۱۱۸,۰۰۰ تومان

۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

اسپری روان کننده زنجیر و چرخ دنده گتسان مدل G-1112C حجم 450 میلی لیتر Getsun G-1112C Gear and Chain Spray 450 ml

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی اسپری روان کننده زنجیر و چرخ دنده گتسان مدل G-1112C حجم 450 میلی لیتر Getsun G-1112C Gear and Chain Spray 450 ml
مشخصات
ابعاد 6*6*19 سانتی‌متر
توضیحات اسپری چرخ دنده و زنجیر گتسان ترکیبی از مواد فعال با اثرات محافظتی و کششی مناسب برای دستگاه ها و شرایط کار امروزه است . این یک چسب روان کننده مخصوص است که در برابر آب گرم و آب دریا مقاوم است و همچنین در برابر چرخش مقاوم است ، اصطکاک را کاهش می دهد ، باعث کاهش سایش و صداهای جیر جیر می شود و به خصوص در مناطق مرطوب از خوردگی محافظت میکند . بنابراین ، از رد آب ، خزش و چسبندگی بسیار خوبی برخوردار است . استفاده از این محصول بر روی غلطک , یاطاقان ، انواع چرخ دنده ها و اتصالات ، کلاچ و قطعات دقیق و غیره مناسب است . این محصول برای تمام زنجیرها و طناب های سیم نیز مناسب است .
جنس گالن فلزی
حجم 450 میلی‌لیتر
سایر توضیحات - قابلیت بهبود انتقال قدرت و کاهش مقاومت چرخشی زنجیر
شرکت سازنده GETSUN
شماره فنی G-1112C
طریقه و موارد استفاده قبل از پاشیدن بر روی قطعات ، آلودگی را از بین ببرید . قبل از استفاده از اسپری آن را کاملاً تکان دهید . این محصول نه تنها در ماشین آلات در حال کار ، بلکه در ماشین های خاموش نیز قابل استفاده است . طناب های مفتولی بعد از استفاده از این محصول عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت و از محافظ بسیار خوبی در برابر سر خوردن و زنگ زدگی برخوردار خواهند بود .
طول لوله 150 میلی‌متر
کشور سازنده چین
نوع اسپری
وزن 490 گرم
ویژگی‌های ابزار روانکاری لوله پلاستیکی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه