۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

اسپری لوسین ضد آفتاب کودکان بیبی فرست

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی اسپری لوسین ضد آفتاب کودکان بیبی فرست
مشخصات
SPF 50
برند Baby First
حجم 200 میل
رده سنی کودکان
روش مصرف قبل از مصرف اسپری را به خوبی تکان دهید. 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، فرآورده را مستقیما از فاصله 10 تا 15 سانتی متری بر روی کلیه نواحی بدون پوشش پوست به جز صورت اسپری نموده و به طور کامل پخش نمایید. جهت استفاده بر روی پوست صورت، فرآورده را ابتدا به کف دست ها اسپری نموده و سپس بر روی پوست صورت بمالید. مصرف فرآورده را هر 2 تا 4 ساعت یکبار یا در صورت لزوم پس از خشک کردن بدن با حوله، شنا کردن یا تعریق تکرار نمایید.
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.
کشور سازنده ایران
نوع پوست انواع پوست
نوع محصول اسپری
نوع محفظه بطری اسپری دار
ویژگی ها حاوی ویتامین A پالمیتات و ویتاینE عصاره های برگ آلوئه ورا و میوه انار حفاظت کننده در برابر اشعه های مضر uva،uvb،ir
هشدار مصرف فقط جهت مصارف خارجی می باشد. از اسپری نمودن به طرف صورت و از تماس با چشم ها، سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری فرمایید. در صورت تماس با چشم ها، آن ها را باز نگاهداشته و با آب فراوان شستشو دهید و در صورت مشاهده هر گونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. محتویات قوطی تحت فشار و قابل اشتعال می باشد. از سوراخ کردن قوطی جدا خودداری فرمایید. از سوزاندن قوطی و اسپری نمودن بر روی شعله آتش یا هر نوع منبع نور و جرقه خودداری نمایید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه