معرفی بهترین برندهای کولر گازی و اسپیلت

بهترین مارک کولر گازی و اسپلیت ایرانی و خارجی بازار کدام است؟

با گرم شدن هوا، کولرهای گازی و اسپلیت‌ها اهمیت بسیار زیادی در زندگی ما پیدا کرده‌اند. در گذشته به دلیل خنک و تمیز بودن سطح زمین، استفاده از وسایل سرمایشی اهمیت زیادی نداشت. با گرم‌تر شدن کره زمین استفاده از سیستم‌های خنک‌کننده مانند کولر گازی و اسپلیت بسیار اهمیت پیدا کرده است.

 

شرکت‌های بسیار زیادی در حوزه تولید کولر گازی و اسپلیت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. شما می‌توانید از هریک از این برندها استفاده کنید. معرفی بهترین مارک کولر گازی و اسپلیت می‌تواند به شما در انتخاب برندی مناسب کمک کند.

کدام مارک کولر گازی ایرانی خوب است؟

بسیاری از عوامل مانند تحریم‌ها سبب شده است که مهندسان و کارشناسان ایرانی به فکر تولید سیستم‌های خنک کننده بیفتند. این کولرها از لحاط کیفیت دست کمی از کولرهای خارجی ندارند. بنابراین شما با هزینه‌ای کم‌تر می‌توانید کولرهایی با کیفیت بسیار بالا خریداری کنید. از جمله بهترین برند کولر گازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تک الکتریک (Takelectric)

این کولر گازی توسط شرکت لوازم خانگی تک الکتریک (Takelectric) تولید شده است. این شرکت اقدام به تولید بهترین مارک کولر گازی می‌کند. کولر گازی تک الکتریک (Takelectric) براساس استانداردهای جهانی تولید شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. در این محصول فیلتر تصفیه هوای ضد ویروس قرار گرفته است. بنابراین انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی بوده که دچار آلرژی می‌شوند.

 

سری اینورتر این محصول از قابلیت خواب برخوردار است. قابلیت خواب سبب می‌شود که در صورت نیاز دستگاه به حالت خواب رفته و به طور خودکار روشن شود. تک الکتریک (Takelectric) به عنوان بهترین مارک اسپیلت نیز شناخته می‌شود. این محصول از قابلیت گرمایشی و سرمایشی مناسبی برخوردار بوده که امکان تنظیم هوا در شرایط آب‌وهوایی مختلف را دارد. عملکرد بهینه این محصول در رده A و B قرار گرفته است.

 

بهترین مارک کولر گازی خارجی

 

پاکشوما (Pakshoma)

یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده کولر گازی و اسپلیت، شرکت لوازم خانگی پاکشوما (Pakshoma) است. این شرکت از نظر کیفیت بالا توانسته است با بسیاری از شرکت‌های مهم آسیایی به رقابت بپردازد. از بهترین محصولات کولر گازی پاکشوما (Pakshoma) می‌توان به سری اینورتر آن اشاره کرد. کولر گازی اینورتر دوام بسیار بالا و مصرف انرژی کمی دارد.

 

این شرکت در محصولات خود از قابلیت‌های هوشمندی استفاده کرده است. سیستم خودکار به کار رفته در کولر گازی و اسپلیت این برند، نشت گاز را به شما اطلاع می‌دهد. همچنین پاکشوما (Pakshoma) هزینه‌های ناشی از نگهداری و تعمیر را تا حد امکان کاهش داده است. استفاده از لوله‌هایی که مانع از زنگ زدگی می‌شوند، سبب شده که هزینه کمی را برای نگهداری محصول بپردازید.

 

ایران رادیاتور (IranRadiator)

ایران رادیاتور (IranRadiator) جزء بهترین مارک کولر گازی است.شرکت لوازم خانگی ایران رادیاتور (IranRadiator) توانسته است از فناوری‌های روز دنیا در محصولات خود استفاده کند. بنابراین کولر گازی این برند مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته و به بازار عرضه شده است. از مزایای این کولر گازی می‌توان به استفاده آن از کمپرسورهای روتاری اشاره کرد.

 

 کمپرسورهای روتاری مزایای بسیار بیش‌تری نسبت به انواع پیستونی دارند. ایران رادیاتور (IranRadiator) از لحاظ خدمات پس از فروش نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. پس از تهیه کولر گازی و اسپلیت مورد نظر، کارشناسان این مجموعه اقدام به نصب رایگان کولر گازی یا اسپلیت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد کولر گازی ایران رادیاتور (IranRadiator) می‌توان به مصرف پایین انرژی آن اشاره کرد. این شرکت کولرهای گازی با مصرف انرژی A+ تولید می‌کند.

بهترین مارک کولر گازی ایرانی

 

ایساتیس (ISATIS)

بهترین مارک کولر گازی ایرانی شامل محصولات برتد ایساتیس (ISATIS) نیز است. کولرهای گازی ایساتیس از جدیدترین محصولات این شرکت هستند که با استفاده از متریال بسیار باکیفیت و مرغوبی تولید شده‌اند. کولر گازی ایستاتیس (ISATIS) دارای 5 سال گارانتی بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. این محصول علاوه بر کیفیت بسیار مناسب، دارای قیمت مقرون به صرفه‌ای هم بوده که امکان خرید آن را برای بسیاری از افراد فراهم کرده است.

 

اسنوا (SNOWA)

لوازم خانگی برند اسنوا (SNOWA) یکی از بهترین برندهای تولید کننده اسپلیت و کولر گازی است. این شرکت توانسته کولر گازی و وسایل تهویه بسیار باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه کند. از ویژگی‌های کولر گازی و اسپلیت این برند می‌توان به صدای کم و قدرت پرتاب باد بسیار بالا آن اشاره کرد. علاوه بر کیفیت بالا، این کولر گازی قیمت بسیار مناسبی داشته و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه شده است. کولرهای گازی این برند دارای مصرف انرژی A هستند.

 


بیشتر بخوانید: راهنما خرید و نکات مهم در انتخاب کولر گازی


 

بهترین مارک اسپیلت

 

مهر اصل (Mehrasl)

از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در حوزه تولید کولر گازی و اسپلیت می‌توان به محصولات برند مهر (Mehrasl) اشاره کرد. این شرکت از ماشین‌آلات پیشرفته برای تولید بهترین مارک کولر گازی استفاده می‌کند. کولرهای گازی تولید شده توسط این شرکت براساس استاندارد 9000 iso  تولید شده‌اند. همچنین کولرهای گازی مهر اصل (Mehrasl) در انواع ظرفیت‌ها تولید می‌شوند.

 

امرسان (Emersun)

از بهترین مارک کولر گازی می‌توان به مرسان (Emersun) اشاره کرد. این شرکت برای تولید کولر گازی از بهترین قطعات مکانیکی و الکترونیکی استفاده کرده است. کولر گازی و اسپلیت‌های امرسان (Emersun) با طراحی منحصر به فرد خود یک گام از دیگر رقبا جلوتر هستند. این محصول مقاومت بسیاری در برابر تغییرات دمایی و رنگ پریدگی دارد. کولر گازی امرسان دارای بازده انرژی A است.

 

جی پلاس (GPlus)

یکی دیگر از بهترین مارک‌های کولر گازی، جی پلاس (GPlus) است. این محصول طراحی بی‌نظیری داشته و برای آب‌وهوای گرمسیری و غیرگرمسیری مناسب است. این محصول دارای چند ظرفیت مختلف است که انتخاب را برای خریدار راحت‌تر می‌کند. از دیگر مزایای کولر گازی جی پلاس (GPlus) می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد.

 

کدام مارک کولر گازی خارجی خوب است؟

کولرهای گازی خارجی نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در ساخت این محصولات از بالاترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. اگر بودجه کافی در اختیار دارید، پیشنهاد می‌کنیم که کولر گازی خارجی تهیه کنید. این کولرها از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای تولید شده‌اند و طول عمر بسیار بالایی دارند. در ادامه به معرفی بهترین مارک کولر گازی خارجی می‌پردازیم.

 

سامسونگ  (SAMSUNG)

کمپانی سامسونگ (SAMSUNG) از جمله شرکت‌های مطرح در تولید بهترین برند کولر گازی است. کولر گازی تولید شده توسط این کمپانی با آب‌وهوای گرم به خوبی سازگار بوده و قدرت پرتاب باد بالایی دارد. اگر قصد خرید کولر گازی را دارید که هم گرمایش و هم سرمایش مناسبی داشته باشد، کولر گازی و اسپلیت سامسونگ (SAMSUNG) گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما است. از دیگر ویژگی‌های کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) می‌توان به تصفیه هوا و نشانگر روی پنل آن اشاره کرد. رده انرژی این محصول B است.

بهترین مارک اسپلیت

 

ال جی (LG)

کولر گازی ال جی (LG) نیز از بهترین مارک اسپلیت و کولر گازی محسوب می‌شود. این کولر گازی یکی از پرفروش‌ترین کولرهای گازی خارجی شناخته می‌شود که کیفیت بسیار بالایی دارد. کولر گازی ال جی (LG) برای آب ‌و هوای معتدل و گرم بسیار مناسب است. همچنین کمپرسور به کار رفته در آن اینورتر است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تصفیه هوا، پره‌های طلایی ضد زنگ و نشانگر روی پنل اشاره کرد.

 

اوجنرال (OGENERAL)

این کولر گازی توسط شرکت فوجیتسو تولید شده است و کولرهای گازی خود را به نام اوجنرال (OGENERAL) به بازار جهانی عرضه می‌کند. کولرهای گازی این برند از لحاظ تهویه عملکرد بسیار مناسبی دارند. از ویژگی‌های منحصر به فرد کولر گازی اوجنرال می‌توان به مصرف کم آن اشاره کرد.

 

این محصول قادر خواهد بود که به بهترین نحو ممکن در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند. تغییر کمپرسور آن سبب شده است که بدون خاموش و روشن کردن دستگاه، دمای هوا را به خوبی تنظیم کند. می‌توان گفت که کولر گازی اوجنرال (OGENERAL) جزء بهترین مارک کولر گازی موجود در بازار است که در رده انرژی A قرار دارد.

 

گری (GREE)

قطعات به کار رفته در این محصول، در بالاترین متریال و کیفیت تولید شده‌اند و سبب طول عمر بالای این محصول می‌شوند. از ویژگی‌های منحصر به فرد کولر گازی گری (GREE) می‌توان به سیستم تهویه بسیار مطبوع آن اشاره کرد. به کار رفتن تکنولوژی اینورتر در این محصول سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف آن تا 65 درصد شده است.

 

 کولر گازی گری (GREE) امکان سرمایش سریع را در محیط‌های نرمان ایجاد می‌کند. همچنین مدارهای الکتریکی به کار رفته در این محصول مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. برخی از مدل‌های این کولر گازی امکان اتصال به وای فای و کنترل از طریق موبایل را دارند.

بهترین برند کولر گازی

 

هیوندای (HYUNDAI)

هیوندای (HYUNDAI) یکی از بهترین برندهای کره جنوبی است که علاوه بر محصولات دیگر به تولید کولرهای گازی و اسپلیت نیز می‌پردازد. کولرهای گازی این برند از تهویه بسیار مطبوعی برخوردار بوده و قدرت پرتاب باد بالایی دارند. این برند اقدام به تولید اسپلیت نیز کرده است. بنابراین شما می‌توانید در چهار فصل سال اسپلیت هیوندای را استفاده کنید.

 

برخی از مدل‌های کولر گازی هیوندای (HYUNDAI) به تکنولوژی اینورتر مجهز هستند و سبب می‌شود که در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی شود. این کولر گازی بسیار بادوام بوده و از بهترین متریال برای ساخت قطعات آن استفاده شده است. طراحی منحصر به فرد آن سبب شده که برای همه دکوراسیون‌ها مناسب باشد.

 

هایسنس (Hisense)

یکی از محبوب‌ترین کولرهای گازی در ایران، متعلق به برند هایسنس (Hisense) است. این کولر گازی دارای موتوری کم صدا و پرقدرت بوده که از فناوری اینورتر در موتور آن استفاده شده است. وجود این تکنولوژی سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. از دیگر قابلیت‌های بسیار مهم کولر گازی هایسنس (Hisense) می‌توان به فیلتر تصفیه هوا، پنل نمایشگر باکیفیت و پرتاب باد مناسب آن اشاره کرد.

 

کلام آخر

انتخاب بهترین مارک کولر گازی اهمیت بسیار زیادی دارد. کولرهای گازی و اسپلیت‌ها باید از لحاظ کاربرد و امکانات به نیازهای شما پاسخ دهند. همچنین باید از نظر مصرف سوخت، انرژی کمی داشته باشند تا در هزینه‌ها صرفه جویی شود. در هنگام خرید کولر گازی و اسپلیت باید به عواملی مانند هزینه، آب‌ و هوا، قدرت کولر و متراژ محیط توجه داشته باشید. انتخاب کولر و اسپیلت متناسب با متراژ اهمیت بسیار زیادی دارد. در غیر این صورت این محصول عملکرد مناسبی از خود نشان نخواهد داد.


نظرات کاربران