هدیه کریسمس چی بخریم؟

هدیه کریسمس؛ بهترین پیشنهادها برای خرید کادو کریسمس

زمان خرید هدیه کریسمس معمولا سر چند راهی گیر می‌کنیم. کدام کادو کریسمس برای عزیزی که دوستش داریم مناسب است؟ سوالی که یافتن پاسخش واقعا چالش‌برانگیز است. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، تا انتهای این مطلب از ایمالز همراه ما باشید، تا با کمک هم راه حل مناسبی را پیدا کنیم.

نکات مهم خرید کادو کریسمس

درست است که کریسمس در ایران سال نو نیست؛ ولی برخی از مردم به‌ویژه جوانان اهمیت زیادی به آن می‌دهند و برای خرید هدیه کریسمس وقت و انرژی بسیاری می‌گذارند. این درحالی است که اگر نکات مهم خرید را بدانند، با سرعت بیشتری می‌توانند هدیه مناسبی را تهیه کنند.

 

  • بودجه را مشخص کنید

کریسمس هرچقدر هم که فوق‌العاده باشد، ولی با توجه به شرایط سخت اقتصادی امروز، ممکن است استرس تهیه هدیه‌ای مناسب را در شما ایجاد کند. لازم نیست نگران باشید، کافی است مشخص کنید که چقدر می‌توانید برای این هدیه خرج کنید. در واقع مهم‌ترین کار تعیین بودجه است که با توجه به توان مالی‌تان مشخص شود.

 

  • در خرید عجله نکنید

عجله در هیچ کاری درست نیست! می‌توانید از سایت‌های فروشگاهی معتبر که در این زمینه فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید. ایمالز یکی از بهترین بسترها برای خرید هدیه کریسمس است. فروشندگان مختلفی در ایمالز کالاها و اجناس متنوع با قیمت‌های مختلفی را عرضه کرده‌اند. قیمت‌ها، کاربری کالاها، کیفیت و هرچیزی که نیاز است تا خرید خوبی را انجام دهید، سر فرصت بررسی کنید. خرید آنلاین کمک می‌کند تا هزینه اضافی بابت تردد در شهر و فروشگاه‌های مختلف نپردازید. حتی از ارسال رایگانی که برخی از فروشنده‌ها دارند، هم استفاده کنید.

 

  • خلاق باشید

حتما که نباید کادو کریسمس گران‌قیمتی خریداری کنید. می‌توانید هدایای ارزان‌قیمت؛ اما کاربردی را انتخاب کنید. حتی می‌توانید با خرید صنایع دستی ارزان مثل آینه، گلدان، گیره‌سر و... آن را با خلاقیت خود به یک هدیه شخصی باارزش و زیبا تبدیل کنید. یا برای جعبه و بسته‌بندی، خودتان هنر به خرج دهید و با کمی چسب، نخ کنفی، کاغذ و روبان یک بسته‌بندی شیک و زیبا برای هدیه کریسمس که تهیه کرده‌اید، بسازید. پخت کیک، شیرینی، شکلات و خوردنی‌های خوشمزه هم ایده‌ای است برای نشان دادن توجه و عشقتان به طرف مقابل و صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید هدیه کریسمس.

 

  • برای همه خرید نکنید

شما موظف نیستید که نام تمامی اقوام، دوستان و آشنایانتان را در فهرست گیرندگان کادو برای کریسمس قرار دهید. همه می‌دانند که در این شرایط و اوضاع بد اقتصادی، کادو دادن به همه امکان‌پذیر نیست. پس اگر ضرورت دارد که حتما در کریسمس کادو بدهید، به کسانی که در اولویت هستند، مثل همسر، فرزندان و والدین هدیه دهید.

 

انواع کادو برای کریسمس

بهتر است پیش از تهیه هر کادو، ببینید که آن را برای چه افرادی می‌خرید تا هدیه‌ای مناسب و مناسب شان و شخصیت فرد را خریداری کنید. به طور کل می‌توانید گروه‌های زیر را برای تهیه کادو کریسمس، مد نظر داشته باشید:

  1. کادوی کریسمس برای همسر؛
  2. کادوی کریسمس برای فرزند؛
  3. کادوی کریسمس برای کودکان؛
  4. کادوی کریسمس برای والدین؛
  5. کادوی کریسمس برای خانم‌ها؛
  6. کادوی کریسمس برای آقایان؛
  7. کادوی کریسمس برای ادارات و سازمان‌ها.

 


بیشتر بخوانید: هدیه روز دختر


پیشنهاد هدیه برای کریسمس

در ادامه فهرست از پیشنهاد هدیه برای کریسمس را مشاده می‌کنید که می‌تواند شما را در خرید کادو کمک کند.

 

زیورآلات دست‌ساز

برخی از زیورآلات دست‌ساز مانند انواع گردنبند و دستبند که ممکن است ترکیبی از چرم و چوب، فلز با چوب و... باشد، می‌تواند در حالی که ارزان‌ هستند، بسیار زیبا و مناسب به عنوان هدیه کریسمس باشند.

 

 هدیه کریسمس

 

هدایای خوراکی

هدایای خوراکی مانند شکلات، کیک، بیسکویت، تارت، قهوه، انواع دم‌نوش و... هم گزینه‌های مناسبی هستند تا به عنوان یک هدیه دوست‌داشتنی و خوشمزه انتخاب شوند. کافی است در یک بسته‌بندی زیبا قرار بگیرند که یا خودتان خالق آن هستید یا با هزینه‌ای مناسب از فروشگاه‌های عرضه‌کننده این وسایل تهیه کرده‌اید.

 

کادو کریسمس

 

لباس‌های بافت

کریسمس در زمستان است و فصل مناسبی برای پوشیدن لباس‌های بافتنی. شما می‌توانید انواع شال، کلاه، دستکش، بلوز، ژیله و... را که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارند، به عنوان هدیه مناسب کریسمس انتخاب کنید. لذت دریافت هدیه‌ای که اتفاقا ماندگاری آن تا سال‌هاست، بسیار شیرین و فراموش‌نشدنی است. حتی می‌توانید اگر بافتنی بلد هستید، خودتان شروع به بافتن کنید و هر طرح و رنگی که دوست دارید در آن پیاده و اثری ماندگار خلق کنید.

 

کادو برای کریسمس

 

گل

گل همیشه به عنوان یک کادوی دوست‌داشتنی، مطرح بوده است. برای کریسمس هم می‌توانید این محبوبِ زیبا را انتخاب کنید. البته بیشتر منظورمان گلدان‌هایی است که می‌توانید در خانه یا آپارتمان نگهداری کنید. با این کار به زیباترشدن فضای خانه طرف مقابلتان هم کمک کرده‌اید. گل‌ها همیشه نماد سرزندگی، امید و عشق هستند و چه بهتر که به عنوان کادوی کریسمس انتخاب شوند.

 

هدیه برای کریسمس

 


بیشتر بخوانید: کادو تولد برای دختر


تابلوهای هنری

تابلوهای هنری هم ایده مناسبی برای هدیه دادن در کریسمس هستند. حتی می‌توانید کمی ذوق و خلاقیت به خرج دهید و به جای خرید تابلوهای گران‌قیمت، تصویر طرف مقابل را به نقاش هنرمند بدهید تا پرتره‌ای زیبا برایتان خلق کند. مطمئن باشید که گیرنده این هدیه، بسیار خوشحال خواهد شد.

 

تابلوهای هنری

 

ماگ و فنجان

نوشیدن یک قهوه خوش‌عطر، دم‌نوش آرامش‌بخش یا چای لب‌سوز تازه دم در ماگ هم لذت خودش را دارد. ماگ و فنجان هم گزینه مناسبی به عنوان کادو در کریسمس هستند. به خصوص اگر گیرنده کادو، اهل نوشیدنی‌های گرم باشد. می‌توانید از عروسک‌های سرامیکی یا چوبی تزئینی هم برای زیباترشدن ماگ کمک بگیرید و با چسب روی آن بچسبانید.

 

ماگ و فنجان

 

پک هدیه مخصوص کریسمس

همانطور که از نام آن مشخص است، معمولا این هدایا به صورت پک و مناسب هدیه دادن به سازمان‌ها و ادارات هستند. از انواع ست‌های رومیزی گرفته تا بسته‌‌های خوارکی، دم‌نوش و... که مناسب هدیه دادن در کریسمس است.

 

پک هدیه مخصوص کریسمس

 

جمع‌بندی

کریسمس آغاز سال نو میلادی در کشورهای مختلف جهان است و در این روز مردم به یکدیگر هدایای مختلفی می‌دهند. اگر شما هم به این رسم زیبا علاقه‌مند هستید، می‌توانید با توجه به نکاتی که گفته شد و درنظر گرفتن شخص یا اشخاصی که قرار است برایشان هدیه کریسمس تهیه کنید، بهترین انتخاب را داشته باشید.


نظرات کاربران