را در بازار به خود اختصاص دهد و در حال حاضر در رتبه پنج از لحاظ فروش قرار گرفته‌ است.

از اصلی‌ترین امکاناتی که جی پلاس در اختیار کاربران خود قرار داده‌ است، امکان انتخاب تلویزیون با توجه به بودجه‌ های مختلف است. همچنین استفاده از پورت‌ های USB و  HDMI، و در برخی از مدل‌ ها پورت کامپوزیت، پشتیبانی از اندروید و امکان نصب نرم‌ افزارهای اندروید بر روی تلویزیون از دیگر قابلیت‌ هایی است که جی پلاس در تلویزیون‌ های خود قرار داده‌ است.

اسنوا

اسنوا زیر مجموعه گروه انتخاب است که به عنوان نهمین برند پرفروش و پرطرفدار تلویزیون در کشور شناخته شده و محصولات خود را به دیگر کشورها صادر می‌کند. تلویزیون‌ های این برند از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و برای یک خرید با کیفیت، می‌توانید روی اسنوا حساب کنید.


مشاهده انواع مدل های تلویزیون اسنوا


جمع‌‎ بندی

در این مقاله به مقایسه برندهای تلویزیون ایرانی و اینکه تلویزیون ایرانی چی بخرم پرداخته‌ایم. قبل از اینکه برای خرید تلویزیون اقدام کنیم؛ می‌بایست انتظارات و نیازهای خود از تلویزیون و همچنین بودجه خود را در نظر بگیریم و سپس با مقایسه برندها، یک انتخاب مناسب داشته باشیم.


نظرات کاربران