۱,۴۲۲,۰۰۰۱,۷۹۰,۰۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

ادوپرفیوم زنانه ایو د سیستل مدل LILIUM حجم 100 میلی لیتر Yves De Sistelle LILIUM Eau de Perfume For Women 100ml

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی ادوپرفیوم زنانه ایو د سیستل مدل LILIUM حجم 100 میلی لیتر Yves De Sistelle LILIUM Eau de Perfume For Women 100ml
مشخصات
برچسب‌ها women perfume, معرفی عطرهای پاریس بلو و لاریو, عطر زنانه
برند Paris Bleu
جنسیت زنانه
خانواده بویایی – گل تازه
دسته‌ها عطر › عطر زنانه › ادوپرفیوم زنانه
رایحه گل, چوبی
رایحه تشکیل دهنده – این عطر با رایحه میوه‌ای خوشبوی گلابی و گریپ فروت آغاز می‌شود و تحت تاثیر موجی از عطر گل صد تومانی و یاسمن با گرمای زنانگی متعادل می‌شود و خط بویی از مشک و چوب صندل برجای می‌گذارد.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کد محصول (SKU) 639111281312
کشور صاحب برند فرانسه
مراقبت محصول – نور مستقیم بدترین دشمن عطر است! بوی عطردر برابر نور تغییر می کند و مثل اولش نخواهد بود. – عطرهایتان را در مکان های تاریک مثل کمد و بین لباس ها نگهداری کنید. -مطمئن شوید که عطرتان را دور از گرما نگاه می دارید زیرا باعث ماندگاری بیشتر می شود. – لازم هم نیست عطرتان را داخل فریزر قرار دهید،چون بویش را از دست می دهد. – اگر عطرتان را در یخچال می گذارید،کنار موادی مثل کره و پنیر که بو را جذب می کنند قرار ندهید. – بعد از هر بار استفاده اپلیکاتور یا رول سر شیشه را تمیز نگه دارید برای اینکه آلودگی وارد مایع عطر نشود.
مشخصات کلی – Eau de Parfum – طبع خنک و شیرین – ml 100 – مناسب برای خانم ها – قابل استفاده در تمام فصل ها
نت رایحه – نت ابتدایی: گریپ فروت، گلابی – نت ابتدایی: یاسمن، گل صد تومنی – نت پایانی: مشک، چوب صندل
نحوه مصرف – برای ماندگاری بیشتر عطر روی بدن‌تان، بعد از اینکه حمام کردید به خود عطر بزنید. – این کار باعث می‌شود تا عطر مدت بیشتری روی بدن شما بماند و پخش بوی بیشتری داشته باشد. – گردن، مچ دست، پشت گوش و پشت زانو این 4 ناحیه از بدن، نقاطی هستند که نبض بدن از آن‌ها عبور می‌کند. بعد از این 4 نقطه موهای سر هم جای مناسبی برای عطر زدن است. هرجایی که بروید ردی از بوی خوش در هوا به جا خواهید گذاشت. – در پایان عطر را از فاصله ی 15 الی 30 سانتی متری روی پوست پاف کنید تا پخش بوی قابل قبولی داشته باشید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه