بهترین پیشنهادها برای خرید کادو روز معلم

کادو روز معلم؛ بهترین ایده ها برای خرید هدیه روز معلم

12 اردیبهشت‌ماه مصادف با شهادت استاد مطهری را در کشور ایران روز معلم نام‌گذاری کرده‌اند که فرصتی خاص برای تقدیر و تشکر از معلمان عزیز و زحمتکش جامعه است. با نزدیک‌شدن به این تاریخ، اکثر دانش‌آموزان و خانواده‌ها به دنبال هدیه‌ای مناسب برای کادو روز معلم هستند تا با تقدیم هدیه‌ای مناسب به آموزگار، از زحمات بی‌نظیر او تشکر کنند.

 

اما انتخاب هدیه برای روز معلم کمی سخت بوده و دوست دارند که هدیه‌ای خاص و کاربردی برای آموزگار مهربان تهیه کرده و او را خوشحال کنند؛ بنابراین ما در این مطلب به افرادی که برای هدیه روز آموزگار به دنبال ایده هستند کمک کردیم تا بتوانند هدیه مناسب و مدنظر خود را انتخاب کنند.

 

نکات مهم برای خرید کادو روز معلم

قبل از اینکه اقدام به خرید کادو روز معلم کنید، توصیه می‌کنیم که به یکسری نکات توجه کنید. زیرا در این صورت می‌توانید هدیه مناسبی تهیه کنید و موجب خوشحالی چندین برابر معلم عزیز شوید. این نکات عبارت‌اند از:

روحیات معلم: در چند ماهی که از ابتدای مهر با آموزگار خود آشنا شدید، تا حدودی می‌توانید از روحیات او مطلع شوید. مثلاً اینکه فردی است که به معنویات بیش‌تر توجه می‌کند یا مثلاً اهل هنر است یا به وسایل شخصی اهمیت زیادی می‌دهد.

سن و جنس آموزگار: می‌توان از ظاهر اشخاص سن تقریبی آن‌ها را تشخیص داد و اینکه معلم شما آقا است یا خانم، در خرید هدیه روز معلم تأثیرگذار است. حتماً می‌دانید که خرید یک قلم صورتی فانتزی برای یک دبیر آقا زیاد مناسب نیست و خرید یک روسری با طرح‌های زیاد شلوغ و رنگارنگ با روحیات یک خانم معلم مسن زیاد سازگاری ندارد.

هدیه مناسب و در شأن آموزگار: خرید برخی هدیه‌ها زیاد برای قدردانی از معلم مناسب نیست و بهتر است هدیه‌ای تهیه کنید که حالت رسمی و کارایی مناسبی داشته باشد و نشان دهد که شما از معلم خود قدردانی می‌کنید و برای او احترام قائل هستید. مهم نیست که این هدیه بزرگ باشد یا کوچک.

 


بیشتر بخوانید: کادو تولد برای دختر


 

 

 هدیه برای روز معلم

 

انواع هدیه برای هدیه روز معلم

بعد از اینکه به نکات خرید هدیه روز معلم توجه کردید، نوبت به انتخاب هدیه است. مهم نیست که کادو روز معلم شما زیاد بزرگ باشد یا کوچک، گران‌قیمت باشد یا ارزان؛ به این نکته توجه کنید که معلم‌ها دوست دارند با تربیت و آموزش دانش‌آموزان، جامعه را به دست دانش‌آموختگان باسواد و متشخصی بسپارند. پس در مرحله اول درس‌خوان بودن و رفتارهای درست و به‌جای شما بهترین هدیه برای آن‌ها خواهد بود.

حال اگر می‌خواهید بهترین نوع هدیه روز معلم را تهیه کنید، باید به سراغ هدیه‌های موجود بروید. انواع مختلف کادو روز معلم وجود دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه شخصی خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید که عبارت‌اند:

  • انواع نوشت‌افزار: خودنویس، روانویس و...

  • اکسسوری: روسری، کیف، ست کمربند و...

  • عطر و خوشبوکننده 

  • وسایل دکوراتیو

  • انواع تابلو

  • کتاب و...

 


بیشتر بخوانید: هدیه روز دختر


پیشنهاد کادو برای روز معلم

مجدد به این نکته توجه کنید که معلمان و دبیران دلسوز و آگاه، از شما انتظار هدایای گران‌قیمتی ندارند، پس اگر بودجه کافی برای خرید هدیه را ندارید، ناراحت نباشید؛ ما در ادامه پیشنهاد زیاد و متفاوتی را که مناسب کادو برای روز معلم است؛ برای شما آورده‌ایم تا بتوانید برای خرید هدیه، بهتر تصمیم بگیرید.

  • قلم، دفترچه یادداشت، تقویم یا سررسید: اگر توجه کرده باشید، آموزگاران طبق شغلی که دارند بیش‌تر مواقع یک دفترچه یادداشت کوچک یا سررسید تقویمی و خودکار برای نکته‌برداری دارند و خرید یکی از این دفترچه‌ها می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

  • قرآن، مفاتیح، تسبیح، جانماز جیبی: خرید یکی از این موارد برای دبیرانی که به معنویات اهمیت زیادی می‌دهند، بسیار باارزش است.

  • ماگ و لیوان: ماگ یا لیوان سرامیکی یا شیشه‌ای با طرح و حتی نوشته‌ای خاص یک هدیه ماندگار و زیبا برای آموزگار بوده و در قیمت‌های مختلفی در بازار موجود است.

  • کیف پول، قاب عینک و قاب گوشی: این موارد از گزینه‌های مناسب کادو روز معلم برای دبیران آقا است. آقایان از کیف پول و قاب برای محافظت وسایل خود بیش‌تر استفاده می‌کنند.

  • وسایل دکوری: ظروف میناکاری شده، تابلو، قاب عکس، جاقلمی‌های رومیزی و مجسمه‌ها از دیگر مواردی هستند که می‌توانید به‌عنوان کادو برای روز معلم خریداری کنید.

  • جعبه شیرینی و شکلات: خرید جعبه‌های شیرینی و شکلات به‌خصوص با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا یک هدیه مناسب برای روز معلم بوده و می‌تواند آموزگار شما را خوشحال کند.

  • عطر و ادکلن: خرید عطر و ادکلن با رایحه‌های خاص و ماندگار هدیه مناسبی بوده و یادآور شما و کلاس درس برای آموزگار خواهد بود.

  • کتاب: کتاب با موضوعات خاص مانند علمی، تاریخی و ... یکی دیگر از هدیه روز معلم است که می‌تواند کاربردی باشد.

  • گل و گلدان: گل هدیه‌ای زیبا برای اشخاص مختلف با روحیات و شخصیت‌های متفاوت است و با خرید آن، می‌توان هرکسی را خوشحال کرد.

 

کادو برای روز معلم

 

علاوه بر این موارد می‌توانید حتی با یک نقاشی و هنرهای خاصی که آشنا هستید از آموزگار خود تشکر کنید. از دیگر موارد می‌توان به خرید مقنعه، چادر، کمربند، اکسسوری، پوشاک، هندزفری و ... اشاره کرد.

 

نتیجه‌گیری

معلم‌ها انتظار هدایای بزرگ و گران‌قیمت از دانش‌آموزان را ندارند و حتی رفتار شایسته و درس‌خواندن دانش‌آموزان آن‌ها را خوشحال می‌کند. پس با کوچک‌ترین هدایا هم می‌توانید آن‌ها را خوشحال کرده و با دادن حتی یک کادو روز معلم ساده، از او قدردانی کنید.


نظرات کاربران