لیست بهترین تقویت کننده های مژه و ابرو (خارجی و ایرانی)

بهترین تقویت کننده مژه و ابرو (ایرانی و خارجی 2023)

آماده‌اید برای همیشه ریمل را کنار بگذارید؟ برای داشتن مژه‌های بلند و حجیم و ابروهایی سالم، بهترین تقویت کننده مژه و ابرو را به لیست خرید محصولات زیبایی‌تان اضافه کنید. این محصول آرایشی ضروری، حاوی مواد فعالی مانند ویتامین B5، پروتئین‌ها و عصاره‌های طبیعی است که فولیکول‌های شما را برای داشتن مژه‌های نرم و لطیف تغذیه کرده و حالت می‌دهد. با هدف قرار دادن چرخه طبیعی موها، ابروهای کم پشتی که می‌ترسیدید هرگز دوباره رشد نکنند، به زیباترین حالت ممکن رشد کرده و کنار هم قرار می‌گیرند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین تقویت کننده مژه و ابرو ایرانی و خارجی آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

بهترین تقویت کننده های مژه و ابرو ایرانی

از بهترین تقویت کننده‌های مژه و ابرو ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تقویت کننده مژه و ابرو سریتا مدل Eyelash

تقویت کننده مژه سریتا با دارا بودن مواد قوی و موثر، باعث رشد و تقویت ریشه مژه‌ها می‌شود. علاوه بر این، دارای ویتامین‌های متعددی است که علاوه بر تقویت و پر پشت کردن موهای مژه، جلوی ریزش آن‌ها را می‌گیرد و به ایجاد مژه‌های جدید کمک می‌کند.

 

بهترین تقویت کننده مژه و ابرو ایرانی

 

تقویت کننده ابرو آردن مدل هرباسنس

از بهترین تقویت کننده مژه و ابرو آردن مدل هرباسنس برای التیام و بهبود زخم‌های ناشی از برداشتن ابرو استفاده می‌شود. علاوه بر این، با افزایش جریان خون مویرگی، مواد ضروری را به ریشه ابروها می‌رساند و با این کار، پیاز ابروهای کوتاه و باریک شده را تقویت کرده و جلوی ریزش آن‌ها را می‌گیرد.

 

سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره

آمینواسیدهای گوگردی به کار رفته در تقویت کننده مژه سینره، علاوه بر تقویت مژه و جلوگیری از ریزش آن، می‌تواند پرپشت شدن مژه ها را هم به دنبال داشته باشد. این محصول فوق‌العاده به هیچ عنوان سفیدکی از خود بر جای نمی‌گذارد و مصرف کننده بعد از یک ماه می‌تواند شاهد رویش تارهای ضخیم در مژه هایشان باشد.

 

سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سینره


بیشتر بخوانید: بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی و خارجی کدامند؟


ژل تقویت کننده ابرو الی ژن

ژل تقویت کننده ابرو الی ژن در نوع و درصد کافئین با برندهای معتبر خارجی رقابت می‌کند. ترکیبات موجود در این ژل که شامل عصاره و اسانس رزماری، منتول، عصاره آرنیکا و عصاره سیر می‌شوند، با طیف وسیعی از عوامل ریزش یا کم پشت شدن ابرو مقابله کرده و کمک می‌کنند ابروهای پرپشت و ضخیمی داشته باشید.

 

بهترین تقویت کننده های مژه و ابرو خارجی

از بهترین تقویت کننده‌های مژه و ابرو خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تقویت کننده رشد مژه RevitaLash Advanced

 RevitaLash Advanced در فهرست بهترین تقویت کننده مژه و ابرو خارجی قرار گرفته است که ترکیبات گیاهی دارد. این محصول را چشم پزشکی به نام مایکل برینکنهوف برای همسرش که بعد از شیمی درمانی مژه‌هایش نازک، ضعیف و شکننده شده بودند، درست کرد. قسمتی از سود این محصول به موسسات خیریه سرطان سینه اهدا می‌شود.

تقویت کننده RevitaLash Advanced فرمولی ملایم اما قدرتمند دارد و حاوی کمپلکس بیوپپتین است. این کمپلکس سرشار از بیوتین، چای سبز، پپتیدها و لیپیدها بوده که برای تقویت مژه‌ها فوق‌العاده است؛ ضمن اینکه این تقویت کننده پرفروش، حاوی مجموعه‌ای از ترکیبات مفید ازجمله عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌های سرشار از آنتی اکسیدان است که چرخه رشد مو را تحریک می‌کنند.

 

بهترین تقویت کننده ابرو و ابرو خارجی

 

تقویت کننده مژه و ابرو Shiseido

فرمول دقیق Shiseido بر اساس سال‌ها تحقیق به دست آمده است. در واقع، بیش از 200 گیاه در طی 15 سال آزمایش شدند تا ماده‌ای را کشف کنند که رشد مژه‌ها را تحریک می‌کند. ثمره کار آن‌ها میوه‌ای به نام عناب بود. در آزمایشی که انجام شد، 60 درصد از آزمایش‌کنندگان متوجه شدند که بعد از 4 هفته مژه‌هایشان پرپشت‌تر شده و 80 درصد متوجه شدند که بعد از چهار ماه مژه‌هایشان بلندتر و متراکم‌تر شده است.

 

سرم مغذی مژه L’Oreal Clinically Proven

تقویت کننده مژه و ابرو L’Oreal Clinically Proven، با مجموعه‌ای از روغن کرچک، ویتامین B5، اسید هیالورونیک و فیلوکسان غنی شده است که همه این‌ها برای مراقبت از مژه‌ها عالی هستند.

L’Oreal Clinically Proven به طور خاص برای محافظت از مژه‌ها بعد از پاک کردن ریمل طراحی شده است. 81 درصد از آزمایش کنندگان موافق بودند که مژه‌های آن‌ها بعد از 60 روز پرتر به نظر می‌رسد.

 

سرم مغذی مژه L’Oreal Clinically Proven

 

ریمل تقویت کننده مژه و ابرواوریفلیم سری Oncolor

اوریفلیم سری Oncolor نیز در لیست بهترین تقویت کننده مژه و ابرو خارجی قرار گرفته است که با دارا بودن بیوتین، پانتنول و ترکیبات مغذی، ریشه موها را قوی‌تر کرده و از ریزش آنها جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، یک محصول فوق‌العاده جهت حالت دادن به مژه‌ها و ابروهاست و می‌تواند به عنوان یک برس جدا کننده و صابون ابرو عمل کند. ریمل تقویت کننده مژه و ابرو اوریفلیم سری Oncolor مناسب افرادی است که به آرایش کردن علاقه‌ای ندارند و دلشان می‌خواهد با استفاده از محصولات موثر، مژه‌ها و ابروهایشان را تقویت کنند.

 

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی 8 مورد از بهترین تقویت کننده مژه و ابرو از برندهای ایرانی و خارجی پرداختیم. تمامی محصولات معرفی شده با ترکیبات موثری که دارند، اجازه نمی‌دهند مژه و ابروی شما بریزد و باعث تقویت و استحکام تارهای مو می‌شوند. به نظر شما بهترین تقویت کننده مژه و ابرو کدام است؟ دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

نظرات کاربران