معرفی بهترین موتور سیکلت های موجود در بازار ایران

بهترین موتور سیکلت های موجود در ایران (سال 1402 + قیمت روز)

در صورتی که قصد خرید موتور سیکلت قدرتمند و حرفه‌ای دارید، آشنایی با بهترین موتور سیکلت‌ های موجود در بازار ایران اهمیت زیادی خواهد داشت. در واقع یک موتور سیکلت حرفه‌ای قدرت بالایی دارد و بسیار پرطرفدار است. بنابراین به راحتی خرید و فروش شده و با قیمت مناسبی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. در این مقاله ضمن معرفی بهترین مدل‌های موتور سیکلت موجود در ایران، پر فروش‌ترین کلاس موتور سیکلت را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات شما را در زمینه مشخصات این وسیله نقلیه، افزایش می‌دهیم.

معرفی بهترین مدل‌ های موتور سیکلت موجود در ایران

کشور ما از برند‌های معروف و معتبر زیادی پشتیبانی کرده و مدل‌های گوناگونی از موتور سیکلت را در بازار عرضه می‌کند. بنابراین آشنایی با بهترین مدل‌های موتور سیکلت موجود در ایران، به انتخاب بهتر شما کمک زیادی می‌کند. در ادامه ضمن معرفی بهترین انواع موتور سیکلت، به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته و تجربه خوبی از خرید خود کسب کنید. بدون شک آشنایی با مهمترین ویژگی‌های این وسیله، از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نقش مهمی در افزایش اطلاعات فنی شما دارد.

برای اطلاع از قیمت موتور سیکلت از برندهای مختلف موجود در بازار ایران بر روی لینک کلیک کنید. 

بهترین موتور سیکلت استریت

استریت یکی از قدیمی‌ترین کلاس‌های موتور سیکلت است که برای موتور سواری در شهر و خیابان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتور سیکلت استریت، توان بالا و استهلاک کمی دارد و برای امور شهری و خانوادگی مناسب است. همچنین زین صاف و راحتی آن یک مزیت است و به راحتی قابل تعمیر خواهد بود.

 

موتور سیکلت بنلی مدل کی وی ۱۵۰

این موتور توسط شرکت بنلی ایتالیا طراحی شده است و ساخت کشور چین است. همچنین مصرف سوخت کمی دارد و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. موتور سیکلت بنلی مدل کی وی ۱۵ به صورت استاندارد طراحی شده است و قدرت زیادی دارد. همچنین شتاب متوسطی دارد و خروجی صدای آن در بخش اگزوز پایین است.

 

موتور سیکلت بنلی مدل کی وی ۱۵۰


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مارک ضدیخ را در این مطلب بخوانید.


موتور تی وی اس مدل HLX ۱۵۰

این موتور به صورت ۴ دنده طراحی شده است و کلاچ دستی دارد. همچنین مجهز به ترمز کاسه‌ای است و به صورت هندلی، برقی استارت می‌شود. موتور سیکلت تی وی اس مدل HLX ۱۵۰ سوخت بنزینی دارد و فاقد رادیاتور است. همچنین قیمت مناسب آن باعث شده است تا بیشتر خانواده‌ها آن را خریداری کنند.

 

موتور سیکلت کویر مدل ۲۰۰ CDI

این موتور پنج دنده است و مجهز به قدرتمند‌ترین موتور از سری CDI است. همچنین برای مسیر‌های شهری مناسب است و به نسبت، کم خرج و کم مصرف است. موتور سیکلت کویر مدل ۲۰۰ CDI به صورت هندلی، برقی استارت شده و از شتاب بالایی برخوردار است. همچنین مجهز به کلیومتر شمار آنالوگ است و ترمز جلوی دیسکی و ترمز عقب کاسه‌ای دارد.

 

بهترین موتور سیکلت نیکد اسپرت

این موتور با استفاده از فلاپ طراحی شده است و دارای زین دو تکه است. همچنین کیفیت ساخت بالایی دارد و از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار است. موتور سیکلت نیکد اسپرت هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری را کاهش داده و برای امور شهری و مسافرت‌های کوتاه مدت مناسب است.

 

موتور سیکلت بنلی مدل ۱۵۰TNT سی‌ سی

این موتور مجهز به ترمز دیسکی است و به صورت هندلی استارت می‌شود. همچنین دارای صفحه کیلومتر دیجیتالی است و حداکثر سرعت آن ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت است. موتور سیکلت بنلی مدل TNT فاقد فضایی برای حمل بار است؛ ضمن اینکه مجهز به جک بغل است.

 

موتور سیکلت بنلی مدل ۱۵۰TNT سی‌ سی

 

موتور سیکلت بنلی مدل ۱۸۰ اس

این موتور سیکلت دارای ترمز دیسکی است و به صورت برقی استارت می‌شود. همچنین ۶ دنده دارد و نوع رینگ آن اسپرت است. موتور سیکلت بنلی مدل ۱۸۰ اس شتاب بالایی دارد و دارای کیلومتر شمار دیجیتال است. همچنین با داشتن زین نرم و فرمان سبک، امکان سواری راحت‌تر شما را فراهم می‌کند.

 

موتور سیکلت تی وی اس از مدل Apache ۲۰۰ نیوفیس

این وسیله نقلیه به صورت ۶ دنده طراحی شده است و نوع کیلومتر شمار آن دیجیتال است. همچنین مجهز به ترمز‌های دیسکی است و به صورت برقی استارت می‌شود. موتور سیکلت تی وی اس مدل Apache ۲۰۰ نیوفیس سواری نرم و راحتی دارد و نوع رینگ آن اسپرت است.

 

بهترین موتور سیکلت اسکوتر

موتور سیکلت‌های کلاس اسکوتر در سبک‌های جدید و مختلفی به تولید می‌رسند. این موتور‌ها از زیبایی خاص و فوق‌العاده‌ای برخوردار و بسیار کاربردی هستند. همچنین به صورت نرم و راحت رانده می‌شوند و هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهند.

 

موتور سیکلت هوندا مدل کلیک ۱۵۰

این موتور به صورت استاندارد طراحی شده است و فرمان بسیار نرم و راحتی دارد. همچنین گاز خور سریع و بدون صدایی دارد و باعث تجربه رانندگی لذت بخش می‌شود. در مقابل قیمت بالایی دارد که ممکن است شما را با مشکل مواجه کند؛ ضمن اینکه لوازم یدکی آن به راحتی پیدا نمی‌شود.

 

موتور سیکلت اسکوتر مدل وگو ۱۱۰

موتور سیکلت کلاس اسکوتر استهلاک پایینی دارد و انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود. همچنین قیمت مناسبی دارد و دسترسی به لوازم یدکی آن راحت است. در مقابل از شتاب کمی برخوردار است و از نظر قدرت موتوری ضعیف است.

 

موتور سیکلت اسکوتر مدل وگو ۱۱۰

 

موتور سیکلت اسکوتر مدل بنلی ستا (seta)

این موتور در مقایسه با مدل وگو، شتاب‌گیری سریع‌تری دارد و مناسب استفاده در فضای شهری است. همچنین مجهز به موتور نرم و بی‌صدا است و از قیمت مناسبی برخوردار است. در مقابل، قیمت قطعات یدکی آن بالا است و مشکل شتاب کم با دو سرنشین را دارد.

 

بهترین موتور سیکلت تریل (پرسی)

موتور سیکلت‌های تریل دارای شاسی بلند و لاستیک‌های بزرگ هستند و برای تجربه آفرود مناسبند. این موتور‌ها صدای کم اما درعوض مصرف زیادی دارند. در مقابل، نوردهی پایینی دارند و رانندگی به هنگام شب را با مشکلات زیادی مواجه می‌کنند.

 

موتور سیکلت تریل مدل فلات ۲۵۰

این موتور دارای طراحی شیک و ساده‌ای است و برای عبور از مسیر‌های خاکی و صعب العبور مناسب است. همچنین دارای ترمز‌های دیسکی است و مجهز به لاستیک‌های پهن و عاجدار است. فلات ۲۵۰ مجهز به کیلومتر شمار دیجیتال است و از سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت پشتیبانی می‌کند. همچنین ظاهر مدرن و جذابی دارد و عملکرد فنی آن قابل قبول است.

 

موتور سیکلت تریل مدل کویر T۲ ۲۵۰

بهترین موتور سیکلت تریل مجهز به ترمز‌های دیسکی است و سیستم سوخت‌رسانی آن انژکتور است. همچنین به صورت ۵ دنده طراحی شده است و نحوه استارت آن هندلی، برقی است. کویر T۲ ۲۵۰ ظاهر جذاب و زیبایی دارد و انجین کم هزینه‌ای دارد. همچنین بسیار پرقدرت است و می‌تواند در کویر و فضا‌های شهری مورد استفاده قرار بگیرد.

 

موتور سیکلت تریل مدل کویر T۲ ۲۵۰

 

موتور سیکلت تریل مدل پیشرو ۲۵۰ گلد

این موتور بسیار زیبا و پرقدرت است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. همچنین امکانات کاملی دارد و مجهز به ترمز‌های دیسکی است. پیشرو ۲۵۰ گلد از داشبورد عقربه‌ای تشکیل شده است و به صورت هندلی، برقی استارت می‌شود.

 

بهترین موتور سیکلت ریس

این موتور‌ها حجم انجین و سرعت بالایی دارند. به علاوه طراحی جذاب و زیبایی دارند و از فلاپ‌های زیادی تشکیل شده‌اند. موتور‌های کلاس ریس به سختی تعمیر می‌شوند و قیمت بالایی دارند. همچنین به صورت نوک تیز طراحی شده است و برای مسافت‌های طولانی مناسب نیستند.

 

موتور سیکلت هوندا مدل CBR ۲۵۰ rr

بهترین موتور سیکلت هوندا دارای یک سیلندر و چهار سوپاپ است و حجم انجین آن ۲۵۰ سی سی است. همچنین ۱۶۷ کیلوگرم وزن دارد و به راحتی کنترل می‌شود. موتور سیکلت هوندا مدل CBR ۲۵۰ rr با داشتن ۲ متر طول به صورت استاندارد طراحی شده است و از طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

 

موتور سیکلت یاما‌ها مدل R۲۵۰

این موتور ۱۶۰ کیلوگرم وزن دارد و مجهز به امکانات کامل است. همچنین از استهلاک کمی برخوردار است و حداکثر سرعت آن ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت است. موتور سیکلت یاما‌ها مدل R۲۵۰ کیفیت ساخت بالایی دارد و ساخت کشور ژاپن است.

 

پرفروش‌ ترین موتور سیکلت ‌های موجود در بازار ایران

در ادامه با معرفی چند مدل از بهترین موتور سیکلت‌های پرفروش در بازار ایران، شما را برای خرید این وسیله نقلیه راهنمایی می‌کنیم.

 

موتور سیکلت یاما‌ها XSR ۱۵۵

این موتور دارای کلاس استریت است و می‌تواند توسط گروه‌های سنی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین به صورت تک سیلندر طراحی شده است و سوخت آن بنزینی است. به طور کلی یاما‌ها XSR ۱۵۵ مجهز به یک خروجی اگزوز است و حداکثر سرعت آن ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت است. این موتور دارای گیربکس دستی ۶ دنده است و مجهز به رینگ‌های اسپرت آلومینیومی است.

 

موتور سیکلت یاما‌ها XSR ۱۵۵

 

موتور سیکلت دایچی VP ۱۲۵

بهترین موتور سیکلت پرفروش در بازار دارای کلاس اسکوتر است و انتخاب مناسبی برای تردد‌های شهری است. همچنین مجهز به لامپ رشته‌ای است و حداکثر سرعت آن ۸۰ کیلومتر بر ساعت است. دایچی VP ۱۲۵ به صورت تک سیلندر طراحی شده و سیستم استارت آن هندلی است. همچنین مجهز به کلاچ اتوماتیک است و سیستم سوخت‌رسانی آن انژکتور است.

 

موتور سیکلت اس وای‌ ام Galaxy SR۲۰۰

این موتور طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالایی دارد و بسیار پرفروش است. همچنین ۱۲۵ کیلوگرم وزن دارد و حداکثر سرعت آن ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است. موتور سیکلت اس وای‌ ام دارای کلاس اسکوتر است و مناسب فضا‌های شهری است. همچنین مجهز به ترمز‌های دیسکی است و از یک کیلومتر شمار دیجیتالی برخوردار است.

 

سخن پایانی

در این مقاله بهترین موتور سیکلت موجود در بازار ایران را معرفی و شما را با مشخصات فنی و ویژگی‌های مهم آن آشنا کردیم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای خرید این وسیله نقلیه، شتاب و سرعت موتور را در نظر گرفته و به کلاس آن توجه کنید. همچنین با انتخاب مدل‌های پرفروش، به راحتی وسیله نقلیه مورد نظر و امکانات جانبی آن را فراهم کنید.


نظرات کاربران