۷۵۰,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

سرم پوست بالانس 3in1 Balance The Mighty Three مجموعه عددی

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی سرم پوست بالانس 3in1 Balance The Mighty Three مجموعه عددی
مشخصات
سرم آبی سرم آبرسان عمیق هیالورونیک اسید بالانس 30 میل این محصول با بافت سبک و غیر چرب غنی از هیالورونیک اسید، پوست را کاملا آبرسانی می‌کند. این هیدراتاسیون عميق و فوری، به مدت 24 ساعت پوست را مرطوب و شاداب نگه‌می‌دارد. بنابراین پوست صورت ظاهری جوان‌تر و با طراوات‌تر پیدا می‌کند که کاملا مرطوب و صاف به نظر می‌رسد.
سرم طلایی (گلد) سرم جوانساز طلا و کلاژن دریایی بالانس 30 میل این سرم دارای بافتی سبک و غیرچرب بوده و با ترکیبات جوانساز و ضد پیری غنی شده است. یکی از مهم‌ترین این ترکیبات، طلای کلوئیدی است که در پوست نفوذ کرده و خواص درمانی شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. ذرات طلا باعث جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن می‌شوند. زیرا می‌توانند رشد و تکثیر سلول‌های پوست و تولید کلاژن در آن‌ها را تقویت کنند تا باعث افزایش استحکام پوست صورت و کاهش عمق چین و چروک‌ها شوند.
سرم نارنجی سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C بالانس 30 میل این سرم، محصولی برای روشن کردن و درخشان کردن تناژ طبیعی پوست است که در قالب بافتی سبک و بدون چربی عرضه شده است. بالانس در این محصول از دو فرم تثبیت شده ویتامین C استفاده کرده تا تاثیر قطعی بر پوست بگذارند؛ سدیم آسکوربیل فسفات و آسکوربیک اسید. این دو، آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی هستند که بر بهبود بافت و رنگ پوست تاثیر گذاشته و از آن در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کنند.
طرز استفاده از محصولات پک سرم سه عددی The Mighty Three بالانس پس از شستشوی پوست و استفاده از تونر، چند قطره از سرم انتخابی خود را روی پوست تمیز و بالانس شده‌ی صورت و گردن زده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.
معرفی پک The Mighty Three حاوی سه سرم محبوب و پرفروش از محصولات برند بالانس است که با فروش بالا و نظرات مثبت زیادی از سمت مصرف‌کنندگان روبرو شده‌اند. این پک با نام سه قدرتمند یا سه توانا نامگذاری شده تا حتی اگر تا به حال از این سرم‌ها استفاده نکرده‌اید، بدانید که جزو بهترین و موفقیت‌آمیزترین فرمولاسیون‌ها و محصولات Balance Active هستند.
ویژگی ها کشور سازنده : انگلیس
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه