لیست بهترین عطرها مناسب هدیه به مردان

بهترین عطر و ادکلن برای هدیه به مردان و آقایان

وقتی حرف از خرید هدیه برای آقایان پیش می‌آید، انتخاب‌های محدودتری داریم. معمولا برای خانم‌ها می‌توان با انواع زیورآلات یا محصولات مشابه، هدیه‌های مناسبی تهیه کرد، اما در انتخاب هدیه برای آقایان باید دقت بیشتری به خرج داد. عطر و ادکلن جزو بهترین هدایایی هستند که قطعا لبخند را به لب آقایان هدیه می‌دهند. بیشتر مردان به خوشبویی اهمیت می‌دهند و خرید یک عطر یا ادکلن می‌تواند توجه آن‌ها را به شما جلب کند. اما واقعا بهترین عطر برای هدیه به مردان چیست؟ برای پاسخ به این سوال، فهرستی از بهترین عطر مناسب هدیه به مردان را معرفی کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

برای اطلاع از قیمت ادکلن در انواع برندها بر روی این لینک کلیک کنید. 

بهترین عطر برای هدیه به مردان جوان

مردان جوان نسبت به مردهای میانسال، سلیقه متفاوتی در انتخاب عطر دارند و به همین دلیل باید به سن‌وسال آن‌ها در هنگام خرید عطر یا ادکلن توجه داشته باشید. در ادامه لیستی از بهترین عطر برای هدیه به آقایان جوان را ارائه کرده‌ایم و معرفی‌شان می‌کنیم:

 

عطر ادکلن مردانه امپریو آرمانی دایمند Emporio armani diamonds

این عطر ادکلن در سال 20008 معرفی شد و توجه بسیاری از آقایان را به خود جلب کرد. عطر ادکلن مردانه امپریو آرمانی دایمند Emporio armani diamonds توسط برند جورجیو آرمانی ساخته و بطری آن هم توسط همین کمپانی طراحی شده است. اگر مردی که قصد خرید هدیه برای او را دارید به رایحه چربی و خوراکی علاقه دارد، این هدیه مناسب اوست زیرا محتویات آن رایحه شیرین و زلال ترنج، فلفل سیچوان، عنبر، پایاک، کاکائو و خس‌خس است.

 

بهترین عطر برای هدیه به آقایان

عطر ادکلن مردانه کول واتر Cool Water By Davidoff

عطر ادکلن مردانه کول واتر Cool Water By Davidoff از سال 1988 تا به امروز توانسته است محبوبیت خود را به عنوان یک عطر روزانه بین آقایان جوان حفظ کند. این عطر توسط برند دیویدوف معرفی شده است و ترکیباتی را در تهیه آن استفاده کرده است که با استشمام عطر به یاد طبیعت، می‌افتید. در واقع ترکیبات این عطر شامل خزه بلوط، یاسمن، چوب صندل و مشک هستند. فقط مقدار کمی از این عطر را کافیست روی گردن یا مچ دست بزنید تا عطر و رایحه آن توجه همه را جلب کند.

 

عطر ادکلن هوگو باس رد Hugo Boss Red

در فهرست بهترین ادکلن برای هدیه به مردان عطر ادکلن هوگو باس رد Hugo Boss Red قرار دارد که در سال 1995 معرفی شد؛ اما هنوز پس از گذشت چندین سال بین آقایان محبوبیت خود را حفظ کرده است. این عطر ادکلن شامل ترکیبات مرکبات تازه، چوب‌های جنگلی و برگ‌هایی با بوی تند است. اگر می‌خواهید هدیه‌ای برای آقایان بخرید که به صورت روزمره از آن استفاده کنند، این عطر هم پیشنهاد ما به شماست.

 

عطر ادکلن مردانه اترنیتی کالوین کلاین ETERNITY for men by Calvin Klein

برخی آقایان به ادکلن‌هایی با رایحه فورژه آروماتیک علاقه دارند و این عطر ادکلن که توسط برند کالوین کلاین به مرحله تولید رسیده، بهترین گزینه برای آن‌ها است. ماندگاری عطری که به شما معرفی می‌کنیم بالا است و آقایان می‌توانند از آن به صورت روزمره هم استفاده کنند.

به محض اینکه این عطر را اسپری می‌کنید، بوی پرتقال ماندارین، گل‌های لوندر، لیمو و ترنج به مشامتان می‌رسد و سپس با گذر زمان بوی زنبق، ریجان، سرو کوهی، گشنیز، شکوفه پرتقال، گل شمعدانی، گل سوسن دره و مریم گلی را هم حس می‌کنید که بسیار لذت‌بخش است و حس آرامش‌بخشی را درون‌تان ایجاد خواهند کرد؛ اما در آخر هم بوی این عطر شامل ترکیبات کهربا، اقاقیای برزیلی، چوب صندل، خس‌خس و مشک می‌شود و در هر لحظه از زمان می‌توانید انتظار بوی خاص و منحصر به فرد از آن داشته باشید.

 

بهترین عطر مناسب هدیه به مردان


معرفی بهترین عطر و ادکلن برای هدیه به خانم ها را در این مطلب بخوانید. 


بهترین عطر برای هدیه به مردان میانسال

آقایان میانسال سلیقه متفاوت‌تری نسبت به آقایان جوان در انتخاب عطر و ادکلن دارند. برای همین اگر به دنبال بهترین ادکلن مناسب هدیه به آقایان میانسال می‌گردید، باید کمی در انتخاب‌هایتان محدود‌تر شوید. در ادامه عطرهایی را معرفی می‌کنیم که برای آقایان میانسال گزینه خوبی هستند.

 

ادوپرفیوم باس باتلد اینتنس Boss Bottled Intense Eau de Parfum

سال 2016 بود که ادوپرفیوم باس باتلد اینتنس Boss Bottled Intense Eau de Parfum وارد دنیای عطر و ادکلن شد و نظر بسیاری از آقایان میانسال را به خود جلب کرد. رایحه این ادوپرفیوم گرم و تند است و به صورت شیک و مناسب افراد میانسال تولید می‌شود. رایحه این عطر  تلخ است و برای روزهای سرد سال گزینه مناسبی است. اگر در روزهای زمستانی هستید و می‌خواهید آقایی را سوپرایز کنید، این عطر بهترین گزینه برای شما است.

 

ادوتویلت لالیک انکر نویر Lalique Encre Noire

طرفداران این عطر به آن لالیک مشکی هم می‌گویند که در سال 2006 معرفی شد؛ اما همچنان جزو بهترین عطرها برای آقایان میانسال است. بوی این عطر شبیه چوب سوخته است و به قدری خط نت‌های آن ماندگار هستند که وقتی از یک محیط خارج می‌شوید، باز هم خط نت‌های آن به مشام می‌رسند. نت اصلی این عطر نیز خس‌خس است که حس خوبی در تمام وجود آقایان می‌آفریند و اعتماد به نفس‌شان را بیشتر می‌کند. بعد از مدتی که این عطر را زدید، رایحه آن تغییر کرده و بوی مشک با چوب کشمیر به مشام‌تان می‌رسد.

 

بهترین ادکلن برای هدیه به مردان


بیشتر بخوانید: برای آشنایی با نت عطر این مطلب را بخوانید.


ادوتویلت جوپ هوم Joop Homme

بهترین عطر برای هدیه به مردان میان سال، بدون شک ادوتویلت جوپ هوم Joop Homme است که در سال 1989 وارد دنیای عطر و ادکلن شد. رایحه این عطر وانیل و دارچین است و با استشمام آن لطافت گل‌های شکوفه پرتقال، ارغوان و یاسمن هم حس می‌کنید. ماندگاری این عطر بسیار بالا است و با رایحه گرم و تندش می‌تواند لبخند را به لب مردی ببخشد که این عطر را به او هدیه می‌دهید.

 

کلام آخر

در طول این مطلب چندین عطر مختلف را که مناسب هدیه به آقایان جوان و میانسال بو،د معرفی و درباره‌شان صحبت کردیم. اگر به دنبال بهترین عطر برای هدیه به مردان می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به عطرهایی که در طول این مطلب معرفی شد، توجه داشته باشید و آن‌ها را هم جزو گزینه‌هایتان برای خرید قرار دهید. این عطرها مدت‌هاست که محبوبیت زیادی بین آقایان دارند و حتی برخی گزینه اول و آخر برخی مردان هم هستند.


نظرات کاربران