بهترین برندهای شامپو ضدشوره ایرانی و خارجی

بهترین شامپو ضدشوره ایرانی و خارجی (معرفی بهترین برندها)

اگر تجربه‌ ابتلا به شوره‌ سر را داشته باشید علاوه‌بر فشار روانی که مشاهده تکه‌های برفی کوچک هنگام شانه زدن برایتان ایجاد می‌کند، قطعا دغدغه مواجه با راهکارهای پیشنهادی افراد، فشار روانی است. اگر تا به امروز با انجام روش‌های خانگی مختلف از شر شوره‌ سر خلاص نشده‌اید، بهترین شامپو ضدشوره تولیدشده شرکت‌های ایرانی و خارجی را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد تا مناسب‌ترین و سازگارترین شامپو ضد شوره خود را بیابید.

معرفی بهترین برند های شامپو ضدشوره ایرانی

مو تاثیرگذارترین المان در زیبایی فرد است؛ شوره سر با کاستن زیبایی، دغدغه‌ بسیاری از افراد است. افراد برای درمان این مشکل مسیرهای مختلفی را امتحان کرده‌اند و در نهایت زیبایی یک موی طبیعی بدون شوره را به دست نیاورده‌اند. در ادامه به شما بهترین شامپو ضدشوره ایرانی را معرفی می‌کنیم که گرهی از مشکلاتان باز کند.

برای اطلاع از قیمت شامپو در مدل و انواع برندهای مختلف بر روی لینک کلیک کنید. 

شامپو ایروکس

از جدیدترین و ایمن‌ترین ترکیب ساخته شده که این ماده اکتوپیروکس نام دارد. این محصول ایرانی با عصاره‌ گیاه گزنه تهیه شده که التیام‌بخش پوست سر است؛ درمواردی که شوره باعث خارش می‌شود نیز می‌تواند موثر باشد. این شامپو با افزایش رطوبت پوست سر، فرایند بهبود را تسریع می‌بخشد. ایروکس، در رنگ زرد و قرمز به بازار عرضه می‌شود که رنگ زرد آن بسیار مشهورتر از رنگ قرمز است؛ چرا که رنگ قرمز به عنوان شامپوی دارویی توسط پزشک تجویز می‌شود. بدون شک یکی از بهترین شامپو ضدشوره دارویی نیز به همین برند تعلق دارد.

  • حجم 200 میلی لیتر
  • قیمت حدود 60 هزار تومن

 

شامپو سریتا

شامپو سریتا به وسیله‌ یکی از جدیدترین روش‌ها، یعنی تنظیم جمعیت باکتری‌های مفید پوست سر، روند پوسته‌ریزی کف سر را به حالت طبیعی باز می‌گرداند. این شامپو با فرمولاسیون پروبیوتیکی، PH پوست سر را تنظیم کرده و درنهایت باعث احیای پوست سر می‌شود. البته به این نکته توجه کنید که سریتا برای درمان شوره سر دارای دو محصول است؛ رنگ آبی برای شوره‌ متوسط و رنگ قرمز برای شوره‌های سنگین که به گفته‌ کاربران در شبکه‌های اجتماعی، این شامپو توسط پزشک معالج برای آن‌ها توصیه شده است.

سریتا دارای خاصیت خنک‌کنندگی است که باعث آرامش پوست سر می‌شود. افرادی که این محصول را مصرف کرده‌اند، معتقدند که رایحه خوبی ندارد؛ ولی به دلیل تاثیر بالای آن می‌توان تحمل کرد. فراموش نکنید که بهترین مارک شامپو ضدشوره بستگی به جنس موهای شما دارد؛ ولی یکی از تاثیرگذار‌ترین شامپوها، برند سریتا است.

  • حجم 200 میلی لیتر؛
  • قیمت حدود 110 هزار تومن؛

 

بهترین برند شامپو ضدشوره خارجی


بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ مو بر اساس رنگ صورت و چشم را در این مقاله بخوانید. 


شامپو اویدرم

این شامپو، برای درمان شوره‌ شدید و مقاوم موثر است؛ چرا که علاوه بر ضد شوره بودن، ضد التهاب و ضد قرمزی کف پوست سر نیز هست. برای دریافت تاثیر مورد نظر، نیاز است که به مدت 8 هفته و هفته‌ای 2-3بار مصرف کنید؛ هر شامپو به طور میانگین برای مصرف یک ماه کفایت می‌کند. این شامپو دارای عصاره گیاهان مختلف است و ترمیم‌کننده و حالت‌دهنده موهای دارای آسیب‌دیدگی نیز هست.

این برند در درمان مشکلات دیگر مو نیز عملکرد بسیار عالی داشته است. در حالت کلی بسیاری از افراد معتقدند که این شامپو عملکرد بهتری حتی نسبت به شامپوهای خارجی در درمان شوره‌های سنگین دارد. بهترین برند شامپو ضدشوره از نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان اویدرم است.

  • حجم 250 میلی لیتر؛
  • قیمت حدود 90 هزار تومن؛

 

شامپو استم سل

این برند نام آشنای شامپوهای تخصصی، شهرت زیادی در تولید شامپوهای بدون مواد آسیب‌زا همچون پارابن دارد. مواد آسیب‌زای مختلفی در صنعت تولید شامپو استفاده می‌شود که اگر بخواهیم به آن‌ها اشاره کنیم، لیست بلند بالایی از مواد شیمیایی ردیف می‌شود؛ این مواد، خاصیت کف‌زایی بسیاری بالایی دارند؛ اما این کف‌زایی، چربی مفید مو را از بین می‌برد و موها را مستعد آسیب‌دیدگی می‌کند. این شامپو دارای عصاره‌ روغن درخت چای و آلوئه‌ورا است که باعث درخشندگی و رطوبت‌رسانی به مو می‌شود. بهترین مارک شامپو ضدشوره ایرانی توسط برخی از متخصصین خبره به خاطر تمامی مواردی که ذکر شده، استم سل است.

  • حجم 250 میلی لیتر؛
  • قیمت حدود 80 هزار تومن؛

 

شامپو سینره

یکی دیگر از بهترین برند شامپو ضدشوره ایرانی ، سینره است. این شامپو بر پایه گیاهان دارویی چون آویشن و بید است. این گیاهان، خاصیت ضد باکتریایی دارد. بگفته‌ نوشته‌های روی بسته‌بندی محصول و مصرف‌کنندگان، تاثیرگذاری این شامپو در مصرف اول نیز قابل مشاهده است و در صورت تکمیل فرآیند درمان، شوره به صورت کامل از بین می‌رود. طبق گفته مصرف‌کنندگان بازه‌ درمان کامل حدود یک ماه است. به این نکته توجه داشته باشید که این شامپو در برخی موارد منجر به بروز خشکی مو در برخی از نوع موها شده است.

  • حجم 250 میلی لیتر؛
  • قیمت حدود 50 هزار تومن؛

 

معرفی بهترین برندهای شامپو ضدشوره خارجی

تا اینجای مطلب به معرفی بهترین شامپو ضدشوره ایرانی پرداختیم و در ادامه بهترین برندهای شامپو ضدشوره خارجی را نیز معرفی می‌کنیم؛ اما در نهایت تاثیرگذاری این شامپوها بستگی به جنس موی شما و عوامل متعدد بستگی دارد.

 

شامپو کلیر

یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین برندهای شامپوی خارجی برای درمان مشکلات مو است. این شامپو، تنوع بسیار بالایی برای درمان انواع درجه‌های ابتلا به شوره را دارد و به‌علاوه به خاطر تاثیری که جنسیت و هورمون‌ها بر این بیماری دارد شامپوهای زنانه و مردانه را به صورت تفکیک‌شده تولید کرده است. شما می‌توانید شامپویی دقیقا مطابق با شرایطتتان از این برند فرانسوی تهیه کنید. این شامپو علاوه‌بر درمان شوره، ساقه و ریشه مو را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. یکی از بهترین مارک شامپو ضدشوره خارجی از نظر مصرف‌کنندگان ایرانی، کلیر است.

  • حجم 200 و 400 میلی لیتر؛
  • قیمت حدود 50 و 100 هزار تومن؛

 

شامپو هد اند شولدرز

هد اند شولدرز، برند نام آشنا در درمان مشکلات مو است. این برند فرانسوی تنوع بسیار بالایی دارد؛ اما شامپو ضد شوره و صاف‌کننده این برند در سال 2014، برنده جایزه بهترین شامپو بیوتی آوارد شده است. این شامپو خاصیت نرم‌کنندگی 24 ساعته دارد؛ یعنی به طور کامل وز بودن مو را تا یک روز از بین می‌برد و به دلیل PH پایین، می‌توانید روزانه از آن استفاده تا از خاصیت صاف‌کننده بودن آن همه روزه برخوردار شوید.

 

بهترین برند شامپو ضدشوره ایرانی

 

اکثر شامپوهای ضد شوره به دلیل فرمولاسیون، دارای سلنیوم از بوی بدی برخوردار هستند؛ اما رایحه‌ این شامپو بسیار خوب است. یکی از مهم‌ترین چالش‌های خرید این شامپو، حضور نمونه‌های مشابه و تقلبی بسیار زیاد آن در بازار است که با خرید از فروشگاه‌های معتبر، می‌توانید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. بهترین برند شامپو ضدشوره خارجی با توجه به تجربه مصرف‌کنندگان جهانی، متعلق به این برند است؛ چرا که شامپوهای متعدد ضدشوره مناسب برای انواع مو دارد که تاثیرگذاری خود را در هر نوع ثابت کرده است.

  • حجم 400 میلی لیتر؛
  • قیمت بیشتر از 100 هزار تومن؛

 

شامپو نیزورال

موثرترین شامپوی ضد شوره جهان برند نیزورال است. برای نتیجه‌گیری کامل از این محصول، باید به مدت دوماه و هفته‌ای یکبار از این محصول استفاده کنید؛ البه تاثیر این محصول پس از اولین استفاده نیز حتی مشهود است. یکی از مهم‌ترین خاصیت‌های این شامپو، این است که نیازی نیست پس از درمان این شامپو را قطع کنید، می‌توانید آن را کنار شامپوهای دیگر همچنان مصرف کنید. البته تاثیرگذاری این شامپو فقط محدود به شوره نیست؛ مصرف‌کنندگان این محصول بیان می‌کنند این شامپو در درمان خارش، ترمیم موهای آسیب‌دیده و قطع ریزش مو نیز موثر است؛ به زبان ساده یک شامپوی همه کاره است.

  • حجم 200 میلی لیتر؛
  • قیمت حدود یک میلیون و پونصد هزار تومن؛

 

جمع‌بندی

در ابتدا اکثر افراد بین انتخاب شامپوی ایرانی و خارجی دچار چالش می‌شوند؛ اما باید توجه کنید شامپوی ایرانی حقیقتا مطابق با آب‌وهوای ایران تولید شده است؛ اما نه هر شامپوی ایرانی! باید این واقعیت را پذیرفت که بسیاری از محصولات داخلی تاثیرگذاری لازم را ندارند؛ اما در مقابل همین مورد برای شامپوی خارجی نیز وجود دارد. بسیاری اوقات شما مبالغ کلانی پرداخت می‌کنید تا نتیجه‌ مورد نظر را دریافت کنید؛ اما متاسفانه فقط هزینه بالاتری پرداخت می‌کنید. در بسیاری از مواقع کالای خارجی به خاطر قدمت و دست‌یابی فرمول‌های پیشرفته حتی با قیمت‌های پایین نیز اثرگذاری لازم را دارند. در این مطلب ما بهترین شامپو ضدشوره از برندهای خارجی و ایرانی را بررسی کردیم و با ذکر قیمت، مناسب‌ترین‌ها را معرفی می‌کنیم تا درنهایت شما انتخاب کنید که کدام محصول را مصرف کنید.


نظرات کاربران