پرفروش ترین رنگ مبلمان در مدل های مختلف

پرفروش ترین و بهترین رنگ مبلمان برای منزل

مبلمان از اصلی‌ترین وسایل پذیرایی یا هال تمامی خانه‌ها به حساب می‌آیند. بنابراین زیبا بودن آن‌ها تأثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون کلی خانه دارد. همچنین با توجه به اینکه این وسایل، فضای زیادی از هال را در بر می‌گیرند، انتخاب بهترین رنگ مبلمان به منظور داشتن دیزاینی زیبا، حائز اهمیت است.

به طور معمول برای انتخاب بهترین مبلمان توجه به رنگ دیوار‌ها و فرش بسیار مهم است؛ زیرا این موارد اصلی‌ترین المان‌های تأثیر‌گذار در دکوراسیون داخلی هستند. بنابراین بهتر است برای انتخاب این موارد از بهترین و پرطرفدار‌ترین رنگ‌ها استفاده کنید. در ادامه به بررسی معروف‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌ها برای انتخاب بهترین رنگ مبلمان اشاره خواهیم کرد.

لیست پر طرفدار ترین رنگ‌ ها در مبلمان

به منظور داشتن دکوراسیونی بسیار زیبا، توجه به رنگ مبلمان حائز اهمیت است. اولین و مؤثر‌ترین فاکتور در انتخاب بهترین رنگ مبلمان، سلیقه افراد است. بنابراین بهتر است زمان مشاهده انواع و اقسام رنگ‌ها برای مبلمان، با توجه به سلیقه خود، رنگ مبلمانتان را انتخاب کنید. در این بین تعداد بسیار زیادی از رنگ‌ها وجود دارند که بین سایر رنگ‌ها  طرفداران بیشتری دارند.

رنگ مبل مشکی یا زغالی

یکی از این رنگ‌های پرطرفدار، مشکی یا زغالی است. در صورتی که تناژ این رنگ با سلیقه شما تطابق داشته باشد، رنگ زغالی یا مشکی می‌تواند گزینه مناسبی برای مبلمان خانه باشد. البته مبلمان مشکی یا زغالی نیازمند خانه‌ای با نورگیری بسیار بالا است‌.

 

رنگ مبل مشکی یا زغالی

 


بیشتر بخوانید: مبل تخت خواب شو


رنگ شیک رنگ روشن خنثی

در صورتی که قصد دارید دیزاین داخلی ساختمان‌تان حالتی شیک و مدرن به خود بگیرد، پیشنهاد می‌شود از رنگ‌های روشن و خنثی‌ همچون سفید، کرمی، نسکافه‌ای، شیری و... استفاده کنید. این رنگ‌ها علاوه بر این که زیبایی خاصی به فضای خانه می‌بخشند، به راحتی می‌توانند با رنگ‌های دیگر ست شوند.

برای دکوراسیون‌ های معاصر و مینیمال رنگ قهوه‌ای

علاوه بر رنگ‌های خنثی در طراحی دکوراسیون‌های معاصر و مینیمال، استفاده از رنگ قهوه‌ای بسیار پرکاربرد است. این رنگ زیبایی خاصی به فضای خانه می‌بخشد.

رنگ همیشه روی مد رنگ قرمز برای مبلمان

 علاوه بر موارد ذکر شده، یکی از رنگ‌هایی که در بسیاری از خانه‌ها از در چند سال اخیر به عنوان بهترین رنگ مبلمان استفاده می‌شود، رنگ قرمز تیره است. این رنگ که در اکثر موارد در مبلمان سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای طرفداران بسیار زیادی است.

رنگی متفاوت و چشم نواز؛ رنگ خاکستری

 رنگ خاکستری نیز نسبتاً متفاوت از رنگ‌های دیگر است. استفاده از رنگ خاکستری به عنوان رنگ مبلمان، باعث زیباتر شدن فضای خانه می‌شود.

 

رنگی متفاوت و چشم نواز؛ رنگ خاکستری

 


بیشتر بخوانید: لیست قیمت دکوراسیون داخلی


رنگ مدرن و بروز؛ رنگ سفید برای مبلمان

رنگ سفید به علت خنثی بودن، برای انواع مبل‌ها مناسب است و به راحتی با اکثر رنگ‌ها ست می‌شود.

دلباز شدن فضای منزل؛ رنگ صورتی مبلمان

همچنین در صورتی که رنگ‌های لایت با سلیقه شما تطابق دارند، رنگ صورتی کمرنگ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

برای روحیات لطیف رنگ آبی مبلمان

علاوه بر موارد ذکر شده، رنگ آبی آسمانی در بسیاری از موارد به علت افزایش آرامش، رنگ مناسبی برای مبلمان است.

بهترین ترکیب رنگ مبلمان منزل

پس از انتخاب اصلی‌ترین رنگ تشکیل دهنده مبلمان، باید به دنبال رنگی مناسب برای ترکیب با آن باشید. به طور معمول برای انتخاب بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ دیگر، از چرخه رنگ‌های مکمل کمک می‌گیرند. این چرخه رنگ‌های مکمل با الهام از طبیعت ساخته شده است و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی خانه باعث زیباتر شدن فضای خانه می‌شود. البته در اکثر موارد برای انتخاب بهترین رنگ مبلمان بهتر است از رنگ‌های لایت یا خنثی استفاده کنید.

ترکیب رنگ طوسی زرد برای مبلمان

یکی از اصلی‌ترین ترکیب رنگ‌هایی که در بسیاری از خانه‌ها به عنوان بهترین رنگ مبلمان مشاهده می‌شود، طوسی زرد است.

 

ترکیب رنگ طوسی زرد برای مبلمان

 


بیشتر بخوانید: میز جلو مبلی


ترکیب رنگ صورتی طوسی

علاوه بر رنگ زرد، ترکیب رنگ طوسی با صورتی کمرنگ نیز ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد.

ترکیب رنگ کرم قهوه‌ای برای مبلمان

ترکیب رنگ کرمی و قهوه‌ای یکی دیگر از ترکیباتی است که دارای طرفداران زیادی است؛ زیرا زیبایی خاصی را ایجاد می‌کند.

ترکیب رنگ سبز سفید برای مبلمان

در صورتی که رنگ سبز را به عنوان رنگ اصلی مبلمان انتخاب کردید، رنگ سفید می‌تواند مکمل مناسبی برای استفاده در دیزاین داخل هال باشد.

ترکیب رنگ آبی سفید برای مبلمان

مشابه رنگ سبز، رنگ آبی نیز ترکیب بسیار زیبایی با رنگ سفید می‌سازد که می‌تواند به عنوان رنگ مبلمان استفاده شود.

ترکیب رنگ قرمز کرمی برای مبلمان

برای خانه‌هایی که دارای مبلمان قرمز یا زرشکی رنگ هستند، رنگ کرمی می‌تواند به عنوان بهترین رنگ مکمل مورد استفاده قرار بگیرد.

نکات مهم درباره انتخاب رنگ مبلمان و کوسن

در هنگام انتخاب بهترین رنگ مبلمان علاوه بر توجه به سلیقه، نکات خاصی نیز باید مورد توجه قرار بگیرند؛ به عنوان مثال در صورتی که از فضای کافی در خانه برخوردار نیستید، بهتر است از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. این کار باعث دلباز‌تر شدن فضای خانه و بزرگتر به نظر رسیدن آن می‌شود.

همچنین در صورتی که نورگیری خانه کافی نیست و فضای خانه تاریک به نظر می‌رسد، استفاده از مبلمان با رنگ‌های تیره نیز باعث کوچکتر و تاریک‌تر به نظر رسیدن فضای خانه می‌شود؛ در این فضا‌ها بهتر است از رنگ‌های سفید و شیری استفاده کنید. زیرا خاصیت بازتابندگی آن‌ها باعث بیشتر شدن نور در خانه می‌شوند.

کلام آخر

در این مطلب از پرفروش‌ترین رنگ برای مبلمان و ترکیب انواع رنگ برای مبلمان گفتیم. نظر شما در این رابطه چیست؟ لطفا در بخش نظرات با ما و کاربرانمان به اشتراک بگذارید.


نظرات کاربران